Klantgericht en zeer professioneel

De verkoper was zeer net en klantgericht. Hij luisterde naar onze op- en aanmerkingen aan verschillende banken en bracht ons uiteindelijk bij de perfecte bank voor onze woning. Daarna besprak hij met ons de mogelijkheden voor aanpassingen van de vorm en stof van de bank waardoor wij onze droombank hebben kunnen realiseren.

Beste Hessel, Bedankt voor uw reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe droombank. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas

Goede aankoop . Aardig personeel.

Vriendelijk Behulpzaam Fijne stoel voor een leuke prijs.

Beste Hans, Bedankt voor uw reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas

Oplichters met prijs

Een bank aanbieden die 4500 kost uit eindelijk laten zakken tot met 2000€ Kleuren in de boek die helemaal niet kloppen! Op boek is een kleur en in het echt is helemaal andere kleur en zogenaamd komt het omdat duizenden mensen de boeken aangeraakt hebben dus de stof verandert zo te zien zet slecht kwaliteit en service want kom je dag later is de prijs ook gelijk weer anders

Beste heer/mevrouw Gomez, wat vervelend om te horen. Heeft u al een servicemelding gemaakt via onderstaande link? De serviceafdeling neemt dan binnen 5 werkdagen contact met u op. https://www.seatsandsofas.nl/klantenservice/servicemelding/ Met vriendelijke groeten, Joshua - Seats and Sofas

Bij binnenkomst goed en vriendelijk ontvangen

Met plezier een bank kunnen kopen naar onze zin, wat veel keuze. Goed, vriendelijk en vakkundig geholpen en samen tot een mooie prijs gekomen. We kijken uit naar de komst van onze bank, dat duurt nog wel even want we hebben een bank naar onze keuze samengesteld en die moet gemaakt worden.

Vriendelijke personeel

De mensen die bij de zaak werken zijn vriendelijk

Beste Atef, Bedankt voor uw reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groeten, Michael - Seats and Sofas

service Super slecht

mijn moeder van 83 heeft een bank van 1100 euro gekocht , die werd 14-11-2020 geleverd. Waarschijnlijk was de poot van bank al niet goed, maar omdat de bank loodzwaar heeft zij dat nooit kunnen constateren, nu nog geen half jaar later , we de bank omhoog tilde, viel de poot er zo af, bleek dat hij doordraaide , klacht ingediend, moet zij €75 betalen om de bank te laten ophalen of voorrijkosten v meubelmaker te betalen. Dit is bij de aankoop nooit gezegd of verteld. Maandag heb ik daarvoor een klacht ingediend bij Alkmaar, dit hoort namelijk onder garantie , ik zou terug gebeld worden maar tot op heden nog niet gebeurd. ik zal mijn rechtsbijstand inschakelen en ook de media gaan opzoeken, verkopen kunnen jullie goed maar service verlenen is ver te zoeken !!!!

Beste mevrouw Dahmes, Wij willen er zorg toe dragen dat uw ervaring zo goed mogelijk wordt opgelost en komen graag met u in contact. Zou u uw ordernummer willen doorgeven? https://www.seatsandsofas.nl/klantenservice/contactformulier/ Dan wordt er zo snel mogelijk contact met u opgenomen. Met vriendelijke groeten, Astrid - Seats and Sofas

Ik kon het niet worden met de kleur, dus heb gebelt en gevraagd of de kleur nog gewijzigd kon worden. Dit was geen probleem dus daarvoor mijn grote dank. Ik wacht nog op de bevestiging via de mail

Beste Annelies, Bedankt voor de positieve review. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas

perfect geadviseerd niet opdringerig goed personeel

als je een vraag had kwam hij meteen alkmaar mart ook koffie alles perfeckt

Beste heer/mevrouw Boekhoff, Bedankt voor uw reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groet, Michael - Seats and Sofas

Uitstekende

Uitstekende ervaring

Beste heer/mevrouw Masaouti, Bedankt voor de positieve review. Wij hopen u in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas

Zeer gastvrij en goed geholpen, er werd goed de tijd voor ons genomen. Nu nog de bank afwachten tot die binnen is, als dan alles goed is geef ik de volledige 5 sterren beoordeling

Beste Daniel, Bedankt voor de positieve review. Heel veel plezier toegewenst met uw nieuwe bank! Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas

Super fijn geholpen, ook erg kindvriendelijk

Na afspraak was het even kijken hoe we binnen konden komen, maar een telefoontje en het was geregeld. Super goed! Uiteraard komt dit door de maatregelen die ze moesten nemen ivm corona. Eenmaal binnen konden we rustig kijken en zitten om zo een goed beeld te krijgen van wat we precies wilden. De kinderen werd verteld dat ze op de banken mochten ploffen en zelfs met hun schoenen op de bank mochten. Iets wat ze zich natuurlijk geen twee keer laten zeggen. Thuis mag dit uiteraard niet. Maar het feit dat dit geen probleem was, maakte het voor de kinderen leuk en voor mij fijn dat ik niet constant op mijn hoede moest zijn, maar met aandacht kon kijken en voelen wat ik wilde. Toen we wat duidelijk hadden werden we erg vriendelijk verder geholpen.

Beste heer/mevrouw Haring, Bedankt voor deze positieve en lovende woorden. Dit horen wij graag! Met vriendelijke groet, Michael - Seats and Sofas

Super netjes geholpen

Op afspraak netjes geholpen. En eerlijk advies!

