Fijne plek, waar mijn kind gezien wordt!

Mijn kind gaat al bijna 3 jaar met plezier naar de kinderopvang van het kompas. Hij heeft het er naar zijn zin, en ik heb het gevoel dat mijn kind daar gezien wordt. Hij is helemaal Enthousiast over de leuke dingen die ondernomen worden!

• Veiligheid

Een fijne flexibele opvang.

We hebben fijne ervaringen met de opvang en bso. De ruime openingstijden zijn ook zeer prettig.

• Veiligheid

fijne opang voor de kids en word goed mee gedacht.

Het zijn allemaal fijne mensen die er werken en de kinderen leren er veel. mocht er iets veranderen qua werk of wat ook maar proberen ze dit altijd te regelen

• Veiligheid

Een plek waar mijn kinderen met plezier heen gaan.

*Zoon ervaart bso net als school, misschien kan er wat duidelijker verschil komen in ervaring tussen school en bso? Meer thuisgevoel? *Meer buiten ervaringen opdoen en leren (bso en kdv). Openstaan voor andere vormen van leren.

We zijn tevreden over Kdv het Kompas

We zijn erg tevreden met de kinderopvang op het Kompas. We merken dat Sef het erg naar zijn zin heeft. Naar ons idee wordt er goed voor de kindjes gezorgd en weten ze de kindjes ook goed te vermaken. We zijn ook van mening dat het scheiden van de groepen een juiste keuze is, zo creëert men meer rust in de 0-2 groep, aangezien zij nog zo klein zijn. Ik ben echter wel benieuwd hoe het straks gaat, als Sef naar de andere groep gaat en daar ook weer nieuwe leidsters krijgt. Je bouwt toch wat op met de huidige leidsters. Dit geldt niet alleen voor het kind, maar ook voor de ouders. Als ik een paar puntjes van kritiek mag geven, uiteraard opbouwend; - We kijken altijd uit naar de foto’s die we ontvangen op de app als Sef op de opvang is. De laatste tijd is dat wat minder, en dat kan natuurlijk. Maar hoe leuk zou het zijn als je de ouders nog meer betrekt bij de dagindeling, activiteiten of meer juist meer foto’s. - De laatste tijd is er veel wisseling van leidsters op de groepen, dit kan natuurlijk door ziekte, verloop etc. We missen hier alleen meer duidelijkheid over. Juist nu met de verandering van de groepen. We zouden het zelf prettiger vinden als de ouders hier meer over geïnformeerd worden.

Betrokken medewerkers, veel deskundigheid

Onze kinderen gaan al vanaf baby naar de opvang. Nu inmiddels al een aantal jaren naar de bso. Het heeft altijd een vertrouwd gevoel gegeven. Betrokken en geïnteresseerde medewerkers. Nooit ontevreden geweest, ook de kinderen niet. Gaan met plezier heen. Het voelt echt als thuis voor de kinderen. Vertrouwd en ze worden gezien. Zo hoort het te zijn ! Voordeel is dat de basisschool in hetzelfde gebouw zit, de kinderen hoeven nooit over straat. Wat ook gevoel van veiligheid geeft. Ze blijven de hele dag op dezelfde locatie. Voor de kinderen ook heel duidelijk. Enig minpuntje toch wel dat het uit zijn voegen gegroeid is. Nu sinds enige jaren ook de peuterspeel zaal erbij gekomen is. De kinderen missen hierdoor de extra speelruimte binnen. Die was er voorheen wel.

• Veiligheid

Tevreden over de opvang, maar bureacratisch in formaliteiten.

Kinderen worden met enthousiaste en liefde opgevangen door leuke leidsters. De zaken rondom de afname van opvang is ons inziens niet klantvriendelijk. Wij bedoelen hiermee dat het wijzigen van contracten moeizaam verloopt en om nog maar niet te spreken over de administratiekosten die worden gehanteerd. Tevens is het wijzigen van opvang (meer/minder) lastig en onflexibel. Als verbeterpunt raden wij aan een airco aan te schaffen. De temperaturen op de groepen zijn in de zomer extreem hoog/gevaarlijk.

Het is een prima opvang

Maar we vinden persoonlijk dat het achteruit gaat. 5 jaar geleden waren we erg tevreden, nu zijn er steeds vaker kleine ergernissen. De leiding is erg aardig, maar we vragen ons af of zij voldoende communiceren over de kinderen. En of ze allemaal bekwaam zijn... De organisatie binnen de lokalen schept bij ons kind voor verwarring.

• Veiligheid

Fijne plek voor mijn dochter

Betrokken, meedenkend Leuke activiteiten Gebouw in de zomer erg warm 4 jaar met alle vertrouwen gebruik gemaakt van Kdv.

• Veiligheid

Ons kind gaat met veel plezier naar Het Kompas.

