Fijne school, met betrokken leraren

Positieve school, met een prettige sfeer. Veel aandacht voor de hoofdvakgebieden, de creatieve vakken en vakken zoals bio ak en gs, zouden nog wel wat beter aan de orde kunnen komen wat mij betreft.

• Kwaliteit leerkracht

Ben tevreden met het onderwijs en pedago klimaat.

Prachtige fijne school

Wij als ouders van een kind in groep 7 zijn heel tevreden met het onderwijs aan onze dochter. Er wordt veel georganiseerd en zij heeft het prima naar de zin.

fijne school met betrokken mensen en met ook leraren

fijne school met betrokken mensen en met ook leraren

Fijne school, overzichtelijk

Is meer schaduw op het schoolplein mogelijk? Schaduwdoeken o.i.d. ? :)

Kind voorop!

Gaat het kind met plezier naar school! Dat staat voorop bij Accrete. Daarbij prima begeleiding voor de kinderen die onder of boven het gemiddelde presteren! Open en directe lijn met directeur.

• Kwaliteit leerkracht

Plezierige omgeving en korte lijnen

Mijn kind zit nu in groep 2. Heeft zich heel snel welkom gevoeld, zit er lekker in zijn vel en gaat alle dagen met plezier naar school voor mij het allerbelangrijkst! Wat ik iets minder vind, is wat de kinderen allemaal al ‘moeten’. Dit kan een kind onzeker maken en is niet nodig. Hierover zijn de lijnen gelukkig kort en word je als ouder meegenomen.

• Kwaliteit leerkracht

Fijne actieve school, met betrokken leerkrachten

Mijn zoontje gaat met veel plezier naar school. Ik vind de leerkrachten heel betrokken en ze staan open voor gesprek. De school is duidelijk bezig met doorontwikkelen. Het team is enthousiast en maakt er echt iets van voor de kinderen. Ook fijn dat er verbinding is tussen de school en de opvang, waardoor kinderen de stap als minder groot ervaren en er bekende gezichten zijn.

• Kwaliteit leerkracht

Een school met vooral een goede, gezellige sfeer.

Zeer tevreden over deze school. Het enthousiasme van de leerkrachten zorgt ervoor dat de kinderen vrolijk komen en gaan. Meegaand met de tijd en fijne, overzichtelijke leermethodes. Ook worden er regelmatig leuke dingen georganiseerd. Doormiddel van Parro altijd snel en fijn communiceren met de leerkrachten.

• Kwaliteit leerkracht

Fijne school met oog voor de leerling

Fijne school met goede communicatie en oog voor de leerling. Zo werken de leerlingen op hun eigen niveau, is er uitdaging, maar ook verschillende ondersteuningsmogelijkheden waar het nodig is. Verder krijgen de leerlingen veel ruimte om bewegend te leren. Heel leuk en afwisselend.

• Kwaliteit leerkracht

Leuke school met een fijne sfeer

De kinderen gaan met plezier naar school. Er hangt een gezellige sfeer en er is een leuk team met enthousiaste meesters en juffen.

• Kwaliteit leerkracht

Fijne plek voor de kinderen!

Onze kinderen hebben het erg fijn op school, ook het contact is zeer prettig!

zeer goed school

zeer goede school

Heel tevreden

Mijn zoontje gaat met veel plezier heen, dat zegt voor mij heel veel. De sfeer op school is goed, het is een gedreven team wat volop bezig is met vernieuwing. Qua communicatie op klasniveau is nog winst te behalen, ontevreden ben ik hier niet over.

Super school

Als heefd een goede sfeer op klad en het is schoon

Echt teamwerk

Door de fijne sfeer en oprechte aandacht voor de kinderen heeft mijn dochter de afgelopen 11 jaar een hele goede tijd gehad op Kindcentrum De Wijngaard in Zwartsluis. Door een verhuizing gaat ze het laatste stukje op een ander school afmaken. We hopen dat ze het daar net zo goed krijgt als de afgelopen jaren op De Wijngaard!

Leuke school

Leuke school

Fijne school , goede leerkrachten

Onze kinderen gaan nooit met tegenzin naar school.

• Kwaliteit leerkracht

leuke school, met een enthousiast team.

Mijn kinderen gaan met veel plezier naar school. Er wordt veel aandacht besteed aan de kinderen die dingen iets lastig vinden, maar ook aan de kindjes die ergens in uitblinken. Alle kinderen die gewoon lekker mee komen krijgen gelukkig ook voldoende aandacht.

Fijne school

Mijn oudste zoon gaat met veel plezier naar de wijngaard, ik vind zelf als moeder dat er veel aandacht voor elk kind individueel is, als er iets nog lastig is voor het kind dat er extra aandacht voor is. Ook vind ik dat er als er iets is kwa pesten hier goede aandacht voor is. De jongste 2 gaan ook met veel plezier naar de peuterspeelzaal van de wijngaard en de opvang.

• Kwaliteit leerkracht

Ontzettend blij met deze school en kinderopvang

Onze kinderen gaan met plezier naar school, peuterspeelzaal en kinderopvang van de wijngaard. Ik vind ook dat ze altijd in het belang van de kinderen denken... bijvoorbeeld het pest beleid vind ik heel goed. Eigenlijk al heel lang erg tevreden.

Alles goed geregeld

Ik ervaar alles als goed geregeld

een prettig kindcentrum

een prettig kindcentrum met een gezellige en open sfeer!

• Kwaliteit leerkracht

Hele fijne en warme school met goed onderwijs

Een hele fijne school. Onze beide jongens op school gehad en altijd goede ervaring gehad. Topschool!!!