ik weet het niet

ik speel graag met kinderen

ik weet het niet

ik vind het leuk om met vrienden te spelen

• Helpt je juf of meester je goed als dat nodig is?* Erg tevreden

de school is hartstikke leuk

de juffen bedenken veel leuke spelletjes. en als je iets moeilijk vind dan helpen ze je goed. en bedenken veel leuke lessen. de school is net vernieuwd dus je reken taal en spelling doe je op je eigen niveau. als je buikpijngeheimen hebt kan je dat gewoon tegen de juffen zeggen. je kan met heel veel kinderen leuk spelen. en de kinderen van de school zijn heel aardig en kan je alles tegen zeggen als je je ergens niet goed bij voelt. de juffen bedenken vaak leuke bij rekenen en taal en spelling. je hebt ook blind typen in groep 6 7 8 je hoeft het dan niet te doen dat mag dus als je dat leuk vind en mag mag dat het hoeft dus niet. en je hebt ook leuke workshops zoals koken knutselen tekenen. we hebben ook elk jaar het open podium voor de bovenbouw en middenbouw (groep 5 6 7 8) en soms ook de onderbouw. je leert veel over de natuur en geschiedenis. we hebben een hele mooie midden ruimte. soms mag je eigen koptelefoon mee maar we hebben op school ook koptelefoon . we hebben ook soms beloningen en er is ook schoolfruit. en thee en water voor de kinderen. veel leuke spelletjes je krijgt een eigen laptop op school en als die laptop stuk is wordt ie gemaakt. er is ook nog fleksklas en die zijn voor kinderen die al wat hogere cijfers halen. ook is er ook nog taal en blokjes en dislekcie en daar heb je ook een juf voor. we ook leuke muziek lessen door muziek juffen en de juffen dan mag je muziek maken en naar muziek luisteren. de we doen vaak ook spelletjes en knutselen met de klas en we hebben rekenclubs op je eigen niveau en taalclub en spellingclub op je eigen niveau. er is ook een telefoon bakje voor alle telfoons en een fietsleutel bakje voor allel fietssleutels. het schoolplein is vernieuwd en er zijn ook leuke toestellen op het kleine plein en het grote plein is ook heel leuk er is ook een panakooi waar je mag spelen. je mag trakteren als je jarig bent. we kijken film in de pauze en je kunt ook tafelen in de pauze. en leuk spelen met andere en je bent nooit alleen.

• Helpt je juf of meester je goed als dat nodig is?* Erg tevreden

Ik vindt deze school super!!!

We hebben een unit, leuke klassen en super grappige juffen! Ook maken de juffen altijd grapjes. We maken altijd grapjes en elk jaar is er ook een open podium. Vaak alleen in de bovenbouw (groep 5 6 7 8) maar heel soms ook voor de onderbouw. Daar kan je je talenten laten zien. Je kan dansen, zingen, moppen vertellen en nog veel meer! Ook is er type les vanaf groep 6. Ik mocht het zelf weten, maar ik weet niet of dat elk jaar mag. Ook doen we vaak aan bewegend leren en 1 keer per week hebben we gym. Je hoeft geen drinken mee te nemen, dat krijg je op school. Je kunt dan kiezen uit water en thee. Soms hebben we ook schoolfruit, dan krijg je ook fruit van de school. Heel soms hebben we dan ook voorleesontbijt, dan mag je in je je pyjama komen, van school krijg je dan ontbijt. We krijgen niet heel erg vaak Engels, maar dat maakt mij niet uit want dat vindt ik saai. Voor de kinderen die al hogere cijfers halen is er Flexklas. Dan krijg je net wat meer uitdaging. Je leert daar over je Executieve Functies, Mindset en nog veel meer. We gingen een keer iets doen met handlettering. Ook moet je soms een raadsel bedenken en over dat antwoord moest je presenteren. Je doet er allemaal leuke en creatieve dingen. Je krijgt ook je rapport mee en soms moet je dan een zelf een portret maken. Er is ook een groot schoolplein. Eigenlijk zijn het soort van 2 schoolpleinen: het grote plein en het kleine plein. Soms mag je ook naar de panakooi: dat is een soort klein pleintje met klimtoestellen. Er is ook een voetbalveld en je kan tafelen (dat is dat je een bal moet afweren etc) Als je jarig bent mag je trakteren en gaan ze voor je zingen. Je mag dan een klein cadeautje uitkiezen en op het digibord je eigen taart versieren. We gebruiken vooral laptops om op te werken. Als er een nieuwe juf stage komt lopen mag je eerst vragen stellen over allerlei dingen. Kortom: een SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUPER leuke school met veel grapjes en humor.

