Ooit het bazaar gevoel vanuit het buitenland ervaren in NL?

Dan moet je S&S maar een keertje bezoeken.. Het begint al bij je binnenkomst: binnen de eerste 5 a 10 stappen komt er meteen een verkoper met flinke passen op je afgelopen! Opdringerige houding, gladde praatjes en niet weg te krijgen. "We willen eigenlijk eerst even zelf rondkijken, is dat ok?" "Ja natuurlijk, gaat u gang, als u vragen heeft dan hoor ik het graag" We lopen even door en staan letterlijk even 2 a 3 min stil bij een bank.... METEEN weer dezelfde verkoper die opeens vanuit het niets achter ons tevoorschijn komt om te vragen wat we van de bank vonden en of we erop wilden zitten bla bla bla... We toonden milde interesse en vroegen alleen in welke uitvoeringen hij eventueel geleverd kon worden...nou toen ging de bazaar pas echt open: meteen werd er opeens 500 euro ervan gehaald omdat we blijkbaar tijdens een jubileum week binnenliepen en we mochten een stof uitzoeken die vele malen duurder was, want ja de huidige stof was echt "pauper en uit de mode" 10 a 15 lappen stof werden opeens tevoorschijn gehaald, de 1 duurder dan de ander. "Welke stof is makkelijk wasbaar met een washandje? We hebben een kleine thuis en die morst soms wel eens wat"... "Euh, euh, geen idee eigenlijk, maaaaar, kijk deze Shadow stof kleur eens! Voelt superzacht aan en staat heel stoer in de woonkamer! Categorie nr.3 Kost wel iets meer, maar dan heb je ook wat!" We hadden toen al zoiets van dat we hier waarschijnlijk niet correct geholpen zullen worden dus besloten we te vertrekken. "Wacht wacht!!... Ik bel de baas even...misschien kan ik iets regelen voor jullie qua prijs, wacht even bij de bank, ga er nog even op zitten en voelen en ik kom zo bij u terug" Binnen 1 min stond hij weer voor ons "Goed nieuws! de baas heeft akkoord gegeven om maar liefst 1000 euro korting te geven!!" "Op een bank van 2200??" dachten we? Nou tijd om te gaan! Bij vertrek was de toon van de verkoper opeens omgeslagen van verwelkomend naar vijandig alsof wij HEM hadden belazerd!

Beste Manolo, Dank u wel voor het doorgeven van uw ervaring, want ook negatieve ervaringen zijn waardevol voor ons. Met vriendelijke groeten, Joshua - Seats and Sofas

Fantastisch

Goede service en een prachtig aanbod gehad

Slecht

Zeer slechte ervaring van een vriendin van mij bank zakte al gelijk enigste hulp die ze kreeg was opvullen niet geholpen.maar ze kon een korting krijgen op een nieuwe bank.om te huilen dit bedrijf

Beste Adri, Bedankt voor uw feedback. Met vriendelijke groet, Joshua - Seats and Sofas

Garanties tot de deur...

WAARDELOZE SERVICE; Lift afmetingen meegenomen. Dit is namelijk ook de maximale maat die door de voordeur past. Er werd gegarandeerd dat ieder element in de lift zou passen.Op de vraag: zeker weten? werd de "grote baas"er nog bijgehaald. Deze garandeerde dat dit geen probleem was. Natuurlijk paste de hoekelementen NIET in de lift en daarmee ook niet door de voordeur. Na reclamatie werd direct verteld: verantwoording van de koper, 500 eur extra kosten om de hoekelementen te splitsen in twee stukken. en daar mag je het mee doen.

Slechte kwaliteit

We hebben een hoekbank gekocht en al na enkele maanden zijn de leuningen ingezakt!! Kan gebeuren maar los het op!! Maar nee we moesten de bank terug komen brengen om te kijken of ze er iets aan konden doen!! Nooit meer slechtste zaak Vd hele wereld!!!

Als je besodemietert wil worden ga dan naar Kerkrade

Komen hun beloftes niet na. Waardeloze manager in Kerkraden. Veel bla bla bla. Komt zijn afspraken niet na. Mensen, als je besodemietert wil worden, ga dan naar sheets sofas Kerkrade.

