Wij werden uitstekend geholpen

Wij werden heel goed en vriendelijk te woord gestaan. En kregen goeie hulp met het uitzoeken van onze bank. Binnen een half uur hadden we een bank gekocht. Namelijk de rib stof hoekbank antraciet. Erg blij mee. Enige jammere is dat het 6-12 weken gaat duren.

Beste mevrouw Dekker, Bedankt voor de positieve review. Wij wensen u heel veel plezier met uw nieuwe bank. Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and Sofas

Vriendelijk personeel

Je wordt goed geholpen, veel keus, Verdere beoordeling hangt af van de levertijd of die binnen de tijd is als afgesproken

Beste Bep, Bedankt voor de positieve review. Veel plezier gewenst met uw nieuwe bank. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas

Dankzij Jeffrey toch nog goed afgelopen

Jeffrey servicemanager werkzaam in Alkmaar is de eerste medewerker die zijn uiterste best voor ons heeft gedaan. Dankzij hem komt het voor ons tot een goed einde! Dankjewel jeffrey dat je wel naar ons luisterde !! Peggy van t Veer

Beste mevrouw van 't Veer, Bedankt voor de positieve review. Wij hopen u in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and Sofas

Nog nooit zo’n warme welcome ervaren Bank met mooie prijs gekocht raad zeker iedereen aan om hier langs te gaan voor mooie bankstel!

Beste Jonathan, Bedankt voor de positieve review. Wij wensen u heel veel plezier met uw nieuwe bank. Hopelijk mogen wij u in de toekomst nog eens van dienst zijn. Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and Sofas

Zeer agressieve manier van verkopen

Wij kwamen binnen met t idee om 3 banken te bestellen. Een jonge verkoper adviseerde ons goed. Bij de vraag wat de kosten zijn vd banken die we hadden uitgekozen gaf hij 12.000€ aan maar omdat wij het waren kon hij de banken bestellen voor 8.000€. We gaven aan er over na te willen denken. Er kwam een manager bij die de jonge verkoper naar de kant duwde en vertelde dat de aanbieding alleen gold als we nu zouden beslissen. Wederom gaven we aan erover na te willen denken en we kregen ineens een voordeliger aanbod van nog maar 6.000€. Bizar hoe er eerst 12.000 wordt genoemd en uiteindelijk 6.000, totaal ongeloofwaardig. De manager was heel dominant en irritant, totaal geen prettige persoon. Uiteindelijk konden we weg komen en hebben we drie banken bij de buren gekocht waar de bediening uitermate professioneel en vriendelijk was.

Beste meneer/mevrouw, Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze service. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met de ervaringen van onze klanten kunnen we onze medewerkers optimaal opleiden. Wij hopen u graag nog een keer te mogen verwelkomen bij Seats and Sofas. Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and Sofas

Zeer goed geholpen.

Wij zijn zeer goed geholpen door al het personeel. Ze waren geduldig en behulpzaam. Bijna alle combinaties zijn mogelijk....

Beste mevrouw Berkhout, Bedankt voor uw reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Wij hopen u in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and Sofas

goede service en keurig geholpen

We wilden een bank maar die was pas met 35 weken leverbaar. Nu heeft de verkoper in overleg, ons de showroombank mogen verkopen en als het allemaal goed gaat dan wordt deze binnen 3 weken geleverd. Hij heeft erg veel moeite voor ons gedaan en zijn wij ook erg blij mee. Nu even wachten op de levering.

Beste mevrouw Holla, Bedankt voor uw reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Wij wensen u heel veel plezier met uw nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and Sofas

Vriendelijke mensen meedenkend

Beste mevrouw, Bedankt voor de positieve review. Wij wensen u heel plezier met uw nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and Sofas

Koop hier nooit een bank, de service is slecht, niet alles wordt aan je gemeld.

