Prima vaklui die plezier hebben in hun werk en graag een goed product afleveren!

Met veel kennis van zaken en in goede samenwerking hebben de medewerkers een mooie badkamer voor ons gemaakt. Vanaf het eerste contact bij de bespreking van onze wensen tot en met de laatste dag van het installeren was de grote kennis van zaken merkbaar. Inderdaad, het is niet goedkoop, maar als kwaliteit en vakmanschap merkbaar zijn en het uiteindelijke resultaat is naar je zin, dan is het geld goed besteed. We hebben niet gemerkt dat ons een keuze is aangepraat die voordeliger zou zijn voor het bedrijf bijvoorbeeld. Wij zijn zeer tevreden!

• Waar kent u ons van? Sanidrõme huis-aan-huis folder

Tevreden

De renovatie van ons toilet is keurig uitgevoerd door Rick M. Firma Hofland is niet goedkoop maar alles tot in de puntjes georganiseerd.

• Anders, namelijk: N.v.t.

Wederom fantastische, klantgerichte ervaring.

Een kleine update van de badkamer was nodig (kitwerk, voegwerk, installatie regendouche). Inventarisatie van werkzaamheden is grondig en professioneel, waarbij klantgerichtheid voorop staat. Uitvoering is zeer netjes, en kon ondanks drukte vrij vlot worden uitgevoerd. Resultaat is prachtig. Sanidrome Hofland is terecht al jaren onze vertrouwde partner bij installatie en onderhoud van de badkamer/toilet.

• Anders, namelijk: N.v.t.

Uitstekend werk geleverd, prettige werkwijze en prettig personeel

Van orientatie tot oplevering alles keurig volgens afspraak. Medewerkers kwomen stipt op tijd, werken netjes en ruimen dagelijks alles op. Daar waar nodig werd in het werk geadviseerd over voorkomende kwesties en uitleg gegeven over hoe en waarom. Juiste materialen in één keer goed uitgeleverd. Tegelwerk uitermate vakkundig uitgevoerd. Vakmensen en prettig in de omgang. Werkzaamheden van de dag worden vooraf even doorgesproken. Uitermate tevreden met werkwijze en eindresultaat.

• Anders, namelijk: N.v.t.

Een prima verlopen renovatie van onze douchehoek in de badkamer

Zowel in de voorbereiding als in de uitvoering is alles heel goed gegaan. Tijdens de verbouwing werd elke dag alle rommel opgeruimd. Overlast is tot een minimum beperkt. Het eindresultaat ziet er prima uit. We zijn heel tevreden.

• Anders, namelijk: N.v.t.

Uiterst tevreden over het opgeleverde werk

De installateur van Sanidrome Hofland heeft keurig werk afgeleverd. Het was veel breekwerk en daarna weer opbouwen. Harde en nette werker en bovendien vriendelijk en aardig.

• Kennis en informatie*
  • Advies/ontwerp/offerte traject* N.v.t.
  • Ervaring met: Badkamers/sanitair, Installatiewerk
  • Anders, namelijk: N.v.t.

Hofland houdt zich aan afspraken en planning. In de uitvoering zijn ze precies. Het resultaat is pra

Onze ervaring is heel positief: jullie adviseerden en lieten ons meedenken; checkten tussentijds of alles naar wens verliep en handelden kleine tegenvallers professioneel af. Onze gerenoveerde badkamer en toiletten zien er fantastisch uit.

• Anders, namelijk: nvt

Zeer tevreden over de werkzaamheden en afgeleverd product

Nette uitvoering van de werkzaamheden door een vriendelijke en o.i. vakkundige monteur. Vooraf mededeling van die dag te verrichten werkzaamheden.

• Anders, namelijk: N.v.t.

Tijdens installatie meedenken met ons, oplossing gericht

Ondanks dat niet alles goed ging toch zodanig mee gedacht dat alles goed kwam zoals de verkeerd geleverde douche cabine. Gezorgd voor een tijdelijke oplossing. Ook het vervangen van de verkeerd geleverde tegel keurig opgelost. Bij levering bleek dat de fonteintje groter was dan verwacht en heeft Hofland goed geadviseerd om het fonteintje om te ruilen voor een kleinere variant

• Anders, namelijk: N.v.t.

