super

heel goed geholpen goede uitleg en een hele mooie bank gekocht daar

Beste H. Dijkhuizen, Bedankt voor het plaatsen van uw feedback. We waarderen dat u positief te spreken bent over uw bezoek! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas

Ben erg goed geholpen

Beste Carla, Bedankt voor het delen van uw ervaring. we vinden het geweldig dat u een goed bezoek heeft gehad! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas

Topper!

Veel persoonlijke aandacht en heel goed voorgelicht en geadviseerd; hierdoor een goed afgewogen keuze kunnen maken.

Beste Yolanda, Bedankt voor uw recensie. We vinden het erg aangenaam om te lezen dat u goed bent geholpen tijdens uw bezoek! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas

Ben goed geholpen door leerling en ervaren verkoper.

Kan verder pas een mening geven indien de aankoop is geleverd. Aanbetaling om 50% aan te betalen vond ik te veel.

Beste Jan, Hartelijk bedankt dat u uw ervaring met ons deelt! We vinden het erg aardig van u dat u deze lovende woorden schrijft over uw bezoek! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas

Slechte klantenservice

Wij hebben de bank in juni 2023 gekocht, eerste deel aanbetaald en als de bank in augustus zal worden geleverd dan het overige deel. Dit ging prima, zelf kosten maken omdat de bank moest worden opgehaald zijn wij ook mee akkoord gegaan. Bank was thuis en hebben we in elkaar gezet. 1 dag later zakt een heel deel van de bank in en hangt gewoon bijna op de grond. Via online formulier schade etc ingevuld terwijl hier niks geks op is gedaan want na een dag lijkt het me sterk dat een bank die zelfs aanbevolen werd door de medewerker in de winkel een top product zou zijn. Meerdere malen heen en weer gemaild om foto’s te laten zien van de details en na 3 maanden krijgen we te horen dat de bank dus naar een repareringsdag moet worden gebracht hier in het filiaal. Dit betekent dat de bank gewoon al slecht was voordat we hem kregen en ze dus willen dat het gemaakt word, de bank is dusdanig groot dat je hier zeker een grote aanhanger voor moet huren of gebruik moet maken van hun externe service van 75,- nou hebben wij een klacht ingediend bij het hoofdkantoor en zei de vrouw via de mail dat het goed zou komen en dit vergoed zal worden. Je hebt het hier niet over een bank die stuk gegaan is op langere termijn maar over een bank die gewoon al stuk geleverd is lijkt me als de bank al binnen een dag deels inzakt. Je betaald 1500,- euro voor een bank en wij gaan er vanuit dat dus na het mailtje het vervoer word vergoed omdat ze zegt dat dit kosteloos word gedaan. Wij bellen even naar haar toe en leggen het netjes voor, blijven erg vriendelijk en stellen redelijke vragen vanuit onze kant. Gewoon waar je recht op hebt om te vragen lijkt ons. Mevrouw hangt zomaar op, wilt niet verder hierop ingaan en is erg onvriendelijk. Wij vragen nogmaals van kunt u mij vertellen waar in de voorwaarden staat dat jullie minstens 3 x recht hebben op herstel van de bank wat nogmaals gaat over een bank die stuk is gegaan op langere termijn en niet een bank die na een dag al in elkaar zakt. Hangt op

Beste Romy, We begrijpen de frustratie over de situatie met uw bank en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. We willen dit graag snel en naar tevredenheid voor u oplossen. Zou u alstublieft uw contactgegevens met ons willen delen, zodat we direct contact met u kunnen opnemen en verdere stappen kunnen bespreken? Met vriendelijke groet, Seats and Sofas

Vriendelijkheid optima forma

Zeer vriendelijk ontvangen in Maassluis. Op zoek naar een bankstel. Keuze zat. En als klap op de vuurpijl een fikse korting. Uiteindelijk met een tevreden gevoel en een bestelling het pand verlaten.

Beste Joop, Bedankt voor uw review, we vinden het leuk om te lezen dat u tevreden bent over ons personeel! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas

Vlotte uitleg en vriendelijke service

Vriendelijk

Beste Henk, Hartelijk dank voor uw reactie, we vinden het prettig dat u naar tevredenheid bent geholpen tijdens uw bezoek! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas

Leuke zaak ruime keuze

we konden op ons gemak kijken en we zijn goed geholpen met een bakkie koffie vriendelijk personeel en leuke prijzen. TOP ZAAK

Beste Reinier, We waarderen dat u de tijd heeft genomen om uw beoordeling te schrijven. We vinden het fijn dat u uw bezoek positief heeft ervaren! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas

veel keus goed geholpen.

goed en deskundig geholpen .

