Tygo en Sam kunnen zichzelf zijn!

Onze kinderen kunnen heerlijk zichzelf zijn en er wordt naar ze geluisterd! De kinderen zijn veel buiten, wat ik heel belangrijk vind. Ook in de coronatijd is alles goed geregeld. Er zijn eigenlijk geen minpunten wat ik kan bedenken! Ik kan alleen maar zeggen: dikke pluim voor alle juffen en meester;) Ga zo door!!

Hele leuke, fijne school

Het eerste jaar van mijn dochter op de basisschool. Ze heeft het super naar haar zin.. Er word veel buiten gespeeld.. En er worden tussendoor ook veel leuke dingen gedaan. Als eerste jaars moeder moest ik soms wel zelf achter dingen komen.. (wat voor gym kleding etc)..dit was natuurlijk soms ook wat lastig in dit Corona jaar. Voor de rest nergens wat op aan te merken!!.. Blij met onze keuze!

top school

Echt een super school met een top team met een hele goed sfeer

• Kwaliteit leerkracht

Fijne school waar het kind centraal staat

Veilige, goede sfeer. Oog voor het kind. Leren op niveau. Goede begeleiding. Gezellige school waar de kinderen kunnen spelen in het groen.

Prima school

Onze zoon gaat altijd met veel plezier naar school. Fijne meedenkende school.

Fijne school

Fijne school

• Kwaliteit leerkracht

prettige school, meedenkend in de ontwikkeling van de leerling

Onze ervaring is dat het een prettige school is waarin Ezra zich prima thuisvoelt. Ook meedenkend in de ontwikkeling van de leerling.

Tot zover dik in orde

Contacten liggen goed, duidelijk.

• Kwaliteit leerkracht

Een groene school met veel gezelligheid

Er is goed contact met de leraren. Onze zoon gaat met plezier naar school.Er zijn weinig pesterijen en een gezellig omgang met elkaar.

• Kwaliteit leerkracht

School van vrijheid, kind staat centraal, ruimte voor creativiteit

School uit vrijheid. Losse structuur (geen hiërarchie, geen te vaste structuur en regeltjes), wat ruimdenkend en creativiteit naar voren komt ten goede van de kinderen. Zeer prettige sfeer, alles kan en niets moet, mijn kind gaat ELKE dag met plezier naar school, wat wil je nog meer.

Fijne plek om te leren

Fijne school, alles is bespreekbaar.

• Kwaliteit leerkracht

Fijne school wat aandacht voor dier en natuur heeft

Mijn kinderen leren op deze school ook waarom de natuur belangrijk door het in praktijk uit te voeren. Ook zo met dieren. Ook de leerkrachten, ze staan dicht tot de leerlingen. Echt een fijne school!

• Kwaliteit leerkracht

veel aandacht voor het kind

Veel aandacht voor het kind

• Kwaliteit leerkracht

Alles is bespreekbaar. Een kind wordt op goed manier observeert, mocht het wat goed of slecht gaan is meteen bekend. Communicatie is heel goed.

• Kwaliteit leerkracht

Goed onderwijs, geweldige school(omgeving)

• Kwaliteit leerkracht

Groene school waar iedereen zichzelf mag zijn

Twee kinderen op school en 1 bij de opvang. Kinderen gaan met heel veel plezier heen. De sfeer tussen de kinderen en leerkrachten is goed. Iedereen mag zijn wie hij/zij is. Fijn dat er veel aandacht is voor buiten ontdekken en leren. Altijd goed contact met de leerkrachten van mijn kinderen. Ze weten goed hoe ze zijn en geven de kinderen wat ze nodig hebben. Ik ben erg tevreden.

• Kwaliteit leerkracht

Een veel te volle school

Wij hebben voor deze school gekozen omdat het een kleine school was. Toen nog 68 kinderen. Sinds de peuterspeelzaal en kinderopvang erbij zijn is het er bomvol. Nu 116 kinderen. Als ik nu een keus had moeten maken voor onze kinderen weet ik niet of ik onze kinderen daar heen had gestuurd.

• Kwaliteit leerkracht

Zeer fijne en prettige school

Fijne sfeer, korte lijntjes met de leerkrachten.

• Kwaliteit leerkracht

Leuke school waar het kind centraal staat

Kinderen leren hier samen werken, respect hebben voor elkaar en voor de natuur. Er wordt regelmatig op een creatieve manier lesgegeven waarvan de kinderen enorm veel leren. Buiten leren, projectmatig leren en van elkaar leren.

x

x

• Kwaliteit leerkracht

Super school en met een Super team!!!

• Kwaliteit leerkracht

Een fijne school, een prettige, veilige leeromgeving voor onze kinderen. Elke dag weer is het team met veel inzet bezig om de kinderen te bieden wat ze nodig hebben. We zijn blij met deze school !

• Kwaliteit leerkracht

Onze beide kinderen gaan hier met plezier naartoe, we vinden het erg belangrijk dat ze daar ook leren omgaan met de natuur.

• Kwaliteit leerkracht

Het is een leuke en gezellig school.leuke leerkrachten en kinderen. Als er wat is kan je goed over leggen. Ik ben tevreden met de keuze van school voor mij dochter

• Kwaliteit leerkracht

Onze kinderen zijn positief veranderd sinds ze naar deze school gaan. De schoolprestaties zijn flink verbeterd. Doordat ze zichzelf mogen en kunnen zijn en zich veilig voelen. De afwisseling van dingen doen en leren uit een boekje werkt perfect. De sfeer is bijzonder goed en warm en daar heeft iedereen profijt van, de leerkrachten, kinderen en ouders