Prima ervaring

Beide afspraken die we hadden met Van eldik & Van eldik waren fijn gelopen.

• Betrokkenheid

Prima service en klantvriendelijk.

Mijn ervaring met uw kantoor is zeer positief. De communicatie verliep prima. Er hangt een fijne (informele) sfeer binnen het kantoor. En ik ben goed geadviseerd en geholpen door u en uw medewerkers (in het bijzonder door Sharon Breugom). Mijn dank hiervoor.

• Betrokkenheid

Zeer tevreden over het resultaat, prettige samenwerking

De opstart was ietwat vreemd. In ons kennismakingsgesprek was de notaris aanwezig en een notarieel medewerker. Toen ik 4 weken later belde, was deze notarieel medewerker al weer vertrokken. De nieuwe medewerker heeft de taken overgenomen, en dat heeft ze bijzonder goed gedaan. We hebben veel contact gehad naar aanloop van het passeren van de akte, en we hebben alle zaken voor het passeren prima samen afgestemd en georganiseerd. Ik ben erg tevreden over deze samenwerking, en kan alleen maar concluderen dat ik erg tevreden ben met het resultaat.

Snelle en duidelijke informatie

Uitstekende afhandeling

Vandaag het verkoopcontract van ons huis bekrachtigd. Uitermate prettig onderhoud bij deze notaris.

Vriendelijk, prettige sfeer.

Het kantoor, de medewerkers hebben een informele uitstraling. Niet het gevoel dat je in een andere wereld stapt, wat ik als prettig ervaar.

Goed en prettig

Nette en correcte behandeling

Nette en correcte behandeling

Goed.

Prettig.

ZEER TEVREDEN

• Betrokkenheid

Notaris van Eldik is zeer klantvriendelijk en deskundig.Hij neemt de tijd om ingewikkelde materie goed uit te leggen en antwoord te geven op onze vragen. Bovendien is zijn team,n.m. mevrouw van Wijchen en de heer Gerrits,goed te bereiken en doen zij uitstekend voorbereidend werk.

• Betrokkenheid

prettig contact, vriendelijk, duidelijk en geduldig

• Betrokkenheid

Bij de vragen die gesteld zijn wil ik als ex-hovenier graag een opmerking plaatsen die U kantoor kan helpen nog beter te zijn n.l de omgeving van de parkeerplaats en de rommel en blad dat er 4 maanden na de herfst nog lag, ook een snoeibeurt aan de hagen zou U bezoekers meer ruimte geven om te parkeren, echter de vragen zijn naar waarheid beoordeeld, sorry maar moest dit even kwijt omdat ik me er ergerde hieraan, toch met groet, C Hubers.

prima geholpen

Prima notaris

• Betrokkenheid

Als verkopende partij relatief weinig contact gehad. Communicatie verliep prima. Wel een paar (onnodige) late wijzigingen en vragen over overeenkomst.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Wij hebben helaas wat mindere ervaringen gehad met uw kantoor. De communicatie is moeizaam verlopen, jullie kantoor bleek telefonisch moeilijk te bereiken. Ik heb meerdere malen meegemaakt dat er een antwoordapparaat de boodschap ‘het kantoor is vanwege intern overleg niet bereikbaar’ liet horen, en dat gedurende de hele dag. Toen wij de eerste keer op kantoor kwamen, zijn we niet vriendelijk ontvangen. Het gesprek wat we vervolgens hadden met dhr Otto werd gelukkig overgenomen door dhr van Eldik. We hebben hierna ook een mailtje gestuurd dat we bij het volgende gesprek graag met iemand anders zouden spreken. Tijdens het tekenen van de diverse akten werd het gesprek geleid door dhr van Eldik. Dit gesprek was uitermate prettig, en daardoor kunnen we gelukkig met een goed gevoel afsluiten bij jullie kantoor. Het was een wereld van verschil tussen de eerste keer op kantoor en de laatste keer. De ontvangst was toen prettig, er hing een andere sfeer op kantoor.

Vriendelijk, discreet

• Betrokkenheid

Ik herken jullie in wat jullie over jezelf schrijven in bijgaand tekstje. Ook de receptioniste vond ik bijzonder vriendelijk.

• Betrokkenheid

Alle communicatie voorafgaand aan het bezoek verliep keur ig per e-mail. Kort en krachtig bezoek waarin alle hoofdzakelijke punten besproken zijn. Deskundig professioneel en betrokken personeel.

• Betrokkenheid

Een fijn, prettig en informeel notariaat die naast deskundig advies ook persoonlijke aandacht hebben voor de klanten. Zeker een aanrader!

Rijksweg 66 6581EP Malden

Over Notarisscore.nl