Het ontvangt in de showroom is prettig. Fijn ingericht en een warm ontvangst. Er werd goed meegedacht en onze wensen zijn in een mooie 3d tekening verwerkt. De badkamer, toilet en tegelwerk in de hal zijn geworden zoals we hadden verwacht. Er werd netjes gewerkt en goed rekening gehouden met het stof, mede door het stof afvoersysteem We hebben er weinig last van gehad dat de medewerkers om ons heen waren. Zijn allen even netjes en prettig om je heen. Hartelijk dank!

• Waar kent u ons van? Sanidrõme bevindt zich bij mij in de buurt
  • Anders, namelijk: Eerder goede ervaring mee gehad!

Beste Daisy, Wat fijn te horen dat jullie zo tevreden zijn en natuurlijk ook dat ons stofafvoersysteem goed werkt! Het is een prachtige badkamer geworden en wij wensen jullie dan ook namens ons Team veel geluk in jullie nieuwe Badkamer. Team Sanidrome Fleming

Tot in de puntjes verzorgd turnkey badkamer renovatieproject

Onze badkamer was naar 20 jaar toe aan een totale vernieuwing. De hele badkamer moest gestript worden inclusief alle leidingwerk. In drie weken is de hele badkamer met douche, sunshower, moderne wc, badmeubel, elektrische verwarming, spiegel en bad geplaatst. Zelfs de deurpost is nog aangepast omdat het mooier uitkwam. Tijdens de verbouwing is er veelvuldig overleg over de plaatsing en de planning. Oplevering netjes met de benodigde uitleg. Hoewel het normaal moet zijn dat het zo goed verzorgd is, kunnen we gerust stellen dat Fleming het uitstekend doet. Net die stap extra, uitmuntend. We zijn totaal ontzorgd door Sanidrõme Fleming.

• Anders, namelijk: N.v.t.

Beste Edwin, Team Sanidrome Fleming straalt bij zo'n fantastische review, dat is voor ons de kers op de taart! Wij hebben met veel plezier deze prachtige opdracht bij jullie mogen uitvoeren, bedankt voor het vertrouwen in ons bedrijf en in ons Team. Wij wensen jullie dan ook veel Geluk en Spetterplezier in de nieuwe Badkamer. Namens Team Sanidrome wensen wij jullie alvast Fijne Feestdagen en een Spetterend 2022!

Perfecte service en totale ontzorging met prachtige nieuwe badkamer en toilet als eindresultaat

Vanaf het eerste contact met Sanidrome Fleming een vertrouwd contact waarbij de professionaliteit en ervaring gelijk opvalt. Meedenken in het ontwerp en in alle keuzes die gemaakt moeten worden om de gedroomde badkamer en het toilet te creëren. En tijdens de werkzaamheden werden mijn hooggespannen verwachtingen helemaal waargemaakt. Veel dank aan het hele team voor het perfecte resultaat!

• Anders, namelijk: N.v.t.

Beste Sandra, Wat een fantastische review mogen wij ontvangen! Wij hebben met veel plezier aan dit mooie project gewerkt, nogmaals dank namens Team Sanidrome Fleming dat wij dit mochten uitvoeren en heel veel Spettergeluk gewenst in de prachtige Badkamer. Team Sanidrome Fleming

In één woord : fantastisch.

Een uitstekende ervaring, vanaf het moment dat we de showroom bezochten tot en met de oplevering van de badkamer. Er werd tijd meer dan voldoende tijd genomen bij het uitzoeken en we kregen prima adviezen. Alle afspraken werden nagekomen. De badkamer is perfect geïnstalleerd en afgewerkt. En dat alles binnen de afgesproken tijd. Vakwerk!

• Anders, namelijk: N.v.t.

