Bedrijf belooft niet wat het verteld

De firma heeft bij mij een stenen vloer schoon gemaakt. Vooraf aangegeven dat ik de verfvlekken graag zou zien verdwijnen en of dit mogelijk was. Dit zou mogelijk zijn. Helaas na behandeling van de vloer waren de vlekken nog aanwezig. Gebeld met het bedrijf en ze zouden nog een keer langs komen. Niets meer van ze vernomen. Op mail wordt niet gereageerd. Uiteindelijk nog telefonisch contact gehad, met het voorstel om 1/5 van het factuurbedrag terug te storen. Dat deden ze niet. Waardeloze service, geen zaken mee doen. PS: bij de 1e afspraak, waarbij de adviseur komt kijken, heb ik de electronische bel niet gehoord. Hierdoor is hij helaas 2x naar mij toe moeten rijden. Dit was geheel mijn fout. De adviseur vroeg mij dit ook te vermelden bij de recensie, bij deze!

• Waar kent u ons van? Google advertentie

Niet goed, slechte service .

Bank laten schoon maken, echter geen verschil ! vlekken nog gewoon zichtbaar, geen frisse gloed zoals op hun " voor en na foto's " waarmee ze adverteren. Zo ook is de bank op twee plaatsen beschadigd na het reinigen, het stiksel laat op twee plaatsen los en vertoont lussen! Dit was uiteraard van te voren niet het geval en het bedrijf heeft zelfs foto's van de onbeschadigde bank op voorhand ontvangen. Na een klacht te hebben in gediend kregen we als enige antwoord "dat de schade niet door hun veroorzaakt kan zijn....". Dit bedrijf is zeer klant onvriendelijk en doen zich totaal geen moeite om de klant in enige vorm tegenmoet te komen en/of een oplossing aan te bieden. Zeer slecht en zal deze firma dus aan niemand aanraden !

Slechte kwaliteit

Mijn bank laten reinigen en behandelen met een speciale coating tegen vlekken Na enkele maanden zaten er weer vlekken op dus heb ik een review gepost. Ik werd uitgemaakt voor leugenaar en mijn klacht werd pas behandelend als ik mijn review weg zou halen!!! De man zei er ook nog bij als u hem niet weg haalt laat ik hem verwijderen.... Ik heb mijn review verwijdert en wacht nu al 4 maanden op een oplossing!!! Ik blijf mailen en bellen maar er wordt niet gereageerd! Slechte kwaliteit Slechte service Erg onvriendelijk behandeld en ten slotte Nog steeds een vlekkerig bank!

Waardeloos!

Wat een slecht bedrijf is dit, zeker geen aanrader! Dit bedrijf kwam onze meubels reinigen, heel veel spijt van. Overal strepen van het "schoonmaken", vieze plekken en mijn knopen zijn helemaal gaan roesten. Mag van een professioneel bedrijf met zulke prijzen toch wel verwachten dat ze kwaliteit leveren.. We hebben nog wel contact met ze opgenomen en ze zouden dit nog een keer over komen doen, na 3 maanden geprobeerd om afspraken te maken met dit bedrijf ben ik ermee gestopt.. waardeloos bedrijf dus!

• Waar kent u ons van? Internet

Blijf maar mail van ze ontvangen dat ze zijn geweest en ze een review willen

Alleen is er nooit iemand geweest en waren ze twee keer zo duur als andere partijen

• Snelheid/Levertijd N.v.t.
  • Resultaat N.v.t.
  • Informatie voorziening N.v.t.
  • Afspraak nakomen N.v.t.
  • Kennis & vakmanschap N.v.t.
  • Bereikbaarheid (telefonisch/e-mail) N.v.t.
  • Personeel N.v.t.
  • Prijs / Kwaliteit verhouding N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Waar kent u ons van? Mond tot Mond reclame

Goede service maar niet na behandeling

4 maanden geleden 6 stoelen laten reinigen incl. een vuilwerende beschermlaag? Nu zit er 1 vlekje op en de service die werd geboden was een mail met een aantal tips om de vlek mogelijk te verwijderen, dezelfde tips staan ook op internetsites. Er wilde wel iemand komen voor € 80,- om, zonder garantie, het vlekje, te verwijderen? Denk goed na voor je met dat bedrijf in zee gaat!

• Snelheid/Levertijd N.v.t.
  • Informatie voorziening
  • Afspraak nakomen N.v.t.
  • Waar kent u ons van? Google advertentie

Goed werk en alles volgens afspraak

Alles prima

Top service!

Onze grindvloer is weer al nieuw, dankzij werknemer Daan! Een super vriendelijke man die heel geduldig is en secuur te werk gaat. Hij heeft ons zelfs geholpen met meubels te verplaatsen omdat ik zelf niet kan tillen ivm mijn zwangerschap. Super!

Professionele en vriendelijke service

Fijn gewerkt met als resultaat een heerlijk schone vloer

Top bedrijf

Goede service en zeer vriendelijk personeel.

