Geweldig!!!

Van de 1e stap in de zaak tot en met het opleveren van de badkamer is geheel naar wens verlopen. We hebben een prachtige badkamer en toilet beneden gekregen. Alles werd perfect afgeplakt en iedere dag werd het door de mannen geveegd en geruimd. Geen vraag was te veel, het werd direct opgelost. De begeleiding door Mireille en Patrick was perfect. Patrick kwam ook nagenoeg iedere dag kijken of alles volgens plan verliep. Kortom, we zijn blij en trots op onze badkamer en toilet en dat we het door Sanidrome Thijssen hebben laten doen!

zeer goed

hele fijne en goed verlopen verbouwing. Goed gepland en nagekomen. Alles was goed afgedekt en zodoende niet veer last van verbouwing behalve de gebruikelijke wat normaal is.

Super resultaat!

Wij hebben onze badkamer in mei 2021 laten renoveren door Thijssen Sanidrome uit Deurne. Hiervoor kregen we deskundig van Mireille. De afspraken werden voor 100% nagekomen. De werkzaamheden zijn door hun medewerkers professioneel uitgevoerd. Het resultaat is geweldig. We zijn uitermate tevreden en zullen Thijssen Sanidrome iedereen aanbevelen. Anja en Jan Coolen, Asten

• Anders, namelijk: -

Meedenkend vriendelijk bedrijf

Deskundig advies. Alle werkzaamheden prima en netjes uitgevoerd. Zoals beloofd: binnen 3 weken onze oude badkamer gesloopt en compleet vernieuwd.

• Waar kent u ons van? Klant (geweest) bij Sanidrõme
  • Anders, namelijk: N.v.t.

Alles klopt! Van begin tot eind.

Vanaf het over de drempel van de showroom tot het moment van oplevering liep alles op rolletjes. Geweldig fijne ontvangst in de showroom, meedenken en zoeken naar passende oplossingen, uitwerken van het ontwerp, het slopen van de oude badkamer, de realisatie van de nieuwe badkamer. In een woord: TOP

• Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk
  • Waar kent u ons van? Internet (website/social media)

Geweldig team

Team sanidrome bedankt weer voor de goede zorgen zodat wij weer lekker naar de wc kunnen!

• Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk
  • Waar kent u ons van? Internet (website/social media)
  • Anders, namelijk: In de buurt

Nieuwe badkamer van Thijssen Deurne is zeer mooi en geweldig afgeleverd.

Het heeft 3 weekjes geduurd maar zonder gedoe en dergelijke. Badkamer ziet er prachtig uit, voorzien van de luxe die we hadden uitgekozen. Grootse complimenten aan de werklieden van tegelzetten, loodgieterswerk en Electra. Maar ook vanaf het begin bij het kiezen van ontwerp. We zijn geweldig geholpen en geadviseerd door Mireille. Echt iemand met verstand van badkamers en sanitair. Bedankt. Wim van den Eijnden en Henry Croqué. Deurne

• Waar kent u ons van? Via vrienden/familie/kennissen
  • Anders, namelijk: N.v.t.

Mijn ervaring met Sanidrõme Thijssen is in 1 woord: Top.

De ontvangst en uitleg in de showroom beviel ons al meteen. De uitvoering van de nieuwe badkamer is allemaal vlot verlopen. Het begon al goed met het stofvrij slopen van de oude badkamer, inderdaad stofvrij. De tegelzetter, de loodgieter en de elektricien deden hun werk uitstekend evenals de leiding en de nacontrole over het geheel.

Blij😀

Onze badkamer is een plaatje geworden. Prachtig om te zien, zeer praktisch in het onderhoud en een heerlijke plek om te vertoeven. Helemaal blij met het prachtige sanitair en hoe voorspoedig alles tijdens de bouw met de jongens is verlopen. Maar ook met al mijn bezoekjes vooraf aan de winkel. Heel erg fijn al die de persoonlijke aandacht en het geweldige meedenken van Mireille😀

• Inrichting showroom* N.v.t.
  • Kennis en informatie*
  • Advies/ontwerp/offerte traject* N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit verhouding* N.v.t.
  • Anders, namelijk: N.v.t.

Goede service en vakkundig, vriendelijk personeel!

