Samen (be)leven en ontdekken

Een plek waar mijn kinderen met plezier naartoe gaan. Werken aan de hand van thema’s. Aandacht voor christelijke identiteit. Een prachtig schoolplein en een geweldig team dat samenwerkt met betrokken ouders

• Veiligheid

Fijne en leerzame omgeving voor ons kind

Fijne en leerzame omgeving. Vriendelijke mensen. Leuk aanbod en en genoeg leerzame bezigheden voor ons kind op de speelzaal. De speelzaal is zeker een aanrader. Goede communicatie via de app. Erg leuk om foto's te zien, te lezen wat ze hebben gedaan en welke liedjes ze zingen. Ook het meegeven van christelijke waarden is erg fijn. Ook helpen meedenken met zindelijk worden is heel goed.

Top pedagogisch medewerkers

Elke dag gaan mijn kinderen met plezier naar de peiteropvang (onze jongste) en de bso (de oudste twee)! Elke dag wordt er weer enthousiast wat aangeboden. Het is vaak lastig om ze mee naar huis te krijgen.

Gezellig!

Mijn zoon vind het heerlijk op de bso. Kleine groepen, dus veel persoonlijke aandacht. Hij geniet van de activiteiten die er gedaan worden, maar ook gewoon van het spelen met elkaar!

• Veiligheid

Grote betrokkenheid en het voelt vertrouwd

Fijne BSO. Genoeg te doen en iedereen is blij als mijn kind komt. Hij heeft er ook veel zin in elke keer! We krijgen veel berichtjes en we merken dat er wat gedaan wordt met onze tips en adviezen omtrent ons kind. Top!

• Veiligheid

"Pw'ers met hart voor kinderen en passie voor hun werk"

Ik laat mijn dochter met een gerust hart achter bij de Pwers. Ze doen veel leuke activiteiten met de kinderen die aansluiten bij de ontwikkeling. Je kunt zien dat ze van kinderen houden en hun werk met passie doen. Ieder kind mag er zijn. Ga zo door!!

• Veiligheid

Een overzichtelijke kleine groep waar mijn dochter spelenderwijs wordt voorbereid op de basisschool

Ik vind de Ukkepuk uniek omdat het kleinschalig is en de christelijke identiteit komt duidelijk naar voren. De juffen genieten zichtbaar van de kinderen en hebben alle aandacht voor ze.

Professioneel, kindgericht, persoonlijk, aandacht

Goede begeleiding, ze zien mijn kind en helpen haar verder op de manier die zij nodig heeft.

• Veiligheid

Warme en liefdevolle omgeving. Waar de kinderen veel leren.

Fijne leidsters die oog hebben voor de kinderen. Het christelijke stuk geven ze op een mooie manier vorm. Mooi dat kinderen al zo thematisch aan de slag gaan.

Fijne plek en leidsters

Mijn kind is er heel graag, het liefst elke dag. Er worden leuke dingen gedaan. Twee toegewijde lieve juffen, staan open voor vragen.