Een aanrader!

Leuke peuter school met veel activiteiten, betrokken juffen, gezellige groep met peuters!

• Veiligheid

Zeer liefdevol, betrokken en leerzame plek

Een fijne plek, waar echte aandacht is voor het kind en wordt gekeken naar leer- en groei- mogelijkheden, maar ook gewoon lekker spelen. Leuk om elke dag een verslagje te ontvangen incl. foto's om zo hierover te kunnen praten met je kind.

kleine vertrouwde school

het is een goede school. wat we soms missen is meer betrokkenheid bij extra ondersteuning als een kind ergens moeite mee heeft.

Mooie overgang naar school

Het is mooi om te zien hoe makkelijk de peuters nu doorstromen naar de kleuters. Ze horen er echt bij. Mooi om inzicht te hebben in wat ze doen door de nieuwe middelen. Ik mis wel info over ontwikkeling van het kind. Echt geen idee hoe psz tegen ons kind aankijkt. Nog nooit gesprek gehad en ze is er bijna af.

• Veiligheid

Heerlijke veilige omgeving voor onze peuter

Wij zijn blij met de Wiedewereld. Onze peuter gaat er met heel veel plezier naartoe en met een blije lach gaat hij mee naar huis. Hij leert ontzettend veel en komt iedere week met nieuwe dingetjes die hij kan of weet. Spelenderwijs wordt er van alles geleerd aan de kindjes. Onze zoon kan echt zichzelf zijn en voelt zich ook vrij. De docenten zijn super vriendelijk & zachtaardig. Ik weet geen verbeterpunten. Ga zo door!

• Veiligheid

Graag meer aandacht aan de kinderen

• Veiligheid

Net begonnen lastig goed oordeel te geven

Net begonnen op psz dus moeilijk goed oordeel over aantal dingen te geven nog

• Veiligheid

Ik vind het een leuke school voor mijn kinderen, waarbij goed naar het individuele kind wordt gekeken. Mijn kinderen gaan met plezier naar school, dat vinden wij het belangrijkste.