Beste Ton, We waarderen het ècht dat u deze recensie heeft geplaatst. Dank u wel voor deze mooie woorden over uw bezoek! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas

Werden goed geholpen in de winkel.

Beste Walther, Geweldig dat u met ons uw feedback deelt! We vinden het plezierig dat u tevreden bent over uw bezoek! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas

Niet verwacht, maar uitstekende service gehad.

Op zoek naar een slaapbank, licht van kleur en snel te leveren, de verkoper in Zoeterwoude wist precies wat de kans hebbers waren en leidde ons snel naar de mogelijke opties. De koop was snel geregeld en de afspraak voor transport werden eveneens direct gemaakt en is drie werdagen later correct geleverd en gemonteerd,

Beste Koos, Geweldig dat u met ons uw feedback deelt! We vinden het plezierig dat u tevreden bent over uw bezoek! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas

Dankjewel

Beste Ugur, Dank u wel! We vinden deze beoordeling erg prettig om te lezen! Wat fijn dat u erg content bent over uw bezoek! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas

Goed geholpen. Vriendelijke en meedenkend personeel (Nigel en Jouke) Ruim assortiment. Bank is onlangs geleverd en zit heerlijk. Aanrader :)

Beste Sylvia, Bedankt voor uw review, we vinden het leuk om te lezen dat u tevreden bent over ons personeel! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas

Vriendelijk geholpen en goed geadviseerd

prijslijst een beetje zoekwerk.

Beste Berry, Dank u wel! We vinden het fijn dat u deze review heeft geschreven. Uw positieve woorden over uw bezoek zijn erg motiverend voor ons! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas

retouren/ruilen wordt niet aan gedaan.

De service in de winkel is meer dan voortreffelijk. De ontvangst was uiterst vriendelijk en koffie/thee werd direct aangeboden. De getoonde prijzen worden altijd onderuitgehaald en kan goedkoper. De beslissing was ter plaatse gemaakt voor een Dubai 2-h-2-lounge opstelling. zoals in de winkel stond. De bezorging is wel drie keer zoveel geld als dat ze in de winkel voorleggen. ( derde partij vervoert het spul) Eenmaal thuisbezorgd bleek het toch iets te veel ruimte in te nemen en ik wilde een 1-h-2-lounge opstelling dus de tweezits met armleuning omruilen voor een 1 zits met armleuning. Ik kon wel de gewenste opstelling krijgen als ik zes weken geduld zou hebben en 581 euro erachteraan zou betalen ( plus vervoer natuurlijk). Het “ oude” gedeelte kon ik wel bewaren maar werd niet teruggenomen. Mijn advies is dus om nooit in de winkel op het eerste gezicht te kopen maar thuis rustig na te meten en dan te beslissen, ondanks dat de prijzen op “crazy Sunday” eenmalig laag zijn. en zonder de aanwezigheid van de graag verkopende adviseurs.

Beste Oscar, Hartelijk bedankt dat u uw ervaring met ons deelt! We vinden het erg aardig van u dat u deze lovende woorden schrijft over onze Service! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas

PRIMA GEHOLPEN DOOR ZEER CORRECT PERSONEEL

Bij de aankoop van 2 relaxstoelen werden wij vriendelijk, behulpzaam en zeer correct geholpen en voorgelicht. Een puntje van nadeel was, dat in strijd met de tv-reclame (vandaag kopen = vanavond zitten) er een levertijd bleek te zijn van 4-5 weken.

Beste Hans, Hartelijk bedankt dat u uw ervaring met ons deelt! We vinden het erg aardig van u dat u deze lovende woorden schrijft over ons personeel! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas

Welke service ?!

In oktober, na erg veel aandringen en om ons heen gedraai door de medewerkers en manager, een bank gekocht in het filiaal Duiven en geleverd in Nieuwegein. Eind december geïrriteerd opgebeld door een servicemedewerker uit Nieuwegein dat de bank al vanaf 30 november binnen was en wij niet bereikbaar waren. Echter hebben nooit een e-mail of telefoontje gehad. Uiteindelijk bleek ook nog dat de bank niet goed gestoffeerd was: Antraciet ipv Cacao. Op zaterdag langs geweest bij Nieuwegein. Manager Jerry zal maandag alles oplossen met het hoofdkantoor en contact met ons opnemen. Echter had hij om 20.00u nog niet gebeld, dus hebben wij zelf maar gebeld. Of we een mailtje wilden sturen met foto’s en de volgende dag nogmaals wilden bellen, want degene die er mee bezig zou zijn, was ziek. Op dinsdag hebben wij gebeld, maar toen was de manager opeens vertrokken (?). Of we het mailtje ook even naar Duiven kon sturen. Op donderdag nog even gebeld om alles te checken, maar toen werd ik doorverbonden naar Oosterhout. Daar ben ik opgehangen door de baliemedewerker en vervolgens zijn mijn telefoontjes niet meer opgenomen. Inmiddels afgelopen vrijdag (na ruim een week bezig geweest te zijn met geen vooruitgang) een gesprek gehad met de manager in Nieuwegein. De nieuwe manager Rik heeft ons keurig geholpen en samen met ons een keuze gemaakt. 5 sterren voor de manager van Nieuwegein: Rik. Helaas echt 1 ster voor de andere medewerker(s) van Nieuwegein, Oosterhout en Duiven. Wij zullen hier in de toekomst niks meer bestellen en dit zeker ook niet aanraden.