Goede service, alles in goed overleg. Fijn advies en we werden meteen begrepen met wat we wilde. Personeel werkt netjes en vakkundig en gaven zonodig advies. We genieten van een prachtig geheel gerenoveerde toiletruimte en badkamer. Dank jullie wel!!! Familie Vermeulen/Huijs

• Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk
  • Waar kent u ons van? Ineternet (website/social media)
  • Anders, namelijk: N.v.t.

Prima advisering: er wordt goed meegedacht om het optimale uit de ruimte en het budget te halen. Zeer vakkundig en vriendelijk personeel. Geen vraag is te veel en de rommel tijdens de verbouwing wordt enorm goed in de hand gehouden. Goede organisatie en planning. De werkzaamheden sluiten erg goed op elkaar aan, waardoor de hele verbouwingstijd tot een minimum wordt beperkt.

• Ervaring met: Badkamers/sanitair|Tegels|Installatiewerk

Aanpassing van onze badkamer is naar volle tevredenheid verlopen. Er werd goed geluisterd naar onze wensen en mee gedacht. Die werden vlot op papier gezet zodat we snel konden terug koppelen. Het is een mooi nieuw gedeelte geworden die perfect aansluit bij het oude. Fijne en deskundige mensen om mee samen te werken

• Ervaring met: Badkamers/sanitair|Tegels|Installatiewerk

Prettig bedrijf. Alles goed geregeld.

• Ervaring met: Badkamers/sanitair|Tegels|Installatiewerk

Exact gewerkt binnen het voorgestelde schema van 3 weken, met respect voor de planning, nauwelijks een moment dat er ruimtes vielen in de voortgang, hoogwaardige materialen en vrolijke vaklui die wisten hoe het aan te pakken!! Chapeau!!

• Ervaring met: Badkamers/sanitair|Tegels|Installatiewerk

Zeer vriendelijk. Correcte en leuke behandeling. Doen wat ze beloven. En veel is mogelijk. Ook voor de kleinere installaties.

• Ervaring met: Installatiewerk

Vakkundig advies, denkt goed mee. Installatie snel en vlekkeloos

• Ervaring met: Badkamers/sanitair|Installatiewerk

De badkamer is super geworden, heel tevreden over de service.

• Ervaring met: Badkamers/sanitair|Tegels|Installatiewerk

Wat een fijn bedrijf met veel kennis van zaken en heel service gericht. Wij zijn zeer tevreden!

• Ervaring met: Badkamers/sanitair

Goed advies strakke planning goed georganiseerd wat ze afspreken komen ze ook na.tijdens instalatie badkamer dagelijks overleg wat er gedaan wordt. Top bedrijf zeker aan te raden.

• Ervaring met: Badkamers/sanitair|Tegels|Installatiewerk

Zeer tevreden en allemaal prettige mensen om mee om te gaan

• Ervaring met: Badkamers/sanitair|Tegels|Installatiewerk

zeer vakkundig en correct advies

• Ervaring met: Badkamers/sanitair

Blij met onze nieuwe badkamer Allereerst werd alles keurig afgeplakt en beschermd . Hak en breekwerk zonder uren poets door goede afzuiginstallatie. Probleem met een bad dat stukgevallen was op de fabriek werd meteen opgelost kunnen nu zelfs 5 centimeter ruimer badderen.En bijna alles binnen de afgesproken tijd af.Alles wordt gewoon uit handen genomen en geregeld kost wel wat maar,dan heb je ook wat Kortom uiterst tevreden .

• Ervaring met: Badkamers/sanitair|Tegels|Installatiewerk

Wij zijn erg tevreden over de deskundigheid, de service, de werkzaamheden en het uiteindelijke resultaat. Voor onze badkamer met veel schuine wanden is een vindingrijk concept bedacht waardoor de ruimte optimaal is benut. Vriendelijke en behulpzaam personeel!

• Ervaring met: Badkamers/sanitair|Tegels|Installatiewerk

Vriendelijk en service gericht. Mooie materialen met een goede verhouding in prijs en kwaliteit.