Beste meneer/mevrouw, Hartelijk bedankt voor uw feedback. Met vriendelijke groet, Ricardo – Seats and Sofas

Zeer slechte kwaliteit Pancho leder

In november 2019 de Pancho 3 zits maxi met Western 03 leder gekocht. In december opgehaald. De bank is na een maand ingezakt en ingedeukt en zit niet goed meer. Ik denk dat de kussens niet volgens afspraak zijn opgevuld. Er zit een combinatie van materiaal in... Klachtenformulier/serviceformulier ingevuld en gemaild met foto’s. Geen enkele reactie!! Ook begrijp ik na alle reviews dat wij te veel voor deze bank betaald hebben, omdat je makkelijk 50% van de prijs afpraat...Het is niet erg om voor een bank te betalen, maar dan verwacht je kwaliteit. Dat is dit zeker niet!

Beste mevrouw, Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over uw aankoop. We betreuren het dat dit is voorgekomen. Onze welgemeende excuses hiervoor. Indien het nog niet is opgelost of wij nog iets voor u kunnen betekenen dan kunt u onze klantenservice bereiken via een mail naar customerservice@seatsandsofas.nl Wij horen graag van u indien gewenst! Met vriendelijke groeten, Joshua - Seats and Sofas

zeer slecht

op 14 november een stoel gekocht . Het is nu 5 februari . Ja meneer die leveren wij meteen, men kijkt in systeem. Ja geen probleem hij is op voorraad . Hij wordt zeker voor de Kerst geleverd . Inmiddels vier keer gebeld. Ik geef aan dat ik mijn geld terug wil omdat de leverdatum is overschreden en gemaakte afspraken niet nagekomen worden . DAT GAAT ZO MAAR NIET !!!! zegt men . Seats and Sofas Oosterhout .

Beste meneer Weening, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht door te geven via het klachtenformulier op onze site https://www.seatsandsofas.nl/klantenservice/servicemelding/ Er wordt aan de hand daarvan zo snel mogelijk contact met u opgenomen. Alvast bedankt voor uw moeite. Met vriendelijke groeten, Joshua - Seats and Sofas

Slechte service, komen afspraken niet na!

Zij maken beloftes, we maken afspraken. Zij komen de afspraak niet na.en wij moeten een afkoopsom betalen.. Omgekeerde wereld!

Beste, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review! Wat jammer dat deze negatief is. Indien wij nog iets voor u kunnen betekenen dan horen wij dit graag en zou ik u vriendelijk willen verzoeken een mail te sturen naar customerservice@seatsandsofas.nl Met vriendelijke groeten, Joshua - Seats and Sofas

Bij nog geen aankoop ,erg vriendelijk

Op het moment van binnen komen word je erg vriendelijk ontvangen,eenmaal een keuze te hebben gemaakt en de betaling is voldaan is het inpakken en wegwezen ,erg jammer de kwaliteit is nog afwachten hoop dat ik er lang plezier van mag hebben,( ook het personeel zeer onprofecioneel onder elkaar dacht even word een fikse ruzie) door het niet vriendelijke afhandeling ,en niet leuk overkomen van het personeel zal ik niet nog een keer bij site en sofa als klant binnen komen

Beste mevrouw Evers, Hartelijk bedankt voor de feedback. Met vriendelijke groet, Ricardo – Seats and Sofas

Waardeloos

Onvriendelijke gladde verkopers, niet eerlijk en de service is om te janken. Maken je wijs dat je een geweldige deal hebt gekregen, maar niks is minder waard. Kwaliteit is gewoon slecht en de service waardeloos. Onze bank eindelijk geleverd gekregen na veel moeten bellen. Ook zelf moeten bellen met de koeriersdienst, waar je toch verwacht dat de winkel dit voor je regelt bij een bank van 1300 euro. Nu maakt de bank een raar geluid als je gaat zitten. Hierover contact opgenomen, wordt er aangegeven dat wij zelf met de bank moeten komen. Gewoon waardeloos, ik koop hier nooit meer wat.

Beste heer/mevrouw, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Met vriendelijke groet, Angela - Seats and Sofas

Slechtste service ooit

De bank die ik twee maanden geleden heb gekocht is al twee keer kapot gegaan. De eerste keer heb ik gebeld met het bedrijf en zij hebben aangegeven de bank te repareren, maar daarvoor moest ik deze bank wel naar het bedrijf toe brengen. Na te bellen met het hoofdkantoor werd het duidelijk dat ook een extern bedrijf de bank kon komen maken, dit zou me alleen 50 euro kosten. Prima dacht ik, als hij dan maar gemaakt is. Twee weken nadat mijn bank 'gemaakt' was, ging hij weer kapot. Deze keer zouden ze hem ophalen en zou ik een leenbank krijgen, een volle maand later. Toen eindelijk mijn bank gehaald werd en ik twee kleine leenbanken kreeg uit de jaren 1800, bleken ze ook nog eens naar rook te ruiken. Toen ik belde om hier een oplossing voor te vinden, kreeg ik bijna ruzie met de salesman van het bedrijf. Eindstand, het enige wat ze konden doen was de banken ophalen en er geen voor in de plaats geven. Nu maar wachten tot mijn bank weer kapot gaat. Mijn advies, nooit een bank kopen bij Seats & Sofas.

