zo snel geregeld

we moesten met spoed een volmacht voor spanje hebben ( om ons droomhuis te laten passeren . Dave gemaild en direct antwoord en een afspraak ingepland op woensdag en 32 uur later ware de stukken afgeleverd in Barcelona bij mijn advocaat. Dave bedankt voor de snelle afhandeling.

• Geholpen door: Dave Volmer

Goede voorbereiding en goede suggesties

Het contact met Mr. Dave Volmer was plezierig. Hij had de gesprekken goed voorbereid en deed waardevolle suggesties. Er was steeds voldoende tijd ingeruimd om alles te bespreken.

• Geholpen door: Dave Volmer

Uitstekend geholpen op een duidelijke en snelle manier.

Korte en bondige antwoorden gekregen om mijn vragen. Ook terugkoppeling was snel. Heel fijn.

• Geholpen door: Dave Volmer

Zeer goed, professioneel en kennis van zaken

Na Slechte ervaringen met verschillende notarissen heb ik eindelijk een partij gevonden die goed advies geeft en goed werk levert.

uiterst positief

vakmanschap, snelheid, inlevingsvermogen, efficiency

De combinatie

Heel tevreden over de deskundigheid, de communicatie (het uitstekend luisteren en presenteren) en de daaruit voortvloeiende adviezen.

Prettig, vriendelijk kantoor. Ook voor 'kleine' zaken

Zaken gedaan met RijksBredius (ook via de site Ligo). Goede samenwerking en steeds overleg tussen deze site en de notarissen van RijksBredius. Prettige sfeer, geduldige, begripsvolle mensen. We misten wel het kopje koffie bij de ondertekening van de aktes :-), maar ging daarom wel lekker snel.

• Advies N.v.t.
  • Geholpen door: Simon Polman

Een meer dan uitstekend notariskantoor!

Mijn ervaring met RijksBredius Netwerk Notarissen is zeer positief. Ik heb de heer Volmer leren kennen als een gedreven, zeer betrokken en integere man met een grote mate van deskundigheid en een zeer goede communicatie. Hij verstaat de kunst om alle ambtelijke taal zodanig uit te leggen dat het voor iedereen begrijpelijk is. Ook mijn ervaring met de medewerkers van Rijksbredius is zeer positief. Er wordt altijd snel en adequaat gereageerd op vragen via de mail en/of de telefoon. Kortom; ik kan Rijksbredius Netwerk Notarissen aan iedereen aanbevelen.

Uitstekend!

Snelle en correcte en flexibele afhandeling van zaken. Uitstekende Notaris!

• Geholpen door: Niki Steneker

Uitstekende adviezen en snelle en goede afwikkeling

Deskundig persoonlijk advies en snelle afwikkeling.

• Geholpen door: Dave Volmer

Zoals altijd erg plezierig, vakkundig en snel

Oprichting derde BV en voor ons een vast adres voor notariële zaken

• Geholpen door: Robert Ritsma

Wij zijn uitstekend geholpen voor onze testamenten.

Wij hebben een goede begeleiding gehad bij de totstandkoming van onze testamenten. Ook kregen wij goede adviezen voor de testamenten. Een verhelderend extra gesprek met mevr. van Ommeren hebben wij als prettig ervaren, omdat veel juridische termen in de testamenten voor ons onduidelijk waren, ook nadat wij een toelichting voor het testament ontvangen hadden. Zij heeft in dit gesprek werkelijk alle tijd voor ons genomen, geen uitleg was haar te veel. Ook de uitleg bij het ondertekenen van de testamenten bij notaris Volmer hebben wij als zeer plezierig ervaren. Zodoende hebben wij heel goede ervaringen met het RijksBredius Notaris kantoor.

• Geholpen door: Joyce van Ommeren

Erg snel en professioneel

Alom positief

• Geholpen door: Niki Steneker

Vriendelijk, deskundig en snel!

Vriendelijk, deskundig en snel

goede voorbereiding en uitleg door Dave Volmer

Ik zou Dave aan mijn relaties aanbevelen.

Dave is topper

Dave is topper.

Heel snelle hulp

Ik werd geholpen bij het opzetten van een BV. Ik werd goed en vakkundig geholpen en het was sneller klaar dan verwacht. Goede ervaring

• Geholpen door: Niki Steneker

Goede communicatieve vaardigheden correct en stipt Plezierig in omgang. Goed gedaan Niki veel succes Je stond er niet bij, geholpen door: Dus heb ik de naam uit de akte genoemd.

• Geholpen door: Simon Polman

Extreem vakkundig, snelle actie, uiterst vriendelijk

nou ja, zie boven!

• Geholpen door: Dave Volmer

snel, efficient en vriendelijk !

Het is duidelijk dat Wendy Mijnheer gespecialiseerd is en veel ervaring heeft op het gebied van testamenten en erfrecht! Zij weet alles zeer duidelijk uit te leggen, is behulpzaam bij vragen en doet dit alles op een zeer vriendelijke manier, met een kwinkslag indien gepast. PS Raar dat haar naam niet bij de keuzes hieronder staat!

• Geholpen door: N.v.t.

snel, doen wat ze moeten doen, en tegen acceptabele prijs

Dit is de eerste keer dat ik met dit kantoor heb gewerkt en is heel goed bevallen: vriendelijk, to the point, snel, goede kwaliteit en betaalbaar.

uitstekend

Uitstekend geholpen door de heer Verspaget

Prettig en grondige samenwerking

Prettig en grondige samenwerking. Hebben het gevoel dat we serieus genomen werden, actief met ons mee gedacht werd en dat er zorgvuldig gewerkt word. Had vans ons alleen wat minder formeel gehoeven. Geholpen door Joep Verspaget

Vriendelijk, betrokken en deskundig

Verklaring van erfrecht + advies hieromtrent door notaris Volmer