Zeer goed en kundig

Zeer betrokken en deskundig advies gekregen en zeer goed uitgewerkt.

doeltreffend

Service was doeltreffend hoewel meer moeite gedaan kan worden om taalgeruik in eindproduct (testament) begrijpelijker te maken en minder juridisch. Dit moet mogelijk zijn.

• Geholpen door: mw. mr. A.I. Soetoredjo (Amber)

Duidelijk, meedenken, geduld en wat we voor ogen hadden is bereikt.

Vol vertrouwen.

Professionele en menselijke begeleiding en dat al zo'n 60 jaar lang, thans met name door Mevrouw Elings.

• Geholpen door: mw. mr. M.M. Elings-van Hooidonk (Marjolein)

Als heel prettig en bekwaam!

Als zeer prettig!

• Geholpen door: mw. mr. A.I. Soetoredjo (Amber)

Perfecte service met een duidelijke uitleg!

De gesprekken met mevrouw Elings waren heel prettig. Ze is een heel deskundige notaris en het was voor ons erg fijn om over een beladen onderwerp als het opmaken van onze testamenten een zekere prettige luchtigheid te ervaren.

• Geholpen door: mw. mr. M.M. Elings-van Hooidonk (Marjolein)

Een zeer geslaagde afhandeling van het testament.

De prettige communicatie met de medewerkers en in het bijzonder de aandacht van Mw. Mr. A. I. Soetoredjo besteed aan ons verzoek om ons testament aan te vullen heeft ons verrast. Het gesprek was duidelijk en begrijpelijk. Haar proffesionele uitleg was van grote klasse.

Zie volgende zin

Wij vonden het een fijne, persoonlijke benadering in een ontspannen sfeer!

• Geholpen door: mw A.I. Soetoredjo

Vriendelijk gesprek, efficiente en goede adviezen

Kortgeleden hebben mijn vrouw en ik een levenstestament laten opstellen door notaris Elings van Hooidonk.van notariskantoor Van Rhijn Wij vonden de uitleg en adviezen over het testament duidelijk en bevredigend. De gesprekken waarin een en ander is geregeld vonden op een plezierige manier plaats. Waarvoor onze dank. Met vriendelijke groet, Nancy Witsel-Dröge en Mijndert Witsel

uitermate tevreden

Ik heb ervaren stiptheid in het nakomen vn afspraken . Correcte ontvangst op kantoor Het belangrijkste : deskundigheid

• Geholpen door: mw. mr. M.M. Elings-van Hooidonk (Marjolein)

Heel prettig, respectvol, meedenkend, voortvarend en zeer professioneel

Zowel de telefonische als de persoonlijke contacten vond ik heel erg fijn en voorkomend. Er werd snel gehandeld, goed meegedacht en de bejegening was uiterst klantgericht en vriendelijk.

• Geholpen door: mw A.I. Soetoredjo

Wij werden correct en vakkundig geholpen bij het opstellen van onze testamenten en levenstestamenten

Toen wij bij de notaris kwamen om de teksten van onze testamenten en levenstestamenten te bespreken, werden onze wensen direct door haar goed begrepen. Dit ervoeren wij als heel prettig en vakkundig. Nu weten onzen kinderen hoe zij in de toekomst moeten handelen, als wij onverhoopt onwilsbekwaam worden, of overlijden. Dit geeft ons veel rust en vertrouwen in de komende jaren. Daarom veel dank aan de notaris, die ons zo doordacht geholpen heeft

Kort,zakelijk en vriendelijk

Deskundigheid

• Geholpen door: mw. mr. M.M. Elings-van Hooidonk (Marjolein)

Het contact was heel fijn en betrokken

Vanaf mijn eerste telefoontje ben ik heel goed geholpen. Betrokken, vaardig, de juiste vragen werden gesteld die mij aan het denken hebben gezet. Dingen waar ik zelf niet aan had gedacht. Ik ben heel tevreden.

Fantastisch

Als weet dat je man komt te overlijden is het heel fijn dat mensen met kennis met je meedenken, je ontzorgen waardoor je verder kan. Heel fijn hoe jullie dit gedaan hebben.

Professioneel, vriendelijk en geduldig

Notariskantoor Van Rhijn heeft ons uitstekend geholpen in het afgelopen jaar, met de afwikkeling van een erfenis en testamenten. Deskundig en behulpzaam. Complimenten in het bijzonder voor mw. Amber Soetoredjo.

• Geholpen door: mw A.I. Soetoredjo

Prijs kwaliteit verhouding niet in balans

Dit is in korte tijd de tweede en zelfde ervaring. Ipv een vast bedrag voor een testament wordt er per uurtje factuurtje gerekend.... Daarmee wordt het een stuk duurder dan een standaard tarief zoals bij andere notarissen. Ook wordt er niet op alle zaken die spelen geanticipeerd. Er wordt wel mee gedacht, maar niet voor gedacht. Suggesties of aanvullingen moeten we dan zelf inbrengen. De notaris is verder een vriendelijke en warm mens, dus daar ligt het niet aan.

Deskundig en duidelijk

Voor het opstellen van testament heeft deze notaris goed onze wensen vastgelegd en tussentijdse vragen duidelijk beantwoord.

• Geholpen door: dhr. mr. E. Bosveld

we zijn heel goed geholpen!

Onze wensen voor het bijwerken van ons testament zijn nauwkeurig verwerkt en daar zijn elementen aan toegevoegd die we zelf niet hadden kunnen bedenken. Het stap-voor-stap doorlopen van dit maakproces beviel ons heel goed: er is zorgvuldig naar ons geluisterd en de technische uitwerking sloot hier prima op aan.

• Geholpen door: dhr. mr. E. Bosveld

Professionele en klantvriendelijke dienstverlening.

Voor de eerste keer dat ik naar de notaris ben geweest, maar het was leuke gelegenheid. Alle personen waar ik mee te maken heb gehad waren allen zeer vriendelijk en professioneel. Van het gezamenlijk opstellen van een samenlevingscontract, het testament en de koopakte heb ik bovendien ook het nodige geleerd.

prima adequaat

Er werd gelijk professioneel goed ingegaan op onze situatie om een levenstestament en zakelijk testament te maken.

Prima kantoor

Wij hebben nu ons 3e huis laten overschrijven via deze notaris en zijn zeer tevreden. Prima service en uitleg. Gewoon normaal en geen toeters en bellen. Heel tevreden

Accuraat en zorgvuldig

Transport van onze nieuwe woning uitstekend verzorgd.

Prima en snelle afhandeling

Geen aanvullende opmerkingen!

zeer goed

Atijd prettig ontvangen en goed geholpen. Ben geholpen door Mevr. Folkers , Mevr. Bours

• Betrokkenheid
  • Geholpen door: mw. M.C. Bours-van Daatselaar (Mary)