Veel op voorraad en goede service

Vorige week een combi-pak gekocht en laarzen en een helm. Maar de LS2 systeemhelm bleek bij nader inzien toch te krap tijdens mijn eerste ritje begon ik na ca 40 minuten drukpunten te voelen op mijn voorhoofd en kreeg hoofdpijn. Vrijdag hierover opgebeld en de volgende dag naar Hippo gegaan. Ik mocht een maat groter passen en ermee testen. Ik heb een uur gereden en de helm zat nog steeds lekker, de maat groter is perfect voor mij! Super tevreden over hoe ik behandeld ben en alle kleding zit me nu top!!! Bedankt Moto Hippo voor de goede service!!

goeie service en vriendelijk personeel

Heb een Honda Pan gekocht, daarbij prima geholpen en geadviseerd.

Zeer goede en betrouwbare motordealer

4 maanden geleden een motor aangeschaft bij Motoport Hippolytushoef. De service was top. Prettige communicatie met Eelco. Over de motor ben ik zeer tevreden. Op basis van de goede service en de geleverde kwaliteit zou ik Motoport Hippolytushoef iedereen aanbevelen.

Zeer goede en betrouwbare motordealer

• Ervaring met: Motoren

De juiste aanbevelingen en afhandeling van aanschaf van motor

In eerste instantie kwam ik een bepaald motor bekijken. Door een, juiste aanbeveling een ander motor gekocht in dezelfde prijsklasse. de afhandeling van de koop is netjes afgehandeld.

• Ervaring met: N.v.t.

Honda vfr 750 gekocht. Historie en emotie waren de grootste motivaties voor deze keuze. Blij verrast door de service bij aflevering. Motor stond er smetteloos bij. Volgend jaar geen Motoport meer. Ik zou me geen zorgen maken. Ze gaan gewoon, op z'n Noord-Hollands, door met dezelfde ambities.

• Ervaring met: Motoren

Erg nette zaak met vriendelijk personeel die je leuk te woord staan. Goede afhandeling.

• Ervaring met: Motoren

Wederom een goede ervaring rijker!

Ik heb dit jaar m'n 2e motor bij deze motorzaak gekocht en de ervaring wordt alleen maar beter. Kortom... Gezellige entourage, leuk terzake kundig personeel en een ruime keuze (gezien de omstandigheden) ;-)

• Ervaring met: N.v.t.

Zeer fijne vakkundige mensen

Fijne zaak. Helaas en beetje laat ontdekt.

• Ervaring met: Motoren

Wederom een geweldige ervaring!

Alweer mijn 3de motor die ik aanschaf bij Motoport Hippolytushoef, telkens weer goede service. Helemaal top dus!

Klant is koning

Super personeel. Klant centraal. Behulpzaam en gedegen advies.

Super service!!

Binnen een aantal dagen na een specifieke aanvraag de juiste motor gevonden in super mooi verkerende staat.

Fantastische ervaring

Ik rij graag de 200km route op een uitmuntende Yamaha MT-10 naar Motoport Hippolytushoef met de gezelligste medewerkers. Echt een aanrader! Leuke zaak!

Heel fijn geregeld allemaal

Fijne zaak voor zowel je kleding als voor je motorfiets. Topper in het Noorden !

• Ervaring met: Scooters

De eerste aanschaf van een nieuwe motor bij motoport Hippolytushoef is heel fijn en goed verlopen! Goed advies, fijne communicatie en uitstekend geholpen in de aanpassingen en aflevering.

• Ervaring met: Motoren

Zo als vaker, goed vlot en gezellig geholpen

Ben voorheen vaker als klant bij motorport geweest, laatste jaren wat minder. Maar na de aanschaf van de Triumph die ik meteen mee kon nemen voor een proefrit en meteen werd klaargemaakt voor mijn uitje, kom ik hier zeker weer vaker. Prettige sfeer en hele mooie zaak

• Ervaring met: Motoren

Vakkundige uitleg en goede service bij het afleveren van de motor

• Ervaring met: Motoren

Komen afspraken na en een geweldige service

Worden altijd goed geholpen en staan direkt voor je klaar. Kortom een erg goed team samen en blijven gewoon.

Super service!!

Super geholpen door Eelco aldaar. Na eerst een bepaalde motor uitgezocht te hebben, maar die na een week erop te hebben gereden toch minder beviel, kon ik deze zonder enige extra kosten omruilen voor een ander exemplaar. Kortom, super goede service, complimenten!!

• Ervaring met: Motoren

Ik ben onwijs vriendelijk en fijn geholpen!

Ik heb mijn contact met Eelco als erg prettig ervaren. Ik ben fijn geholpen en voelde mij geen groentje (ook al ben ik dat wel in de motorwereld).

Prettige en hartelijke service

Goede afspraken over uitvoering en accessoires kunnen maken afgelopen zomer, daarna maar liefst 8 maanden moeten wachten op mijn nieuwe Yamaha Tricity. Dat was al lang wachten maar helaas waren bij de aflevering van de machine de meeste van die accesoires er nog steed niet, tot mijn verrassing. Die worden alsnog gemonteerd bij de eerste beurt en dan komt toch alles nog weer goed. In de winkel nog een prettige Bayard helm uitgezocht en wat ander klein grut.

• Ervaring met: Scooters

Erg fijn geholpen om de droommotor te vinden.

• Ervaring met: Motoren

Het geeft je het gevoel wat je zou willen

Een ducati multistrada 1200S gekocht. Gewoon een heerlijke sfeer de familie ducati sfeer

Fantastische en vriendelijk personeel

Zie boven

Fijne club mensen

Natuurlijk mag je wat klantvriendelijkheid verwachten als je een nieuwe motor komt kopen, maar hier ben je ook welkom voor een ventieldopje of een flesje olie of een bak koffie, een goed gesprek met collega motorrijders en een paar sokken uit de kledingshop.