Alles ging fout. We kregen niet de juiste informatie. Het enige wat ze willen is verkopen. De tweede keer, was erger, verkoper liep steeds weg. Zei dat hij met andere kopers bezig was, terwijl wij de enige waren in de winkel.

Beste mevrouw Selva Lopez, Wij danken u voor het plaatsen van uw ervaring, want ook negatieve reviews zijn waardevol voor ons. We betreuren het dat dit is voorgekomen. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and Sofas

Goede informatie en service

De medewerker nam alle tijd om alle verschillen duidelijk uit te leggen. Zeer klantgericht.

Beste Wim, Wij goed om te vernemen dat onze service u blij heeft kunnen maken. Wij willen u bedanken voor de positieve review en vriendelijke woorden en hopen u in toekomst nog eens van dienst te mogen zijn. Bedankt voor de review! Met vriendelijke groeten, Joshua - Seats and Sofas.

Goed geholpen en snelle levering.

Beste Carin, Hartelijk dank voor uw positieve review! Met vriendelijke groeten, Joshua - Seats and Sofas.

Uitstekend geholpen

Zeer vriendelijke verkoper Martin. Gezellig zitten praten op ons nieuwe bankstel. Heel fijn. Vriendelijk en duidelijk in zijn uitleg.

Beste Sylvia, Bedankt voor uw positieve reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Wij hopen u in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas

Top geholpen

Top geholpen

Beste heer Meijer, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas

Prima geholpen!

Zeer toegewijde medewerkers

Beste mevrouw van Dijken, Hartelijk dank voor de positieve beoordeling en vriendelijke woorden! Met vriendelijke groeten, Joshua - Seats and Sofas.

prima begeleiding voor wat betreft de verkoop

is prima verlopen. Hebben een bank gekocht.

Beste heer/mevrouw Nijdam-Veerman, Bedankt voor de positieve beoordeling. Veel plezier gewenst met uw nieuwe bank. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas

prettige winkel

We hebben hier onze bank gekocht werden super netjes geholpen. Er werdt tijd aan ons besteed je was geen nummer. Kreeg bij binnenkomst een prijs lijst wat je kon zien hoe duur de bank was en wat de optie waren. Was ook niet opdringrig. Super winkel.

Beste mevrouw Brak, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Wij zijn blij te vernemen dat u naar behoren bent geholpen en wensen u veel plezier met uw nieuwe meubel(s)! Met vriendelijke groeten, Joshua - Seats and Sofas.

Goed geholpen, vriendelijk ..

Ben er nu voor de 3de keer geweest in 2 mnd geweest.. correct behandeld vriendelijk en altijd in voor een leuke korting.

Beste Marian, Hartelijk dank voor de positieve beoordeling en lovende woorden! Wij waarderen dit enorm en wensen u veel plezier met uw nieuwe meubel(s)! Met vriendelijke groeten, Joshua - Seats and Sofas.

Supermooi bankstel kocht. Goed en menselijk geholpen.

6 jaar eerder ook daar bankstel gekocht. In 2021 kreeg ik 1 nare Botsing met 1 medewerker, waardoor ik pand moest verlaten. Dus ik legde situatie uit aan zijn collega. De 'collega' keek videobeelden na, ik werd in gelijk gesteld. Naderhand ik paar keer Seats and Sofa's geweest, en verkoper was rustig, respectvol. Dat vind ik SUPERGOED. VERGEET EN VERGEEF. LIKE I SAID? WE ALL LEARNT SOMETHING. VANDAAR DAT SEATS AND SOFAS 5 STER KRIJGT. ALLEEN VERKOOPSTER IS NORRIG WIJF. DAAROM 1,5 PUNT MINDER. Is evengoed een superbedrijf.....

