Prettig contact, mijn kind heeft veel plezier op de opvang.

Er is persoonlijke aandacht, we worden goed geholpen bij vragen en er is ruim tijd en aandacht voor de persoonlijke ontwikkeling van mijn kind.

• Veiligheid

Fijne opvang met enthousiaste medewerkers

Wij hebben Fenna altijd met een vertrouwd gevoel naar de opvang gebracht en ze vindt het ook echt leuk! Nu is ze net over naar de groep van 2-4 jaar en zal ze ook nog een ochtend naar de peuteropvang gaan. Wij vonden het dagboekje altijd super fijn, het zou helemaal super zijn als dat ook bij de groep van 2-4 jaar wordt bijgehouden.

• Veiligheid

Zeer ervaren en goede begeleidsters

Goede begeleiding voor mijn 2 zoontjes. Ik laat ze elke week met een gerust hart achter.

• Veiligheid

Ze gaan graag naar de bso/kdv

De kinderen gaan met veel plezier naar de opvang! Ze komen moe maar voldaan verhalen thuis.

• Veiligheid

Met een goed gevoel aan het werk, wetend dat mijn kind het fijn en gezellig heeft

Leuke activiteiten voor de kinderen, er wordt geluisterd even een berichtje op de app als er irts is, of voor een leuke foto!

Leuke en liefdevolle kinderopvang

Lieve leidsters, leuke activiteiten

Prima!

Voor de accommodatie iets minder sterren. In de zomer erg warm.

• Veiligheid

Een fijne opvang voor onze kinderen

Onze kinderen gaan met plezier naar de opvang. De communicatie is nog wel eens rommelig, maar onze hebben het er fijn en worden leuke dingen aangeboden. Ook staat de opvang open voor feedback.

• Veiligheid

Breng mijn kind met een gerust hard heen!

Fijne leidsters, lief voor mijn kind en meedenkend. Er wordt goed gekeken naar haar individuele behoefte, wat ze kan leren en wat ze leuk vindt. Ik geef accommodatie 3 sterren en dat is alleen omdat het er zomers ongelooflijk warm wordt. Qua speelgoed en veiligheid is alles prima op orde verder.

Prima opvang.

Fijne en betrokken sfeer

Onze dochter gaat iedere dag weer met plezier naar de kinderopvang. Thuis vertelt ze honderduit over haar dag, haar vriendjes en de lieve juffen. Als we vragen hebben, kunnen we altijd terecht. En andersom worden wij gecontact bij vragen. Erg fijn om te ervaren dat de “juffen” zo betrokken zijn.

Gezellig

Sanne gaat met plezier heen, leert veel Soms een wat snelle afhandeling, maar daar is nu de app voor, kun je dan ook nog Zien wat ze heeft gedaan. Nu met corona heel jammer dat je niet ziet hoe ze speelt, en dat je thuis niet weet over wie het gaat, als ze probeert te vertellen met wie ze heeft gespeeld. Goede hulp over informatie over toeslagen, vergoedingen en opvang tijdens geen werk. Het handige aan het kompas is ze kunnen zo van opvang naar groep 8 Bij kompas daar moet je zijn, wat het is er goed en fijn hihi

• Veiligheid

Totaalpakket had veel beter gescoord zonder minutengeneuzel

Over het totaalpakket aan aandacht, verzorging en dergelijke zijn wij zeer tevreden. Maar het gezeur om een paar minuten eerder brengen, brengt zo’n nare bijsmaak dat het de score ernstig beïnvloed. Wij brengen zo’n €35.000 omzet per jaar naar de opvang, maar worden aangesproken op 3 minuten te vroeg brengen. Terwijl wij elke dag 2 uur opvang betalen die wij niet afnemen (dagdeel eindigt later dan wij nodig zijn). Tevens betalen wij de niet genoten opvang op feestdagen door. Dat betekend dat de mensen die structureel op maandag opvang af nemen, structureel de feestdagen bekostigen. Ipv dat dit verrekend is in de totaal uurprijs van de opvang.

• Veiligheid

Fijne plek, waar mijn kind gezien wordt!

Mijn kind gaat al bijna 3 jaar met plezier naar de kinderopvang van het kompas. Hij heeft het er naar zijn zin, en ik heb het gevoel dat mijn kind daar gezien wordt. Hij is helemaal Enthousiast over de leuke dingen die ondernomen worden!

• Veiligheid

Een fijne flexibele opvang.

We hebben fijne ervaringen met de opvang en bso. De ruime openingstijden zijn ook zeer prettig.

• Veiligheid

fijne opang voor de kids en word goed mee gedacht.

Het zijn allemaal fijne mensen die er werken en de kinderen leren er veel. mocht er iets veranderen qua werk of wat ook maar proberen ze dit altijd te regelen

• Veiligheid

Een plek waar mijn kinderen met plezier heen gaan.

