Een fijne, gezellige school!

Een school waar veel georganiseerd wordt, erg leuk!! Qua communicatie mag het soms wel iets beter. Verder zeer blij/tevreden dat er altijd vervanging wordt geregeld bij ziekte/afwezig van collega -> TOP!!

• Kwaliteit leerkracht

Prima school, maar zou wel meer op de hoogte gehouden willen worden over wat er speelt in de klas.

Het gaat dan om bv.: Waar zijn ze mee bezig. Wat speelt er. Toetsen, tafels ed. Zaken meenemen naar school Met de fiets naar school ivm 'atlier' Mooi als het kind deze zaken doorgeeft, maar wellicht voor groep 4 wel handig om dit ook via klasbord pid te communiceren (betreft groep 4). Groep 1/2 gaat dit prima.

• Kwaliteit leerkracht

Een betrokken team met persoonlijke aandacht

De kleinschaligheid en betrokkenheid bij elkaar maakt de sfeer. Ervaren leerkrachten met oog voor de kinderen en hun ouders. Onderwijs in de vorm van meervoudige intelligentie geeft ruimte voor creativiteit en het op verschillende manieren leren.

Fijne school!

Goed onderwijs, leuke leerkrachten en een gemoedelijke sfeer. Mijn dochter gaat met veel plezier naar school.

• Kwaliteit leerkracht

Fijne docenten, goed bereikbaar wanneer nodig.

Nvt

Zeer tevreden !

Wij als ouder zijn erg tevreden over de Johan friso school Onze zoon is er begonnen op de peuterspeelzaal en daarna kinderopvang en toen naar groep 1. Onze jongste zoon is net begonnen op de kinderopvang op de Johan friso. Onze oudste zoon heeft net iets meer begeleiding nodig , hier wordt goed op afgestemd zodat hij toch gewoon mee kan gaan met de rest. De communicatie is ook heel goed naar de ouders als er nieuws is

Leuke school

Leuke en gezellige school

• Kwaliteit leerkracht

Een plaats waar mijn dochter graag heen gaat.

De goede school voor mijn kind, waar gedegen onderwijs word gegeven door een goed gemotiveerd team van leerkrachten. Enige minpuntje, het gebouw en sommige voorzieningen zijn wat gedateerd.

Hele fijne school

Hele fijne school... Wordt goed naar de klas gekeken maar wat erg prettig is dat er goed gekeken en gehandeld wordt op de individuele leerling... Of je nu moeite met de lesstof hebt of juist meer uitdagingen nodig bent :) Enige aandachtspuntje is de communicatie. Richting ouders maar ook onderling ;)

• Kwaliteit leerkracht

Veelzijdig onderwijs met professionele leerkracht en directie.

Mijn dochter zit nu in groep 1. Ze kent al de letters en de cijfers tot 100, haar lichaamsdelen en veel over de wereld om zich heen. Ze heeft lieve juffen, ze leren een spelende manier. Ik ben heel blij met de extra lessen zoals muziek, engels en gym. Er is veel aandacht gestoken in buitenspelen en gezond eten. Als christelijke school geven ze een goed moraal fundament aan de kinderen door, onder andere over vredevol en liefdevol samenleven. Ik ben heel tevreden met de school.

Uitstekende school

Een hele fijne, wat kleineschalige school. Goede leerkrachten. Er hangt een prettige sfeer op school.

• Kwaliteit leerkracht

Hele fijne school, waar je je welkom en op je plek voelt

Vanaf het begin voelt onze dochter zich hier ontzettend fijn. Er hangt een fijne en betrokken sfeer, iedereen is welkom en mag er zijn. Dat draagt de school ook uit. Men werkt met het concept vreedzame school, zo leren de kinderen elkaar helpen en oa ruzies oplossen. In groep 1/2 deden de leerlingen van groep 8 bijvoorbeeld spelletjes met hun. Ook worden de verschillende kwaliteiten van de kinderen onder de aandacht gebracht met thema's.

Fijne persoonlijke school.

Fijne school met persoonlijke aandacht voor de kinderen, goede communicatie en fijne, leuke juffen en meesters. Ook in de afgelopen, gekke coronatijd heeft iedereen zijn best gedaan om het thuisonderwijs in goede banen te leiden. Al 9 jaren dik tevreden!

Goede school

goede school

Fijne goede school!

Mijn dochtertje zit nu ruim een jaar op deze school. Ik ben erg blij met deze keuze. Het maakt niet uit wie je bent, je bent en voelt je welkom op deze school. Leuke betrokken juffen en meester!

Uitstekende school.

Meedenkende, ondernemende ,plezierige school.

Een goede school

Mijn kinderen zijn tevreden. De flexklas is een mooie uitdaging en hij loopt heel goed.

Leuke school!

• Kwaliteit leerkracht

Meteen een "thuis" gevoel bij eerste kennismaking en dat is nog steeds zo. Erg leuk dat kinderen betrokken worden en "taken" krijgen. Ook de interactie tussen bijvoorbeeld kinderen uit groep 1/2 en groep 8 vind ik bijzonder en leuk.

• Kwaliteit leerkracht

Graag mijn beoordeling anoniem te geven.

• Kwaliteit leerkracht

Een plezierige, kleine school waarbij leerkrachten, ouders en kinderen elkaar bij naam kennen. De sfeer is gemoedelijk, kinderen van de boven- en onderbouw kennen elkaar door de gezamenlijke activiteiten en het gezamenlijk werken bij MI thema’s. Onze kinderen voelen zich er ontspannen en gezien. De korte lijnen, het MI onderwijs, de toegankelijke leerkrachten, de ruimte voor overleg en persoonlijke aandacht, maakt het voor ons een hele aangename school.

• Kwaliteit leerkracht

Fijne school, onze kinderen gaan er met plezier naar toe. Fijn dat het niet zo'n grote school is. Gebouw is echter wel aan vervanging toe.