Topadviseur!

Het was fijn, dat ik meteen bij binnenkomst aangesproken werd door een zeer vriendelijke medewerker. Hij begeleide me in mijn zoektocht naar het juiste bankje. Bijna een uur sleepte hij stalen aan, liet me mogelijkheden zien en rekende prijzen+oudejaarskorting uit. Hij stelde de juiste vragen, begreep precies wat ik zocht en begeleide me naar de juiste keuze! Mijn complimenten!!!

Beste Willy, Bedankt voor uw recensie. We vinden het erg aangenaam om te lezen dat u goed bent geholpen tijdens uw bezoek! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas Alkmaar

Als wat wilt wilt niet bestaat...

Ik liep de seats en sofas in met de wens een hoekbank te kopen, met een hoge hoek en waar ik op kan slapen in de zomer. Dit moest binnen de 2 bij 2,20 blijven vanwege mijn relatief kleine huis. Dit bleek niet te bestaan, maar de verkoper die mij werd toegewezen heeft alles afgezocht om mij tevreden weg te laten gaan. Uiteindelijk heb ik nu een 3-zits bank met een hocker, in de kleur van mjjn huidige bankstel aangeschaft. Geen hoog hoekje dus, maar wel een hoekbank gevoel als ik het zo opstel, de bank is diep genoeg om op te slapen en hij past bij wat ik al heb. Daarbij heeft de verkoper uiterst zijn best gedaan om dit voor mij betaalbaar te maken, waar ik vanwege mijn financiële situatie super blij mee ben.

Beste Chantal, We waarderen het ècht dat u deze recensie heeft geplaatst. Dank u wel voor deze mooie woorden over uw bezoek! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas Alkmaar

Als wat je wilt niet bestaat..

Ik had in de winkel een super aardige jongen die erg hard zijn best heeft gedaan om aan mijn limitaties en eisen te voldoen, ik wou een hoekbank met een hoge hoek, waar ik in de zomer op kon slapen, maar die moest wel maximaal 2 bij 2.20 meter zijn. Puntje; dat bestaat dus niet. Uiteindelijk heb ik een 3-zits bank met een hocker, en dus geen hoog hoekje, maar ik kan het opstellen als hoekbank en in de zomer kan ik zeker op deze bank slapen. Ook is door de zeer ruime keuze in stoffen de bank in precies de goede kleur om bij de rest van mijn interieur te passen zonder een grijs of bruintint te zijn =). Daarbij is er gezorgd dat ik deze bank ook kon betalen, wat ik erg waardeer vanwege mijn financiële situatie. Af en toe twijfel ik, maar zodra de bank er is weet ik zeker dat de twijfels gelijk weer gaan verdwijnen =)

Vriendelijk Goed advies en meedenkend

Goed en vriendelijk geholpen Meedenkend zonder op dringen. Ook de tijd om na te denken en er op terug te komen Hoop dat de rest ook goed verloopt

Beste Corrie, Dank u wel! We vinden het fijn dat u deze review heeft geschreven. Uw positieve woorden over uw bezoek zijn erg motiverend voor ons! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas Alkmaar

Snel en perfect geholpen!

Ik kwam even kijken naar een bank die ik online had gezien op de website van seats and sofas. Eenmaal ik ‘m in het echt zag, gelijk verliefd geworden. Vervolgens zeer goed geadviseerd door de verkoper. Helemaal blij met mijn aankoop!

Beste Sylvana, Hartelijk bedankt dat u uw ervaring met ons deelt! We vinden het erg aardig van u dat u deze lovende woorden schrijft over het advies van onze medewerkers! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas Alkmaar

Super vriendelijk geholpen!

Vriendelijk en goed geholpen!! Niks was teveel!!

Beste Sandra, Bedankt voor uw recensie. We vinden het erg aangenaam om te lezen dat u goed bent geholpen tijdens uw bezoek! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas Alkmaar

Correct

Correct en volgens afspraak besteld. Levering is pas later dus kan ik niet beoordelen.

Beste Rob, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Abel - Seats and Sofas Alkmaar

We zijn goed geholpen en hebben vrij snel een keuze kunnen maken. Ruime keus aan banken dus veel om te vergelijken.

