We zijn na een minder goede ervaring voor de 2keer super goed geholpen door jullie personeel in Duiven onze dank hiervoor

Super geholpen

Vriendelijk geholpen

Goed en deskundig geholpen

Bij navraag en meten thuis de beslissing kunnen nemen: perfect

Alleen maar positief

Goede service top team. Ik kwam zelf even een kijkje nemen voor een bank. Ik werd heel erg vriendelijk en enthousiast ontvangen. En ben heel erg tevreden geslaagd. Een hele mooie grijze Lissabon u bank. Heel erg vriendelijk geholpen door de verkopers yilmaz en dilana. En door de medewerkers helin Ali en daimy. Ben alleen maar positief! En zou de winkel zeker aanraden! Nu nog heel even wachten en dan kunnen we lekker zitten op onze mooie nieuwe bank. (Ook recensie te zien op Google onder de e-mail adres [email protected])

Prima geholpen

Er word goed mee gedacht bij het maken van keuzes en ook word er goed geluisterd naar je wensen.

Prettig gesprek en goede aankoop gedaan

goed geholpen

Duidelijke uitleg en een vriendelijke verkoper

Heel fijn geholpen!

Heel fijn geholpen! Meneer nam zeker de tijd voor ons en zat ons niet op de hielen! Liet ons na twijfelen ook nog even ons eigen gang gaan. Heel vriendelijk allemaal!

Zeer tevreden over product en werknemers

In de winkel zijn wij goed op weg geholpen door medewerker Karwan, zijn eerlijkheid en ervaring heeft ons de juiste richting op gebracht naar een aankoop van ons nieuwe bank!

Agressieve verkoop

......En ingetuind. Oorspronkelijk bedrag is uiteraard te hoog ingezet waar je nog 45 procent vanaf kan pingelen. De uiteindelijke prijs is nog aanzienlijk hoger dan de gemiddelde prijs bij de concurrent (maar ik had een exclusieve stof zeiden ze). Vandaag is de bank geleverd. Kleur stof en de kwaliteit laat te wensen over. Er wordt beknibbeld in de materialen, voering etc. Dit is echt de laatste keer dat ik daar een voet binnen stap. Alle overige meubels bij Pronto gekocht. Geweldige kwaliteit met super goede service. Wat een verschil. Wat een spijt. Ik ben hier echt helemaal kapot van. Wat een drama. Vanochtend is de bank geleverd. De bank heb ik weg gegeven. Komen ze zo ophalen. Zo een ontzettende miskoop. Dat past echt niet bij de prachtige meubels die ik bij Pronto heb gekocht. Wat een verdriet. Ben er ziek van. Morgen maar snel ergens een showmodel uitzoeken want de oude bank had ik deze week verkocht.

Super personeel

Geweldige verkoper die Mourad in mijdrecht

Beste Cynthia, Bedankt voor uw review, we vinden het leuk om te lezen dat u tevreden bent over ons personeel! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas

Top service tot het product is afgehaald dan begint de ellende

Ik wil hierbij iedereen afraden om een bank te kopen bij Seats and Sofas. Wij hebben vorige week donderdag de bank afgehaald en bij het uitpakken is gebleken dat het een tweezits bank is in plaats van een 3 zits. Bij het bellen met de vestiging krijg je te horen dat er een notitie is dat wij zelf zouden hebben gebeld om dit aan te laten passen. Daar is geen sprake van geweest, dit is pure oplichting. Wij worden niet geholpen aan een passende oplossing we moeten telkens tevergeefs terugbellen met desbetreffende filiaal. Het is niet gek dat er zoveel slechte recensies zijn en zelfs tot voor kort een Facebook groep voor klachten over seats and sofas. Wij hebben heel veel spijt van onze aankoop.