Beste J.S., Bedankt voor het achterlaten van deze positieve beoordeling. Het doet ons goed om te horen dat u zo tevreden bent over onze service en advies. Wij hopen u in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas

Erg klantvriendelijk & behulpzaam

Beste Michelle, Bedankt voor de positieve review! Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and Sofas

Heel makkelijk uitkiezen en super geholpen

Makkelijk en snel uitgekozen en konden nog een goede prijs maken ook

Beste Jeffrey, Bedankt voor het achterlaten van deze positieve beoordeling. Fijn om te horen dat u zo snel geslaagd bent! Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas

Teleurgesteld

Zeven weken geleden, op 9 oktober 2020, werd de door ons aangeschafte leren hoekbank, bezorgd. Bij het verwijderen van het verpakkingsmateriaal ontdekten wij en de bezorgers een beschadiging. Beiden hebben we daar een foto van gemaakt. Samen met het klachtenformulier hebben we dit verzonden naar Seats and Sofas. Kregen direct een reactie dat men vanwege de drukte niet direct contact kon opnemen. Daar hadden wij begrip voor, maar nadat we na 2 weken nog niets hadden gehoord hebben wij diverse Mails en ook een brief gestuurd. Deze situatie duurt tot heden voort. Wel kregen we een bericht in cc van het hoofdkantoor aan de vestiging Alkmaar dat we garantie hebben en of er al iets mee is gebeurd, maar ook daar is tot op heden niets mee gedaan. Kom op Seats and Sofas laat nu eens zien of beter horen dat u er echt bent voor uw klanten.

Beste heer/mevrouw Winnifred, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wat vervelend om te horen dat er nog geen contact met u is opgenomen. Ik ga voor u uitzoeken wat er mis is gegaan. Er wordt aan de hand daarvan zo snel mogelijk contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Joshua - Seats and Sofas

Misleiding en agressieve verkoop

Uw verkopers maken mondeling afspraken en doen beloftes die later niet waar blijken te zijn. Ook zijn wij als klant zeer onbeschoft telefonisch te woord gestaan. Op onze brieven en emails krijgen wij geen reactie.

Beste Chanel, Bedankt voor het achterlaten van deze review. Wat vervelend dat u onbeschoft te woord bent gestaan en schriftelijk tot nu toe niet in contact hebt kunnen komen met ons. Ik verwijs u graag door naar ons klachtenformulier: https://www.seatsandsofas.nl/klantenservice/contactformulier/ Dat is de snelste manier voor ons om uw klacht te verwerken en u verder te helpen. Wij zullen aan de hand hiervan zo snel mogelijk contact met u opnemen voor een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas

Prima geholpen

Ervaring boven vermeld

Beste heer/mevrouw Bos, Bedankt voor uw positieve review! Met vriendelijke groet, Michael - Seats and Sofas

Goed.

Ik ben goed geholpen, personeel is heel vriendelijk.

Beste Aafje, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn om te horen dat u goed geholpen bent. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas

werd goed geholpen zeer aardige mensen en heb er alle vertrouwen in we zijn voldaan naar huis gegaan

Beste Heer/Mevrouw Venema, Bedankt voor uw positieve bericht. Fijn om te horen dat jullie voldaan naar huis zijn gegaan, veel plezier gewenst met uw nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas

Goede begeleiding

Beste heer Eerbeek, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas

Fijn geholpen met onze keuze

Door de verkoper goed geholpen, gaf zelfs een advies om een andere stof uit te zoeken ivm onze hond verder aan de balie vriendelijk personeel die ons te woord stonden.

Beste Ruud, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Veel plezier gewenst met uw nieuwe aankoop, hopelijk is de hond er ook tevreden mee. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas

Veel aanbod. Overzichtelijk in het prijzen boekje. Duidelijke uitleg. Misschien iets te opdringerig. Iets te veel aan het verkopen. Had misschien ons iets meer de ruimte kunnen geven bij het verder kijken. Verder was de verkoopster erg goed en wist ze veel van wat er verkocht wordt. Erg vriendelijk.

Beste heer/mevrouw Hulsman, Bedankt voor de feedback en het delen van uw positieve ervaring. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas

Uitstekend!

Martin (filiaal Alkmaar) heeft ons goede service verleend. Ruim de tijd genomen waardoor wij de juiste keuze konden maken.

Beste mevrouw Hoes, Bedankt voor deze positieve en lovende woorden. Dit horen wij graag! Met vriendelijke groet, Michael - Seats and Sofas

klant vriendelijk

goede service kan rustig kijken goed uitgelegd en advies

Beste heer/mevrouw Kwakkel, Bedankt voor uw positieve review! Met vriendelijke groet, Michael - Seats and Sofas

Koedijkerstraat 2

1823 CR Alkmaar

Over Seats and Sofas

Seats and Sofas is dé Europese specialist in zitmeubelen. Door de unieke Giant Take Away formule hoeft u niet altijd meer weken op uw nieuwe bankstel te wachten, maar kunt u deze direct uit voorraad meenemen. Door onze wereldwijde inkoop slagen we er steeds weer in om onze uitgebreide collectie aan te passen aan de laatste trends, zonder dat dit ten koste gaat van de laagst mogelijke prijzen. Bekijk hier de ervaringen over Seats and Sofas.