Klant vriendelijk en niet opdringerig

Was onze eerste ervaring bij jullie. De medewerker was heel behulpzaam , rustig en vriendelijk. Wij hadden onze wensen en budget en daar zijn jullie goed in tegemoet gekomen. Nu nog wachten op de bank en dan kunnen we daarover beoordelen. Want als die zo is als in de zaak nou dan hebben we geen klagen.

Beste Lei, Geweldig dat u met ons uw feedback deelt! We vinden het plezierig dat u tevreden bent over uw bezoek! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas

Geweldig en duidelijk personeel.

De service was tijdens mijn aankoop heel vriendelijk en duidelijk. Goed personeel. Gr. Sandy

Beste Sandy, Dank u wel! We vinden het fijn dat u deze review heeft geschreven. Uw positieve woorden over uw bezoek zijn erg motiveren voor ons personeel! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas

Fijne ervaring

Ik had een leuke bank gezien met relaxfunctie. Deze bank had een enorm lange levertijd van (meer dan) 20 weken. De verkoper dacht goed met me mee en vroeg of ik andere alternatieven wilde zien, met relaxfunctie maar geen hele lange levertijd. Uiteindelijk toch geslaagd voor een mooie bank met relaxfunctie zonder de hele lange levertijd!

Beste R, Bedankt voor uw recensie. We vinden het erg aangenaam om te lezen dat u goed bent geholpen door onze organisatie! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas

Tevreden

Aardige verkopers . Mijn keuze helemaal zelf naar smaak kunnen uitzoeken erg tevreden mee

Beste Roxanne, Bedankt voor uw review, we vinden het leuk om te lezen dat u tevreden bent over ons personeel! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas

Zeer goed geholpen.

Ervaren en vriendelijke verkoper.

Beste Sjef, Dank u wel! We vinden het fijn dat u deze review heeft geschreven. Uw positieve woorden over uw bezoek zijn erg motiveren voor ons personeel! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas

Zeer behulpzame medewerkster

Duidelijk gemaakt waarheen ik op zoek was. Medewerkster is hier mee aan de slag gegaan zonder dat ik het hele assortiment hoef te doorlopen.

Beste Pascal, Hartelijk bedankt dat u uw ervaring met ons deelt! We vinden het erg aardig van u dat u deze lovende woorden schrijft over uw bezoek! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas

Bij binnenkomst werden we meteen aangesproken door een verkoper. Aangegeven dat we eerst zelf wilde kijken. Dit werd gerespecteerd. Na twee rondjes gelopen een bank uitgezocht en de verkoper aangeklampt. Deze gaf de info over product en prijs. We zijn er mee accoord gegaan. Niet verkeerd behandeld dus. Maar men leert een bedrijf pas daadwerkelijk kennen als er iets fout gaat en je aanspraak wilt maken op garantie. Afwachten dus.

Beste Tim, Bedankt voor uw recensie. We vinden het erg aangenaam om te lezen dat u goed bent geholpen tijdens uw bezoek! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas

Net en vriendelijk personeel.

We hebben onze aankoop relaxt kunnen doen, fijn personeel niet opdringerig maar toch behulpzaam. Levering van ons bankstel was ook prima geregeld, zoals belooft vlug geleverd.

Beste Jacob, Bedankt voor het delen van uw ervaring. we vinden het geweldig dat u ons personeel goed vindt! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas

Alles was Top

Beste Damian, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Seats and Sofas Heerlen

Ik heb meer dan voldoende informatie gekregen.

Ik denk dat ik de volgende keer dat ik het nodig heb terug zal komen.

Beste Lara, Het delen van uw ervaring wordt door onze medewerkers enorm gewaardeerd! We vinden het erg prettig dat u voldaan bent over onze organisatie! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas Heerlen

als de levering net zo snel gaat al de koop zijn wij super tevreden

top snel gekocht en een deal kunnen maken we hadden al eerder gekocht en zeer tevreden anders waren we ook niet terug gegaan. de vorige keer veel plezier gehad van onze aankoop.

Beste Riet, Dank u wel! We vinden het fijn dat u deze review heeft geschreven. Uw positieve woorden over uw bezoek zijn erg motiverend voor ons! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas Heerlen

Ik vindt goede service en kwaliteit Okey

Beste Levent, Dank u wel! We vinden het fijn dat u deze review heeft geschreven. Uw positieve woorden over onze service zijn erg motiverend voor ons! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas Heerlen

Heel mooi bankstel en vriendelijk personeel

Vorige week maandag is ons bankstel geleverd. We zijn erg tevreden.

