2 sterren: slechter dan verwacht

wij hebben een slechte ervaring met Sanidrome Thijssen te Deurne. met name de nazorg is triest te noemen, maar ook de renovatie op zich verliep niet geheel vlekkeloos. Tijdens besprekingen vragen we of de achterwand van beide toiletten van steen gemaakt kan worden, en dan betegelen in plaats van gipsplaat met tegels erop. "nee dat doen wij nooit, met stenen naar boven sjouwen is toch niet van deze tijd? " Een concurrent deed dat 2 jaar geleden al zonder dat we het vroegen en dat is gewoon veel degelijker. Het zou volgens hun net zo massief klinken als met steen. Mooi niet, een irritante klankkast als gevolg. Meerdere fouten gemaakt in de badkamer zodat er meerdere keren tegels uit het nieuwe tegelwerk weer vervangen moesten worden. Een bad dat beschadigd raakt tijdens de renovatie werd amateuristisch dicht gesmeerd en dat pas nadat wij het gemeld hadden( deze "reparatie" maakte het alleen nog maar lelijker) en pas na aandringen onzerzijds werd hier een speciaal bedrijf voor ingehuurd om het zo goed mogelijk weg te werken. In het toilet beneden mislukte telkens een L vormige tegel bij het raam, het dunne stukje brak steeds omdat het gewoonweg te dun was. De tegelzetter zegt "ik heb het nu al een paar keer geprobeerd maar het gaat steeds stuk" Toen heeft hij het dichtgesmeerd met voegsel, de breuk bleef uiteraard zichtbaar. Op ons aandringen is het vensterbankje eruit gehaald om zodoende meer ruimte te creeren en voila toen ging het wel. Anders hadden we maar moeten leven met die 2 breuken links en rechts onder het raam. Binnen een jaar laat de toplaag van een van de lades van het badkamermeubel los (krult op) We bellen ze om dit te melden, eerste reactie is "ja het is een showroommodel" Ja en? Is daar geen garantie op? We hebben inderdaad een paar showroommodellen in onze toilet en badkamer. Anders was het al helemaal niet te betalen, want ook de prijs mét showroommodellen lag beduidend hoger dan de concurrent waar we krap 2 jaar eerder een badkamer en toliet lieten renoveren. We moesten na een tijdje de lade brengen en ze zouden hem herstellen. dat is ook prima gebeurt. Maar tijdens het uitnemen van de lade zien we dat er geen aardklem is aangebracht aan de waterleiding, de draad hangt los uit de muur. Dit telefonisch doorgegeven en weer een lauwe reactie. Toen de lade klaar was, was de mededeling "er ligt ook een aardklem klaar" Dus, je vergeet als installateur een aardklem aan te brengen, en zegt zonder schaamte zet hem er zelf maar op. De renovatie kostte ruim €15000, om over de veiligheid nog maar te zwijgen?! In de tussentijd ontstaan er in het aparte toilet scheuren in de voegen van het tegelwerk, dit valt gewoon op de grond. Dit is gemeld in de showroom met foto's bij het afhalen van de lade op 6 januari 2017.Tijdens dit schrijven nu al 2 maanden een lelijk toilet, want het is nog steeds niet opgelost door de firma Thijssen. Na een hevige telefonische discussie met Thijssen belt de tegelzetter op een woensdagavond en zegt op vrijdag terug te bellen om eventueel de maandag of dinsdag erop te komen voor de reparatie. Deze tegelzetter heeft niet meer teruggebeld. Een laatste mail waarin we voorstellen nu eens voor vrijdag 3 maart te komen met een oplossing wordt gewoonweg niet beantwoord. Wij zijn echt geen "klant is koning mensen", we hebben ook steeds tijdig de facturen betaald maar als de rekening voldaan is ben je kennelijk al snel te lastig.

• Ervaring met: Badkamers/sanitair|Tegels|Installatiewerk

We betreuren het dat u het e.e.a. zo ervaren heeft. We hebben inmiddels hierover contact gehad en een afspraak gemaakt.