Een hele leuke school.

De juffen bedenken (soms) leuke taal en reken spelletjes soms doen we dat buiten maar soms ook binnen. Er is ieder jaar ook open podium (soms in de onderbouw maar wel altijd in de bovenbouw) daar kan je laten zien wat je talent is zoals, dansen, een toneelstukje, moppen vertellen, hoog houden met een bal etc. Er zijn hele lieve aardige en leuke kinderen op school. Ook zijn er hele leuke juffen op school. Soms zijn de juffen heel grappig. Als je in groep 6 zit kan je er ook voor kiezen om blind te gaan typen. ze leggen met blind typen het heel goed uit. Ook krijg je drinken op school dan hoef je geen limonade of water mee te nemen maar krijg je op school thee of water. We hebben gym 1 keer per week. (de meeste klassen hebben op dinsdag gym). Er is ook flexklas. Als je als (iets) hogere cijfers haalt kan je in de flexklas komen. De juf in de flexklas is ook heel aardig. in de flexklas hebben we ook micro les dan moet je een raadsel van iemand oplossen. flexklas is 1 keer in de week (op donderdag). Soms maken we ook een tiktok met de klas (heel soms). Op school hebben we 2 pleinen het grote plein en het kleuterplein. op het kleuterplein hebben we een glijbaan, een schommel, een wip wap, een koprolrek en op het grote plein hebben we een tafeltennis tafel (waar veel kinderen spelen) en er is ook een pannakooi met een voetbal vak waar je kan voetballen en ook een klimrek. Kortom een top school!!!!!!

• Helpt je juf of meester je goed als dat nodig is?* Soms

super leuke school met super juffen

ik vind het een leuke school ,het is ook een leerzame school, maar dingen zoals topografie en natuurkunde wordt niet veel gedaan .het zijn super leuke en spontane juffen ze houden van een grapje vooral doen we leuke dingen met alle juffen workshops vrijdag knutselen en open podium is altijd leuk er zitten hele leuke kinerenen op deze school er zoals ik weet niet gepest buitenspelen is ook heel leuk tafelen en schommelen en wipwappen we hebben nieuwe lokalen dat is super maar soms kan je je niet goed consenteren maar een super leuke school echt een aan rader we krijgen drinken op school we krijgen water en thee maar het is vaak warm maar soms ook lauw water we hebben ook schommelstooeltje en krukken de juffen zijn lief maar schreeuwen door de ontwerpwereld wel erg daarom kan je je niet echt goed werken met rekenen doen we soms klerenmarkt om met procenten korting te oefenen maar met taal/speling doen we disco dictee op gynzy werken we met doelen om zelf te leren wat we moeilijk vinden we werken in stamgroepen zoals de groepen verde cyaan koraal aurum super leuk we gaan dinsdag naar gym met soms gym meesters super leuk kom alstjeblieft op deze school. we halen soms met de kinderen pranks uit voor de juffen er is ook flexklas super leuk met juf sifra toen ze 40 was geworden hadden de klas versierd zonder dat ze het door had en had een kind een taart gemaakt we hadden ook kadootjes gekocht we hebben ook allemaal een laptop om op te werken we hebben ook eilanden zoals : muziekeiland kunsteiland kookeiland en droomeiland die naam hadden twee kinderen bedacht en hebben een prijs gewonnen het is een super veilige school en een super leuke school

• Helpt je juf of meester je goed als dat nodig is?* Erg tevreden

leuke school en lieve juffen en aardige kinderen

Je kan met de juffen soms echt wel lachen en zijn ook altijd heel lief en grapjes maken doen ze soms ook. En er zijn lieve kinderen op deze school en je kan leuk met de kinderen spelen. We knutselen ook vaak met de klas dus het is altijd heel gezellig in de klas. We krijgen op school ook altijd thee en water in de pauze 's. ( Je kan zelf kiezen of je thee en water wil). We hebben twee leuke pleinen en nog een pannakooi daar kun je ook spelen. En we hebben verschillende stamgroepen en daar zit je in en dit zijn de namen van de stamgroepen: Verde, Aurum ,Koraal ,Cyaan en we hebben ook verschillende eilanden dit zijn de namen: Muziekeiland, Droomeiland, Kookeiland, Kunsteiland.