Beste C.J., Het spijt ons zeer te horen over de teleurstellende ervaring die u heeft gehad bij Seats and Sofas. Onze oprechte excuses voor het ongemak en de communicatieproblemen die zijn opgetreden. We waarderen uw feedback en begrijpen dat dit niet de service is die u had verwacht. Het is positief om te horen dat manager Rik in Nieuwegein u heeft kunnen bijstaan en dat er een oplossing is gevonden. Om ervoor te zorgen dat uw feedback serieus wordt genomen en we verbeteringen kunnen doorvoeren, vragen we u vriendelijk om uw contactgegevens te delen, zodat we uw specifieke situatie kunnen onderzoeken. Met vriendelijke groet, Seats and Sofas

Netjes en goed behandeld

Netjes en goed behandeld

Beste J.G., Bedankt voor het delen van uw ervaring. we vinden het geweldig dat u een goed bezoek heeft gehad! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas

Goed en duidelijk geholpen

Vriendelijk

Beste Annemie, Bedankt voor het plaatsen van uw feedback. We waarderen dat u positief te spreken bent over ons personeel! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas

Heeel slecht !

Bank in Amersfoort gekocht naar veel aandringen en verkooppraatjes. Ik ging voor de moreno L bank..maar die was niet in mijn maat. Ik wilde verder kijken en thuis nog goed meten. Maar er was ook een advies om anders een 3 zitter met hocker te nemen. Maar breedte zou dan 4 cm korter zijn dan mijn oude bank en hocker 90x60. Ik wilde dat liever niet en zei..dit is net de 1ste winkel. Ineens werd er gezegt ik haal mijn baas even..maar had daar niet om gevraagd. Samen gaan ze verkoop praatje aan..en hoeveel heb je te besteden bla bla bla..en wij maken er wel een mooi bedrag van. Nogmaals te zeggen net 1 ste winkel..wil toch even verder kijken..maar de prijs gelede dan niet meer. Dus ingestrapt en nog maals gevraagd..komt alles wel goed. Ja komt goed! Was uitgetekend op papier 247 breed en hocker 90x60. 600 aanbetaald. Toen ik naar huis ging toch onderbuikgevoel. Gemaild en gebeld .of het echt wel goed kwam met die hocker..dat het dan wel goed aansloot enz. Ja mevrouw zoals besteld zo word het geleverd. 14 oktober 2023 gekocht en 16 december 2023 geleverd. Netjes geleverd keurige jongens en mooie tijd kwa levering. Die jongens zijn weg..en zie ineens een veelste grote hocker. 117 cm lang..en boven stel was langer dan onderstel. Dus die overlapt. Geen gezicht en verkeerde maat. Ben toen alles gaan checken. Breedte van de bank was geen 247 maar 243. Dus die 9cm vond ik al minder..maar nu 14 cm totaal. Diepte van de bank klopt niet..1 kussen steekt naar voren. Als je erop zit of je zwaar of licht weegt..zak je naar rechts. Onderstel scheef gestikt. Ik was echt boos en meteen service melding die avond gedaan en binnen 5 a 7 dagen zou ik wat horen. 6de dag..niks nog vernomen en ben zelf amersfoort gaan mailen dat ik niks heb vernomen en hun de foto's gestuurd. Er zou een goede oplossing komen zei een medewerker en dat was 22 dec. Nooit meer wat van iemand gehoord. 5 Jan 2024 aangetekende brief hoofdkantoor gestuurd. En nog geen reactie.(11012024) Schande!!!!!!!!!

Beste Kim, Wat vervelend om te horen dat uw ervaring met onze producten en service niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We begrijpen dat dit frustrerend is, en we bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. We willen dit graag serieus nemen en direct voor u aanpakken. Kunnen we u vragen om uw contactgegevens te delen, zodat we uw dossier nauwkeurig kunnen onderzoeken en een passende oplossing kunnen bieden? Uw feedback is van groot belang, en we willen ervoor zorgen dat eventuele problemen snel worden verholpen. Met vriendelijke groet, Seats and Sofas

Onze ervaring is goed. Goede service en personeel die ons heeft geholpen.

