Snel en vlot geregeld. Tegen concurerende tarieven.

• Betrokkenheid

Wij zijn goed ontvangen en begeleid.

Op alle vlakken een positieve ervaring,waarvoor dank.

• Betrokkenheid

Zeer prettig en vrijwel volledig online/digitaal!

Ik heb de communicatie en afstemming als erg prettig ervaren. Dit was op en top!

Professioneel en persoonlijk

Keurig geholpen waarbij vooral de persoonlijke benadering als erg verfrissend ervaren is.

Duidelijke en vriendelijke communicatie

De akte werd duidelijk uitgelegd en het verliep gemakkelijk

Prettig zaken gedaan

Tijdens afhandeling van de aankoop van onze woning, werden de zaken adequaat afgehandeld. Ook werd er op een prettige manier gecommuniceerd.

• Betrokkenheid

Behulpzaam, klantvriendelijke en snelle service.

Klantvriendelijk personeel, behulpzame notaris met verstand van zaken. Snelle service!

Hartelijk en begripvol.

Vanaf de eerste ontmoeting (en dat geldt voor de hele stad) voelde ik een professionele maar ook menselijke maat. De sfeer tijdens de formele besprekingen was informeel en belangstellend, de uitleg helder en het formele deel (de voorlezing) ging op een vlotte manier.

Heel persoonlijk!

Een hele persoonlijke en vertrouwelijke benadering. Erg fijn

Verwarrend

Omdat we met verschillende mensen te maken hadden wisten we eigenlijk niet met wie of wat we van doen hadden. Hypotheker/notariskantoor.

• Betrokkenheid

Zeer duidelijk overzichtelijk verhaal van de hypotheek

In hoeverre het doornemen van een hypotheekakte überhaubt een leuke gebeurtenis kan zijn, maakte de notaris er een uitermate prettig gesprek van. Duidelijk de hoofdpunten eruit gehaald en een mooie opbouw in het verhaal. Prima!

zeer goed

Duidelijke en correcte behandeling, waarvoor hartelijk dank, Vriendelijke groet Gerrit en Marian van Balen.

• Betrokkenheid

Zeer deskundig, meedenkend, vriendelijk en fijne sfeer.

Ik heb Mirjam (en haar werknemers) als zeer deskundig, accuraat en vriendelijk ervaren. Daarnaast hoef ik zelf niet alles te bedenken, maar wordt er met grote mate meegedacht in het vaststellen van documenten om ingewikkelde levenssituaties vast te leggen, voor dingen die kunnen gebeuren in de toekomst, zodat alles goed geregeld is. Het is een zeer fijne en open sfeer en ik ben zeer tevreden over alles. En de snelheid waarmee alles is gedaan is fenomenaal.

• Betrokkenheid

Prettig kantoor, ook in deze coronatijd goed meewerkend.

Fijn kantoor met prettige medewerkers, je wordt goed op de hoogte gehouden van de vorderingen dmv mail. Eind gesprek met de notaris (Mirjam) ook zeer prettig.

• Betrokkenheid

Voldoende, ik heb een testament en heb dingen hopelijk goed geregeld.

Het voorgesprek verliep goed, daarna vond ik de bereikbaarheid van mevrouw Bos minder goed. Het duurde weken voordat ik antwoord kreeg op een vraag. En ik heb het testament toch anders gemaakt dan zij oorspronkelijk adviseerde, door overleg met anderen. Ik vind haar dan ook best duur als ik zie wat voor service ik ervoor krijg en de slechte bereikbaarheid. Een simpel flesje handgel, moeilijk te vinden. Ik had het over het hoofd gezien. Geen koffie of thee met koekje. Kan misschien niet vanwege corona, maar er moet toch een coronaproof oplossing voor te vinden zijn? Ik had wel dorst. Water zou al welkom zijn geweest. Een mooi luxe gebouw met prachtige tuin, mooie buitenkant, maar de service aan de klant vond ik persoonlijk toch wat minder. Ze is zeker aardig en ik denk ook wel deskundig. Daar kom ik verder niet aan. En ik ga er vanuit dat ik een testament heb zoals ik het ook helemaal wil. Bij aanbevelen twijfel ik. Een nee klinkt zo hard. Tegen vrienden zeg ik niet volmondig ja.

Netjes

Keurig afgehandeld en geregeld. Aardige ontvangst, corona proof. Wel lange wachttijd om een afspraak te maken, maar de afspraak zelf gaat vlot en zorgvuldig

De allerbeste notaris

Op korte termijn correct en vriendelijk geholpen !

Uitstekende en adequate dienstverlening

Binnen 2 weken van 1e contact tot akte van levering. door het kantoor is snel geschakeld en ik ben goed op de hoogte gehouden. Toelichting op voor mij relevante punten was duidelijk en volledig. Erg tevreden, dank aan de medewerkers dit op dit dossier hebben gezeten.

• Betrokkenheid

Goede ontvangst jammer van de "coronascheermen"

Prettige ontvangst alleen jammer dat er een coronascherm was geplaatst wat helaas ook zeer noodzakelijk was. Hierdoor was het verstaan van de teksten een hele opgave. Het heeft te maken met de akoestiek in de ruimte. Jammer maar noodzajkelijk.

Vlotte ter zake kundig

Notariskantoor Mirjam Bos is een prettig en goed kantoor voor het passeren van onroerend goed, testamenten en oprichten BV's.

• Betrokkenheid

Correcte en vriendelijke afhandeling en behandeling.

Zonder meer erg tevreden.

Deze spoedaanvraag met topondersteuning

Mijn aanvraag heeft alle aandacht en ondersteuning gekregen, zelfs op de vrije middag Chaoeau

Uitstekende voorlichting en uitleg

Doordat wij leek zijn in de notaris taal, waren er veel onduidelijkheden, maar die zijn heel goed uitgelegd.

Snel, correct en accuraat

Afspraak kon ruim op tijd gemaakt worden, via internet was het dossier goed en makkelijk te volgen. Mijn vragen werden snel en duidelijk beantwoord. Ik ben dan ook erg tevreden en kom hier zeker weer terug.

prima service

vriendelijk, efficient, en goed