De medewerkers geven onze zoon de aandacht die hij nodig heeft om zich veilig en vertrouwd te voelen. Hij heeft daardoor zijn zelfvertrouwen flink opgebouwd op Het Kompas. Soms heb ik het idee dat er niet altijd structurele aandacht wordt besteed om zijn ontwikkeling verder te stimuleren. Hopelijk komt dat in het nieuwe systeem beter aan bod. Wij hebben daar veel vertrouwen in. De medewerkers zijn erg betrokken en geven het hele gezin een warm en welkom gevoel.

• Veiligheid

Een welkom gevoel voor kind en ouder

Professionele aandacht voor onze kinderen

• Veiligheid

Ons kind voelt zich thuis op de opvang.

Er zijn altijd puntjes die beter kunnen. Zoals bijvoorbeeld de communicatie. Maar het belangrijkste vinden wij dat ons kind zich prettig voelt op de opvang en dit is zeker het geval.

Erg tevreden!

Wij zijn erg tevreden over de opvang van onze dochter. Ze kijken naar haar en wat ze nodig heeft. Als wij dingen graag anders zien dan wordt dit meegenomen en waar kan aangepast. Nadeel vinden wij de vele personeelswisselingen en de communicatie vanuit het Kompas naar de ouders. We snappen dat dit niet alles lastig is voor ons als ouders maar ook zeker voor de kinderen en natuurlijk ook voor het Kompas zelf.

Goede peuteropvang!

Veilige en vertrouwde plek voor de peuteropvang van onze zoon.

Meer dan Tevreden

Sinds de ziekte en het overlijden van mijn man vader van me 1 jarige dochter. Zijn wij super goed opgevangen kon altijd een beroep op de opvang doen.

• Veiligheid

Linde heeft iedere dag zin om weer naar de kindjes te gaan. Ze komt over het algemeen blij terug en is vaak ‘gesloopt’, wat voor ons een goed teken is (jullie doen genoeg met dr). Ze vermaakt zich prima :) Ook zien we de ontwikkeling duidelijk. Sinds ze bij de opvang is zingt ze liedjes, maakt ze woordjes en zinnetjes en heeft ze meer aandacht en geduld voor kleuren.

een warme zorgzame opvang

Wij ervaren de opvang als prettig, onze dochter word opgevangen door zorgzame aandachtige en lieve leidsters. Er is altijd ruimte voor een knuffel of wat extra aandacht wat wij belangrijk vinden aangezien ons meisje vrijwel fulltime gebruik maakt van de opvang. Veel buiten spelen, leuke activiteiten in de vakanties , knutselen, aan vermaak geen gebrek!

Bijna ruim voldoende

Wij maken al ruim 4 jaar gebruik van het bso en het kdv het kdv hebben niks op.aan te merken, de leidsters zorgen goed voor onze kinderen en alles is erg open en goed georganiseerd dat is erg prettig en betrouwbaar. Het bso gaat soms rommelig en dat is erg jammer, vaak heeft ons kind op het schoolplein gestaan wachtend op ons terwijl ze naar het bso had gemoeten. Dat brengt veel onrust en verdriet voor het kind met zich mee en werkte door in het zinnelijk worden. Het loopt nu goed maar heeft wel weken geduurd. Voor de rest gaan de kinderen graag naar de bso en hebben het naar hun zin.

Fijn en voelt vertrouwd

Prettige omgang met het kind, laat Het vertrouwd achter. Vond in begin wel wennen met veel wisseling van mensen, steeds opnieuw uitleggen hoe en wat. Hoop dat daar nu wat meer balans in komt doordat er nieuwe vaste groepen zijn. Vind soms wel dat ik veel Uit moet leggen of dingen niet helemaal duidelijk zijn en dat het dan zomaar gebeurt en daarna pas overlegd word. Er zou ook een app zijn?! Maar nog niks van vernomen. Vandaag voor t eerst weer goed doorgesproken hoe en wat er moet gebeuren, dat is wel even prettig dat dat af en toe weer even gecheckt en terug gekoppeld wordt.

• Veiligheid

Kinderen zijn in goede handen bij een enthousiast team!!

Goede begeleiding en terugkoppeling hoe het kind het doet en hoe hij in z'n ontwikkeling wordt getoetst.

Goed.

Mijn zoon is altijd met veel plezier naar de BSO gegaan. Communicatie verliep ook altijd prima. Gewoon prettige kinderopvang.

Prima opvang!

Ons kind komt met alle plezier terug van de peuteropvang, gaat vaak met tegen zin heen maar daar merken we niks meer van als hij terugkomt! Fijne begeleidsters en fijne communicatie, altijd wel een soort van overdracht naar ons toe als we erom vragen!

Prima bso leuke leiding

Mijn kind gaat met plezier heen, ze kijken ook goed naar de behoeftes van een kind zo is er een aantal jaren geleden een groep opgezet voor de oudere bso kinderen, dat vindt ik super! Zo gaan ze nog steeds met plezier heen!

• Veiligheid

Lieve leidsters. Soms weinig tijd voor overdracht in de ochtend. Nieuwe mentor, maar deze heeft zich nog niet kenbaar gemaakt.