Super goed bedrijf , als er iets is ,denken ze mee en lossen het op. Goed personeel, weten waar ze mee bezig zijn . Ruimen alles netjes op als ze gaan .

• Ervaring met: Badkamers/sanitair|Tegels|Installatiewerk

Zowel in de voorbereiding, de offertefase en in de uiteindelijke keuze hebben we veel deskundig advies gekregen en hebben we toch zonder druk onze eigen keuze kunnen bepalen. Ook over de uitvoering, door het deskundig en vriendelijk, personeel zijn we erg te spreken. Ons eindoordeel is dus heel erg positief.

• Ervaring met: Badkamers/sanitair|Tegels|Installatiewerk

een metamorfose van mijn toilet, in een woord geweldig dank jullie wel,voor de geweldige service,ik ben er heel blij mee.

• Ervaring met: Badkamers/sanitair|Tegels

Alles is prima verlopen van begin (verkoop) tot het eind (oplevering). Wij bevelen Sanidrome Thijssen zeker aan.

• Ervaring met: Badkamers/sanitair|Tegels|Installatiewerk

Super ontvangst in de showroom, veel kennis van zaken. Duidelijk uitleg, en super netjes alles gemaakt. Breekwerk werd met afzuiging gedaan zodat niet je hele huis onder de pof komt. helemaal geweldig

• Ervaring met: Badkamers/sanitair|Tegels|Installatiewerk

Van het (nagenoeg) stofvrij slopen tot de oplevering verliep het renovatieproces volgens de strakke planning zonder haperingen.

• Ervaring met: Badkamers/sanitair|Tegels|Installatiewerk

Buitengewoon tevreden over onze nieuwe badkamer. Mooi ontwerp, goede voorbereiding en adequate uitvoering. Onder de indruk van het vakmanschap van de verschillende disciplines. In krap tweeënhalve week klaarden de professionals de klus dankzij een uitstekende planning en coördinatie.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Alles is keurig verlopen volgens afspraak. Een minuutje was het elektrisch gedeelte. Dit heeft een stagiair aangelegd met weinig ervaring en daardoor een grote fout gemaakt, maar uiteindelijk goed opgelost.

Geen enkele negatieve ervaringen.TOP

• Ervaring met: Badkamers/sanitair|Installatiewerk

Erg tevreden vanaf het ontwerp t/m het installeren van de badkamer. Juiste levertijd,vakmanschap personeel en materiaal etc.

• Ervaring met: Badkamers/sanitair|Tegels|Installatiewerk

ze komen na wat er afgesproken is

• Vakmanschap

Hartelijk, deskundig, nette en beleefde medewerkers die rekening houden met de wensen van de bewoners. Sanidrome werkt goed mee met het zoeken naar de betere mogelijkheden die tegemoetkomen aan de wensen van de klant

• Ervaring met: Badkamers/sanitair|Tegels|Installatiewerk

Bij de eerste contacten werden we al getroffen door de deskundigheid, klantgerichtheid en het meedenken van de medewerkers. Verder later in het traject door de goede en efficiënte planning en de onderlinge samenwerking tussen de verschillende disciplines. Ook ondervonden we dat alle technische mensen niet alleen deskundig, maar ook alles na afloop keurig opruimden. Niets dan lof voor de uitvoering!

Florijn 2 5751 PC Deurne

Over Sanidrõme

Sanidrõme is een coöperatieve vereniging, waarbinnen 25 zelfstandige installatiebedrijven met badkamershowroom samenwerken. Gezamenlijk staan wij voor “de betere badkamer” in de breedste zin van het woord. In de Sanidrõme badkamershowrooms worden complete badkameropstellingen gepresenteerd met producten van verschillende A-merken. De Sanidrõme vestigingen hebben alle disciplines in eigen beheer, van levering, advies, ontwerp tot en met de installatie, waardoor de klant één aanspreekpunt heeft en de kwaliteit van het geleverde werk gewaarborgd is. Sanidrõme realiseert de betere badkamer van A tot Z.