Zorgzaam en liefdevol

Onze dochter heeft het enorm naar haar zin. De leidsters zijn erg liefdevol en zorgzaam voor haar. Elke keer komt ze weer vrolijk thuis en heeft ze wat geleerd en hebben ze leuke dingen gedaan of gemaakt. Alles is bespreekbaar en de leidsters zijn altijd belangstellend en meedenkend. Wij zijn erg blij dat onze dochter op zo'n best en leuk plek mag zijn !

Wisselende ervaringen.

Er zijn veel wisselingen geweest in personeel wat niet altijd fijn was. Je wist niet wie er voor je kind zou zijn. Er was een periode dat er wat minder activiteiten gedeeld werden met ouders maar ik merk nu, nu het team weer wat stabieler is dat dit snel weer opgepakt word. Wel hoop ik dat nog steeds mijn vraag om de visie te delen in de vorm van een ouder avond nog eens word opgepakt en de kind gesprekken gewoon worden ingepland zonder dat hier om gevraagd hoeft te worden.

Persoonlijk en betrokken

Kijken naar het kind. Altijd persoonlijk en kindgericht. Meedenkend en innovatief.

Fijne opvang

Wij zijn erg tevreden over de opvang. De doorstroom naar de basisschool is goed, alleen in ons geval had lieke nog niet meteen met 3,5jaar naar de kleuters gehoeven. Uiteindelijk overeen gekomen met de leidsters dat ze 1 ochtend per week mee draaide ipv 2 of 3. Dit ook graag aan geven bij de ouders, en voor akkoord een handtekening zou ik persoonlijk prettig gevonden hebben. Ipv jullie concept er zo in mee te laten draaien. En hopelijk komt er dit jaar minder verloop in de leidsters.

• Veiligheid

Flexibel, hartelijk, en een veilige plek voor onze kinderen!

Als ik mijn kinderen bij De Schutsluis breng, weet ik zeker dat ze in goede handen zijn. Er is aandacht voor het kind en in overleg is veel mogelijk! Geografisch niet de handigste keuze voor ons, maar dat nemen we voor lief. Heel tevreden over De Schutsluis!

Deskundig vriendelijk

Ik heb goede ervaringen met de Schutsluis wel zou ik een openere sfeer kunnen waarderen. Wat vaker uitleg over hoe het er aan toe gaat. Het personeel wat op de groep staat is warm, lief en geven om de kinderen. De kinderen gaan met plezier heen en komen met leuke verhalen terug. Ook is de app een grote winst voor de communicatie. Tevreden!

• Veiligheid

Ik laat mijn kind met een fijn gevoel achter.

Als ik zie met hoeveel plezier mijn zoon naar binnen huppelt zegt voor mij meer dan 1000 worden. Ik breng hem met een gerust hart weg.

• Veiligheid

Lieve juffen en goede communicatie

Fijn om even een appje te krijgen hoe het gaat, als je ze huilend hebt afgezet... Leuk om de verhalen te lezen en de foto's te zien in de ouderapp. Het ondersteund de verhalen van de kinderen zelf :) Daar zal ook veel tijd in zitten dus complimenten!

Middelmatige kinderopvang maar een topleidster , Nikki. Facturatie dramatisch

Als het om facturatie gaat, 1 woord: drama !! Topper: Nikki! Zij maakt de opvang .

• Veiligheid

Fijne opvang met lieve leidsters

Onze zoon komt met een grote glimlach binnen. Er is een fijne sfeer met ontzettend lieve leidsters. Ze zijn flexibel en kijken naar de behoefte van elk kind. Valt je kleine baby alleen wiegend, met een bepaald liedje of kriebelend in slaap? Zij hebben er alle geduld voor!

Flexibel en gezellige bso

Leuke gezellige bso, fijne pedagogisch werkers. Leuke activiteiten en het ouderportaal is erg fijn. Zo zie ik thuis ook wat ze gedaan heeft.

• Veiligheid

Betrokken leidsters, gevarieerd aanbod, ook veel aandacht voor de sociaal-emotionele ontwikkeling

De Schutsluis heeft ontzettend lieve leidsters die de kinderen echt kennen en die veel informatie delen via het ouder portaal, waardoor je als ouder betrokken blijft bij je kind. Ook, of vooral, in deze tijd waarin we vanwege Corona (begrijpelijkerwijs) niet binnen mogen komen. De Schutsluis biedt een gevarieerd aanbod van leeropdrachtjes, knutselwerkjes en voorlezen aan, maar er is ook vooral veel ruimte voor samen spelen en buiten spelen! Ook in de terugkoppeling is er altijd aandacht voor de sociaal-emotionele ontwikkeling van het kind. Onze ervaring is dat de opvang graag meedenkt met de ouders en zich, waar mogelijk, flexibel opstelt. Als ik een verbeterpunt moet noemen, is het de buitenspeelplaats. Daar zou ik wel wat meer gras en groen willen zien. Maar de kinderen vermaken zich er uitstekend. En de leidsters gaan als het even kan ook regelmatig naar de speeltuin in de buurt of met de bso-kinderen naar de kinderboerderij of naar het bos. Onze kinderen voelen zich vertrouwd op de Schutsluis en gaan er met plezier naartoe!

• Veiligheid

Kinderen hebben er plezier!

De kinderen hebben er veel plezier! Ze leren veel spelenderwijs. Ook ouders worden goed op de hoogte gehouden als er eventueel bijzonderheden zijn.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

daan is 3x bij jullie op de peuter opvang geweest dus ik kan nog niet echt er iets over zeggen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het zou een groot voordeel zijn, dat je digitaal je kind aan en af kon melden. Nu gaat het via mail en face to face toch nog wel wat mis. Daarom scoort communicatie onvoldoende. En ook dat je elk keer op moet geven of je kind wel of niet komt tijdens de vakantie, terwijl je dit begin van het jaar al hebt vast gelegd.

• Veiligheid

Wij brengen onze dochter met een gerust hart bij jullie!