goed advies leuke verkoopster

het was gezellig lekkere koffie

Beste Jose, We waarderen dat u de tijd heeft genomen om uw beoordeling te schrijven. We vinden het fijn dat u uw bezoek positief heeft ervaren! Met vriendelijke groet, Hanno - Seats and Sofas Heerlen

Ik wacht nog op mijn haakje!

Na maanden wachten eindelijk de bank binnen. Echter ontbraken er 2 haakjes. Ik heb geduldig gewacht omdat het goedkoper uit zou komen als ik de haakjes toegestuurd krijg. Ik bedoel ik ga niet nog eens €300,- aan transportkosten betalen omdat jullie een fout hebben gemaakt. Vandaag dan maar geprobeerd om contact op te nemen en vragen naar de status. Hele onvriendelijke klantenservice, nog steeds geen update. Geen begrip. Heb telefoon opgehangen en zoals eerder in de review te lezen: In de winkel een en al vriendelijkheid en daarna houdt het op. Eerste keer en nooit meer

Beste heer Blaslavio, Wij danken u voor het plaatsen van uw feedback. Graag vernemen wij uw contactgegevens om uw klacht zo spoedig mogelijk op te lossen. Nadat wij uw gegevens hebben ontvangen nemen we direct contact met u op. Met vriendelijke groet, Hanno - Seats and Sofas Heerlen

Prima geholpen

Goed advies , nu nog wachten op onze bank hopelijk word hij sneller geleverd dan 8-12 weken

Beste Jern, Hartelijk dank voor uw reactie, we vinden het prettig dat u naar tevredenheid bent geholpen door onze organisatie! Met vriendelijke groet, Hanno - Seats and Sofas Heerlen

Klantvriendelijk

Veel gelachen en een goede prijs

Beste Bianca, Bedankt voor uw review, we vinden het leuk om te lezen dat u tevreden bent over uw bezoek! Met vriendelijke groet, Hanno - Seats and Sofas Heerlen

Verkoop gedeelte verliep soepel.

Tijdens de verkoop van de door ons uitgezochte zitstoel/bank werden we goed geholpen en voorgelicht door een jongeman. Ook de afwerking van het administratief gedeelte ging goed. Het aantal sterren-code kunnen we nog niet geven omdat de stoel nog niet geleverd is, dat kan pas later gebeuren. Groeten namens Ed Vijgen

Beste Ed, Wat fijn dat u de tijd heeft genomen om deze review te plaatsen. Bedankt dat u tevreden ben over uw bezoek! We willen graag uw bank bewonderen. Kunt u alstublieft een foto plaatsen op sociale media met de hashtag #SeatsBijJouThuis in de beschrijving, na de levering? Met vriendelijke groet, Jessica - Seats and Sofas

Verkoper Richard top service verleend.

Beste Dave, Bedankt voor uw beoordeling, we waarderen dat Richard u goed heeft geholpen! We willen graag uw bank in actie zien! Kunt u alstublieft een foto plaatsen op sociale media met de hashtag #SeatsBijJouThuis in de beschrijving? Met vriendelijke groet, Jessica - Seats and Sofas

Verkopers zijn eigenlijk n beetje te opdringerig maar verder wel goede ervaring

Beste Tonnie, Bedankt voor uw recensie, we vinden het prettig dat de verkopers u goed hebben geholpen! We willen hierom graag een blik werpen op uw bank. Kunt u alstublieft een bank delen op sociale media de hashtag #SeatsBijJouThuis in de beschrijving? Met vriendelijke groet, Jessica - Seats and Sofas

Goed maar veel te opdringerig

Te veel met de prijs doen om de klant direct te laten beslissen. Dus geen bedenktijd om thuissituatie bekijken. Daarbij ook aangeven dat de prijs nu alleen geldig is en niet 1 dag later! Aanbevelen ja, maar geef de klant ook de tijd die hij / zij nodig heeft om de knoop door te hakken ( bv 1 of 2 dagen )

Beste heer Krijgsman, Bedankt voor uw reactie. We ontvangen graag uw contactgegevens om uw ervaring te verbeteren. Met vriendelijke groet, Jessica - Seats and Sofas

Heel goed service

Beste Meredith, Bedankt voor uw positieve reactie. Wat fijn dat u onze service naar tevredenheid heeft ervaren. U kunt de bank delen op sociale media met #SeatsBijJouThuis. Met vriendelijke groet, Jerry - Seats and Sofas

Prima geholpen

Beter dan onze eerste ervaring met Seats and Sofa's. Die was niet goed

Beste Ingrid, Bedankt voor de review. Heel veel plezier toegewenst met uw nieuwe bank. We vinden het erg fijn dat uw ervaring is verbeterd! We zijn erg benieuwd naar uw bank, kunt u de bank delen op sociale media met #SeatsBijJouThuis? Met vriendelijke groet, Jerry - Seats and Sofas

Leuke bank voor een leuke prijs, vriendelijke verkopers.

Leuke bank voor een leuke prijs, vriendelijke verkopers. Er werd ook geluisterd naar mijn wensen.

Beste Setyne, Bedankt voor het plaatsen van deze review, we vinden het fijn om te lezen dat naar behoren bent geholpen. Met vriendelijke groet, Jerry - Seats and Sofas

Zeer goed geholpen

Fijn geholpen deskundig en zeer vriendelijk beveel zeker aan

Beste G.H, Bedankt voor het plaatsen van deze positieve feedback. Wij hopen u in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and sofas

Geweldig !

Ze waren zo klantvriendelijk en hebben mij ontzettend goed geholpen !

Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and sofas

Hele fijne ervaring.

Fantasties geholpen, en gekocht.