Beste Lindsey, Het spijt ons te horen dat u problemen heeft ervaren met uw recente aankoop bij Seats and Sofas. Dit is zeker niet de service die we nastreven, en we begrijpen dat dit teleurstellend voor u is. Om dit probleem op te lossen en u de juiste oplossing te bieden, hebben we meer informatie nodig, zoals het ordernummer. Hiermee kunnen we de specifieke situatie onderzoeken en stappen ondernemen om het probleem aan te pakken. Wij waarderen uw feedback en betreuren het eventuele ongemak dat u heeft ervaren. We kijken ernaar uit om dit op te lossen en uw ervaring te verbeteren. Met vriendelijke groet, Seats and Sofas

Prima geadviseerd, vriendelijk en vakkundig

Beste Peter, Hartelijk dank voor uw reactie, we vinden het prettig dat u naar tevredenheid bent geholpen tijdens uw bezoek! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas

Uitstekend geholpen

We hadden wat moeite met het naken van een keus. Verkoopster (Dalila) heeft ons hierbij perfect geholpen. Belde uit eigen beweging met andere filialen om te horen of een bepaalde stoel daar voorradig was. Uiteindelijk met een zeer tevreden gevoel de winkel verlaten.

Beste Ger, We waarderen dat u de tijd heeft genomen om uw beoordeling te schrijven. We vinden het fijn dat u uw bezoek positief heeft ervaren! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas

Teleurstellende ervaring

Onlangs onze derde bank (en dus ook laatste) bij Seats and Sofa’s gekocht. Helaas over de kwaliteit van deze bank niet erg tevreden. Lelijke plooien, maar ook vreemde verdikkingen onder de stof. Het antwoord van het hoofdkantoor? ‘Inherent aan het model’. Klinkklare onzin, onze eerste bank (van hetzelfde model) had dit absoluut niet. Oh oh wat waren ze blij dat we wéér een bank bij hen kochten…..

Beste Marjolijn, We betreuren het te horen dat u niet tevreden bent met de kwaliteit van uw recente aankoop bij Seats and Sofas. Uw feedback is belangrijk voor ons, en we willen graag een passende oplossing bieden voor de problemen die u heeft ondervonden. Om dit probleem nauwkeurig te onderzoeken en aan te pakken, hebben we meer informatie nodig, zoals het ordernummer. Hiermee kunnen we de specifieke details van uw aankoop bekijken en stappen ondernemen om uw zorgen aan te pakken. Wij stellen uw openheid op prijs en kijken ernaar uit om dit op te lossen en ervoor te zorgen dat u tevreden bent met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Seats and Sofas

Vreselijk slecht

Nadat ik de bank had opgehaald, bleek de bodemplaat kapot te zijn. Ik heb ze hier direct per e-mail van op de hoogte gebracht, maar toen begon de ellende. Ze hebben gedreigd het dossier te sluiten omdat ik wilde dat alle correspondentie via e-mail zou verlopen. Daarnaast hebben ze me erop gewezen dat de bodemplaat erg fragiel is en dat ze fragiele producten verkopen die snel kapot gaan. Ze zijn enorm klantonvriendelijk en communiceren niet duidelijk. Ze wilden dat ik opdraaide voor de transportkosten, terwijl ze wettelijk verplicht zijn tot kosteloos herstel. Na veel gedoe hebben ze uiteindelijk toegezegd dat ze de bodemplaat kosteloos komen vervangen. Nu is het afwachten of ze hun belofte nakomen. Wat een ontzettend slecht bedrijf! Het lijkt alsof het personeel getraind wordt om zo vervelend mogelijk te doen tegen de consument. Het is spijtig dat ik de recensies en rechtszaken niet eerder heb opgezocht. Anders had ik hier nooit een bankstel gekocht!! Dit verschrikkelijke bedrijf verdient niet eens 1 ster.