Goede aanbiedingen en service. personeel zijn correct en netjes.

Beste Klant, We waarderen dat u de tijd heeft genomen om uw beoordeling te schrijven. We vinden het fijn dat u uw bezoek positief heeft ervaren! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas

goed geholpen

Wij zijn goed geholpen door de medewerkers van de vestiging in Mijdrecht. koffie gekregen en een hele mooi bank kunnen kopen!

Beste Robert, Hartelijk dank voor uw reactie, we vinden het prettig dat u naar tevredenheid bent geholpen tijdens uw bezoek! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas

Tevreden

We zijn in Groningen goed geholpen door Thomas. Erg ruime keuze in soorten stoffen dus dat was nog een beetje lastig :). De bank moet nog binnenkomen maar we hebben er alle vertrouwen. in. Bedankt!

Beste Patrick, Bedankt voor uw review, we vinden het leuk om te lezen dat u tevreden bent over ons personeel! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas

Absurd.

Zojuist de Brandon bank 'gekocht' in het filiaal Oosterhout nb. Nadat wij een handtekening hadden gezet en hadden betaald(het volledige bedrag omdat het een voorraad model was), vond een medewerker (service afdeling sliedrecht) dat wij geen garantie hoorden te hebben omdat wij korting op de bank hadden gekregen. De garantie van 24 maanden werd dus NA betaling en tekenen van beide kanten doorgekrast. Uiteraard voelde dit erg vreemd en waren wij niet van plan een bankstel te kopen zonder garantie. We moeten nu TIEN! werkdagen wachten tot we ons geld terug hebben. Belachelijk. Wanneer je zo met mensen omgaat dan is de klant en servicegerichtheid erg ver te zoeken.

Beste Lymke, Wat ontzettend vervelend dat dit zo is verlopen bij uw aankoop. We begrijpen de teleurstelling en de zorgen die dit met zich meebrengt. We willen deze kwestie direct aanpakken en voor u oplossen. Kunt u ons alstublieft uw contactgegevens sturen? Op die manier kunnen we dit snel oppakken en ervoor zorgen dat u uw geld zo spoedig mogelijk terugkrijgt. Onze excuses voor het ongemak en de vertraging die dit met zich meebrengt. We waarderen uw geduld en hopen u zo snel mogelijk van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Seats and Sofas

Zeer slechte service

Na wat banken winkels langs te zijn gegaan vonden wij de bank bij seats and sofa’s (helaas nu wij dit weten) toch het mooist, na de bank te hebben opgehaald en heel voorzichtig te hebben uitgepakt kwamen wij erachter dat de bank een kleine scheur had. Hier hebben wij foto’s van gemaakt en gelijk ingediend bij Seats and Sofa’s, tot onze grote verbazing kregen wij een mail terug dat ze vanaf de foto hadden bepaald dat wij het zelf hebben gedaan?! Gelukkig hebben wij sinds kort een rechtsbijstandverzekering en gaan wij dit aanvechten, maar ik zou iedereen afraden zaken met Seats and sofas te doen, mooie prijzen maar slechte kwaliteit en 0 service.

Beste Robin, Wat vervelend om te horen dat u een nare ervaring heeft gehad met uw aankoop bij Seats and Sofas. Het spijt ons dat de kwaliteit van de bank niet aan uw verwachtingen voldeed en dat het proces rondom de scheur in de bank niet naar tevredenheid is verlopen. We waarderen dat u stappen onderneemt om dit aan te vechten met behulp van uw rechtsbijstandverzekering. We begrijpen het belang van kwaliteit en service en betreuren het dat u dit niet heeft ervaren bij Seats and Sofas. Indien u meer details wilt delen over uw ervaring of als er iets is waarbij we kunnen helpen, laat het ons dan weten. We hopen dat de situatie snel en naar tevredenheid wordt opgelost. Met vriendelijke groet, Seats and Sofas

Conradstraat 8 3364 AC Sliedrecht

Over Seats and Sofas

Seats and Sofas is dé Europese specialist in zitmeubelen. Door de unieke Giant Take Away formule hoeft u niet altijd meer weken op uw nieuwe bankstel te wachten, maar kunt u deze direct uit voorraad meenemen. Door onze wereldwijde inkoop slagen we er steeds weer in om onze uitgebreide collectie aan te passen aan de laatste trends, zonder dat dit ten koste gaat van de laagst mogelijke prijzen. Bekijk hier de ervaringen over Seats and Sofas.