Beste Gerrit en Anja, Wauw.. wat een fantastische review mogen wij van jullie ontvangen. Kers op de taart. Trots dat we deze opdracht voor jullie mochten realiseren en wij wensen jullie dan ook veel spetterplezier in de nieuwe Badkamer! Team Sanidrome Fleming

Heel blij

Wij zien onze badkamer als een wellness paleis en zijn heel blij met dit mooie stukje vakwerk

• Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk
  • Waar kent u ons van? N.v.t.
  • Anders, namelijk: Stage bij Janneke

Beste Astrid, Natuurlijk dank voor het vertrouwen in ons bedrijf en dat wij dit project voor jullie van A t/m Z mochten realiseren. Super fijn te horen dat jullie zo tevreden zijn en wat is het mooi geworden. Namens Team Sanidrome Fleming wensen wij heel veel Spetterplezier in jullie nieuwe Wellness Paleis!

klantvriendelijk, punctueel, ruim aanbod

We hebben weer een heel mooie badkamer van Sanidrome

• Anders, namelijk: N.v.t.

Beste Barbara, Wat fijn te horen dat jullie zo blij zijn met de nieuwe Badkamer. Wij zijn er trots op dat wij deze mooie opdracht voor jullie mochten uitvoeren. Namens Team Sanidrome Fleming wensen wij jullie veel geluk in de nieuwe Badkamer. Team Sanidrome Fleming

Hele verbouwing van badkamer vlekkeloos verlopen

Van offerte tot oplevering liep alles zoals overeengekomen. Aardige, vakkundige mensen die hebben waargemaakt wat er was afgesproken. Weinig overlast gehad van het hak- en breekwerk en binnen de gestelde tijd was alles klaar. Prijs- kwaliteitverhouding is erg goed.

• Anders, namelijk: N.v.t.

Beste Gerjan, Wat een fantastische beoordeling hebben we van jullie ontvangen. Fijn te horen dat alles naar wens in verlopen. Namens Team Sanidrome Fleming wensen wij jullie veel Spetterplezier in de nieuwe badkamer, dat gaat vast en zeker lukken! Onze dank voor het vertrouwen in ons bedrijf.

Vakmanschap en korte lijntjes

Vanaf het 1e moment dat we binnenliepen en kennismaakten met Sanidrome Fleming voelde het goed. Samen met Ivo meerdere keren gezeten; steeds een stapje verder kijken naar de mogelijkheden voor onze badkamer. Altijd geduldig en geen probleem om veel verschillende tegels van zolder te halen of toch nog even met ons opnieuw naar de verschillende kranen te kijken. Het vakwerk van Leon en Bram verdient t zeker om apart benoemd te worden: meedenken bij laatste beslissingen tijdens opbouw, niet voor de makkelijkste weg gaan maar voor degene die meeste ruimte geeft en dagelijks alles netjes achterlaten. Contact via Leon of rechtstreeks met Ivo: het antwoord kwam vrijwel altijd snel. Keurige oplevering en het punt dat nog niet helemaal voor elkaar is (geen factor waar Sanidrome invloed op heeft) gaat via leverancier vast geregeld worden.

Oog voor de klant.

Denken vanuit het belang van de klant en daar actief naar handelen, ook als de termijn waarop de klant nog aanspraak kan maken op garantie al is verstreken.

• Inrichting showroom* N.v.t.
  • Assortiment* N.v.t.
  • Kennis en informatie*
  • Advies/ontwerp/offerte traject* N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit verhouding* N.v.t.
  • Levertijd*
  • Personeel (monteurs)* N.v.t.
  • Ervaring met: N.v.t.
  • Anders, namelijk: N.v.t.

Beste Jan, Super te horen dat jullie zo tevreden zijn en wij wensen jullie dan ook prettig zitplezier op de nieuwe brillen. Namens Team Sanidrome Fleming graag gedaan.

Zoals altijd, goed geregeld bij Fleming Sanidrome !

Vanaf het begin bij het uitzoeken van materialen etc. tot en met de uitvoering van de werkzaamheden en oplevering, gewoon goed. Korte lijntjes zodat afspraken worden nagekomen, vriendelijk en vakkundig personeel. wij zijn erg blij met het eindresultaat van onze douche.

• Ervaring met: Badkamers/sanitair, Installatiewerk
  • Anders, namelijk: N.v.t.