Beste Marcel, Bedankt voor het delen van uw ervaring. we vinden het geweldig dat u onze organisatie goed vindt! Met vriendelijke groet, Abel - Seats and Sofas Alkmaar

Oplichters en leugenaars

Mondeling je wensen doorspreken maar die wensen NIET op het koopcontract vermelden en alles gaan ze later ontkennen. Smeerlappen zijn het vooral die oudere man met hem waren de prijs afspraak en wensen afgesproken (mondeling). Dit is oplichting.

Beste heer Rademakers, Wij danken u voor het plaatsen van uw feedback. Graag vernemen wij uw contactgegevens om uw klacht zo spoedig mogelijk op te lossen. Nadat wij uw gegevens hebben ontvangen nemen we direct contact met u op. Met vriendelijke groet, Abel - Seats and Sofas Alkmaar

Fijne service

Goed advies, fijne communicatie.

Beste Ron, Hartelijk dank voor uw reactie, we vinden het prettig dat u naar tevredenheid bent geholpen door onze service! Met vriendelijke groet, Abel - Seats and Sofas Alkmaar

Hulp bij aankoop zeer goed

Vooropgesteld dat dit nog geen review is over de kwaliteit van het product want die is op dit moment nog in bestelling kan ik wel alvast melden dat ik zeer kundig en professioneel ben geholpen. De zorgvuldigheid bij het bestelproces vond ik ook echt heel geruststellend. Als de bank straks ook nog geweldig is, wat wil ik dan nog meer!

Beste Monique, We vinden het fijn dat u deze recensie heeft geschreven. Erg leuk om te lezen dat u goed bent geholpen door ons personeel! We willen hierom graag een blik werpen op uw bank. Kunt u alstublieft uw bank delen op sociale media de hashtag #SeatsBijJouThuis in de beschrijving? Met vriendelijke groet, Jessica - Seats and Sofas

Zeer positieve, vriendelijke, klantgerichte, professionele service

Zeer professioneel, goede product kennis en een mooie deal van Juice. Dankje Juice voor de service

Beste Angelique, Bedankt voor uw review, het doet ons goed om te horen dat Juice u naar tevredenheid heeft geholpen! We willen u vriendelijk vragen om een foto te plaatsen op sociale media met de hashtag #SeatsBijJouThuis in de beschrijving. Met vriendelijke groet, Jessica - Seats and Sofas

Klantgericht

Als enige liep ik om 20:00 de winkel in en werd vriendelijk begroet. Hier werd me uitgelegd hoe het werk (pak een boekje met alle prijzen en ga lekker overal op zitten). Terwijl ik dit aan het doen ben laat de verkoper mij verder met rust maar houdt me wel in de gaten voor eventuele vragen. Dit is goed bevallen en hierdoor heb ik een zitmeubel besteld met korting.

Beste Michel, Bedankt voor uw reactie, wat fijn dat u zo tevreden bent over uw bezoek! We willen graag uw bank bewonderen. Kunt u alstublieft een foto plaatsen op sociale media met de hashtag #SeatsBijJouThuis in de beschrijving? Met vriendelijke groet, Jessica - Seats and Sofas

Hele goede en vertrouwde uitleg, super geholpen.

Beste Jacobus, We vinden uw beoordeling erg plezierig om te lezen. Wat fijn dat u zo voldaan bent over de service van onze medewerkers. We willen hierom graag een blik werpen op uw bank. Kunt u alstublieft een bank delen op sociale media de hashtag #SeatsBijJouThuis in de beschrijving? Met vriendelijke groet, Jessica - Seats and Sofas

Top geholpen!!

Aanrader! Super leuk geholpen en alles 5x opnieuw gemeten en twijfel daarna weg, goede keuze gemaakt denken we, nu afwachten op resultaat, maar sofar so good….

