Opzet goed

Onze ervaring is goed met de opvang. Echter merken wij de laatste tijd veel wisselingen en soms wat chaotisch.

• Veiligheid

Fijne, betrokken en warme opvang

Mijn zoontje heeft ontzettend veel plezier bij de opvang. Het voelt voor hem als een tweede thuis.

Fijn!

Vanaf dag 1 dat mijn zoon komt mij nooit druk hoeven maken over of het goed zou komen. Het voelde meteen prettig en vertrouwd. Dit is altijd zo gebleven.

Gezellig en veilig.

Het is bij de opvang vrij. Kinderen ervaren het als een plek waar ze nog even met hun vriendjes kunnen spelen. De leidsters zorgen voor een gezellige en warme sfeer. Mijn dochter knuffelt ook even iedereen als ze weer naar huis toe gaat.

Super BSO

Mijn dochters gaan er graag heen

Fijne opvang!

Altijd prettig en vertrouwd ontvangen.

Flexibel en vriendelijk

Fijn, opvang bij/in de school. En als er meer of op andere tijden opvang nodig is, wordt er altijd meegedacht.

• Aandacht ontwikkeling kind N.v.t.
  • Veiligheid

Onze dochter gaat naar de peuter opvang ! Nina en Brenda zijn super lief en ze heeft het er enorm naar haar zin. Altijd leuke foto’s en goed contact . Ze kijkt er altijd naar uit om naar school te gaan

• Veiligheid

Huiselijke en leerzame omgeving met positieve sfeer

Kinderen worden goed begeleidt in hun ontwikkeling. Ze krijgen de ruimte om te groeien op eigen niveau. Ieder wordt uitgedaagd en krijgen liefde en aandacht.

Professioneel en gezellig.

De kinderen hebben het er erg naar hun zin. Elke keer worden er leuke en afwisselende activiteiten met hun gedaan (binnen en buiten). Daarnaast is de communicatie goed en makkelijk. Wij vinden het erg leuk dat we geregeld foto’s en verhaaltjes over ze krijgen als ze een dag op de opvang zijn geweest.

Altijd gezellig

Mijn dochter heeft het altijd enorm naar haar zin op de psz. Gaat vrolijk heen en komt vrolijk weer thuis. Voor mij is dit de belangrijkste graadmeter.

• Veiligheid

Mijn zoon kijkt er altijd erg naar uit om naar de peutersopvang te gaan.

Aardige, creatieve en vakkundige juffen/medewerkers. Op de opvang is veel materiaal aanwezig om kinderen te stimuleren, motiveren en uit te dagen.

• Veiligheid

Ook al hebben wij nu even geen gebruik mogen maken van de opvang, is onze ervaring altijd goed geweest. Dex heeft het nog bijna elke dag over school en spelen dus jullie doen iets goed! Haha. We kunnen niet wachten tot maandag!

• Veiligheid

Een fijne opvang waar ons kind mag zijn wie hij/zij is

Ik ben zeer tevreden over deze opvang. Leuke en liefdevolle begeleiding vanuit betrokken medewerkers.

• Veiligheid

Lieve mensen die heel erg betrokken zijn.

Meer dan opvang.

Gewoon goed.

De kinderen gaan met plezier heen en de leidsters verzinnen leuke activiteiten met de kinderen. De kinderen worden gezien en er is goed contact met de ouders. Er wordt ook gekeken naar de toekomst. Doordat het een onderdeel is van het Kindcentrum, kunnen ze makkelijk aansluiten bij de basisschool. Zo gaan de oudere peuters soms buiten spelen met de kleuters en kwam de intern begeleidster van school kijken op de groep toen er twijfels waren over de spraak van mijn dochter. Zij volgt nu logopedie bij de logopediste die op KC Claus aanwezig is. Dit kan straks in groep 1/2 gewoon doorgaan zoals zij gewend is. Een erg positief punt! Over het algemeen gewoon erg tevreden over de opvang.

Leuke leidsters

Leuke leidsters die het de kinderen naar hun zin maken en de ouders doormiddel van een online dagboekje goed op de hoogte houden met tekst en foto's.

• Veiligheid

Top leidsters bij de peuteropvang! Heldere communicatie en ouders worden goed op de hoogte gesteld van wat er speelt in en om de opvang. Dat is wel een hele verandering nu we naar de basisschool gaan! Misschien is het juist een idee dat in communicatie een duidelijke lijn gaat komen (opvang en basisschool) Dan is het voor ouders niet ineens een hele omslag!

• Veiligheid

Prima. Mijn zoon vindt het enorm leuk. Hij gaat graag naar het KDV. Mijn enige opmerking is wel;In de vroege ochtend is er maar 1 leidster, stel dat er wat met haar gebeurd in de periode tot de volgende leidster komt, hoe moet dat dan met de aanwezige kinderen.

• Veiligheid

Fijne leidsters, fijne omgeving, mooi plein. Mijn kind komt graag bij de psz! Heeft het enorm naar haar zin!