2 sterren: slechter dan verwacht

wij hebben een slechte ervaring met Sanidrome Thijssen te Deurne. met name de nazorg is triest te noemen, maar ook de renovatie op zich verliep niet geheel vlekkeloos. Tijdens besprekingen vragen we of de achterwand van beide toiletten van steen gemaakt kan worden, en dan betegelen in plaats van gipsplaat met tegels erop. "nee dat doen wij nooit, met stenen naar boven sjouwen is toch niet van deze tijd? " Een concurrent deed dat 2 jaar geleden al zonder dat we het vroegen en dat is gewoon veel degelijker. Het zou volgens hun net zo massief klinken als met steen. Mooi niet, een irritante klankkast als gevolg. Meerdere fouten gemaakt in de badkamer zodat er meerdere keren tegels uit het nieuwe tegelwerk weer vervangen moesten worden. Een bad dat beschadigd raakt tijdens de renovatie werd amateuristisch dicht gesmeerd en dat pas nadat wij het gemeld hadden( deze "reparatie" maakte het alleen nog maar lelijker) en pas na aandringen onzerzijds werd hier een speciaal bedrijf voor ingehuurd om het zo goed mogelijk weg te werken. In het toilet beneden mislukte telkens een L vormige tegel bij het raam, het dunne stukje brak steeds omdat het gewoonweg te dun was. De tegelzetter zegt "ik heb het nu al een paar keer geprobeerd maar het gaat steeds stuk" Toen heeft hij het dichtgesmeerd met voegsel, de breuk bleef uiteraard zichtbaar. Op ons aandringen is het vensterbankje eruit gehaald om zodoende meer ruimte te creeren en voila toen ging het wel. Anders hadden we maar moeten leven met die 2 breuken links en rechts onder het raam. Binnen een jaar laat de toplaag van een van de lades van het badkamermeubel los (krult op) We bellen ze om dit te melden, eerste reactie is "ja het is een showroommodel" Ja en? Is daar geen garantie op? We hebben inderdaad een paar showroommodellen in onze toilet en badkamer. Anders was het al helemaal niet te betalen, want ook de prijs mét showroommodellen lag beduidend hoger dan de concurrent waar we krap 2 jaar eerder een badkamer en toliet lieten renoveren. We moesten na een tijdje de lade brengen en ze zouden hem herstellen. dat is ook prima gebeurt. Maar tijdens het uitnemen van de lade zien we dat er geen aardklem is aangebracht aan de waterleiding, de draad hangt los uit de muur. Dit telefonisch doorgegeven en weer een lauwe reactie. Toen de lade klaar was, was de mededeling "er ligt ook een aardklem klaar" Dus, je vergeet als installateur een aardklem aan te brengen, en zegt zonder schaamte zet hem er zelf maar op. De renovatie kostte ruim €15000, om over de veiligheid nog maar te zwijgen?! In de tussentijd ontstaan er in het aparte toilet scheuren in de voegen van het tegelwerk, dit valt gewoon op de grond. Dit is gemeld in de showroom met foto's bij het afhalen van de lade op 6 januari 2017.Tijdens dit schrijven nu al 2 maanden een lelijk toilet, want het is nog steeds niet opgelost door de firma Thijssen. Na een hevige telefonische discussie met Thijssen belt de tegelzetter op een woensdagavond en zegt op vrijdag terug te bellen om eventueel de maandag of dinsdag erop te komen voor de reparatie. Deze tegelzetter heeft niet meer teruggebeld. Een laatste mail waarin we voorstellen nu eens voor vrijdag 3 maart te komen met een oplossing wordt gewoonweg niet beantwoord. Wij zijn echt geen "klant is koning mensen", we hebben ook steeds tijdig de facturen betaald maar als de rekening voldaan is ben je kennelijk al snel te lastig.

• Ervaring met: Badkamers/sanitair|Tegels|Installatiewerk

We betreuren het dat u het e.e.a. zo ervaren heeft. We hebben inmiddels hierover contact gehad en een afspraak gemaakt.

Over Sanidrõme

Sanidrõme is een coöperatieve vereniging, waarbinnen 25 zelfstandige installatiebedrijven met badkamershowroom samenwerken. Gezamenlijk staan wij voor “de betere badkamer” in de breedste zin van het woord. In de Sanidrõme badkamershowrooms worden complete badkameropstellingen gepresenteerd met producten van verschillende A-merken. De Sanidrõme vestigingen hebben alle disciplines in eigen beheer, van levering, advies, ontwerp tot en met de installatie, waardoor de klant één aanspreekpunt heeft en de kwaliteit van het geleverde werk gewaarborgd is. Sanidrõme realiseert de betere badkamer van A tot Z.