Fijne plek voor onze dochter

Ze zijn erg lief voor onze dochter. Die nu nog maar 4 maand oud is. De app is een fijne plek om foto’s te zien en te lezen hoe het gegaan is. Netjes met de flessen en de hoeveelheden erin.

Leuke en fijne opvang!

De opvang is als kind centrum echt gericht op het kind. De leidsters zijn enorm lief en gezellig en mijn kind leert ontzettend veel, van samen eten / spelen tot knutselen en boekjes lezen. Ze houden rekening met de wensen van ouders. Ik krijg altijd een blij kind mee naar huis.

Super fijne kinderopvang!

Onze kinderen zitten er allemaal al vanaf dat ze baby waren. Ze gaan met erg veel plezier naar KDV en BSO. Ik heb geen op of aanmerkingen. Er is goede communicatie en er word ten alle tijden goed voor de kinderen gezorgd. Lieve leidsters met veel liefde voor elk kind individueel.

• Veiligheid

onze kinderen hebben het enorm naar de zin bij bso en pov!

ze hebben nooit een dag dat ze ontevreden zijn.

• Veiligheid

Mijn kinderen vermaken zich prima

Mijn kinderen hebben het heel erg naar hun zin en komen er met veel plezier. Ook is het heel erg fijn hoeveel geduld jullie hebben met onze grote vent. Ik heb nog nooit spijt gehad van mijn keuze naar de opvang ipv de gastouder.

Veilig thuis

Wat een fijne opvang. Voor mijn kinderen een fantastisch tweede thuis.

• Veiligheid

Fijne warme en persoonlijke opvang.

Wat ben ik blij dat ik deze keuze heb gemaakt.

• Veiligheid

Super tevreden over de kwalitatief goede opvang.

Ik breng mijn dochter iedere keer met een veilig gevoel naar de opvang. Ze wordt gezien in haar identiteit, ontwikkeling, mogelijkheden en is heel vrolijk als we het plein op komen.

Alles naar onze wens

Toen wij ouders waren geworden en weer moesten werken riepen wij: voor ons kind geen kinderdagverblijf. Na 1.5 toch ons kind naar het kdv moeten doen en nu spijt dat we dat niet vanaf het begin hebben gedaan. Wat zijn we blij met deze manier van opvang.. word goed geluisterd en gehandeld. Onze kindjes hebben het erg naar hun zin en krijgen ook alle aandacht die ze nodig hebben.

• Veiligheid

Een fijne plek waar kinderen zich thuis voelen

De wijngaard is een fijn kindcentrum. Mijn kinderen voelen zich erg snel op hun gemak. Lieve leidsters en goede communicatie met ouders.

• Veiligheid

Een heel betrokken en enthousiast team met leidsters

Onze kinderen gaan met veel plezier heen. Het enthousiasme van de leidsters is leuk om te zien en zie je ook bij de kinderen terug. Er is goed zicht op de ontwikkeling van kinderen.

• Veiligheid

Een hele fijne gezellige opvang

De jongens komen altijd vrolijk thuis. Er is goed overleg. Enige, ik vind dat de contactinformatie moeilijk te vinden is op internet.

• Veiligheid

Professionele leidsters. Een goede overdracht en er wordt naar de ouders geluisterd. Het dagboekje is ook erg handig en leuk voor later.

Goede verzorging

Wij ervaren dat de kinderen goed en op een liefdevolle manier worden verzorgd.

• Veiligheid

Lieve leidster die altijd mee denken. Mijn kinderen breng ik en gaan zelf met plezier heen.

• Veiligheid

Gezellige school met een fijne opvang

Over het algemeen erg tevreden. Persoonlijke benadering bij de opvang en peutergroepen. Op school vind ik het een beetje leerkracht-afhankelijk. De een is wat meer persoonlijk betrokken dan de ander.

Fijne opvang, bekwaam personeel

Ik ben erg tevreden over KDV de Wijngaard. Mijn dochter gaat met veel plezier naar de opvang. Er loopt deskundig en bekwaam personeel, met liefde voor hun vak. Mijn dochter voelt zich gezien. Het zou wel fijn zijn als er wat meer vaste gezichten op de groep zijn. Dit was altijd wel het geval, maar de laatste tijd (voor de coronacrisis) waren er voor mijn gevoel meer wisselingen. Merkte bij mijn dochter dat 'normale' zaken zoals plassen op de wc, daardoor weer wat spannender werden. Misschien een aandachtspuntje. De wisselingen hadden verder geen invloed op het plezier dat mijn dochter heeft op de opvang.

• Veiligheid

Fijne en enthousiaste medewerkers die echt oog hebben van het kind als indivdu.

Ondanks dat ik een onregelmatig rooster heb staan de medewerkers klaar voor de opvang van mijn kinderen. Ook zijn ze erg meegaand met kinderen en hebben ze echt aandacht voor elk kind als individu. Ze houden echt de ontwikkeling bij van elke kind vanaf de kinderopvang tot op school en er is een goede samen werking tussen school en de kinderopvang, BSO en VSO

• Veiligheid

Prettige BSO met veel aandacht voor pedagogiek en plezier

Ik vind de communicatie van de BSO heel prettig. Accuraat en volledig. Daarnaast zijn het prettige en vriendelijke leidsters. Ik heb echt het idee dat er een fijne sfeer heerst.

• Veiligheid

Een kindcentrum waar ik mijn kinderen met volste vertrouwen achterlaat.

Wij zijn erg tevreden over de de opvang van kindcentrum De Wijngaard. Onze kinderen gaan er altijd met veel plezier heen. De sfeer is open en gemoedelijk. Kinderen in alle leeftijden spelen met elkaar samen. De leidsters zijn altijd open, enthousiast, actief en stralen warmte en welkom uit. Daarnaast is het gebouw nu volledig vernieuwd waardoor er meerdere lokalen zijn en meer ruimte voor de kinderen. Er wordt extra aandacht besteed aan gezond eten en koken (fijn Els). In de vakanties worden er leuke uitjes georganiseerd voor de kinderen die op dat moment op de opvang zijn. De communicatie verloopt altijd goed en vlot. Kortom, een opvang die ik iedereen zou aanraden!

• Veiligheid

Fijn kindcentrum met persoonlijke aandacht

Het kindcentrum heeft persoonlijke aandacht voor de kinderen. Het kind stroomt in op jonge leeftijd en in elke fase is er een goede doorstroom naar een volgende groep. Het kind groeit niet alleen in ontwikkeling, maar het kind groeit ook mee in de doorloop in het kindcentrum!

Persoonlijke en gemoedelijke opvang

We zijn tevreden over de opvang, persoonlijke begeleiding en aandacht, duidelijke communicatie. Enige opmerking is wat meer aandacht voor individuele slaapschema van de baby.

Aandacht voor ons kind !

Ondanks dateer veel kinderen zijn, krijgt elk kind de speciale aandacht zodat ze zich gezien en gehoord voelen. Voelt vertrouwd om onze 3 kinderen achter te laten bij de medewerkers.

Prima opvang

De kinderen gaan met plezier heen.

• Veiligheid

Leuke bso met aandacht voor de kinderen en een goede aansluiting met school.

• Aandacht ontwikkeling kind N.v.t.