Correct, netjes, snel, goed resultaat.

Binnen enkele dagen een afspraak. Duidelijkheid over prijs. Mooi resultaat. Alles weer lekker schoon en fris! Als nieuw. Correct en vriendelijk personeel.

Heel goed gewerkt.

Goede en fijne communicatie, bank ziet weer uit als nieuw!

Een prettige ervaring.

Tevreden over het resultaat van de stenen vloer, de frisse geur van het gebruikte reinigingdmiddel en de vriendelijke medewerker. Mocht een reiniging nogmaals nodig zijn, dan kiezen we zeker weer voor Chem Dry.

• Waar kent u ons van? Internet

Zéér tevreden over dit bedrijf!

Eetkamerstoelen zijn gereinigd en geïmpregneerd. Ben uitermate tevreden over het resultaat..stoelen zijn weer gloednieuw. Prima bedrijf met deskundig en net personeel!

Prima werk geleverd

Omdat we onze "nieuwe" vloer na 2 jaar ploeteren nog steeds niet schoon hadden Chem-Dry gecontacteerd. Zij hebben de cementsluier netjes verwijderd van de tegelvloer.

• Waar kent u ons van? Internet

Mijn bankstel laten behandelen tegen nare geur. Na de behandeling was de geur helemaal verdwenen.

goede service en snel!

Al een paar dagen na mijn telefoontje kwam een aardige medewerker. Vloer mooi schoon, goed advies gekregen ook

Resultaat was top

De voegen waren zeer vervuild. Chem-Dry Tapiclean benaderd en ze konden op zeer korte termijn. Het is niet goedkoop maar het resultaat is zeer goed.

• Waar kent u ons van? Internet

Een schone vloer zegt meer dan duizend woorden.

Afspraak is afspraak. Vriendelijke medewerker welke vakbekwaam onze vieze en slecht onderhouden grindvloer in ons nieuwe pand heeft gereinigd op professionele manier! Dag en nacht verschil. Als we dit zelf hadden moeten doen waren wij er wel een week me bezig geweest en hadden we waarschijnlijk alsnog niet het zelfde resultaat gehad als nu. (er zijn wel nog wat kleine plekjes in hoekjes waar men met de machine niet c.q. niet goed bijkomt maar deze kunnen we makkelijk zelf reinigen)

Zeer positief.

Volgens afspraak. Goede communicatie w.b. de gemaakte afspraak. Kundige medewerker die goed werk heeft geleverd, en alles netjes achterlaat. Aan te bevelen voor het reinigen van vloerbedekking.

• Waar kent u ons van? Anders

Vriendelijk, professioneel, snel

Ik heb mijn vloerbedekking laten reinigen door ChemDry en ben erg tevreden over het proces. De expert kwam met een lift vol apparaten, jerrycans aan en heeft in no-time mijn vloerbedekking een grote beurt gegeven. De communicatie was goed en vriendelijk. Over een paar jaar bel ik ze weer :).

• Waar kent u ons van? Internet

Bank weer zo goed als nieuw

We hadden een stoffen bank van ongeveer 5 jaar oud die niet meer fris rook en ook vaal en vuil aan het worden was. Na het bezoek van TapiClean ziet de bank er weer als nieuw uit en ruikt hij weer fris. De communicatie was helder en de kwaliteit is hoog. Ik vond de prijs wel wat aan de hoge kant (250 euro voor nog geen 2 uur werk) maar kwaliteit kost nu eenmaal geld.

Super service

Zeer snelle reactie op mijn aanvraag voor reiniging. Binnen een week kon ik een afspraak maken. De offerte was duidelijk. Diegene die de bank kwam reinigen was op tijd, netjes, zorgvuldig. Het resultaat is super! Als nieuw. Voor een volgende keer zal ik zeker weer gebruik maken van jullie service!

• Waar kent u ons van? Internet

Zeer goed en vakkundig uitgevoerd!

Mijn bankstel was vol vlekken, door het grondig reinigen is het weer als nieuw. Ik raad dit bedrijf aan! Bedankt, m.Luijten

• Waar kent u ons van? Google advertentie

Schitterend

-30 minuten later dan geplande afspraak, netjes gebeld om dit door te geven; -Het resultaat was helemaal naar tevredenheid!

Netjes gewerkt volgens afspraak

Onze lichte, stoffen bank is gereinigd en ziet er weer stuk frisser uit. Is net gedaan dus afwachten of het nu zo blijft, maar op zich alle vertrouwen in dit bedrijf.

Uiterst tevreden

Onze zeer vuile plavuizenvloer, met name de voegen is op een professionele manier schoongemaakt.. We waren verbaasd en zeer blij met het resultaat. Fantastisch. De heren hebben zelfs geholpen om onze meubels te verplaatsen. Ja we zijn uiterst tevreden. Het was het bedrag dubbel en dwars waard.

Deskundig en professioneel

Zeer grondige reiniging van gesealde grindvloer. Zeer aan te bevelen

• Waar kent u ons van? Google advertentie

Goed en snel en vriendelijk.en schoon

• Prijs / Kwaliteit verhouding
  • Ik beoordeel als: N.v.t.
  • Waar kent u ons van? Internet

Buiten dat de medewerker veel te laat was, resultaat prijs verhouding goed

Medewerker zou er tussen 2 en half 3 zijn en was er uiteindelijk pas na half 4. Erg vervelend als je hebt zitten haasten om om 2 uur thuis te zijn en vervolgens in een half leeg huis zit te wachten. Medewerker was wel vriendelijk. Was met dik een uur klar terwijl vooraf aangegeven was 2 uur. Ik weet niet of dit komt omdat de vervuiling meeviel of omdat het een beetje haastwerk werd. Resultaat is prima, maar kan niet goed beoordelen of dit maximaal haalbare is aangezien dit de eerste keer was. Prijs in de markt prima (335 waar een ander het voor 500 wilde doen).