Beste heer/ mevrouw, Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u niet tevreden kan zijn betreft uw aankoop. We betreuren het dat dit is voorgekomen. Onze welgemeende excuses hiervoor. Graag zouden wij willen kijken of wij nog wat voor u kunnen betekenen in deze kwestie. Hierom zou ik u vriendelijk willen verzoek een mail te sturen naar customerservice@seatsandsofas.nl Vergeet alleen niet uw ordernummer hierin te vermelden. Met vriendelijke groeten, Joshua - Seats and Sofas

Niet klant onvriendelijk

Ik heb deze bank afgelopen zondag gekocht en kon hem eigenlijk niet financieren, maar de verkoper had toch een oplossing door de bank om pas na 4, 5 of 6 maanden af te nemen, zodat ik financiel het kon regelen. Ik kreeg dus gisteren een financiele tegenvaller en wil dus de bank annuleren. Maar hier was niet over te praten. Ik snap dat jullie 30% in rekening brengen als de bank al in productie zou zijn, maar dat is niet na 1 dag en vindt het dan ook heel vervelend en echt slecht dat julllie niet met de klant mee gaan. Het gaat jullie alleen maar om de bonus bij de verkopers. Ik kan het gewoon echt niet betalen en ook niet over 6 maanden als ik in de bijstand zit. Ik zal jullie dan ook niet aanbevelen om ooit een bank bij jullie te kopen als jullie bij je standpunt blijven en mijn niet tegemoet komen.

Beste heer/mevrouw, Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze service. We betreuren het dat dit is voorgekomen. Onze welgemeende excuses hiervoor. Graag zouden wij willen kijken of wij nog wat voor u kunnen betekenen in deze kwestie. Hierom zou ik u vriendelijk willen verzoek een mail te sturen naar customerservice@seatsandsofas.nl Vergeet niet uw ordernummer hierin te vermelden. Met vriendelijke groeten, Joshua - Seats and Sofas

Oplichters

Een maand geleden zijn wij naar seats and sofa gegaan omdat de zetel die wij graag wilde in promotie stond voor maar 900 euro voor leer. De verkoper rade me aan nog een maandje te wachten dan zijn het solden en zou de zetel nog goedkoper worden. Wij zeiden oke en gingen vorige vrijdag terug. Ik vroeg achter die zetel en zou nu 1600 euro kosten voor de zelfstandige een maand geleden 900 was. Ik was hier niet mee akkoord. De verkoopster hield de baas er bij en die zei voor 1000 euro mag je hem hebben. Ik zei sorry dit moet ik eerst even overleggen met mijn man. Ik moest voor ik door mocht een papier ondertekenen zogezegd om te bevestigen dat we hem voor 1000 euro zouden hebben. Ze vroegen ook mijn loonfishes wat ik niet oke vond. Ik kom terug met mijn man en loonfishes en mijn man zegt sorry maar ik wil die zetel voor de prijs die hij was en niet voor keer dan 100 euro meer dan een maand geleden. Zei maakten hier een heel spel van en zeiden ook dat we er niet onderuit kochten omdat ik dat document al getekend heb. Ik zei hen dat ze me niets konden maken en ze mij hadden gezegd dat dat document enkel was om de prijs te bevestigen. Als we de zetel wilden annuleren moesten we 30% animatie kosten betalen. Dit is meer dan 300 euro. Dit wilde mijn vriend uiteraard niet betalen en zei dat hij naar buiten ging voor hij dingen ging zeggen die niet moesten. Dan begon de baas en verkoopster tegen mij.: amai je bent toch niet getrouwd want Och arme jij met zo iemand koppig en zou je niet weg gaan bij hem. Ik zei pardon en ze draaide hun hoofd. Echt niet te geloven!

