Snel correct en duidelijk

We werden goed ontvangen. Zelfs aan kinderen is gedacht. We kregen een lekkere bak koffie water en limonade. Gesprek was kort maar goed. Duidelijk en goed verwoord.

Was goed geregeld

Alles goed geregeld en vriendelijk mensen

• Geholpen door: Hil Herweijer

Fijne manier van passeren, luchtig maar wel goed geïnformeerd.

Duidelijk geïnformeerd, goed voorbereid. Fijne manier van vertellen, en goed geadviseerd.

• Geholpen door: Hil Herweijer

Alles werd zeer duidelijk uitgelegd

Vriendelijk en netjes alles afgewerkt.

• Geholpen door: Hil Herweijer

Een prettig en accuraat notariskantoor

In een ongedwongen sfeer worden alle formele afspraken zorgvuldig vastgelegd.

Goede en vriendelijke service

Erg goed geholpen bij Notariskantoor Herweijer. Vriendelijke personeel. Wij zijn erg tevreden!

Een fijne/prettige sfeer.

De afspraak verliep in fijne en prettige sfeer. Er was voldoende ruimte voor het stellen van vragen.

Klantgericht en duidelijke communicatie

Zowel de koop van ons nieuwe huis als de verkoop van ons oude huis doen we via Notaris Herweijer. Het proces voorafgaand aan de overdracht is duidelijk, er wordt tijdig en helder gecommuniceerd. Er wordt de tijd genomen voor het moment van de overdracht. Ook wordt dit in een ontspannen sfeer gedaan. Kortom, helemaal tevreden.

• Geholpen door: Hil Herweijer

Uitstekende dienstverlening bij de aankoop van onze nieuwe woning!

Wij zijn bij de aankoop van onze woning uitstekend geholpen door Notariskantoor Herweijer. Vriendelijke medewerkers en een notaris met veel ervaring en een vleugje humor, waardoor het passeren van de woning een feestje werd!

Heel prettig en accuraat

Vriendelijke ontvangst Ontspannen en duidelijke uitleg van de actes die passeren

Prettig contact

Alles werd duidelijk met ons besproken en uitgelegd.

Zeer professioneel en klantvriendelijk

Zeer professioneel en klantvriendelijk

Prettig en direct

Goed en duidelijk geholpen. iedereen was heel vriendelijk en ze namen echt de tijd voor ons , zelfs aan een presentje voor de kinderen was gedacht.

• Geholpen door: N.v.t.

Gewoon goed

Gewoon goed

• Geholpen door: Hil Herweijer

Fijne ontspannen sfeer en vlotte afhandeling.

Deskundige en ontspannen afhandeling. De belangrijkste aandachtspunten en feiten uit de akte werden benoemd. Ook werd er gewezen op een tip om een mooier bedrag vanuit de teruggave belasting te verkrijgen. Wij zijn goed geholpen!

Topper van een notaris!

Alles zeer prettig verlopen. In het kort alles keurig uitgelegd en ook een gezellige babbel gemaakt. Zeer tevreden!

• Geholpen door: Hil Herweijer

Prettig, duidelijke uitleg en digitaal ontvangen en versturen van documenten

Het gehele proces verliep in duidelijke stappen net zoals de communicatie, tot aan het zetten van de " natte" handtekening verliep alles digitaal. Duidelijk, op tijd en beveiligd. Voor vragen was het kantoor telefonisch goed bereikbaar.

Warme en persoonlijke service

Wij zijn bij notariskantoor Herweijer geweest voor het passeren van de aktes voor onze nieuwe woning in Kampen. Het personeel denkt mee in het plannen van de afspraak. Het contact met zowel met notaris Herweijer, als andere medewerkers van dit kantoor, is erg persoonlijk en prettig. Heel erg fijn geholpen!

Prima notariskantoor

Goed notariskantoor, duidelijk, redelijk in communicatie. Soms zelf dingen moeten achterhalen wat gedaan moest worden.

prettig en erg vriendelijk (met de nodige humor) gesprek met Mr. Herweijer

De afspraak is snel en makkelijk te maken. Auto kan tegenover kantoor betaald geparkeerd worden. De notaris grapte zelf nog over het bedongen rente tarief. Ik kan iedereen deze notaris (en kantoor) aan bevelen. Bij de koffie ook een lkkr koekje. :)

Vriendelijk, betrokken en persoonlijk

De ervaring met Notariskantoor Herweijer omschrijf ik als vriendelijk, betrokken en persoonlijk. De overdracht van onze woning verliep vlekkeloos en op een correcte wijze. Daarnaast was er ruimte voor een gezellig praatje en was er een onbedwongen sfeer.

• Geholpen door: Hil Herweijer

Prettige omgang en heldere communicatie.

Op tijd, lekkere taart, leuke omgang met de jongere kinderen.

Professioneel gezellig

De afspraak voor ons liep uit, en werd telefonisch gevraagd of we iets later konden komen, prima dat scheelt onnodig lang wachten. Men.Herweijer ontving ons zeer spontaan en kregen we een heerlijk stuk taart bij de koffie. Daarna de akte doorgenomen en werd ons alles goed en proffesioneel uitgelegd. Een zeer vertrouwd en warm gevoel. Waar het goed is komt men terug, 200% dat we dan terug komen bij notariskantoor Herweijer. Klasse

Vakkundig, huiselijk en laagdrempelig

Weer een fijne ervaring!

• Geholpen door: Hil Herweijer

We zijn op een prettige en deskundige manier geholpen

Gedurende het oversluiten van onze hypotheek en het regelen van een depot hierbinnen, zijn wij erg goed geholpen. Snel en duidelijk in de communicatie. Tijdens het tekenen van de verschillende stukken, waren onze jongste kinderen aanwezig en zelfs hier was op een positieve en leuke manier aandacht voor.