Familie Schouten wat fijn te horen dat jullie zo tevreden zijn. Wij zijn als Team trots op de fantastische beoordeling en wensen jullie dan ook veel Spetterplezier in de nieuwe doucheruimte. Team Sanidrome Fleming

Correcte levering, correcte montage. Vandaar ook directe betaling vandaag

• Advies/ontwerp/offerte traject*
  • Prijs/kwaliteit verhouding* N.v.t.
  • Ervaring met: Badkamers/sanitair, Installatiewerk
  • Waar kent u ons van? Sanidrõme bevindt zich bij mij in de buurt
  • Anders, namelijk: Jaren geleden al zaken gedaan met het bedrijf.

Beste meneer Kors, Wat een prachtige beoordeling mochten wij ontvangen. Namens Team Sanidrome Fleming wensen wij u veel woongenot in de nieuwe woning en danken wij u voor het vertrouwen in ons bedrijf. Team Sanidrome Fleming.

Prachtig badkamer en toilet geplaatst door een goed samenwerkend team

Wederom een prachtige badkamer en toilet, geplaatst door een goed samenwerkend team van verschillende disciplines. Goede afspraken en helder wie wanneer komt Communicatie is helder. Lijnen zijn kort. Duidelijk welke persoon je moet hebben voor bepaalde vragen gedurende de verbouwing. Opgeleverd binnen het tijdsbestek die van tevoren is gesteld Kortom, ZEER tevreden!!!!

• Anders, namelijk: N.v.t.

Ine, namens het hele Team van Sanidrome Fleming bedanken we je voor de fantastische beoordeling, daar zijn we trots op! Het is een prachtige badkamer en toilet geworden. Heel veel geluk en woongenot gewenst in je nieuwe woning. Team Sanidrome Fleming

Perfect werk, schitterend resultaat!

Heel professionele aanpak, perfecte planning en afstemming. Zeer plezierige samenwerking met uiterst professionele mensen.

• Anders, namelijk: Klant geweest bij Sanidrome

Jo en Atie, namens Team Sanidrome Fleming bedanken wij jullie graag voor de fantastische beoordeling. Wij wensen jullie dan ook veel spetterplezier in de nieuwe badkamer. En natuurlijk bedanken wij jullie voor het vertrouwen in ons bedrijf en dat wij deze prachtige opdracht mochten uitvoeren. Team Sanidrome Fleming

Betrouwbaar, kwaliteit, netjes, correct

Ze komen na wat ze aangeven. Geen enkel minpunt te bedenken. Topkwaliteit en uitstekende communicatie en afstemming.

• Anders, namelijk: Familie

Zeer slecht

Ruim een jaar geleden kwamen wij in de showroom bij Fleming. We waren direct onder de indruk van de prachtige modellen en materialen die daar gebruikt waren. Hier konden we zeker een keuze maken. Een fors prijskaartje maar dan was het ook allemaal goed voor elkaar. Niets bleek minder waar. Een kleine greep uit de ergernissen die ons te wachten stonden. Thermostaat kraan was niet te regelen(verkeerd om aangesloten), design radiator scheef opgehangen, lekte en werd ook nog eens niet warm. Op het ingemetselde bankje bleef 800 cc water staan. Een electrische vloerverwarming werd ons aangeraden. Een kwartiertje van tevoren aanzetten en dan lekker warm douchen. Helaas heeft de vloerverwarming de hele winter niet gewerkt. Vele keren kregen we de belofte dat we terug gebeld zouden worden. Helaas moesten we na weken wachten zelf de telefoon weer ter hand nemen. Teleurgesteld, misleid en boos dekt voor ons de lading niet.