Beste, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw ervaring met Seats and Sofas. Wij doen er alles aan om zorg te dragen dat elke klant zich tevreden voelt. Hierbij instrueren wij uiteraard ons personeel in wat wel en niet kan. Gezien uw verhaal is dit uiteraard iets wat echt niet zou moeten kunnen. hierom zou ik u graag willen vragen bij welke vestiging u bent geweest en op wat voor een dag? Zodoende kunnen wij u bericht doorzetten naar de regionale manager die vervolgens met de desbetreffende personeelsleden in gesprek kan gaan indien dit werkelijk voorgekomen is. Graag horen wij van u! Met vriendelijke groeten, Sylvia - Seats and Sofas

Vreselijk

We liepen de winkel binnen en er werd ons direct wat te drinken aangeboden (hierop hebben wij nee gezegd) maar wij dachten direct wat attent. Een kwartiertje later werd dit heel anders, we gingen wat rondkijken en werden eigenlijk continu gevraagd voor hulp terwijl we al 3x hadden aangegeven dat we alleen even kwamen kijken. Toen kwam er alweer een man bij ons en bood ons een mooie prijs voor de bank waar we op dat moment op zaten, dit begon met 2400 en na 5 verlagingen zat het bedrag voor dezelfde bank al op 1600 dus toen dachten wij al dit klopt nooit, we wilden weer gaan maar werden weer opgehouden door een medewerker, deze stond bier te drinken met collega’s en begon met zijn biertje in de hand een gesprek met ons, hij liet tijdens dat gesprek een boer en zij pardon maar de geur was vreselijk, wat asociaal, wij komen nooit weer in deze winkel!

Waardeloos bedrijf.

Misleidende advertenties met mooie prijzen. Maar de stof die er dan bij hoort is van waardeloze kwaliteit. Dan denk je een mooie bank met goede stof uitgezocht te hebben, tot het wordt bezorgt dan. Bank kraakte aan lle kanten. Gebeld met het bedrijf zeggen ze iemand langs te sturen maar dat kon wel een paar weken duren. Nou dat dacht ik dus niet. Naar wat gedoe kwam er toch snel iemand langs. Die beste man zei, dit kan echt niet en de bank moet retour. Al met al toch dik een jaar bezig geweest met dit waardeloze bedrijf. En daarna maar bij een gerenommeerd bedrijf een bankstel gekocht. Ik zou mezelf toch nog eens goed achter de oren krabben als je hier iets wilt kopen.

Beste, Wat jammer dat het zo is gelopen en wij niks meer aan de situatie kunnen veranderen. Graag hadden we nog eventueel naar een oplossing gezocht. Ondanks alle wensen wij u veel plezier toe met uw nieuwe aankoop. Met vriendelijke groeten, Joshua - Seats and Sofas

Koop geen bank bij seats and sofas

Wij hebben in de zomer van 2019 een bankstel gekocht. Zag er mooi uit in de winkel en ze waren erg vriendelijk. Tijdens het maken van de offerte werd er afgesproken dat wij moesten aangeven wanneer de bank gemaakt kon worden. Hier ging het goed mis. Wij krijgen 2 maanden later al te horen dat de bank klaar stond terwijl wij nog geen opdracht hebben gegeven. Daarna hebben wij aangegeven de bank nog niet te willen omdat we in de verbouwing zaten maar ze bleven ons elke week bellen. En daarna wouden ze nog zelfs opstalkoste in rekening brengen ze zijn niet goed. Nou onze woonkamer is af de bank kan komen wij hebben een afspraak gemaakt wanneer die geleverd zou worden. Worden wij een dag van te voren gebeld de verkeerde bank is meegeleverd. Wij bellen maar hun zeggen dat ik het zelf moest regelen met de bezorgservice wat ik ook heel slecht vind. Uiteindelijk maar zelf die bank gehaald, sta ik voor hun neus krijg ik geen uitleg ze houden stijf hun mond voor al het gezeik wat wij met hun heb gehad de aflopen maanden.

Beste heer van Looij, Allereerst bedankt voor het doorgeven van uw ervaring, want ook negatieve reviews zijn waardevol voor ons. We betreuren het dat deze situatie is voorgekomen, onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Angela - Seats and Sofas

Oplichterbende

Super slechte aftersales, van het kastje naar de muur gestuurd. Om maar tijd te rekken. Slechte c keuze kwaliteit. Bespaar je de stress, en loop deze winkel voorbij. Lees eens de recensies. Spreek uit ervaring. Nu tijdens opruiming een echte bank gekocht bij een echte meubelzaak. Bank werd netjes thuis bezorgd de volgende dag. En nu echt leer, in plaats van 70% en 30% microvezel. En eigenlijk niet eens veel duurder dan S&S. Goedkoop is duurkoop. Gelukkig al 5 collega's kunnen behoeden, die met de kerst ook gelokt zijn met hun ker(st)misfolder.

