Geweldig!!!

Wij hadden onze 3e bank gekocht bij Seats en sofas altijd tevreden maar nu hadden we een slechte stof waar allemaal pullen opkwamen binnen een half jaar. We mochten uiteindelijk na een mail met foto's te hebben opgestuurd een nieuwe stof uit komen zoeken. De bank werd opgehaald door hun om opnieuw gestoffeerd te worden en ook weer terug gebracht en dit alles zonder kosten. Uiteindelijk kregen we tot onze verbazing een hele nieuwe bank thuisbezorgd en werd de andere meegenomen door hun. Nu hebben we een mooie bank met mooie stof zonder pullen en die heel goed schoon te houden is. Bedankt seats en sofas Zaandam voor jullie geweldige service we zijn er ontzettend blij mee. De volgende bank komen we zeker weer bij jullie kopen!

Beste mevrouw Donker, Bedankt voor uw reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Veel plezier met uw nieuwe bank! Met vriendelijke groet, Joshua - Seats and Sofas

Nooit kopen bij Seats and sofas

Nooit kopen bij Seats and sofa’s Wommelgem vooral!!! Afripperij. Zogezegd heeft een zetel 2 jaaar garantie, maar als je een probleem hebt met uw zetel, moet je uw zetel zelf terugbrengen naar de winkel zodat een meubelspecialist dit kan beoordelen of voor een afspraak bij uw thuis moet je 50 eur betalen! Wat een service! Zij kunnen niks doen voor u want alles verloopt via servicedienst, die niet telefonisch bereikbaar zijn, enkel via mail waarvan je nooit een antwoord krijgt. Zij verkopen de zetel maar achteraf moet je dus niet bij hun gaan aankloppen want ze dekken hun eigen zodanig dat ze blijven zegge da zij er niks aan kunnen doen. Zij laten dit lang aanslepen tot uw garantie voorbij is. Meubelspecialst speelt spelletje mee met hun en maakt een valse verslag op, zodat probleem zogezegd opgelost is, je tekent verslag zonder te zien wat er effectief op staat, achteraf zie je dat er staat 0 maanden garantie na herstelling!!!! Koop aub nooit maar dan nooit zetels hier. Onze zetel is nog geen jaar oud en die hangt vol met pluisjes en verandert en er komen strepen op de stof!!!! Rotste kwaliteit ooit!!!

Beste mevrouw, Bedankt voor het delen van uw mening. Met vriendelijke groet, Ricardo – Seats and Sofas

Baggerbedrijf, slechte klantenservice

Zit al 7 maanden te wachten op mijn bankstel. Je word van het kastje naar de muur gestuurd. Smoesjes verzinnen kunnen ze als de beste. Met mijn vorige bankstel ook al problemen gehad, maar gunde ze nog een keer een kans. Nooit meer dus! Kan je beter naar de Ikea gaan, niet te dure bankstellen en de service een stuk beter!

Beste mevrouw, Dank voor de feedback. Met vriendelijke groet, Ricardo – Seats and Sofas

Slechte service.

Het personeel ging akkoord met een bepaalde aankoopbedrag, dat toen wij terugkwamen op dezelfde dag niet nagekomen werd. Voor mensen die hier toch willen kopen, ga nooit akkoord met de adviesprijs!

Beste, We betreuren het dat dit is voorgekomen. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Joshua - Seats and Sofas

Terrible customer service

I have reported a broken relax function of my sofa, mid of March. Now, 3 months later you have not done anything yet. Well, you sent a guy at home (6 weeks after the report) to tell me that the buttons are broken. Any news? Anybody to update me with a progress. I haven't heard from you for 2 months!

Dear Sir Panayotov, Thank you for your feedback. Sincerely, Ricardo - Seats and Sofas

Vriendelijk ontvangen alles perfect

Beste Gerrit Heersink , Hartelijk dank voor de positieve beoordeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent. Met vriendelijke groeten, Sylvia - Seats and Sofas

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De verkoper was erg opdringerig. We kregen 'tijd' om te overleggen, maar na twee minuten stond hij alweer voor onze neus. Ik snap dat je verkopen wil, maar dit gaf ons niet een relaxed gevoel.