Beste L, Wat vervelend om te horen dat uw ervaring met Seats and Sofas zo teleurstellend is verlopen. Onze oprechte excuses voor de ongemakken die u heeft ervaren met betrekking tot de kapotte bodemplaat en de moeizame communicatie. Wij nemen uw feedback serieus en willen graag meer details begrijpen om de situatie beter aan te pakken. Kunt u ons aanvullende informatie verstrekken over het model van de bank en het verdere verloop van de communicatie? Dit helpt ons om uw klacht beter te begrijpen en passende maatregelen te nemen. Met vriendelijke groet, Seats and Sofas

Duidelijk

Geholpen door een vriendelijke verkoper,totaal niet opdringerig

Beste Sandra, Bedankt voor het plaatsen van uw feedback. We waarderen dat u positief te spreken bent over ons personeel! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas

Zeer slecht, nooit meer weer

Zeer slecht, verkoopster heeft ons een slaapbank verkocht. Bij het ophalen zeggen ze dat het een gewone bank is, daar heb ik jiks aan want had al ja dom bij seatsandsofas al een bank gehaald. Wou juisum voor de kleinkinderen een slaapbank. Manger aan de lijn gehad ja zei bij voorbaat al ik kan niks. Wat een slechte service niet erns willen meedenken nooit maar dan ook nooit meer weer.

Beste Yvonne, Wat spijtig om te horen dat u een teleurstellende ervaring heeft gehad bij Seats and Sofas. Onze oprechte excuses voor het ongemak. We begrijpen dat dit frustrerend is, vooral als het om een slaapbank gaat. Graag willen we de situatie beter begrijpen en kijken of we tot een oplossing kunnen komen. Kunt u ons meer details geven over uw situatie en wat voor u een acceptabele oplossing zou zijn? Met vriendelijke groet, Seats and Sofas

Klant vriendelijk goed prijs

Beste Akram, Dank u wel! We vinden het fijn dat u deze review heeft geschreven. Uw positieve woorden over uw bezoek zijn erg motiverend voor ons! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas

Begin er niet aan

Na 5 weken wachten zijn de bestelde bankstellen en bijbehorende stoel en hocker geleverd, ik heb alles binnen 1 dag opgehaald en bij het op de plek zetten kwamen we er achter dat de grootste bank van 2.mtr en 54cm niet correct was geleverd deze was 2.mtr 29cm, dit betekent dat ik na aftrek van de leuningen er niet languit op kan liggen. Bij de aanschaf was dit nou juist het punt waar de koop niet of wel zou doorgaan ik wil graag op een bank languit kunnen liggen ivm mijn rugklachten. Bij het aangeven van deze verkeerd geleverde bank wordt door hun gezegd dat ze hebben geleverd wat er in de koopovereenkomst stond terwijl er in deze overeenkomst geen maten staan.. vervolgens met hoofdkantoor gebeld omdat de vestiging ons niet verder kon helpen.. of wou helpen kregen wij de stelling te horen dat bij aankoop van 1 of meerdere bankstellen er in de vestiging een schets moet worden gemaakt met de bijbehorende maten om dit vast te leggen. Na aandringen om deze te kunnen inzien schijnt het zo te zijn dat de verkoper er geen maten bij heeft gezet en blijft de vestiging er bij dat hun haar verplichtingen zijn nagekomen. Wanneer wij bellen is de seats and sofas ineens gesloten onder kantoortijden.. ik zou iedereen met klem adviseren hier nooooooiiit iets te kopen je wordt gewoon echt serieus genaaid

Beste Patrick, Het spijt ons te horen dat u een onaangename ervaring heeft gehad met de levering van uw bank. Onze excuses voor het ongemak. We begrijpen dat dit frustrerend is, vooral gezien uw specifieke wensen voor de afmetingen van de bank. Graag zouden we de situatie beter willen begrijpen en kijken of we een passende oplossing kunnen vinden. Kunt u ons voorzien van meer details over uw aankoop en welke oplossing voor u acceptabel zou zijn? Met vriendelijke groet, Seats and Sofas

