Erg gezellig en betrokken

Een fijne school, betrokken en je kunt altijd terecht met je vragen.

• Kwaliteit leerkracht

Van bewegend en ontdekkend onderwijs worden kinderen leergierig!

Door verschillende manieren van onderwijs, zoals bewegend, ontdekkend, maar ook klassikale instructie, worden kinderen uitgedaagd om te leren. Er is voldoende materiaal en creatieve bezigheden voor de kinderen. De communicatie in groep Indigo was afgelopen jaar, zonder vaste juf, niet goed. Mijn zoon werd 4 jaar en ik moest er zelf achteraan wanneer hij welkom was etc. Je voelt je dan niet welkom.

ruim voldoende

Over het algemeen zijn onze ervaringen goed. Wanneer er dingen zijn met de kinderen hebben we het gevoel terecht te kunnen bij school en voelen we ons gehoord.

• Kwaliteit leerkracht

gewoon prettige school en goed onderwijs passend bij ieder kind

Goede school

Open sfeer, betrokken leerkrachten.

• Kwaliteit leerkracht

Gaat prima, alleen vind ik de veranderingen wel eens vervelend.

Gemoedelijk

Nog nooit verder problemen gehad. Vind wel dat altijd dezelfde ouders veel helpen met activiteiten enz.. Mag wel meer eens hulp komen van ook andere ouders.

• Kwaliteit leerkracht

prettige sfeer / leeromgeving voor kinderen

prettige mooie omgeving voor kinderen waar aandacht is voor ieder niveau

• Kwaliteit leerkracht

Goede ervaring met de school

Goede ervaring met de school en omgang. Beide kinderen gaan met veel plezier naar school

• Kwaliteit leerkracht

Ik vind het een hele fijne moderne school

De school is in het afgelopen jaar zeer vooruit gegaan. De kinderen gaan nu met nog veel meer plezier na school sinds de school is verandert en de werkwijze is aangepast. Ik merk aan onze zoon dat hij het werken in kleine groepjes heel erg fijn vind en daarom zelfs als hij heel ziek nog na school wil. Onze oudste dochter vind het geweldig bij de juf in de klas wel zijn er pestrijen tegen haar geweest gelukkig is dit opgelost tot zover. En onze middelste dochter wilde een tijd niet na school ivm pesterijen volgens mij is ook dit opgelost. Ze willen alle 3 graag na school Onze jongste zoon kan niet wachten tot hij eindelijk na school mag gaan elke ochtend zit hij net als de rest op hete kolen, maar helaas moet hij wachten tot mei.

Fijne begeleiding en onderwijs

fijn contact met de juffen en andere leiding en vind het onderwijs erg goed

Fijn dat alle zorg onder 1 dak zit

Wij zijn tevreden over kindcentrum Bernhard. Vooral het nu geïmplementeerd gepersonaliseerde leren vanaf 3 jaar. Ons kind komt vol energie en verhalen thuis. Fijn dat het ook in de bovenbouw doorgevoerd gaat worden.

• Kwaliteit leerkracht

Super school erg tevreden.

Zeer fijne school

• Kwaliteit leerkracht

Fijne school, mijn kinderen voelen zich er thuis

Leuke en gezellige school met dito onderwijzers. Er wordt regelmatig iets georganiseerd voor de leerlingen. Ik hoor weinig tot geen verhalen over pesten. Dit hebben ze blijkbaar goed onder controle. Heb geen vergelijkingsmateriaal met andere scholen vwb het onderwijsniveau.

Fijne school

Mijn dochter hele fijne begeleiding gehad op deze school

• Kwaliteit leerkracht

De kinderen, en daardoor ook wij als ouders, zijn erg tevreden!

Er heerst een open, vrolijke en inmiddels ook positieve sfeer. Ook het interieur is aanzienlijk verbeterd. Dit komt de uitstraling van de school ten goede. De meeste leerkrachten stralen positiviteit en enthousiasme uit!

• Kwaliteit leerkracht

Kindcentrum Bernhard is een fijne school met aandacht voor het kind

Sinds in gebruik name van de unit voor de leeftijd 3-8 jaar heb ik het gevoel dat de school echt een grote stap vooruit gemaakt heeft. Een kind wordt nu op zijn eigen niveau ingedeeld en hoeft niet op te boksen tegen regels van wat hij/zij wel of niet zou moeten kunnen volgens de leeftijd. Het maakt de kinderen relaxter en naar mijn idee gaan mijn kinderen met meer plezier naar school omdat het huiselijker en gemoedelijker voelt en niet meer als een soort van naar school moeten. Goede stap gemaakt door deze weg te volgen als school

• Kwaliteit leerkracht

Onze kinderen hebben het fijn op school

• Kwaliteit leerkracht

Gezellige school die vernieuwend bezig is!

Fijn

Fijne, duidelijke school.

Bewegende school

De ontwikkeling gaat sneller dan het tempo wat betrokkenen kunnen bijhouden.

Prettige veilige omgeving

Kinderen hebben het goed naar de zin, dus scheelt een hoop. Fijne klassen en leerkrachten. Goede communicatie, mail, klasbord. Onze kinderen hebben nog geen unitonderwijs, ben ik wel benieuwd naar. Ik hoop dat dit een goede ontwikkeling voor het kind en de school is. Even afwachten....

• Kwaliteit leerkracht

Benaderbaar, vooruitstrevend met aandacht voor Kind

Positief mbt verhalen kind en docent via oa 10 min gesprekken

• Kwaliteit leerkracht

Prettige open sfeer, denkend in mogelijkheden.

Wanneer ik een vraag heb wordt er altijd op korte termijn antwoord gegeven. Mijn dochter gaat met veel plezier naar school. De klas en de juf ervaart ze als prettig en veilig. Naast de traditionele vakken is er ook veel ruimte voor ontwikkeling op meerdere gebieden.

• Kwaliteit leerkracht

Een school waar mijn kind met plezier naar toe gaat!

Fijne school met korte lijntjes.