Mooie badkamer gemaakt met vakkundige mensen

Vanaf de eerste ontmoeting in de winkel/showroom was alles duidelijkheid uitgelegd. Er kwam iemand langs en die was aanspreekpunt en de man van de planning, dit was goed en een netjes strak schema. Complimenten voor het vakkundig personeel die netjes gewerkt hebben. De klus is geklaard en dan moet een monteur de oplevering doen ?? Niets mis met de monteurs, maar de planner / aanspreekpunt zie je niet meer, geen belletje of alles naar wens is geweest. Ik vind dit een raar iets, er is betaald en dan geen persoonlijke reactie of even kijken als planner/ aanspreekpunt of alles naar wens is verlopen en even samen naar het eindresultaat kijken.

hoge kwaliteit en professinaliteit

vakwerk!

Kwalitatief mooie badkamers

Prettige communicatie, fijne mensen en hebben ondanks de corona maatregelen een vlotte realisatie van de badkamer neergezet.

Mooie luxe badkamer

Sanidrome Hofland leverde en installeerde bij ons een hele mooie badkamer. Je wordt begeleid van ontwerp tot en met installatie en oplevering. Altijd bereikbaar voor vragen en heel stipt in de planning. Kortom heel fijn om mee te werken en een prachtig resultaat.

• Anders, namelijk: N.v.t.

Heel erg blij met onze nieuwe badkamer.

Soepel verlopen project met een prima samenwerking!

• Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk
  • Waar kent u ons van? N.v.t.
  • Anders, namelijk: Goede ervaring gehad

Goed werk geleverd, badkamer is prachtig

Onze oude badkamer gesloopt, nieuwe badkamer vakkundig geïnstalleerd. Intussen konden wij ons prima redden met de nooddouche. We zijn erg tevreden met het eindresultaat. Van begin tot eind duidelijke communicatie met de mensen van sanidrome Hofland. Alles strak gepland en uitgevoerd. Ook de mensen die werden ingehuurd, o.a. tegelzetter van Zoeren hebben prima werk geleverd. Maar vooral Rick Moors verdient een groot compliment!

• Anders, namelijk: N.v.t.

Betrouwbaar vakmanschap met flexibele instelling

Na onze badkamer was nu het toilet aan de beurt. August heeft in de winkel vooraf goed meegedacht met de inrichting én ons budget. Erwout kwam langs en heeft echt oog voor slimme tips en regelt alles en iedereen voor je. Steven is een betrouwbare installateur met twee rechterhanden, een flexibele instelling en een vrolijk humeur. Hem is niet snel iets teveel. Het toilet is prachtig geworden en een fijne plek om te zitten :-). Tot de volgende keer!

Service gericht, klantvriendelijk , netjes , ofwel goed

Vanaf het eerste moment voelden we ons welkom bij Hofland Sanidrome. Goede ontvangst, ruime showroom en goed advies. Ze denken en adviseren goed, zowel technisch als over de prijs. Levering en montage liep vlot en netjes, vakwerk. Prijs op basis van nacalculatie, is ons ook goed bevallen. Eerlijk systeem. Een dikke 8,5 van ons

Alles perfect voor elkaar

Bij de renovatie van onze badkamer kwamen we in contact met Hofland Sanidrome in Woudenberg en daar hebben we geen seconde spijt van gehad. Vanaf het eerste bezoek aan de showroom t/m de oplevering van de geheel vernieuwde badkamer was alles tot in de puntjes verzorgd. Uit alles bleek de klantgerichte ervaring: goed luisteren en anticiperen op onze wensen, planmatige en deskundige werkwijze van alle medewerkers incl. hechte samenwerkingen met toeleveranciers en externe partners. Al met al was het een zorgeloos vernieuwingsproces leidend tot een badkamer waarvan we weer jarenlang plezier hopen te hebben.

• Anders, namelijk: N.v.t.