• Anders, namelijk: Internet

Beste Familie, Het spijt ons ten zeerste dat we jullie teleurgesteld hebben en hopen toch van harte dat jullie van de mooie badkamer kunnen genieten. Graag nodigen wij jullie uit in onze showroom om e.e.a. met elkaar door te nemen en uit te spreken, daar lopen wij niet voor weg. Als Team zijn wij trots op complimenten maar gaan negatieve reacties zeker niet uit de weg en leren elke dag van onze klanten. Wij zien jullie graag bij ons in Lochem Team Sanidrome Fleming

Uitstekende badkamerspecialist

Al bij de oriëntatie op een nieuwe badkamer valt in de prachtige showroom op dat hier van hoogwaardige materialen sprake is. Prettige gesprekken met Hans Fleming gehad, die ook het hele proces in de gaten heeft gehouden. Ook als er tussentijds iets met de levering is bijvoorbeeld, houdt hij je prima op de hoogte. De medewerkers zijn uitstekende vakmensen. Twee willen we in het bijzonder noemen: Leon en de tegelzetter Jeroen. Petje af voor deze nauwgezet werkende mensen. Wij zijn uiterst tevreden over onze nieuwe badkamer en kunnen dit fijne familiebedrijf van harte aanbevelen.

• Anders, namelijk: N.v.t.

Beste Familie, Wat een prachtige beoordeling mogen wij ontvangen. Deze zullen wij zeker delen met Leon en Jeroen. Wij wensen dan ook fijne genietmomentjes in de nieuwe badkamer en danken voor het vertrouwen in ons bedrijf en dat wij deze mooie opdracht voor jullie mochten uitvoeren. Team Sanidrome Fleming

Een fijn bedrijf met goed meedenkende mensen.

Wij werden geholpen door Ivo Fleming. Hij had elke keer alle tijd voor ons. Het is goed om 1 aanspreekpunt te hebben. Je kunt merken dat de lijnen kort zijn. De verbouw zelf werd gedaan door Leon Fleming. Ook weer iemand met verstand van zaken. De tegelzetter en kitter zijn mensen waar zij al lang mee werken en dat merk je. Ook fijn dat al deze mensen na hun werkdag de ruimte voor zover mogelijk schoon en opgeruimd achter lieten. Al met al zeer tevreden! Vriendelijke groeten, Rolf Beeftink en Erni Bos

• Waar kent u ons van? Sanidrõme huis-aan-huis folder
  • Anders, namelijk: met daarin de open huis dagen

Beste Familie, Wat goed te horen dat alles naar wens is verlopen en dat 1 aanspreekpunt echt als fijn ervaren wordt. Prachtig compliment voor onze buitendienst, daar zijn we trots op. Namens Team Sanidrome Fleming wensen wij jullie veel genietmomentjes in de nieuwe badkamer.

Topkwaliteit in service en communicatie

Prettig contact, denken goed mee, communiceren tijdig, komen afspraken na en lossen problemen op indien nodig. De uiteindelijke badkamers zien er fantastisch uit, omdat we nog niet in de woning zijn getrokken en we de badkamers nog niet gebruiken, weten we niet of de producten de beloofde kwaliteit halen. We hebben daar wel vertrouwen in, en mocht dat niet zo zijn dan hebben we vertrouwen in de oplossing die Fleming kan bieden.

• Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels
  • Anders, namelijk: N.v.t.

Beste Familie, Bedankt voor jullie enthousiaste review. Het is altijd leuk te lezen dat ons werk gewaardeerd wordt. Wij wensen jullie dan ook veel geluk in de nieuwe woning en veel spetterplezier in de nieuwe badkamers. Team Sanidrome Fleming

Vakmanschap puur

Het werk werd snel en vakkundig uitgevoerd en ook werd er zeer schoon gewerkt, er bleef niets achter als ze klaar waren. Prima.

• Anders, namelijk: N.v.t.

Wat fijn te horen dat alles naar wens is verlopen en uitgevoerd. Een schouderklopje voor ons Team! Natuurlijk wensen we jullie veel spetterplezier! Team Sanidrome Fleming

Van sloopwerk tot kitwerk, zeer professioneel gedaan. Goede informatie vooraf in de winkel. Ondanks de coronacrisis hebben de personen die hier hebben gewerkt, zich strikt gehouden aan de geldende regels mbt hygiëne en afstand. TOP Transparant en helder bedrijf met korte communicatielijnen. Zeer tevreden!!

• Levertijd* N.v.t.
  • Ervaring met: Badkamers/sanitair
  • Anders, namelijk: N.v.t.