• Waar kent u ons van? Internet

Bedankt Pien voor het plaatsen van je review. Normaliter is het bij ons gebruikelijk dat als de afspraak uit loopt we de volgende klant dit even laten weten. En dat is in jou situatie niet gebeurd. Onze excuses hiervoor. Wel goed te horen dat je tevreden bent met het gereinigde resultaat.

Geen communicatie na ontevredenheid van reinigen vloerkleed

Vloerkleed werd bij akkoord om te reinigen, dezelfde dag nog opgehaald. Deze kreeg ik een week later opgerold terug. Bij het open maken was het vloerkleed erg vochtig. Hij rook ook muf, wat voordien niet was. Het kleed heb ik twee dagen nog buiten laten drogen, bij warm weer. Toen ik het kleed op zijn kop had, kwam er nog ontzettend veel zand uit. Ik heb meteen een mail gemaakt met foto’s, dat ik niet tevreden was. Ik vroeg me af hoe lang het kleed al zo vochtig opgerold klaar had gelegen tot deze bezorgd werd en überhaupt of het wel de reiniging had gekregen die was afgesproken. Ik heb meteen gemaild dat ik graag contact wilde hierover. Na 5 dagen ben ik zelf gaan bellen om te informeren. Er werd beloofd dat ik terug gebeld zou worden. Ik heb hierna nog 3 maal gebeld en werd er beloofd dat ik terug gebeld zou worden. Na ruim een week niemand gesproken. Nu word ik ineens met een mail afgescheept dat ze het te druk hebben gehad en dat ze het kleed nog een keer willen ophalen om te reinigen. Mijn vertrouwen in het bedrijf is volledig weg. Wel snel kunnen handelen met ophalen, maar geen 5 minuten tijd om iemand netjes te woord te staan.

• Resultaat
  • Informatie voorziening N.v.t.
  • Afspraak nakomen
  • Kennis & vakmanschap N.v.t.
  • Waar kent u ons van? Mond tot Mond reclame

Mevrouw Neeltje, u heeft ons laten weten niet helemaal tevreden te zijn over het reinigingsresultaat. Dat heeft u ons laten weten via de mail en naderhand telefonisch. Wij hebben enkele malen getracht u terug te bellen maar kregen geen gehoor. Daarom hebben wij u een mailtje gestuurd met het aanbod het vloerkleed nogmaals op te halen zodat we het kosteloos nog een keer gaan behandelen. Dit voorstel heeft u ontvangen binnen 5 werkdagen na ontvangst van u klacht. De tekst in het mailtje was als volgt: "Geachte mevrouw Huisman, Het is momenteel enorm druk waardoor wij nog niet in de gelegenheid waren op u mailtje te reageren. Wij vinden het uiteraard jammer als u niet volledig tevreden bent over het gereinigd kleed. Daarom willen wij het nogmaals ophalen om het te kunnen nakijken en indien nodig nogmaals te reinigen. Dat kan aanstaande dinsdag 2 juni 2020. U kunt dan de chauffeur verwachten tussen 13.00 en 16.00 uur. Graag even u reactie via de mail of er dan iemand thuis kan zijn. Met vriendelijke groet, Klantenservice" Dit voorstel heeft u helaas afgewezen.

Goed werk, communicatie kan beter

Tapijt is goed schoongemaakt. Door omstandigheden moest ik mijn afspraak wijzigen. Als je Chemdry belt, dan kan de secretaresse geen afspraak wijzigen. Pas enkele dagen later werd ik teruggebeld. Dit kan beter.

• Waar kent u ons van? Internet

Bank ik super schoon gemaakt. Ook de kusten zijn weer mooi in model. Aandachtspuntje is wel de rommel die overblijft op de vloer in huis.

• Waar kent u ons van? Internet

Bedankt Sandra voor je het plaatsen van je review. Goed te horen dat het resultaat naar tevredenheid is. Wat betreft jou opmerking we zullen hier extra aandacht aanbesteden.

Werken zeer netjes en heb een prachtig resultaat mijn siergrindvloer blinkt weer

• Waar kent u ons van? Internet

Compleet, professioneel en zorgeloos voor de particulier.

Een nieuw huis, de grondvloer was in ogenschouw prima. Toch gevoelsmatig laten reinigen en wat een resultaat! Achteraf bleek het reinigen wel zeker nodig. Afspraken zijn praktisch te maken. Medewerkers bijzonder adviesrijk en hulpvaardig. Meertens, Gronsveld

• Waar kent u ons van? Internet

Bedankt Roy voor het plaatsen van deze review.

Over Chem-Dry Tapiclean BV

Chem-Dry Tapiclean verzorgd al sinds 1990 het professioneel schoonmaken van vloeren, zoals tapijt, grindvloer en natuursteen en het schoonmaken van stoffen meubels. Wij streven ernaar dat u als klant volledig tevreden bent. Daarom vinden wij het erg fijn dat u even de moeite wilt nemen een korte review achter te laten. Alvast bedankt hiervoor.