Super leuk opvang

Leuke en gezellige opvang. De kinderen gaan met plezier naar de opvang en bso. De leidsters zijn ook leidsters zijn leuk voor de kinderen. De activiteiten zijn ook leuk als ze in de vakantie komen.

Fijne opvang

Mijn dochter gaat met veel plezier naar de opvang. De leidsters zijn erg lief en doen veel leuke en leerzame activiteiten met de kinderen. Ik laat mijn kinderen altijd met een gerust gevoel achter.

Fijne school

Fijne school waar ook naar de ouder word geluisterd. De kinderen leren veel op spelende wijze, en er worden leuke activiteiten geregeld.

Opgroeien in het groen

Warme, gezellige kinderopvang. Veel vaste leidsters die erg kundig zijn. Mijn kinderen hebben het erg naar hun zin bij de bso en bij het peutergroepje van de kinderopvang. Onze jongste heeft al veel geleerd van de lieve en betrokken leidsters. De ruimtes zijn laatst verbouwd waardoor er nog meer mogelijkheden zijn ontstaan en waardoor het erg sfeervol is geworden. Ook fijn dat de kleintjes buiten kunnen slapen in de fijne buitenbedjes. Via de handige ouderapp ontvangen wij een verslagje van de dag en foto's. Er worden ook veel dingen buiten gedaan, bij onze kinderen is de waterpomp met zandbak favoriet.

• Veiligheid

Een warme en gezellige opvang en BSO

De kinderen ondernemen veel op de BSO en komen vaak vies maar voldaan thuis van het buitenspelen. Normaal gesproken worden er veel uitjes georganiseerd tijdens de vakanties maar helaas door de Corona is dit nu niet aan de orde. De opvang is een warm welkom met veel vaste leidsters en oog voor alle kinderen. De kinderen gaan met veel plezier heen.

Een fijne opvang

Onze meiden gaan met plezier naar de vso en bso.

• Veiligheid

Vanaf het begin gaan de kinderen met plezier erheen

Net zoals de school. Veel.praktijk met natuur en dier. Een goede aanvulling op elkaar.

• Veiligheid

Een hele fijne en gezellige school

Een hele fijne en gezellige school. Hoop dat mijn dochter en straks ook in groep 1 het er net zo fijn krijgt.

• Veiligheid

Het belang van het kind staat voorop

Alle dames zijn stuk voor stuk erg betrokken met Sepp en we merken dat er erg goed op hem gelet wordt. Meer kan je als ouders niet wensen! Hiernaast is het erg fijn dat we met iedereen in goed contact zijn of kunnen raken als we dit nodig hebben. Ook worden we via de APP goed op de hoogte gehouden. Sepp ontdekt erg veel, er is veel afwisseling. Fijn dat dit nu weer mogelijk is!

• Veiligheid

Opvang waar kinderen worden gezien en waar ze zich thuis voelen.

Bij de opvang hebben ze hele lieve leidsters die aandacht hebben voor de kinderen. De accommodatie wordt steeds mooier. Mijn kind gaat met veel plezier naar de opvang het voelt voor haar als een tweede thuis. Contact met de leidsters is goed.

Prettige laagdrempelige school

• Veiligheid

Mijn kind gaat met plezier naar de opvang.. ze zijn voor mij ook heel erg flexibel.. en houden je goed op de hoogte qua app of klasbord.. top opvang.

• Veiligheid

Fijne opvang, lieve leidsters, oog voor de kinderen

De kinderen gaan altijd met veel plezier heen. Zijn gek op alle leidsters. Ze zijn altijd bereikbaar.

• Veiligheid

Kind gaat met een lach heen en lach weer mee naar huis.

Vanaf het begin van de opvang brengen wij onze zoon erheen. We hebben afgelopen jaar de opvang zien groeien als een fijne, veilige plek met veel kindjes om te spelen. Er is veel ruimte om te ontdekken in de bosrijke omgeving. De meiden die er werken zijn stuk voor stuk open en begaan met de kinderen.

Flexibel/deskundig/betrokken

Mijn kinderen gaan met plezier heen.

• Veiligheid

Blij dat wij de keuze voor kinderopvang hebben gekozen

Wij zijn van Gastouder naar kdv gegaan, ben erg blij met onze keuze. Leuke leidsters werken er. De leidsters kennen de kinderen ook echt. De kinderen leren veel, komen met ontzettend veel leuke kunstwerken thuis. Hoe leuk is het dan dat je kind enthousiast na je toe komt rennen om te vertellen dat ze een tekening voor je hebben gemaakt! Omdat ik onregelmatig werk, is deze kinderopvang eigenlijk minder aantrekkelijk. Er zijn organisaties die werken met een programma en contracten wat fijner werkt voor mensen die flex contract hebben bij kdv. Wat ik hier mee bedoel is, dat je dan per uur bijv. Kan afnemen. En niet per dagdeel. Dan is uiteraard uur kosten wel meer. En dan het programma, waarin gerapporteerd kan worden van de ouders maar ook de leidsters. Waar ouders zelf de uren in kunnen zetten. Ik merk als het wat druk is op kdv dat ik dan niet alles mee krijg hoe die dag is gegaan. Ik denk als er met een programma gewerkt wordt dat je meer op de hoogte van bent kwa ontwikkeling van je kind. Maar wij zijn erg tevreden, en de kinderen hebben het na hun zin! Een dikke aanrader dus!

• Veiligheid

Groen, gezond, veilig en huiselijke sfeer met ruimte voor elk kind

Onze kinderen maken met veel plezier gebruik van de kinderopvang en BSO. Er is voor elk kind iets te halen. Een huiselijke sfeer met lieve en betrouwbare leidsters.