Verkoop goed, hele slecht service

Bank gekocht en besteld, hele aardige en vriendelijke verkoper. Alles goed geregeld, ik kon de stof later bepalen en kreeg digitaal een tweede koopbon. Stond in de mail niet dat ik die ondertekend terug moest sturen, week later een mail met het bericht dat ze hem zsm ondertekend terugwillen. Dit gedaan en erbij gezegd dat dit niet stond in de mail en dat ik het daarom niet had terugverzonden, reactie hierop was als eens sneer dat het wel in het document stond. Hierin gezocht en het stond in de kleine lettertjes waar je gemakkelijk overheen leest. Vervolgens belletje gekregen dat mijn bank er zou zijn en of ik die binnen 2 dag wilde komen ophalen. Busje gehuurd, planning aangepast zodat dit zou lukken. Bij aankomst konden ze eerst de bank niet vinden, vervolgens na lang te wachten krijg ik te horen dat de bank nog helemaal niet klaar is en nog niet eens bij hun geleverd is. Aan de balie konden ze weinig zeggen en hielpen ze niet mee met een oplossing, we zouden een vergoeding van €35 euro krijgen (nog niet eens het hele bedrag van het gehuurde busje) en als we de bank geleverd wilde krijgen mochten we dit zelf gaan regelen met de bezorgdienst. Bovendien onduidelijk wanneer die dan wel klaar zou zijn dus lastig te regelen zo met een bezorgdienst. Super slecht.

Beste Julie, Het spijt ons te horen dat u een onaangename ervaring heeft gehad met de levering van uw bank. Onze excuses voor het ongemak. We begrijpen dat dit frustrerend is, vooral gezien uw specifieke wensen voor de afmetingen van de bank. Graag zouden we de situatie beter willen begrijpen en kijken of we een passende oplossing kunnen vinden. Kunt u ons voorzien van meer details over uw aankoop en welke oplossing voor u acceptabel zou zijn? Met vriendelijke groet, Seats and Sofas

Prima te woord gestaan

Vriendelijk ontvangen in de winkel, verkoper deed moeite om alles uit te leggen. Liet ook verschillende vergelijkbare banken zien. Goede uitleg over bijvoorbeeld diverse bank bekledingen.

Beste Eric, We waarderen het ècht dat u deze recensie heeft geplaatst. Dank u wel voor deze mooie woorden over uw bezoek! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas

Mooie bank, slechte service

De bank is in juli gekomen. Deze hebben we laten opzetten en de bodemplaat bleek gelijk kapot te zijn. Meteen gebeld en dit zou gefixt worden door extern bedrijf. Na een aantal keer achteraan te zijn gegaan werd er in oktober eindelijk een datum geprikt. Gezorgd die dag thuis te zijn om vervolgens gebeld te worden dat de monteur niet kan komen omdat de bodemplaat niet binnen is. Een nieuwe afspraak zou gepland worden. Nu is het februari en nog steeds niks gehoord. Ze reageren niet eens meer.

Beste Maud, Het spijt ons zeer te horen over uw teleurstellende ervaring met onze service. Dit is verre van het niveau van klantenservice dat we nastreven. Onze oprechte excuses voor de frustratie en het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Om dit onmiddellijk aan te pakken en een passende oplossing te bieden, hebben we uw volledige contactgegevens nodig. Kunt u ons alstublieft voorzien van uw naam, telefoonnummer en e-mailadres? We zullen er alles aan doen om deze kwestie snel op te lossen. Met vriendelijke groet, Seats and Sofas

super

heel goed geholpen goede uitleg en een hele mooie bank gekocht daar

Beste H. Dijkhuizen, Bedankt voor het plaatsen van uw feedback. We waarderen dat u positief te spreken bent over uw bezoek! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas

Ben erg goed geholpen

Beste Carla, Bedankt voor het delen van uw ervaring. we vinden het geweldig dat u een goed bezoek heeft gehad! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas

Over Seats and Sofas

Seats and Sofas is dé Europese specialist in zitmeubelen. Door de unieke Giant Take Away formule hoeft u niet altijd meer weken op uw nieuwe bankstel te wachten, maar kunt u deze direct uit voorraad meenemen. Door onze wereldwijde inkoop slagen we er steeds weer in om onze uitgebreide collectie aan te passen aan de laatste trends, zonder dat dit ten koste gaat van de laagst mogelijke prijzen. Bekijk hier de ervaringen over Seats and Sofas.