*Zoon ervaart bso net als school, misschien kan er wat duidelijker verschil komen in ervaring tussen school en bso? Meer thuisgevoel? *Meer buiten ervaringen opdoen en leren (bso en kdv). Openstaan voor andere vormen van leren.

We zijn tevreden over Kdv het Kompas

We zijn erg tevreden met de kinderopvang op het Kompas. We merken dat Sef het erg naar zijn zin heeft. Naar ons idee wordt er goed voor de kindjes gezorgd en weten ze de kindjes ook goed te vermaken. We zijn ook van mening dat het scheiden van de groepen een juiste keuze is, zo creëert men meer rust in de 0-2 groep, aangezien zij nog zo klein zijn. Ik ben echter wel benieuwd hoe het straks gaat, als Sef naar de andere groep gaat en daar ook weer nieuwe leidsters krijgt. Je bouwt toch wat op met de huidige leidsters. Dit geldt niet alleen voor het kind, maar ook voor de ouders. Als ik een paar puntjes van kritiek mag geven, uiteraard opbouwend; - We kijken altijd uit naar de foto’s die we ontvangen op de app als Sef op de opvang is. De laatste tijd is dat wat minder, en dat kan natuurlijk. Maar hoe leuk zou het zijn als je de ouders nog meer betrekt bij de dagindeling, activiteiten of meer juist meer foto’s. - De laatste tijd is er veel wisseling van leidsters op de groepen, dit kan natuurlijk door ziekte, verloop etc. We missen hier alleen meer duidelijkheid over. Juist nu met de verandering van de groepen. We zouden het zelf prettiger vinden als de ouders hier meer over geïnformeerd worden.

Betrokken medewerkers, veel deskundigheid

Onze kinderen gaan al vanaf baby naar de opvang. Nu inmiddels al een aantal jaren naar de bso. Het heeft altijd een vertrouwd gevoel gegeven. Betrokken en geïnteresseerde medewerkers. Nooit ontevreden geweest, ook de kinderen niet. Gaan met plezier heen. Het voelt echt als thuis voor de kinderen. Vertrouwd en ze worden gezien. Zo hoort het te zijn ! Voordeel is dat de basisschool in hetzelfde gebouw zit, de kinderen hoeven nooit over straat. Wat ook gevoel van veiligheid geeft. Ze blijven de hele dag op dezelfde locatie. Voor de kinderen ook heel duidelijk. Enig minpuntje toch wel dat het uit zijn voegen gegroeid is. Nu sinds enige jaren ook de peuterspeel zaal erbij gekomen is. De kinderen missen hierdoor de extra speelruimte binnen. Die was er voorheen wel.

• Veiligheid

Tevreden over de opvang, maar bureacratisch in formaliteiten.

Kinderen worden met enthousiaste en liefde opgevangen door leuke leidsters. De zaken rondom de afname van opvang is ons inziens niet klantvriendelijk. Wij bedoelen hiermee dat het wijzigen van contracten moeizaam verloopt en om nog maar niet te spreken over de administratiekosten die worden gehanteerd. Tevens is het wijzigen van opvang (meer/minder) lastig en onflexibel. Als verbeterpunt raden wij aan een airco aan te schaffen. De temperaturen op de groepen zijn in de zomer extreem hoog/gevaarlijk.

Het is een prima opvang

Maar we vinden persoonlijk dat het achteruit gaat. 5 jaar geleden waren we erg tevreden, nu zijn er steeds vaker kleine ergernissen. De leiding is erg aardig, maar we vragen ons af of zij voldoende communiceren over de kinderen. En of ze allemaal bekwaam zijn... De organisatie binnen de lokalen schept bij ons kind voor verwarring.

• Veiligheid

Fijne plek voor mijn dochter

Betrokken, meedenkend Leuke activiteiten Gebouw in de zomer erg warm 4 jaar met alle vertrouwen gebruik gemaakt van Kdv.

• Veiligheid

Ons kind gaat met veel plezier naar Het Kompas.

De medewerkers geven onze zoon de aandacht die hij nodig heeft om zich veilig en vertrouwd te voelen. Hij heeft daardoor zijn zelfvertrouwen flink opgebouwd op Het Kompas. Soms heb ik het idee dat er niet altijd structurele aandacht wordt besteed om zijn ontwikkeling verder te stimuleren. Hopelijk komt dat in het nieuwe systeem beter aan bod. Wij hebben daar veel vertrouwen in. De medewerkers zijn erg betrokken en geven het hele gezin een warm en welkom gevoel.

• Veiligheid

Een welkom gevoel voor kind en ouder

Professionele aandacht voor onze kinderen