Prima uitleg en keuze mogelijkheden

Wij kregen van de dienstdoende verkoper een prima uitleg over de mogelijkheden. Er heerste een ongedwongen sfeer en er werd meerdere malen doorgenomen welke items wij gekocht hadden en wanneer wij de aangeschafte items konden verwachten.

Heel leuk geholpen door Matthias! Hij heeft ons goed geadviseerd en met zijn hulp hebben we een super nieuwe bank uitgekozen! We zijn benieuwd wanneer de bank geleverd gaat worden. Bedankt Matthias!

een 10

ben heel tevreden hoe ik geholpen ben

Echt nooit meer! Geen communicatie en incomplete bank

Na een levering die 6 weken later was dan de afspraak die met ons bij aankoop was gemaakt kregen wij een incomplete bank. Er missen poten, armleuningen en schroefdraden. Tevens zakt de bank enorm in en kraakt bij elke beweging (ook bij een kind van 10 kg). Al ruim 3 maanden zijn wij bezig met het oplossen van deze problemen. Inmiddels ruim 60 telefoontjes verder nog geen resultaat. We zitten nog steeds op de grond en hebben een halve bank! Afspraken worden niet nagekomen, terugbellen wordt niet gedaan. Nog nooit zoveel spijt gehad van een aankoop. Ga niet met seats and sofas in Capelle in zee!

Supergoed geholpen! Blij met de aankoop

Hele goede service

Heel vriendelijk ontvangen Hele goede service En super lieve vrouw heeft goed dr best gedaan om d’r een mooie prijs van te maken We zijn super blij met onze aankoop we kunnen niet wachten tot we heerlijk op onze nieuwe bank kunnen relaxen Mevr Proost

Goede prijsverhoudingen en opvallend behulpzaam personeel, locatieZoeterwoude

Erg behulpzaam personeel. Kwam naar je toe, niet opdringerig, vertelde waar we konden kijken en liet ons vrij. Balie was voor vragen konstant bezet. Eigenaar hield alles goed in de gaten op een fijne manier en liep rond. Alle lof voor behulpzaamheid zonder opdringerigheid ook al koop je niets zag ik. Goede sortering. Hebben connecties met een bezorgdienst

2de paasdag bank besteld

Op 2de Paasdag in Mijdrecht met hulp van de medewerker van Seats and Sofas een "Manilla" bank gekocht. We werden vriendelijk en behulpzaam geholpen. Over 10-12 weken als de bank er echt is, zal ik nog een beoordeling plaatsen.

5 min alles geregeld top

geweldig personeel gelijk alles afgehandeld

Super service, prima prijs/kwaliteitsverhouding !!

Ondanks alle slechte reviews, hebben wij toch echt een hele goede ervaring bij de winkel in Amersfoort. We moesten weleenswaar 4 bevestigingspunten omdraaien zodat de boel netjes in elkaar viel. Maar zo veel werk was dat nou ook weer niet. Kortom heel blij met onze Milo bank, lekker compact, degelijke kwaliteit, snel geleverd en hij staat mooi te shinen in de kamer ;-)

Super blij met bestelde bank mede dankzij verkoper filiaal Maassluis. Super service, enthousiast en veel kennis van zaken

Duidelijke uitleg over de mogelijkheden

Goed geholpen. Ruim assortiment. Ik weet nog niet hoe de nazorg van Seats & Sofa’s is. Mocht er iets misgaan dan vind ik dat minstens zo belangrijk als een aankoop.

netjes geholpen

we zijn netjes te woord gestaan en geholpen.

Geweldige hulp en service!

Wij zijn op een zondag gaan kijken voor een nieuw bankstel. Werden al snel aangesproken door een medewerker die ons vroeg of we bekend waren met het concept en dat waren we. We zagen een bank naar onze wens, medewerker heeft daar alle uitleg voor gegeven, de deal was rond. Voor we verder gingen besefte we ons ineens dat we niet naar de afmeting hadden gekeken. Hoe we ook ons best deden, de bank was te groot en we kregen deze niet naar de juiste maat, dus verder kijken. Vervolgens hebben we weer een bankstel gezien wat naar ons zin was, ook daar wel een goed alles onder elkaar moeten zetten, maar het is gelukt, de bestelling werd geplaatst. Eenmaal thuis kwamen we erachter dat we een verkeerde opstelling hadden doorgegeven, eiland zat rechts, maar moest links zitten. Gelijk bellen, de order wars al wel doorgegeven, maar kon gelukkig nog aangepast worden, heel blij mee! De wachttijd is bekend en duurt nog even, maar wij kijken met veel plezier uit naar de levering. Seats en Sofas, bedankt!

Very pleasant and friendly staff

It was very easy to buy our sofa and the staff was very helpful and friendly! Thank you!

Droom bank samengesteld

Heel vriendelijk geholpen door Linda. De keus in de winkel was wat overweldigend dus afgesproken om het even te laten dalen en een week later weer terug te komen. Prachtige bank samengesteld met linda.

Fijne service

Dilana heeft ons heel vriendelijk geholpen. Ik was eerder in de winkel op zaterdag met mijn moeder en toen hadden we al iets moois gezien. Dilana heeft ons leuk geholpen en met haar afgesproken dat we de volgende dag terug zouden komen met onze mannen. Zondags waren we er weer en hebben we allebei dezelfde bank gekocht maar dan in een andere uitvoering. Dilana heeft ons goed geholpen en was uiterst vriendelijk. Ik ben erg benieuwd naar onze bank-:)

Rommelige organisatie

Aflevering verkeerde producten

Bank is top!

Bank komt pas later maar prima geregeld! Personeel mag wel iets minder bovenop klanten zitten.

Verkoper die ons begreep

De verkoper begreep ons helemaal en verstond het vak van verkopen goed

goede service

de ontvangst was goed en goede uitleg over de producten

prettige en leuke ervaring

vriendelijk personeel, leuk geholpen en met een leuke korting een mooi bankstel gekocht. M.v.g. André en Ria

Goed geslaagd

Snel geholpen, en personeel wilt je overal mee helpen qua maten prijzen en opstellingen

2x iets gekocht, 2x goed bevallen.

Was eerst sceptisch wat Seats and Sofas betreft, maar gezien wij een hond in huis hadden wilde ik geen duur bankstel. Dus daar gekocht, voor weinig geld veel terug gekregen. Vandaar onze derde aankoop bij jullie.

Goed geholpen onder het genot van een bakkie koffie en Romeo zeer geduldig met het uitzoeken van de

Zeer goed geholpen door Romeo onder het genot van een bak koffie de stof uitgezocht en meegeholpen of het qua maat in ons huis zou passen in 1 wordt GEWELDIG nu wachten op onze bank.

Over Seats and Sofas

Seats and Sofas is dé Europese specialist in zitmeubelen. Door de unieke Giant Take Away formule hoeft u niet altijd meer weken op uw nieuwe bankstel te wachten, maar kunt u deze direct uit voorraad meenemen. Door onze wereldwijde inkoop slagen we er steeds weer in om onze uitgebreide collectie aan te passen aan de laatste trends, zonder dat dit ten koste gaat van de laagst mogelijke prijzen. Bekijk hier de ervaringen over Seats and Sofas.