Beste Ellis, Wij hopen u in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn. We vinden het prettig dat u goed bent geholpen door ons personeel. We wensen u alvast veel zitplezier toe! U kunt uw nieuwe aankoop delen op sociale media met #SeatsBijJouThuis na de levering. Met vriendelijke groet, Jerry - Seats and Sofas

Slecht

Eerder een een verhaal geschreven maar ik mijn bank eindelijk! Beste kopers aub KOOP hier niets want van verkoper tot de eigenaar, liegen als de beste. Keer op keer smoesjes en leugens waar een klein kind niet in trapt maar natuurlijk sta je machteloos want ze hebben zich goed ingedekt in hun voorwaarde. En de kortingen trap er niet in is een spel!!!!!! Ga je toch wat kopen en hoopt op dat alles goed gaat en eerlijk gaat dan ik wens je Succes!! Ik iig noooooooit meer!

Beste mevrouw, Dank u wel voor het doorgeven van uw ervaring, want ook negatieve reviews zijn waardevol voor ons. We willen graag uw ervaring verbeteren, hierom ontvangen we graag uw ordernummer. Met vriendelijke groet, Jerry - Seats and Sofas

Slecht

Na geholpen te worden door een onprofessionele medewerker en meerdere keren aangegeven hebben dat wij op dat moment geen bank wilden kopen. kwam er een manager met een agressieve verkoop techniek, hij had een bod dat nergens scherper zou zijn. maar juist door deze meneer hadden wij het gevoel om zo snel mogelijk weg te gaan uit het pand.

Beste heer Geluk, Wij danken u voor het plaatsen van uw ervaring, we vinden het vervelend om te lezen dat u het gevoel kreeg om snel te vertrekken. Graag vernemen wij uw contactgegevens om uw ervaring zo spoedig mogelijk te verbeteren. Met vriendelijke groet, Jerry - Seats and Sofas

Valt tegen....

Ik heb 2 jaar geleden een nieuwe leren bank gekocht bij Seats and Sofas maar nu blijkt het helemaal geen leer te zijn en begint de bank te scheuren op bepaalde plekken. Ik heb hier al over gemaild maar buiten een ontvangstbevestiging heb ik niets meer vernomen. De bank kostte 2100 en dat is voor ons een heel bedrag. Hoe is dit mogelijk? En waarom nemen jullie klachten niet serieus? Marianne van den Berg

Beste mevrouw Van der Berg, Dank u wel voor het doorgeven van uw ervaring, want ook negatieve reviews zijn waardevol voor ons. We willen graag uw ervaring verbeteren, hierom ontvangen we graag uw contactgegevens. Zou u zo vriendelijk willen zijn om een WhatsApp bericht te sturen naar +31 6 536 541 03. Met vriendelijke groet, Jerry - Seats and Sofas

Het was een warm welkom met professionele verkoper

We werden gelijk geholpen Door een professionele werknemer Met veel ervaring en begrip En daardoor zijn we na binnenkomst Gelijk geslaagd met een mooie bank voor een super goede prijs Zijn naam was gahid

Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and Sofas

Perfekt

Brian is een top sales man bijn heel blij met zijn persoonlijkheid Trouwens Juice en Mart ook top gozers!!

Beste Akexis, Bedankt voor uw positieve reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas

vriendelijk gastvrij

Beste mevrouw Hut, Bedankt voor de positieve review. Met vriendelijke groet, Michael - Seats and Sofas

Prima geholpen

Wij werden leuk ontvangen, en goed begeleid in de winkel

Beste Frea, Bedankt voor uw positieve reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas

Vlotte en prettige aankoopervaring!

Wij zagen een advertentie van een mooie hoekbank met slaapfunctie. De bank was in werkelijkheid ook zo mooi, maar we vonden de prijs wat aan de hoge kant. De verkoper dacht mee met ons budget en heeft wat kunnen regelen. Over een paar weken wordt de bank geleverd en we kijken er erg naar uit!

Beste Ingeborg, Bedankt voor uw reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Wij hopen u in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and Sofas

Over Seats and Sofas

Seats and Sofas is dé Europese specialist in zitmeubelen. Door de unieke Giant Take Away formule hoeft u niet altijd meer weken op uw nieuwe bankstel te wachten, maar kunt u deze direct uit voorraad meenemen. Door onze wereldwijde inkoop slagen we er steeds weer in om onze uitgebreide collectie aan te passen aan de laatste trends, zonder dat dit ten koste gaat van de laagst mogelijke prijzen. Bekijk hier de ervaringen over Seats and Sofas.