Beste Arjan, Dank u wel! We vinden het fijn dat u deze review heeft geschreven. Uw positieve woorden over uw bezoek zijn erg motiverend voor ons! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas Heerlen

Total verrassend

Wij kwamen alleen maar even een paar idee opdoen voor later en zijn met enkele mooie offerte en een nieuwe bank de winkel uit. Ook hebben de vriendelijke verkoopster ervoor gezorgd dat wij onze bank in een andere mega store , die dichter bij ons zit, kunnen ophalen.

Beste Mylène, Hartelijk bedankt dat u uw ervaring met ons deelt! We vinden het erg aardig van u dat u deze lovende woorden schrijft over uw bezoek! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas Heerlen

Uitstekend geholpen

Keurig geholpen door competente medewerker. Niet te opdringerig, maar wel aanvoelde wanneer je hulp nodig had.

Beste Peter, Hartelijk bedankt dat u uw ervaring met ons deelt! We vinden het erg aardig van u dat u deze lovende woorden schrijft over ons personeel! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas Heerlen

Fijne ontvangst en hulp in winkel en snelle aflevering.

Hulpvaardigheid in de winkel, fijne interesse in de mensen. Bij aflevering snelle service!

Fijne ontvangst en hulp in winkel en snelle aflevering.

Goed advies en beleefde medewerkers.

Goed advies, meedenkend en beleefde medewerkers.

Beste Monique, We waarderen dat u de tijd heeft genomen om uw beoordeling te schrijven. We vinden het fijn dat u ons personeel positief heeft ervaren! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas Heerlen

Goede hulp

Perfect geholpen door een van de medewerkers. En de bank voor een top prijs gekocht.

Beste Esmee, Hartelijk dank voor uw reactie, we vinden het prettig dat u naar tevredenheid bent geholpen door ons personeel! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas Heerlen

Vakkundig geholpen

Wij waren vakkundig geholpen met onze keuze voor een bankstel. Ze waren erg hulpzaam in de mogelijkheden die er zijn en onze wensen.

Beste Patty, Bedankt voor uw review, we vinden het leuk om te lezen dat u tevreden bent over uw bezoek! Met vriendelijke groet, Hanno - Seats and Sofas Heerlen

Goede informatief advies voor het maken van een keuze..

Zoals ik hierboven heb vermeld. We konden na het advies van de verkoopster een goede keus maken. Alleen had ik graag een email bevestiging ontvangen van mijn gewijzigde overeenkomst die ik had moeten terugsturen. Heb dat telefonisch zelf moeten vragen of gewijzigde overeenkomst was aangekomen.

Beste John, Bedankt voor het delen van uw ervaring. we vinden het geweldig dat u tevreden bent over de service van de verkoopster! Met vriendelijke groet, Hanno - Seats and Sofas Heerlen

Na 5 maanden bank kapot

Contact opgenomen, word verteld dat ik de bank moet brengen, of ze kunnen hem halen maar dat kost mij zelf transport kosten. Dit ga ik dus niet doen, als ik ergens een bank koop verwacht ik kwaliteit en niet na 5 maanden al een doorgezeten bank. Heb gevraagd of ze iemand eerst er hier naar kunnen laten kijken maar dat doen ze niet, alleen als ik hem breng beoordelen ze hem. Ik hoop dat dit op een fatsoenlijke manier word opgelost want dit is gewoon verschrikkelijk!

Beste mevrouw, Dank u wel voor het doorgeven van uw ervaring, want ook negatieve reviews zijn waardevol voor ons. We willen graag uw ervaring verbeteren, hierom ontvangen we graag uw contactgegevens. Nadat wij uw gegevens hebben ontvangen nemen we direct contact met u op. Met vriendelijke groet, Hanno - Seats and Sofas Heerlen

als goed ervaren

vriendelijke medewerkers en er werd goed naar je geluisterd wat je graag wilde en goede uitleg over alles.

Beste Marjo, Bedankt voor het plaatsen van uw feedback. We waarderen dat u positief te spreken bent over ons personeel! Met vriendelijke groet, Hanno - Seats and Sofas Heerlen

Over Seats and Sofas

Seats and Sofas is dé Europese specialist in zitmeubelen. Door de unieke Giant Take Away formule hoeft u niet altijd meer weken op uw nieuwe bankstel te wachten, maar kunt u deze direct uit voorraad meenemen. Door onze wereldwijde inkoop slagen we er steeds weer in om onze uitgebreide collectie aan te passen aan de laatste trends, zonder dat dit ten koste gaat van de laagst mogelijke prijzen. Bekijk hier de ervaringen over Seats and Sofas.