• Helpt je juf of meester je goed als dat nodig is?* Erg tevreden

leuke school grappige, gekke (soms beetje dom) juffen en lieve kinderen

ik vind het een super leuke school en je kunt altijd lachen en een grapje maken met de juffen en er zijn leuke kinderen om mee te spelen. We knutselen ook heel vaak en daar door is het altijd gezellig in de klas. We krijgen met beide pauze 's thee en water (je kunt zelf kiezen of je thee of water wil). We hebben ook twee leuke pleinen daar kun je op spelen en we hebben een pannakooi daar kun je ook nog spelen. Er zijn verschillende stamgroepen waar je in de klas zit zoals: Verde, Koraal, Aurum en Cyaan dat was van de boven en middebouw. Ook hebben we eilanden en werelden bijvoorbeeld: Muziekeiland, Kookeiland, Ontwerpwereld, Knutseleiland en Droomeiland.

• Helpt je juf of meester je goed als dat nodig is?* Erg tevreden

ik vindt de school erg leuk

de school leert je erg veel zoals blind typen (daar mag je zelf voor kiezen) rekenen, taal en bijvoorbeeld waar cacaobomen groeien en nog veel meer. je mag ook vaak knutselen (meestal op de vrijdag maar ook op andere dagen). ik zit op dit moment in de klas bij simone von huben, echt een leuke juf maar de anderen juffen zijn ook top. er zijn kinderen waar ik vaak mee speel, en waar ik wat minder mee speel, de school is best wel schoon want we mogen geen schoenen aan in de school dat is best wel irritant maar dat is ook wel fijn. er is ook flexklas dat is voor kinderen met hogere cijfers ik zit in de flexklas daar is een hele leuke juf genaamd sifra kooi we doen soms een escape room en andere leuke dingen, de juffen leggen rekenen ook heel leuk uit bijvoorbeeld met kleren en dan is het bijvoorbeeld 100 euro met 50% off. we hebben op somigge dagen ook heel lekker schoolfruit. we mogen soms ook grapjes uithalen op de juf, we hebben 2 school pleinen een grote en een kleine ik vind het klijne plein het leukste we hebben ook een open podium dat is vandaag (de dag dat ik dit typ) het is meestal op de vrijdag voor de voorjaars vakantie. het is een hele luxe en mooie school, ik vind de school maar een top school. ik vind het maar een aanrader.

• Helpt je juf of meester je goed als dat nodig is?* Erg tevreden

ik vind het leuk op school.

ik heb veel vriendinnen .ik heb veel plezier .en ik heb het ook leuk op deze school en ik heb een leuk klas dus ook heel veel leuke juffen en meesters op deze school en ze helpen mij ook vaak simone von hubben en juf simone vind meester stefan heel leuk dat vind ik grappig

de school is zo leuk

de kinder zijn zo lief .

heel leuk.

ik vind het handig dat we taalclub en rekenclub hebben. daar schrijven we of rekenen we op ons eigen niveau . daarnaast zie je elke juf of meester wel een keer. elke vrijdag wurksjops.

ik vindt het wel leuk

ik vindt de plekjes wel fijn maar soms niet ik vindt de school wel mooi met allemaal mooie spullen en de meeste juffen zijn heel aardig maar alleen maar thee en water wat minder je mag geen eigen drinken mee nemen maar ik vindt het wel prima om thee en water te drinken en we hebben onze eigen niveau dat is wel heel fijn en we doen ook wel soms spelletjes bijvoorbeeld memory dat is wel heel leuk en soms wel heel grappig en we hebben bijna geen meester dat is wel raar alleen maar juffen en weinig meesters

de school is leuk

de school is leuk omdat er leuke dingen worden gedan zo als workshop en andere dingen en . en de juffen zijn leuk om dat ze leuke dingen doen e grappig

• Hoe vaak speel je met klasgenoten?* Een beetje
  • Helpt je juf of meester je goed als dat nodig is?* Erg tevreden

het is leuk en leert goed

Het is leuk en je leert stap voor stap als je iets niet snapt gaat juf het uitleggen. Het is een leuke en groot school. De leerlingen zijn lief en spelen met je. De juffen zijn ook aardig.

School is uitstekend!

Ik vind het gewoon leuk typen leren ik vind leren gewoon hartstikke leuk! De rest weet ik niet zo goed.

• Helpt je juf of meester je goed als dat nodig is?* Weet ik niet

ik vind het leuk op school

ik heb het leuk op school, en heb plezier en leuke klasgenoten.

• Hoe vaak speel je met klasgenoten?* Weinig

ik vind het leuk.

je kan veel bewegen en spelen en het gewoon super leuk.

• Hoe vaak speel je met klasgenoten?* Een beetje

konings dag

kahoot

xhallo

• Hoe vind je het op school?* Gaat wel

hele mooie school

ik vind de school heel leuk

grapig school

• Ben je tevreden over wat je leert op deze school?* Weet ik niet
  • Ben je tevreden over de uitleg van je juf of meester?* Weet ik niet

wielen dag

hele mooie school

mijn juf is heeeeel lief