Heel prettig onderhoud en advies bij mogelijke keuzes, snelle afhandeling

Ik ben door de notaris heel prettig ontvangen, open en belangstellend naar omstandigheden en mijn wensen. Duidelijke voorlichting over mogelijkheden en consequenties.

Prima geholpen

Met goed advies en bijzonder snel afgewikkeld

Heel plezierig

vlotte en duidelijke uitleg

• Geholpen door: Dave Volmer

Testamenten getekend en een duidelijke uitleg! Wij moesten zelfs de kinderen meenemen i.v.m. geen oppas Corona. Zelfs dat was geen probleem. Aanrader.

• Geholpen door: Robert Ritsma

Heel correct en vriendelijk

We zijn zeer vriendelijk geholpen door de heer Volmer. Alles is heel helder uitgelegd en er werden ook geen overbodige aktes opgedrongen. Deze man verstaat zijn vak!

• Geholpen door: Dave Volmer

Deskundig, vertrouwd, vriendelijk en correct

Oog voor onze vragen, neemt de tijd om zich in te leven, komt met het juiste voorstel voor een oplossing en werkt het perfect uit.

Samenwonen & Hypotheek

Wij zijn erg goed geholpen door Dave Volmer met ons samenlevingscontract, aankoop en de hypotheekakte.

Persoonlijk en duidelijk

Persoonlijke service, aan alle details wordt gedacht zodat je zelf kan focussen op de gebeurtenis, in ons geval de aankoop van een woning. Erg fijn, aan te raden!

• Geholpen door: Dave Volmer

Snel, doel gericht en meedenkend.

Het gebruik van het digitale inlog systeem is super en snel waardoor er snel evt veranderingen doorgevoerd kunnen worden. Door het gebruik van dit systeem kan je op voorhand het document doornemen.

prettig en ter zake

Even wat verwarring tussen een civielrechtelijke en fiscale optiek, maar verder uitstekend advies en prompte service

Fijn kantoor. Aanrader.

Fijn, Tijd voor een grapje. Oprecht geïnteresseerd Denken ontzettend mee. Passen zonodig stukken aan. Duidelijk in wat nodig is .

Wij zijn prima geholpen.

Er is goed naar onze wensen geluisterd. Er werd een duidelijke uitleg gegeven. Ook bij nieuwe/herhaalde vragen kwam er een geduldige en duidelijke uitleg/voorbeeld.

• Geholpen door: Joyce van Ommeren

Duidelijke voorlichting en interactie met client en toont empathie en int gedurende het hele proces.

Vanaf het eerste moment tot de teken sessie van de diverse testamenten hadden mijn vrouw en ik een goed gevoel tijdens de ontmoetingen met Notaris Volmer. Het doornemen van de concepten gebeurd op een zeer duidelijke en toelichtende manier. De sfeer nodigt uit om open te communiceren over verhoudingen binnen de familie. Ik zou het kantoor met veel vertrouwen aanbevelen aan vrienden en relaties.

Uiterst prettig geholpen

Prettig & snel geholpen; wel ietwat jammer dat ik tegen een aantal foutjes in de concept-akten opliep

PRIMA EN SNEL GEREGELD

Zeker wanneer er een testament aan de orde is en er veel zaken geregeld moeten worden, is het van belang dat een verklaring van erfrecht er snel is. Daar is zeker aan voldaan.

• Geholpen door: Wendy Mijnheer

Heel goed.

Er wordt de tijd genomen, heldere uitleg gegeven en ik heb de indruk dat het ons echt geholpen heeft om tot goede beslissingen te komen

• Geholpen door: Dave Volmer

Dhr. Volmer is een geduldige en oprechte notaris

De gesprekken waren heel prettig, fijn dat Dave ook echt luisterde en zich zaken nog kon herinneren bij een vervolggesprek. De online omgeving werk prima, hierdoor heb je alles gemakkelijk op een rij. Ik kan Rijksbredius (of in ieder geval de heer Volmer) van harte aanbevelen.

zo snel geregeld

we moesten met spoed een volmacht voor spanje hebben ( om ons droomhuis te laten passeren . Dave gemaild en direct antwoord en een afspraak ingepland op woensdag en 32 uur later ware de stukken afgeleverd in Barcelona bij mijn advocaat. Dave bedankt voor de snelle afhandeling.

• Geholpen door: Dave Volmer

Goede voorbereiding en goede suggesties

Het contact met Mr. Dave Volmer was plezierig. Hij had de gesprekken goed voorbereid en deed waardevolle suggesties. Er was steeds voldoende tijd ingeruimd om alles te bespreken.

• Geholpen door: Dave Volmer

Uitstekend geholpen op een duidelijke en snelle manier.

Korte en bondige antwoorden gekregen om mijn vragen. Ook terugkoppeling was snel. Heel fijn.

• Geholpen door: Dave Volmer

Zeer goed, professioneel en kennis van zaken

Na Slechte ervaringen met verschillende notarissen heb ik eindelijk een partij gevonden die goed advies geeft en goed werk levert.

uiterst positief

vakmanschap, snelheid, inlevingsvermogen, efficiency

De combinatie

Heel tevreden over de deskundigheid, de communicatie (het uitstekend luisteren en presenteren) en de daaruit voortvloeiende adviezen.

Prettig, vriendelijk kantoor. Ook voor 'kleine' zaken

Zaken gedaan met RijksBredius (ook via de site Ligo). Goede samenwerking en steeds overleg tussen deze site en de notarissen van RijksBredius. Prettige sfeer, geduldige, begripsvolle mensen. We misten wel het kopje koffie bij de ondertekening van de aktes :-), maar ging daarom wel lekker snel.

• Advies N.v.t.
  • Geholpen door: Simon Polman

Een meer dan uitstekend notariskantoor!

Mijn ervaring met RijksBredius Netwerk Notarissen is zeer positief. Ik heb de heer Volmer leren kennen als een gedreven, zeer betrokken en integere man met een grote mate van deskundigheid en een zeer goede communicatie. Hij verstaat de kunst om alle ambtelijke taal zodanig uit te leggen dat het voor iedereen begrijpelijk is. Ook mijn ervaring met de medewerkers van Rijksbredius is zeer positief. Er wordt altijd snel en adequaat gereageerd op vragen via de mail en/of de telefoon. Kortom; ik kan Rijksbredius Netwerk Notarissen aan iedereen aanbevelen.

Brediusweg 16 1401AG Bussum

Over Notarisscore.nl