Beste Familie, Wat een fantastische beoordeling hebben wij van jullie mogen ontvangen. Kers op de taart! Namens Team Sanidrome Fleming wensen wij jullie veel geluk en spetterplezier in de nieuwe badkamer. Dat worden zeker genietmomentjes.

Perfect in alle opzichten

Wij zijn zo blij met onze mooie badkamer. Bij Fleming werden we super goed begeleid bij de keuze van onze badkamer, en we waren onder de indruk van het vakmanschap en professionaliteit. Alles tot in de puntjes geregeld.

• Anders, namelijk: N.v.t.

Beste Familie, Wat een mooie reactie hebben jullie voor ons achtergelaten. Daar zijn we trots op! Namens ons Team wensen wij jullie Spetterend veel plezier in de nieuwe Badkamer. Team Sanidrome Fleming

Ik ben zeer tevreden over het bedrijf Fleming

Onze gehele badkamer is gestript en opnieuw opgebouwd in drie weken tijd. We hebben gemerkt dat er uitsluitend met vakmensen gewerkt wordt. Ook de begeleiding vanuit de firma was uitstekend. De paar problemen die tijdens de werkzaamheden naar voren kwamen werden tot onze volle tevredenheid opgelost. Ik wil alle potentiële klanten Fleming van harte aanbevelen!

• Anders, namelijk: N.v.t.

Beste Familie, Wat fijn te horen dat jullie zo tevreden zijn. Wij wensen jullie dan ook namens ons Team Sanidrome Fleming Spetterend veel geluk in jullie nieuwe badkamer en danken jullie voor het vertrouwen in ons bedrijf. Team Sanidrome Fleming

Een verbouwing zonder stress en zonder verrassingen.

De complete renovatie van de badkamer in ons vakantiehuis is heel plezierig verlopen en zonder overlast ondanks dat de woonruimte beperkt is. We hebben ons nooit ergens ongerust over gemaakt dat iets niet naar onze wens zou worden opgeleverd en konden details nog tijdens het werk invullen. Iedereen toonde een vakman te zijn in hun discipline met goede adviezen. Echt een aanrader voor iedereen die een zorgeloze verbouwing wil.

• Anders, namelijk: N.v.t.

Goed bedrijf, niet de goedkoopste maar wel perfecte badkamer

Mooie showroom waar je leuk / ongedwongen ontvangen wordt. Je moet wel een afspraak maken maar dan krijg je ook een zee aan info. Verkoopgesprekken waren prettig en ook het bezoek van Hans aan huis was prima. Personeel is vakkundig, soms wat gehaast door o.a. soms wat organisatorische problemen (spullen niet op voorraad, wellicht niet op tijd besteld) en tevens grote hoeveelheid klussen die tegelijkertijd "lopen". Ingehuurde tegelzetter levert supermooi werk maar neemt daar ook de tijd voor. Wij vonden dit geen probleem maar o.a. hierdoor loopt het werk wel wat uit. Bij oplevering nog wat kleine puntjes die naar alle tevredenheid worden opgelost. Wij zijn over-all zéér tevreden en gaan Fleming zeker aanraden!

• Waar kent u ons van? Klant (geweest) bij Sanidrõme
  • Anders, namelijk: Fleming zit in de buurt en via meerdere kennissen

Supergoede service

Erg vriendelijk geholpen. Men neemt de tijd!

• Levertijd* N.v.t.
  • Personeel (monteurs)* N.v.t.
  • Ervaring met: Badkamers/sanitair
  • Waar kent u ons van? Ineternet (website/social media)

Over Sanidrõme

Sanidrõme is een coöperatieve vereniging, waarbinnen 25 zelfstandige installatiebedrijven met badkamershowroom samenwerken. Gezamenlijk staan wij voor “de betere badkamer” in de breedste zin van het woord. In de Sanidrõme badkamershowrooms worden complete badkameropstellingen gepresenteerd met producten van verschillende A-merken. De Sanidrõme vestigingen hebben alle disciplines in eigen beheer, van levering, advies, ontwerp tot en met de installatie, waardoor de klant één aanspreekpunt heeft en de kwaliteit van het geleverde werk gewaarborgd is. Sanidrõme realiseert de betere badkamer van A tot Z.