Goede betrouwbare service

Na de 1 ste keer wat minder resultaat gratis opnieuw gedaan super goed

• Waar kent u ons van? Google advertentie

Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij vonden het ook fijn voor u te mogen werken. Erg plezierig contact.

waardeloos

wij hebben onze grindvloer door Chem-Dry laten reinigen en het resultaat , was verschrikkelijk slecht. Dat was pas te zien toen de vloer droog was, de dagen erna. Hebben toen ook contact opgenomen met Chem- Dry en een week later kwam er iemand kijken (ook nog te laat van afgesproken tijd) om de vloer te bekijken, ivm met onze klacht. Deze meneer, (weten nu nog niet wat de functie is) voelde het totaal niet aan dat wij heel ontevreden waren over het resultaat, sterker nog hij wilde het goed praten, dat de vloer vol met grote poetsvlekken was, en dat wij die alleen zagen!!!! Tijdens het reinigen ging de reinigingsmachine kapot , toen de vloer was behandeld met de reiningingschampoo!! de monteur heeft toen meerdere malen naar de zaak gebeld om een vervangt apparaat met kop niemand op de zaak bereiken , en is toen maar zelf een nieuw apparaat gaan halen!!! De monteur heeft ondanks het defect uitstekend zijn best gedaan. Daar wilde de meneer Michel (hij gaf alleen zijn voornaam) ook niets van weten, dat daardoor misschien de vlekken in de vloer waren na het reinigen. Het was in geen fijn gesprek bij ons in huis met de meneer van Chem_dry. Uiteindelijk na ook een review te hebben geplaatst( waar deze meneer zeer geraakt door was, heeft ons ook gebeld, met de mededeling dat wij hem: HADDEN AFGEZEIKT OP INTERNET! en of wij dat wilden verwijderen) hebben wij toch nog een afspraak gemaakt voor het nogmaals reinigen van de vloer. Dit is ook gebeurd, maar helaas het resultaat is niet verbeterd, nog steeds heel slecht. Het zal zeker niet liggen aan de monteur wat hier de werkzaam heden bericht. En de meneer Michel is ook weer hier geweest, om de situatie na de tweede reiniging te bekijken, omdat wij alweer onze ontevredenheid hebben doorgegeven, en het was wederom een afschuwelijk gesprek met deze man, sterker nog wij hebben gevraagd naar zijn functie en achternaam maar die wilde hij niet geven!!! Toen hebben wij toch maar weer Chem-Dry de kans moeten geven om als

• Waar kent u ons van? Internet

Wij vinden het erg jammer mevrouw Steins dat u deze review plaats op het moment dat er al een afspraak liep om het gedeelte wat inderdaad niet goed gepakt had opnieuw te reinigen. Direct bij het bezoekje hebben wij u beloofd waar nodig de vloer nogmaals te reinigen. Dat is namelijk de garantie en de kwaliteit waar wij voor staan.

Mooi resultaat

Ideaal om je bank er weer zo goed als nieuw uit te laten zien, zeker als je huisdieren hebt. De bank ziet er weer fris uit. De klus was snel geklaard, 2uurtjes. De vloer wordt netjes afgedekt. Wel rekening houden met droogtijd, want dan kun je geen gebruik maken van je bank.

• Waar kent u ons van? Internet

Ook fijn om te horen dat de kring uiteindelijk na het drogen niet meer zichtbaar was in de stoffering. Bedankt dat u dit ons nog heeft laten weten via de mail.

Heel goed de werk gedaan

• Waar kent u ons van? Internet

Goede service en afhandeling. Alleen is de koffievlek niet verdwenen, jammer.

• Waar kent u ons van? Internet

Mijn ervaring is uitstekend!!

• Waar kent u ons van? Internet

Super service. Bericht vooraf over bezorging en eventuele vertraging wel zo handig.

Super service. Bericht vooraf over afhalen en bezorgen incl. Eventuele vertraging met nieuw tijdstip

• Waar kent u ons van? Anders

keurig verzorgd, en netjes afgeleverd

snel en goede kwaliteit geleverd

• Waar kent u ons van? Internet

Nette mensen. We zijn zeer tevreden.

Zeer slecht

Het tapijt ziet er net zo uit als voorheen Alsof er niets aan gedaan is. Voelt nu zelfs plakkerig

• Waar kent u ons van? Anders

Jammer Frans dat je niet tevreden bent over het resultaat. Het kan inderdaad zijn dat het vloerkleed iets plakkerig aanvoelt na de reiniging. Dat komt omdat er een beschermlaag is aangebracht. Dit gaat vanzelf weg na een paar keer stofzuigen. Je had natuurlijk gewoon met onze klantenservice contact mogen opnemen dan hadden we je graag geholpen. Dit mag uiteraard nog steeds.

tevreden

goede service en planning

• Waar kent u ons van? Internet

Bedankt Martin voor het nemen van de moeite voor het plaatsen van een Review.

Zeer goede ervaring, kwaliteit en klantvriendelijkheid

Ik heb zeer goede ervaring met ChemDry Tapiclean. Het tapijt werd zoals afgesproken op gehaald en ook bij terug brengen zoals afgesproken. Je krijgt op tijd een mail wanneer zij ophalen of brengen. Het tapijt is goed gereinigd, wij zijn zeer tevreden.

• Waar kent u ons van? Google advertentie

Dit bedrijf doet wat het beloofd. Reageren meteen op vragen.

Perfect!

Deskundig en vriendelijk personeel.

Fijn personeel

Personeel correct en vriendelijk Eindresultaat valt erg tegen. Je ziet bijna geen verschil

Over Chem-Dry Tapiclean BV

Tapiclean BV verzorgd al sinds 1990 het professioneel schoonmaken van vloeren, zoals tapijt, grindvloer, tegelvloer, natuursteen en het schoonmaken van stoffen meubels en vloerkleden. Wij streven ernaar dat u als klant volledig tevreden bent. Daarom vinden wij het erg fijn dat u even de moeite wilt nemen een korte review achter te laten. Alvast bedankt hiervoor.