gewoon goed :)

Mijn beide kinderen zijn hier geweest en 3de gaat er ook naar toe. Mijn kinderen gaan elke dag met plezier naar Kindcentrum Johan Friso.

• Veiligheid

Fijne opvang. De kleintjes hebben het altijd naar hun zin.

• Veiligheid

Kleinschalig opvang waar je kind gezien wordt

Er is altijd tijd voor een goede overdracht, ons kind gaat er met heel veel plezier heen.

• Veiligheid

Lieve en betrokken pedagogische medewerkers op de kinderopvang

Zie bovenstaande

• Veiligheid

Een opvang met fijne leidsters met oog voor het kind.

Een fijne opvang waar de kinderen het erg maar hun zin hebben. De leidsters zijn betrokken en de communicatie verloopt makkelijk en vlot. Enige nadeel is de aanwezigheid van slechts 1 slaapkamer, wat met veel kleintjes niet altijd praktisch is.

• Veiligheid

Geweldige plek voor mijn dochter

Deze opvang zit in hetzelfde gebouw als de school wat ontegenzeggelijk voordelen heeft en de medewerkers van de opvang zijn allemaal betrokken en kundig. Mijn dochter gaat er graag heen !

• Veiligheid

Voor ons kind is het een prima peuterspeelzaal.

Ons kind heeft het leuk op de peuterspeelzaal, wil graag heen en wordt vrolijk opgehaald. Aardige leidsters.

Heel erg tevreden

Onze zoon gaat al langere tijd naar de opvang en vanaf moment één is het goed bevallen. Hij heeft veel aandacht nodig en ik zie dat hij dit ook krijgt, leidsters tonen ook veel inlevingsvermogen. Daarnaast wordt er meegedacht wanneer er onverwachte problemen zijn en zijn ze flexibel. Logboek wordt online bijgehouden zodat je weet ze hebben gedaan. Ze doen leuke dingen, knutselen en komen met leuke werkjes thuis. Ik heb écht het gevoel dat mijn zoon zich thuis en op zijn gemak voelt. Bedankt!

• Veiligheid

Breng mijn kleintje met alle vertrouwen heen

Zeer fijne en prettige opvang. Vriendelijke en goed op geleide personeel. Hebben veel aandacht voor de ontwikkeling van het kind. Kort om ik zou geen andere opvang willen voor mijn kleintje

Fantastische gezellige leuke opvang

De begeleidsters zijn super leuk en lief voor de kinderen. Altijd goede ervaring met ze. Leuke foto’s en verhalen in de speciale app ervoor. Onze zoon gaat met plezier heen.

• Veiligheid

Pedagogische medewerkers zijn erg lief en kundig

Nvt

Super tevreden!

Ze hebben ons uit de brand geholpen en denken absoluut mee! Heldere communicatie en korte lijnen. Onze zoon heeft het er erg naar zijn zin en gaat er met veel plezier naartoe.

Flexibel en meedenkend team

Met 2 ouders met wisselende werktijden is het soms erg lastig om de opvang te regelen, maar het team van kindcentrum Johan Friso denkt altijd mee om een oplossing te vinden.

• Veiligheid

Mijn ervaring Zeer vriendelijk,fijn en professioneel personeel. Weten super goed om te gaan met onze kleine man. Bij een probleem is er altijd een juiste oplossing. Breng de kleine man met alle vertouwen bij jullie langs.

• Veiligheid

Een kleinschalige kinderopvang Aandacht voor het kind

Goede school en opvang !

• Veiligheid

Geweldige opvang, super lieve leidsters, mijn kinderen gaan elke keer met plezier heen!