Beste heer ter Apel, Dank u wel voor het doorgeven van uw ervaring, want ook negatieve reviews zijn waardevol voor ons. Met vriendelijke groet, Angela - Seats and Sofas

NOOIT MEER Seats and Sofas

NOOIT MEER Seats and Sofas Wij hebben ZES MAANDEN geleden een bank besteld bij Seats en Sofa’s. De bank is na ZES maanden nog steeds niet geleverd. Het ergste vind ik nog dat ik er zelf achteraan moet gaan. Als ik niet had gebeld, had ik het niet geweten. Ze doen er erg luchtig over dat een bank na ZES maanden nog niet geleverd is. Ik heb een leenbank gevraagd, waar moeilijk over gedaan werd. Uiteindelijk hadden ze het goedgekeurd en moest ik zelf de leenbank ophalen. Ik moest maar een busje huren. Dus omdat jullie na ZES maanden geen bank kunnen leveren moet IK een busje huren? Vervolgens zeiden ze dat de bank voor kerst bezorgd wordt. Aangezien dit al over 1,5 week is, heb ik wederom weer gebeld. Ik kreeg weer heel luchtig te horen dat de bank er NA kerst bezorgd wordt. DE MAAT IS BIJ NU ECHT VOL!!!!! Ja de stof die jullie hebben gekozen kan niet geleverd worden. Dus je gaat mij NA ZES MAANDEN vertellen dat de stof niet geleverd kan worden? Als ik nu nog wil annuleren krijg ik slechts 30% van de aankoopsom terug. Ik ga alle mogelijke paden bewandelen om hier werk van te maken.

Beste mevrouw, Hartelijk bedankt voor de feedback. Met vriendelijke groet, Ricardo – Seats and Sofas

Bestelling ging goed de rest zeer slecht

Bestelling in de winkel ging goed, vriendelijk personeel. Bezorging eind mei: veelste vroeg voor me deur dan gepland(was nog op me werk) Bezorgers hadden geen idee hoe de bank in elkaar moest, spraken zeer gebrekkig Nederlands, geen gereedschap en of weten hoe gereedschap werkte,(van mijn geleend) schade aan de bank gemaakt.  Gebeld klacht neegelegd incl de klacht en fotos gemaild. Zelf steeds moeten bellen waar de onderdelen bleven. Eind augustus zou het gemaakt worden maar onderdelen waren ineens toch niet besteld. Ik hoofdkantoor gebeld kreeg ik ene heer Erwin aan de foon en hij zou het oplossen, reparatie zou in de avond gedaan worden. Tevens een "sorry" vergoeding van 75 euro. Meubelmakerbedrijf werkte helemaal niet in de avond. Ze stonden 13 nov in de middag voor me deur. Ik vanuit me werk erheen. Alles is netjes gemaakt. Ik dhr Erwin gebeld dat dit niet de afspraak was, hij zou me nog terug bellen. Tot op heden nog niks gehoord, zelfs niet op me mail gereageerd. vind ik erg schofferig en klant onvriendelijk. Dus ik bestel nooit meer iets bij seats and sofa.

Beste mevrouw, Hartelijk bedankt voor uw feedback. Met vriendelijke groet, Ricardo – Seats and Sofas

Opdringerig verkopers en na levering blijkt de slechte kwaliteit krijgen een stukke bank

Als een nachtmerrie, oplichting van de bovenste plank! Koop hier nooit wat er wordt je van alles beloofd maar niets blijkt waar. Onze hoekzit bleek bij uitpakken al scheuren in de stof te hebben en een doorgezakte zetel. Wil je service breng de bank maar terug wordt er gezegd na 5x contact te hebben gezocht, reageren het liefst niet hebben wij het idee, waardeloos gedrag. Maar wij hadden dus direct een defecte bank en nu moeten wij hem terug brengen hoezo service. Wij kopen hier nooit weer, prijs viel na vergelijking ook nog wel tegen scheelde paar tientjes en dan heb je dus waardeloze service. Advies koop ergens anders als er dan wat is wordt je ook geholpen.

Beste meneer, Hartelijk bedankt voor uw feedback. Met vriendelijke groet, Ricardo – Seats and Sofas

Slechte service en er wordt niets met je klacht gedaan.

