helder

duidelijk proces en goede informatie

geduldig en vakkundig geholpen

voor onze testamenten uitermate vakkundig geholpen.

• Geholpen door: Dave Volmer

Deskundigheid en servicegericht. Prima geregeld.

De ontvangst op kantoor was prima geregeld. Het gesprek verliep soepel en was goed op ons afgestemd. Prettige manier om zaken mee te doen.

Prettig en snel

Prettige dienstverlening en fijn dat het snel was geregeld! De mondelinge toelichting was heel duidelijk. Als enig verbeterpunt zie ik het vereenvoudigen van de juridische teksten in het testament (dat zeg ik ook beroepsmatig). Op die manier begrijpt ook iemand zonder uitleg van de notaris wat er staat.

Uitstekend!

snel, deskundig en goed luisterend.

In alle opzichten voortreffelijk

In alle opzichten voortreffelijk, inz. wat betreft deskundige uitleg, behulpzaamheid, snelheid van reageren, vriendelijkheid.

• Geholpen door: Dave Volmer

Vriendelijk, geduldig, begrijpelijk uitleg.

Een moeilijke materie toch met geduldig uitleg begrijpelijk maken.

• Geholpen door: Dave Volmer

We hadden het gevoel dat onze persoonlijke gegevens in goede handen waren.

Deskundigheid, begrip en inlevingsvermogen.

• Geholpen door: Dave Volmer

Notarieel advies inzake erfrecht.

Altijd uitstekende service

Door de notaris wordt er alle tijd genomen, nooit een haastig gevoel, prima en duidelijke uitleg. Ik ben een zeer tevreden klant.

• Geholpen door: Dave Volmer

Kennis van zaken met zeer goed advies in een ontspannen sfeer.

De afgelopen jaar meerdere bezoeken afgelegd bij RijksBredius Notarissen ivm ons testament en aankoop van een woning. Er is voor elk gesprek ruim de tijd genomen, goede uitleg gegeven en ideeën geopperd in voor ons duidelijke taal. Alles verliep keurig en op tijd ondanks alle Corona beperkingen. Alle afspraken en benodigde documenten perfect geregeld met en door een zeer vriendelijk secretariaat. Wij komen in vijf jaar weer terug om bij Dave ons testament te updaten.

• Geholpen door: Dave Volmer

'Meedenken' /deskundig/goede voorbereiding /punctueel.

Als in een aantal kernbegrippen reeds weergegeven zijn mijn vrouw en ik zeer tevreden over de prettige en professionele wijze waarop onze testamenten zijn opgesteld en vastgelegd. Daar wij niet in Nederland woonachtig zijn hadden wij verzocht of e e a snel kon worden afgehandeld.Aan dit verzoek is, ondanks grote drukte, invulling gegeven.Daarvoor 'chapeau' ... Wilma Luschen Ted de Vries

Deskundig

Correcte behandeling en kennis van zaken

• Geholpen door: Dave Volmer

onze ervaringen met RijksBredius notarissen zijn al vele jaren uitstekend

ik wil daar verder niets aan toe voegen

Duidelijk, vriendelijk en snel

Erg fijn en prettig geholpen, tevens zeer deskundig

• Geholpen door: Dave Volmer

Uitermate prettige en zeer kundige dienstverlening

Zoals altijd heeft Dave ons ook dit keer weer uitstekend geholpen. Niet alleen is hij altijd vriendelijk en opgetogen, maar ook reageert hij snel, is hij zeer terzake kundig en neemt hij de tijd voor een goede uitleg. Heel blij met zijn hulp! Op zoek naar een notaris? Bel Dave!

• Geholpen door: Dave Volmer

Vakmanschap en vriendelijkheid in perfecte balans

Dit kantoor weet zakelijk zakelijk vakmanschap te combineren met een bijzonder duidelijke en vriendelijke communicatie. Het straalt rust en een prettig soort degelijkheid uit. Vragen worden duidelijk beantwoord en je weet: hier zit ik goed.

• Geholpen door: Dave Volmer

Zeer ter zake kundig, vriendelijk en snel

Tweede akte die snel voor eind van het jaar opgesteld en gepasseerd moest worden. Na eerste contact snel uitstekend concept akte (zeer goed meegedacht) en voorstellen om bij volmacht te laten tekenen. Snel antwoord op vragen en alles op tijd gepasseerd. Klasse.

Deskundig en vriendelijk

Zie boven

professioneel en correct

Zie boven

• Geholpen door: Dave Volmer

Als iedere notaris zo te werk zou gaan had niemand iets te klagen

Efficiënt door direct contact met notaris Correct en vriendelijk Meedenkend Bijzonder deskundig Doorziet snel de situatie Vlotte afhandeling Opstelling en uitleg testament duidelijk en volledig

Deskundig, efficiënt, goede IT

Zoals hierboven kort beschreven. Toegang tot dossier is gemakkelijk en het werkt efficiënt in de praktijk.

Fijne mensen i.c.m. Goed advies

I.v.m. de nalatenschap van onze Tante, zij koos voor RBNN, kwamen we in contact met dit kantoor. We zijn zeer vriendelijk geholpen. Daarnaast zijn we goed geadviseerd qua aanpak wat er voor zorgde dat we verderop in het proces van de afwikkeling niet met extra werk en kosten werden geconfronteerd. Het is erg plezierig dat een vakvrouw als Wendy Mijnheer de moeite neemt om mee te denken, temeer omdat wij als leek erin staan en dan is het goed om de voordelen van expertise te ervaren. All in all alles goed verlopen, waarvoor dank.

• Geholpen door: Wendy Mijnheer

slagvaardig, professioneel; korte, bondige en vooral duidelijk begrijpbare uitleg voor mij als leek

zeer positief; een verademing na eerdere ervaringen met notarissen

Zeer prettig en kundig

Het actualiseren van ons testament stond al jaren op onze to-do-lijst. Met Dave Volmer alles goed doorgesproken, er kwam meteen een concept dat wij door konden nemen. Maar dat hebben wij een jaar lang niet gedaan, dus kon de heer Volmer ons alles weer opnieuw uitleggen; wat hij met een stralende lach weer heel duidelijk deed. Meteen een levenstestament en medisch testament laten maken.

Over Notarisscore.nl