Beste P. van Bon, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met Seats and Sofas. Wij vinden het echter spijtig dat onze collega u niet de tijd heeft laten nemen. Dergelijke ervaringen proberen we uiteraard altijd te voorkomen. Uw review nemen we daarom mee in de training en opleiding van onze medewerkers. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe bank. Met vriendelijke groet, Angela - Seats and Sofas

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

goed geholpen met veel informatie over het product

Beste Wim den Ouden, Hartelijk dank voor de positieve beoordeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent. Met vriendelijke groeten, Sylvia - Seats and Sofas

goede voorlichting over het product.

Beste Louwe Heres, Bedankt voor de positieve review. Het doet goed om te horen dat u tevreden bent met onze service. Met vriendelijke groet, Angela - Seats and Sofas

Vriendelijke ontvangst. Geven je rustig de kans om alles te bekijken zonder dat ze continu achter je aanlopen.

Beste Dientje Sesjardins, Bedankt voor de positieve beoordeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent. Met vriendelijke groeten, Joshua - Seats and Sofas

prettig zaken doen met de medewerkers van Seats en sofa in Capelle aan den IJssel

Beste H Wobi, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Joshua - Seats and Sofas

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Netjes geholpen en mooie prijs aangeboden gekregen. Jammer dat op het bestelformulier staat dat de levering over uiterlijk 1 jaar zou kunnen plaatsvinden. Ook de termijn van binnen 2 dagen afhalen na een telefoontje is er v.v.v kort.

Beste heer van der Valk, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Mocht u hier nog verder in contact over willen komen, dan is het altijd mogelijk dat u een e-mail met uw gegevens naar customerservice@seatsandsofas.nl stuurt. Er zal dan zo spoedig mogelijk contact met u worden opgenomen om de zaak met u te bespreken. Met vriendelijke groet, Ricardo - Seats and Sofas

Beste heer Spoor, Dank u zeer voor het delen van deze positieve beoordeling over Seats and Sofas. Met vriendelijke groet, Ricardo - Seats and Sofas

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

heel netjes te woord gestaan

Beste mevrouw Dobber, Namens Seats and Sofas wil ik u hartelijk danken voor deze positieve review. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas

Beste heer/mevrouw Saritas, Bedankt voor deze positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas

Vriendelijk en kundig advies gehad. Geen gepush, erg prettig!

Besete mevrouw Daggelders, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring en fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas

Beste Jan Lamberts, Bedankt voor de positieve review. Met vriendelijke groet, Joshua - Seats and Sofas

Beter dan een aantal jaar geleden. Geen pushy verkoopstijl

Beste Fabian van der Molen, Bedankt voor deze positieve woorden. Dit horen wij graag! Met vriendelijke groet, Ricardo - Seats and Sofas

Beste Rob Nederveen, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Angela - Customer Service Seats and Sofas

Beste Betty Supèr, Bedankt voor uw aanbeveling. Met vriendelijke groet, Angela - Customer Service Seats and Sofas

vriendelijk personeel, hoge kwaliteit (voor zover ik nu kan zien, heb eerder bij Seats & Sofas gekocht en dat beviel uitstekend) en prima prijzen.

Beste heer/mevrouw Stegeman, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u veel zitplezier! Met vriendelijke groeten, Angela - Customer Service Seats and Sofas

Zeer goed geholpen vriendelijke medewerkers

Beste Karin Davids, Dank u wel voor de positieve beoordeling. Fijn dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groet, Ricardo - Seats and Sofas

Goed en vriendelijk geholpen

Beste Dennis Korte, Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service. Bedankt voor de positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Joshua - Seats and Sofas

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

dat was alles goed en ardige mensen

Beste Narges Hajizade, Bedankt voor deze positieve review. Het doet ons goed om te horen dat u tevreden bent met onze service. Met vriendelijk groet, Sylvia - Seats and Sofas

We werden netjes maar vooral niet opdringerig geholpen. En dat heeft er mede voor gezorgd dat we een aankoop hebben gedaan.

Beste Mark Dooren, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Het is fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service. Met vriendelijke groet, Joshua - Seats and Sofas

Over Seats and Sofas

Seats and Sofas is dé Europese specialist in zitmeubelen. Door de unieke Giant Take Away formule hoeft u niet altijd meer weken op uw nieuwe bankstel te wachten, maar kunt u deze direct uit voorraad meenemen. Door onze wereldwijde inkoop slagen we er steeds weer in om onze uitgebreide collectie aan te passen aan de laatste trends, zonder dat dit ten koste gaat van de laagst mogelijke prijzen. Bekijk hier de ervaringen over Seats and Sofas.