We hebben al meerdere keren gebeld en meerdere keren gemaild. Er wordt niets meegedaan. Je moet maar weer mailen en weer een foto meesturen maar er wordt ook niets meegedaan. We hebben een 2 en 3 bank gekocht en een andere bank. Bij uitpakken bleek er al in de 3-zits een gat in te zitten, die ze geprobeerd hebben te maken, hangen draden bij. Er wordt gezegd dan moet je de bank maar terugbrengen, maar je krijgt hem nooit weer goed in de verpakking en het gat kan dan ook groter worden, komt er dan meer schade bij het terugbrengen dan krijg je dit niet vergoed. Of 50 euro betalen dan komt er iemand. Dit verstaat Seats and Sofas onder goede service en garantie. Nu hebben we met de andere bank ook problemen, er is een poot onder weg. Maar Seats and Sofas reageert nergens op. Dus aan alle mensen die een bank kopen koop die niet bij Seats and Sofas, want hun service en garantie stelt niets voor.

Beste meneer/mevrouw, Hartelijk bedankt voor de feedback. Met vriendelijke groet, Ricardo – Seats and Sofas

Geweldig!!!

Wij hadden onze 3e bank gekocht bij Seats en sofas altijd tevreden maar nu hadden we een slechte stof waar allemaal pullen opkwamen binnen een half jaar. We mochten uiteindelijk na een mail met foto's te hebben opgestuurd een nieuwe stof uit komen zoeken. De bank werd opgehaald door hun om opnieuw gestoffeerd te worden en ook weer terug gebracht en dit alles zonder kosten. Uiteindelijk kregen we tot onze verbazing een hele nieuwe bank thuisbezorgd en werd de andere meegenomen door hun. Nu hebben we een mooie bank met mooie stof zonder pullen en die heel goed schoon te houden is. Bedankt seats en sofas Zaandam voor jullie geweldige service we zijn er ontzettend blij mee. De volgende bank komen we zeker weer bij jullie kopen!

Beste mevrouw Donker, Bedankt voor uw reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Veel plezier met uw nieuwe bank! Met vriendelijke groet, Joshua - Seats and Sofas

Nooit kopen bij Seats and sofas

Nooit kopen bij Seats and sofa’s Wommelgem vooral!!! Afripperij. Zogezegd heeft een zetel 2 jaaar garantie, maar als je een probleem hebt met uw zetel, moet je uw zetel zelf terugbrengen naar de winkel zodat een meubelspecialist dit kan beoordelen of voor een afspraak bij uw thuis moet je 50 eur betalen! Wat een service! Zij kunnen niks doen voor u want alles verloopt via servicedienst, die niet telefonisch bereikbaar zijn, enkel via mail waarvan je nooit een antwoord krijgt. Zij verkopen de zetel maar achteraf moet je dus niet bij hun gaan aankloppen want ze dekken hun eigen zodanig dat ze blijven zegge da zij er niks aan kunnen doen. Zij laten dit lang aanslepen tot uw garantie voorbij is. Meubelspecialst speelt spelletje mee met hun en maakt een valse verslag op, zodat probleem zogezegd opgelost is, je tekent verslag zonder te zien wat er effectief op staat, achteraf zie je dat er staat 0 maanden garantie na herstelling!!!! Koop aub nooit maar dan nooit zetels hier. Onze zetel is nog geen jaar oud en die hangt vol met pluisjes en verandert en er komen strepen op de stof!!!! Rotste kwaliteit ooit!!!

Beste mevrouw, Bedankt voor het delen van uw mening. Met vriendelijke groet, Ricardo – Seats and Sofas

Baggerbedrijf, slechte klantenservice

Zit al 7 maanden te wachten op mijn bankstel. Je word van het kastje naar de muur gestuurd. Smoesjes verzinnen kunnen ze als de beste. Met mijn vorige bankstel ook al problemen gehad, maar gunde ze nog een keer een kans. Nooit meer dus! Kan je beter naar de Ikea gaan, niet te dure bankstellen en de service een stuk beter!

Beste mevrouw, Dank voor de feedback. Met vriendelijke groet, Ricardo – Seats and Sofas

Over Seats and Sofas

Seats and Sofas is dé Europese specialist in zitmeubelen. Door de unieke Giant Take Away formule hoeft u niet altijd meer weken op uw nieuwe bankstel te wachten, maar kunt u deze direct uit voorraad meenemen. Door onze wereldwijde inkoop slagen we er steeds weer in om onze uitgebreide collectie aan te passen aan de laatste trends, zonder dat dit ten koste gaat van de laagst mogelijke prijzen. Bekijk hier de ervaringen over Seats and Sofas.