Beste John, Bedankt voor uw positieve reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Veel plezier gewenst met uw nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas

Klantvriendelijk behulpzaam meedenkend en zeer eerlijk. Deze mensen verdienen een dikke pluim. Petje af

Beste Omar, Bedankt voor uw positieve reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Wij hopen u in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas

Ze hebben ons uitstekend geholpen

Beste mevrouw Swinnen, Bedankt voor de positieve review. Wij hopen u in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and Sofas

Wantrouw

Ik heb afgelopen week een bankstel besteld via de website . Ik heb daarover een bevestiging mail ontvangen met mijn klant nummer. Tevens heb ik telefonisch contact proberen op te leggen over de levering maar geen ene moment de mogelijkheid gehad om een medewerker aan de lijn te krijgen wat erg vreemd is doordat het direct naar de voicemail springt. Ik heb inmiddels proberen in te loggen via mijn account en daar heb ik geen toegang meer op doordat mijn account is geblokkeerd. Dit is mijn eerste bestelling en ervaar nu wantrouwen hierdoor. Ik verwacht dat er een medewerker mij te woord gaat staan en verder toelichting geeft over mijn bestelling .

Beste heer/mevrouw isgoowe, Wat is uw ordernummer? Met vriendelijke groet, Joshua - Seats and Sofas

Aardig personeel

Gisteren in de winkel een bankstel besteld, personeel was aardig. Het was moeilijk de juiste keuze te maken omdat het bankstel wat wij graag wilde niet in de winkel stond, er stond wel een hoekbank in stof van het model wat wil willen in de winkel maar wij willen een 3-zits in echt leder dus het was vrij moeilijk om daarin een keuze te maken maar het is toch gelukt. Levertijd van 6 tot 12 weken vinden we ook best wel lang. Nu afwachten of het bankstel ook daadwerkelijk goed gaat bevallen.

Beste Drieka, Bedankt voor de positieve review. Veel plezier gewenst met uw nieuwe bank! Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas

van zeer ontevreden naar erg tevreden

Aanvankelijk werd de klacht mbt een recent gekochte bank niet serieus opgepakt. Na diverse mail en telefonische contacten heeft de medewerkster van de vestiging Sliedrecht, de klacht professioneel en naar tevredenheid aangepakt. Zoals het hoort het te gaan.

Beste meneer/mevrouw Ramdas, Wat fijn dat het probleem uiteindelijk goed is opgelost! Daar zijn we heel blij om. Bedankt voor uw vertrouwen in ons en graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and Sofas

Wachten wachten en nog eens wachten

Wij zitten al 8 weken te wachten op onze nieuwe bank. Tot op heden niks. Wel twee keer gebeld maar konden niks voor ons doen. Gevraagd of ze konden navragen hoe het zat met de levering maar kreeg als antwoord dat dat niet ging. Was geen inzage in. Lijkt me toch sterk. Jammer dat jullie mensen zo lang op een tuinstoel laten zitten. In de winkel een en al vriendelijkheid maar daarna houd alles op. Doe eens een beetje moeite alsjeblieft

Beste meneer Iardinois, Bedankt voor uw bericht. Wij willen er zorg toe dragen dat uw ervaring zo goed mogelijk wordt opgelost en komen graag met u in contact. Zou u uw ordernummer willen doorgeven via het contactformulier? https://www.seatsandsofas.nl/klantenservice/contactformulier/ Dan wordt er zo snel mogelijk contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and Sofas

Nog steeds niks vernomen over betaalde bank bestelling

23 december 2021 ben ik gebeld door werkgeefster seats and sofas.Ze zou een mail sturen naar vrachtbezorger om te vragen wanneer mijn bank wordt geleverd.Tot heden nog niets vernomen van ze.Zou graag op de hoogte gebracht willen worden wanneer de levering plaats vind?

Beste mevrouw Rantong, Bedankt voor uw aankoop bij Seats and Sofas. Wij willen er zorg toe dragen dat uw ervaring zo goed mogelijk wordt opgelost en komen graag met u in contact. Zou u uw ordernummer willen doorgeven? https://www.seatsandsofas.nl/klantenservice/contactformulier/ Dan wordt er zo snel mogelijk contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas

snelle aankoop en goede aandacht van personeel

Op een zondag even naar binnen gestapt en direct een ideale bank gezien. Aanbetaald en af laten leveren. Dat ging snel.

Beste Wilhelmus, Bedankt voor uw positieve reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Veel plezier gewenst met uw nieuwe bank. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas

leuke ochtend gehad

Wij waren eens zo gek om voor het eigen werkzaamheden even in de aller vroegte een afspraakje te maken,. en dat kon op Black Friday. om half 7 in de ochtend, hahaha, maar achteraf was het zeer zeker de moeite waard en zijn we geslaagd voor een nieuwe hoek.

Beste Mick, Bedankt voor de positieve review. Wij wensen u heel veel plezier met uw nieuwe bank! Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and Sofas

Vriendelijke bediening,snel accuraat en lekkere koffie.

Vriendelijke bediening,snel accuraat en lekkere koffie.

Beste Magda, Bedankt voor uw reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Wij hopen u in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and Sofas

We zijn super geholpen door 2 dames

Beste Francis, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Met vriendelijke groeten, Joshua - Seats and Sofas.

Over Seats and Sofas

Seats and Sofas is dé Europese specialist in zitmeubelen. Door de unieke Giant Take Away formule hoeft u niet altijd meer weken op uw nieuwe bankstel te wachten, maar kunt u deze direct uit voorraad meenemen. Door onze wereldwijde inkoop slagen we er steeds weer in om onze uitgebreide collectie aan te passen aan de laatste trends, zonder dat dit ten koste gaat van de laagst mogelijke prijzen. Bekijk hier de ervaringen over Seats and Sofas.