Beste meneer Jeroen, Dank voor uw reactie. Wij hopen u in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Astrid- Seats and Sofas

Uitstekend geholpen aan een mooi bankstel

We zijn geholpen door een vriendelijke en uiterst bekwame verkoper ,het andere personeel ook heel vriendelijk en behulpzaam ,heb nog niet eerder zaken gedaan met seats and sofas maar tot nu te toe zeer tevreden

Beste meneer Jonas, Bedankt voor uw reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Wij hopen u in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and Sofas

Goed geholpen in de winkel in Alkmaar. Personeel is kundig en weten waar ze het over hebben. Alles is mogelijk van opstelling/formaat tot kleur bank. Erg goed geholpen en personeel erg vriendelijk.

Beste Charlotte, Bedankt voor deze positieve woorden. Dit horen wij graag! Met vriendelijke groet, Michael - Seats and Sofas

Perfecte service

Zijn ontzettend goed geholpen. De verkoper dacht met ons mee en luisterde echt naar onze wensen waardoor wij de bank hebben uitgekozen die we zochten. Super tevreden en ontzettend blij met onze aankoop

Beste Cynthia, Bedankt voor uw reactie, heel veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Michael - Seats and Sofas

Klacht heel goed opgelost

Goede behandeling van klachten en vriendelij kke bediening chapeau

Beste Peter, Bedankt voor uw reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas

zeer slecht, geen woorden voor, oplichters!!!!!

koop een dure bank, 1800,-, 2 keer verkeerd geleverd, zelf terugbrengen, na een jaar weer de bank geleverd, zak helemaal door, zelf nieuwe vulling gekocht, na 1 maand weer doorgezakt...service??????????? niks........... grote mond van het personeel in alkmaar

Vriendelijk en prima

Een heel fijne verkoper die goede adviezen gaf, de ruimte geeft om goed rond te kijken en ook zorgde voor gezelligheid. Het filiaal is ruim opgezet met een enorme hoeveelheid aan keus waarbij er ook nog eens veel variatie mogelijk is. Enige twee punten is het verzoek voor een minimale aanbetaling van 50% (20/30% zou ik acceptabeler vinden) en de wachttijd van 8 tot 14 weken. Daarom een sterretje minder maar met een cijfer 8 zeker een winkel waar je voor banken heen moet gaan.

Beste Frank, Dank voor uw reactie, heel veel plezier met uw aankoop! Wij hopen u in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groeten, Michael - Seats and Sofas

Super de Super

Met gerserveerde gevoelens toch maar naar binnen gegaan in de winkel.Tot mijn verbazing en verhalen uit het verleden werden we vriendelijk en deskundig geholpen.Echt alles werd gedaan om ons tevreden te stellen..Er werden geen dingen beloofd die ze niet na konden komen.Het bankstel en losse stoel waren in de juiste stof en kleur bekleed.De levering was ook nog eens eerder dan afgesproken.De afspraak van het mee retour nemen ging niet door daar de bestelwagen helemaal vol zat en het oude bankstel erg groot was.Het zou de volgende dag op gehaald worden.We gingen vol vertrouwen akkoord want we konden niet anders maar heel erg gerust waren we er niet op.Maar de volgende dag waren ze 2 uur voor de afgesproken tijd er weer en waren ze binnen een half uur weer weg.Super goed de afspraken nagekomen.

Beste Joop, Bedankt voor deze positieve en lovende woorden. Dit horen wij graag! Wij wensen u heel veel plezier toe met uw nieuwe bank. Met vriendelijke groeten, Michael - Seats and Sofas

Koedijkerstraat 2 1823 CR Alkmaar

Over Seats and Sofas

Seats and Sofas is dé Europese specialist in zitmeubelen. Door de unieke Giant Take Away formule hoeft u niet altijd meer weken op uw nieuwe bankstel te wachten, maar kunt u deze direct uit voorraad meenemen. Door onze wereldwijde inkoop slagen we er steeds weer in om onze uitgebreide collectie aan te passen aan de laatste trends, zonder dat dit ten koste gaat van de laagst mogelijke prijzen. Bekijk hier de ervaringen over Seats and Sofas.