Positief

Laatste tijd weinig contact met de school, maar kinderen zijn tevreden met de sfeer op school, gezellig en leuke/vriendelijke leerkrachten.

Veilige en fijne sfeer

Er wordt steeds meer out of the box gedacht. Originele manieren ipv alleen standaard onderwijs. Alles in de middeleeuwen was hier leuk voorbeeld van. Samenwerking tussen ouders en leerkrachten kan soms nog versterkt, corona bemakkelijkt dit ook niet. Hoe zit het met de zorg binnen school, nog steeds niet heel inzichtelijk als je hier niet mee te maken hebt

• Kwaliteit leerkracht

San gaat met plezier naar school

Aangezien San met plezier naar school gaat, geeft ons dat als ouders ook een goed gevoel. Heel tevreden over de juffen van groep 1/2!

• Kwaliteit leerkracht

Onze dochter heeft het prima naar haar zin!

Communicatie school breed kan beter

Goed onderwijs en begeleiding

Er word goed onderwijs gegeven en de begeleiding is goed.

voldoende

ondeskundig personeel

met opmerkingen van ouders wordt niets gedaan

• Kwaliteit leerkracht

Prettige school met veilig klimaat

De school wordt door mijn kinderen als een prettige plek ervaren. Ook als ouder wordt je gehoord en gezien.

• Kwaliteit leerkracht

De kinderen vinden de school geweldig!

Als je kind gelukkig is ben je dat als ouder ook. Wel kan de communicatie soms beter. Tip: vaak zit je zelf ergens middenin en ga je ervan uit dat het voor anderen vanzelfsprekend is. Dit is vaak niet het geval. Dus wees zo open mogelijk.

• Kwaliteit leerkracht

Een school waar mijn kind het onderwijs krijgt wat hij nodig heeft.

Mijn kind komt vrolijk uit school, ook met nieuwe dingen. Leerkrachten zijn hartelijk en hebben de behoeften van mijn kind goed in de gaten!

• Kwaliteit leerkracht

Fijne school maar ruimte voor verbetering op communicatief vlak.

Goede school maar qua communicatie en structuur is ruimte voor verbetering. Kinderen hebben het na hun zin en gaan met plezier heen.

geen op of aanmerking

• Kwaliteit leerkracht

Vriendelijk, gemoedelijk, fijn opgevangen!

Een hele fijne start door vriendelijke docenten/directie. Leerzame activiteiten bij de kleuters, veel zicht op het werken door de inloop, en de complimenten voor de juffen van groep 1/2. Wij zijn erg blij met hetgeen wij zien.

• Kwaliteit leerkracht

San vindt het fijn op school

Wanneer San met plezier naar school gaat, ben ik als ouder ook tevreden. Er heerst in groep 1/2 een ontspannen sfeer. We voelen ons welkom.

• Kwaliteit leerkracht

Prima voor leerlingen met een gemiddeld niveau

Prima voor een gemiddelde leerling, maar voor uitblinkende en tekortschietende leerlingen is er te weinig begeleiding.

• Kwaliteit leerkracht

Een goede school met veel mogelijkheden

Onze oudste zit inmiddels in groep 3 en de manier van les geven en waarop alles gaat is prima! Tot nu toe geen klachten!

Prima school

Mijn dochter heeft het prima naar haar zin. Alles wordt goed opgepakt er wordt geluisterd naar ouders en kinderen en stiekem vind ik het persoonlijk jammer dat het continurooster niet doorgaat, maar goed, wie weet in de toekomst.

Positief!

Ik voel me open dingen te vragen. Mn kind gaat graag naar school. Zou soms nog wel meer willen horen wat er In de klas gebeurd. Ook gebied se en sfeer in groep

Over Onderwijsscore.nl