Goed ontvangen, veels te duur

We gingen voor een nieuwe badkamer naar deze goed aangeschreven badkamer winkel. Hartelijk ontvangen. Na alles samengesteld te hebben kwam de schok, voor een badkamer van ongeveer 2.00m bij 2.30m met alleen een HansGrohe regen douche met Sealskin schuifdeur en badmeubel, geen bad of toilet, allemaal A merken dus, kwam een richtprijs van rond de 20.000,-- En nee we hadden geen gouden kranen o.i.d. En dan hadden we het nog niet eens over verlichting of soort tegels gehad, alleen over het tegel verband. Er werd geen concept offerte gemaakt, (blijkbaar was de badkamer niet luxe genoeg voor deze winkel.) We zijn daarna nog bij 2 andere badkamer aanbieders geweest met dezelfde items en daar kwam toch echt een hele andere prijs uit. Beide andere aanbieders kwamen op ongeveer 15.000,-- uit. Dat is toch een behoorlijk verschil. Deze aanbieders zijn ook al jaren lang op de markt. En geen prijs stunters zoals Beter Bad, o.i.d. We hebben toch een gevoel overgehouden dat deze winkel onze badkamer niet luxe genoeg of niet genoeg aan te verdienen viel of niet mee te pronken valt. Wel lekkere koffie en nemen wel de tijd voor je, maar prijstechnisch in ons geval veels te duur.

• Levertijd* N.v.t.
  • Personeel (monteurs)* N.v.t.
  • Vakmanschap* N.v.t.
  • Anders, namelijk: N.v.t.

Schitterende badkamer geleverd doormiddel van heel net werk en uitstekende service

Na goede tips en een nette offerte zijn we in zee gegaan met Sanidrome Hofland. Onze badkamer is keurig volgens afspraak geleverd en geïnstalleerd. De installateurs werken vakkundig en ruimen dagelijks de rommel op en voeren het afval af. We zijn meer dan tevreden met onze.nieuwe badkamer en zullen in de toekomst ons toilet ook door Sanidrome Hofland laten verbouwen.

• Anders, namelijk: N.v.t.

Kwaliteit en snelheid. Wat wens je nog meer?

Sterk in communicatie. Supernetjes gewerkt. Nog nooit zo schoon geweest tijdens een verbouwing.

• Anders, namelijk: N.v.t.

Uitstekend werk opgeleverd na een fijn advies

Prettig geholpen om keuzes te maken en daarna leuke en vakkundige mensen aan het werk gehad

• Anders, namelijk: N.v.t.

Vrienden hebben mij aangeraden om met de firma Hofland in zee te gaan. Daar heb ik geen spijt van. In de winkel werd ik heel fijn en goed geholpen, maar ook de werkmensen in het appartement was ik heel erg tevreden over. Keurig werk geleverd! Badkamer en toilet zijn dan ook erg mooi geworden. Een dikke pluim.

• Anders, namelijk: Alle vragen beantwoord ik met een 9 als rapportcijfer

Van begin tot einde van het proces goed geholpen door mensen die hun vak goed verstaan.

Op alle fronten werd er goed meegedacht. Eerst in de winkel daarna bij het plaatsten. Bij de bouw van een nieuwbouw huis is dit het enige wat in 1x goed is gegaan! Zeer tevreden over de kwaliteiten van het personeel en alles is netjes en naar tevredenheid opgeleverd. Wel wat aan de dure kant.

Erg tevreden

Erg tevreden over de kwaliteit van het geleverde werk en alles helemaal volgens planning uitgevoerd. Wel zaten er wat verschillen tussen onze keuzes en hoe dit in uitvoering was opgenomen, maar alles kon ter plaatse worden aangepast.

• Inrichting showroom* N.v.t.
  • Assortiment* N.v.t.
  • Personeel (verkoop)* N.v.t.
  • Kennis en informatie* N.v.t.

Over Sanidrõme

Sanidrõme is een coöperatieve vereniging, waarbinnen 25 zelfstandige installatiebedrijven met badkamershowroom samenwerken. Gezamenlijk staan wij voor “de betere badkamer” in de breedste zin van het woord. In de Sanidrõme badkamershowrooms worden complete badkameropstellingen gepresenteerd met producten van verschillende A-merken. De Sanidrõme vestigingen hebben alle disciplines in eigen beheer, van levering, advies, ontwerp tot en met de installatie, waardoor de klant één aanspreekpunt heeft en de kwaliteit van het geleverde werk gewaarborgd is. Sanidrõme realiseert de betere badkamer van A tot Z.