Echt awesome! Leuke mensen goede sfeer.

Ik heb mijn allereerste tatoeage hier laten zetten en ik werd echt heel fijn ontvangen. Mensen waren heel chill en ze zijn echt bereid je te helpen om samen verder te komen. Ze hebben veel kennis en ze zijn echt gespecialiseerd in hun stijl. Ik ben heel goed geïnformeerd en het was op geen enkel punt ongemakkelijk wat ik zelf echt erg prettig vond aangezien een eerste tatoeage zetten altijd spannend is.

• Geholpen door: Manouk Jodi

Top !

Hele fijne service, ze denken op alle gebieden mee en wanneer iets niet bij de een kan is er altijd wel iemand om de taak op zich te nemen ! Ook is de kwaliteit van de tattoo top. Hij heeft hem ontzettend goed gezet en bij het bijwerken dacht hij overal bij mee

• Geholpen door: Luis Malatesta

De beste!

Heel erg blij met mijn tattoo's meerdere laten zetten bij deze shop. Ook ga ik hier altijd naartoe voor mijn piercings. En voor nieuwe sieraden. Altijd super vriendelijk voelt elke keer weer als thuis komen. Kan iedereen aanraden!

• Geholpen door: N.v.t.

Beste tattoo artiesten

Getatoeëerd door Joy maar alle artiesten die daar tattoeren maken prachtige plaatjes.

had nergens beter gekund

Heb een Tattoo laten zetten bij Black Sword, “Mikkel” heeft mij, mn vader en broer getatoeëerd en we zijn allemaal super blij met het resultaat, mooie strakke lijnen en schaduwwerk, lekker los en chill team, super vriendelijk en laten je echt thuis voelen! Had legit nergens beter gekund :)

Heel vertrouwd

Ik kom binnen en je voelt de leuke sfeer. Je wordt gerust gesteld bij spanning en een mooi resultaat.

• Geholpen door: Yara Dandelion

Voelt je er gelijk op je gemak en wordt goed geholpen

Je wordt super goed geholpen en iedereen is vriendelijk Er wordt met je mee gedacht en er is altijd begrip als er iets veranderd of anders moet

• Geholpen door: Manouk Jodi

Super mooi getatoeëerd en het personeel is erg vriendelijk, meedenkend en geduldig.

• Geholpen door: Michael Mikkel

Goede en warme ontvangst van iedereen in de shop. Je voelt je echt thuis en op je gemak!

Geweldige shop!

Ik ben al ontzettend vaak in deze shop geweest. De sfeer is altijd top, erg gezellig, en ontzettend vriendelijk. Ook denken ze graag met je mee over je ideeën.

F A N T A S T I S C H

Wat een vakkundige mensen daar! Zelf 2x getatoeëerd door Matthew! Mega goeie sfeer in de zaak! Hygiëne 10 +. Echt een dikke vette aanrader als je opzoek bent naar een goede tattooshop!

• Geholpen door: Matthew Luhukay

De beste tattoo shop van Nederland!

Dit is een geweldige tattoo shop en ik zou hem aan iedereen aanbevelen! Er werken alleen maar toppers! Klanten staan altijd voorop en er is altijd tijd voor een leuk bezoekje aan de shop om je ideeën te bespreken met een van de vakmensen!

Super goede ervaring

Gewoon een super ervaring, chille sfeer, leuke mensen, weten waar ze het over hebben, en gewoon fijn advies en kijken echt naar de mogelijkheden!.

Beste shop van Nederland

Altijd zeer tevreden, hier komen voelt als langs gaan bij familie. Super klantvriendelijk, top service en advies!!

vriendelijke medewerkers

Super goed

Ik kwam daar voor mijn 1ste piercing en tattoo de mensen daar zijn echt super aardig en hadden geduld !! Mijn 1ste piercing was zo lachen gieren brullen met Yara dat de piercing zo erg mee viel !! Bij mijn 1ste tattoo was ik zenuwachtig maar werd ik gerustgesteld en ook die kwam er super mooi uit te zien!!!! Nu zijn we 4 piercings veder en 2 tattoo’s veder en ben nog steeds super tevreden ! Ik zou hun zeker aan raden bij mensen want is echt een top zaak een heerlijke en gezellige sfeer!

• Geholpen door: Yara Dandelion

Een shop waardoor zelfs mijn moeder enthousiast wordt van tattoo’s!

Ideeen worden goed begrepen en wat niet mooi word of niet mogelijk is word ook duidelijk uitgelegd. Ze denken top met je mee hebben een goeie sfeer kwaliteit en hygiëne.

• Geholpen door: Joy Damon

Super vriendelijk, gezellig en verwelkomende shop!

Al meerdere tattoos voordat ik bij Joy van Black Sword tattoo parlour kwam, maar nog nooit zo op m’n gemak gevoeld bij niet alleen Joy, maar de hele shop. Ze zijn allemaal vriendelijk, nemen de tijd voor je en je voelt je enorm welkom! Ik kom eind van het jaar zeker weer terug:)

• Geholpen door: Joy Damon

Leuke mensen, denken mee en topwerk

Iedereen is super vriendelijk, mocht je zenuwen hebben, weten ze je echt gerust te stellen. Nemen de tijd voor je, denken mee, geven goed advies en het belangrijkste, ik loop elke keer happy met een mooie tattoo de deur weer uit!!

Top bedrijf!!!

Jaaaa top bedrijf! 2x een tattoo gezet en top gezet! Helemaal blij!!!

Geweldige shop!

Al meerdere tattoo’s laten zetten bij Joy. Super blij mee!!! Ze denken goed mee & je idee wordt tot in de puntjes uitgewerkt. En als je een leuke piercing wilt? Yara is ervaren!!! Tot snel weer jongens. Liefs E

Heeeeeel blij (:

Wat een gezellige en fijne sfeer, voelde mij er gelijk op mijn gemak. En wat ben ik blij met mijn tattoo.

Super goede service!

Super fijn en goed geholpen en een hele goede service. Vriendelijk en vakkundig personeel!

• Geholpen door: Yara Dandelion

Helemaal top en aardige mensen!

Professioneel advies en coole shop. Aanrader!

• Geholpen door: Michael Mikkel

Ontspannen sfeer met kwaliteit hoog in het vaandel

Bedreven respectvolle gasten! Fijn om hier op de stoel te mogen zitten, alleen jammer wat ze je aandoen....... Echt een mooi stuk kwaliteit wordt er neergezet wat mijn verwachting heeft overtroffen. Beslist een aanrader en het wachten waard! Thanx mannen.