Vriendelijk, duidelijk & goede service

We werden steeds vriendelijk ontvangen en kregen snel en helder antwoord op mails met vragen over het vernieuwen van onze statuten.

Heel tevreden

Voor een statutenwijziging van een stichting kwamen we bij notaris Van Eldik. Omdat we afhankelijk waren van communicatie met de belastingdienst over een ANBI erkenning was het een lang proces. Maar de contacten met de notaris verliepen altijd vlot.

Prima ondersteuning!

Bij de wijziging van onze statuten hebben we uitstekende ondersteuning gekregen. Vriendelijk, toegankelijk en adequaat!

Zeer persoonlijke service

Ik had een van de standaard afwijkende vraag en deze werd zonder bijkomende kosten onderzocht op haalbaarheid. De toelichting van de stappen en de betekenis van zaken was zeer goed.

Meedenkend en goed adviserend

Bij de wijziging van 3 statuten werd goed gekeken naar de samenhang tussen de 3 stichtingen. Goed advies hoe de opgedoken problemen moesten worden opgelost.

uitstekend

duidelijk, kundig, hulpvaardig, vriendelijk en met alle respect; kortom uitstekend klantgericht

Test

Doet deze link het eigenlijk nog wel?

• Communicatie N.v.t.

Test

Doet deze link het eigenlijk nog wel?

• Communicatie N.v.t.

Kort en duidelijk.

Een goede ervaring, om dit ook samen met een mediator te doen.( Samenlevingsovereenkomst.)

• Betrokkenheid

Accurate afhandeling en prettig overleg.

Al jaren leg ik juridische zaken in handen bij Van Eldik & Van Eldik. Zeer bekwame en meedenkende medewerkers en juridisch adviseurs. Altijd het volste vertrouwen gehad in een correcte afwerking en dit vertrouwen is nooit beschaamd. Ik zal mijn juridische zaken dan ook graag blijven toevertrouwen aan hun vakmanschap.

Efficiënt, transparant, no-nonsense

Mijn verklaring van erfrecht is binnen een redelijke termijn geregeld. De prijs was vooraf bekend, en redelijk. Er zijn geen kosten in rekening gebracht die niet werkelijk gemaakt zijn. Aangezien het om een vaste prijs gaat die ook geldt voor meer complexe verklaringen, was de prijs voor deze relatief zeer eenvoudige verklaring waarschijnlijk wel relatief duur, echter nog steeds voordeliger dan bij de meeste notarissen. De bejegening was prettig; de medewerkster (geen notaris) deed het meeste werk. Hoewel mijn ervaring nog wat beperkt is, kan ik dit kantoor zeker aanraden.

Efficiënt, transparant, no-nonsense

Mijn ervaring is TOP

Zeer correcte mensen die je met Jip en Janneke taal iets kunt vragen, en waar je met begrijpelijk taal antwoord krijgt, die voor iedereen duidelijk is.

• Betrokkenheid

Slechte zaak.komen afspraken niet na

Ze moeten een erfenis afwikkelen van mijn broer. Dat duurt al vanaf 2019. Een familielid ging dwarsbomen. Na veel heen en weer gebel nu dan eindelijk zover dat het afgewikkeld wordt. Dat zou eigenlijk al klaar moeten zijn maar dat is het dus nog steeds niet. Ik vind het absurd dat ze maar weinig kennis van zaken hebben en dat een erfenis 2,5 jaar moet duren voordat het afgewikkeld is terwijl de belasting al over dat bedrag is betaald.

• Betrokkenheid

Snelle dienstverlening volgens afspraak.

Het opmaken van de nodige aktes verliep voorspoedig en volgens afspraak.

Topklasse !!

Van Eldik notarissen met name mevr. Romee Harnischmacher <[email protected]> heeft ons alle zorg uit handen genomen bij het regelen van volmachten, kantonrechterprocedures en veel meer. We zijn volledig ontzorgd in een materie waar we gelukkig niet dagelijks mee te maken hebben. Communicatie erg vlot en duidelijk!! Een dikke 10 Twan Kesseler Makelaar-Taxateur

Zeer slecht.

Fouten werden er gemaakt in de dienstverlening. Het ging om de aankoop van een woning. De medewerkers van het kantoor werkten langs elkaar heen. De kandidaat notaris ging met de verkopende makelaar afstemmen en ging in opdracht van de verkopende makelaar werken, terwijl wij de aankopende partij waren. De kandidaat notaris had op de dag voor passeren van de akte nog geen concept gereed. Het kantoor is slecht bereikbaar. De verkeerde factuur werd verzonden. Bij het passeren van de akte vroeg ik om een evaluatie gesprek bij notaris Robert van Eldik. Dat werd mij toegezegd maar heeft niet plaatsgevonden. Kortom een grote bende.

goede ervaring

Afwikkeling van gevraagde zaken verliep deze keer zeer vlot, helaas was dat enkele jaren geleden anders maar kan nu zeggen dat ik zeer tevreden ben over de communicatie en verloop van het geheel.

Mee denkende mensen.

Beide notarissen meegesproken, fijn als er experts zijn die met je meedenken en weten waar ze over praten. Ze nemen alle tijd die nodig is om tot het gewenste resultaat te komen. Complimenten voor het hele team.

Snel en prima after-service

Mijn opdracht was het verzorgen van een verklaring van erfrecht. De offerte viel gunstig uit vandaar mijn keuze op dit kantoor, een goede keuze bleek achteraf. Als executeur moest ik daarna m.b.t. het verdelen van de erfenis contact kunnen leggen met de erfgenamen die spoorloos waren. Van Eldik & Van Eldik Notarissen hebben me prima daarin bijgestaan, idem bij de advisering bij het juist aandragen van wettelijke gegevens t.b.v. de erfgenamen. Bovendien, ook niet onaardig, als toegevoegde service geheel belangeloos.

• Betrokkenheid

We hebben voor het opstellen van een stichtingsakte voornamelijk contact gehad met mevrouw Tamana Faqiri. Zij heeft ons goed geholpen en heeft ondanks alle coronaproblemen t.a.v. het passeren ons prima geholpen..

• Betrokkenheid

Snelle service en helder uitleg over het proces

Wij zijn snel geholpen door Van Eldik & Van Eldik. Daarnaast is er heel duidelijk gecommuniceerd over wat er van ons verwacht werd en wat wij van het bedrijf konden verwachten. Daarom is alles soepel verlopen zonder verrassingen.

• Betrokkenheid

Goede communicatie leidt tot snelle en adequate dienstverlening.

In december is er in het notariaat veel te doen gezien het belang van de cruciale datum eindejaar. Ondanks dat toch een zo snel mogelijke levering can de gevraagde akte, waarbij niet verzuimd werd om mogelijke vertraging tijdig te melden en waar mogelijk te compenseren. Het goede stuk ondanks alles en met persoonlijke service binnen redelijke tijd en correct geleverd.

• Betrokkenheid

Goed en relatief goedkoop. Warme behandeling!

Zie boven

Rijksweg 66 6581EP Malden