Deskundig personeel, weinig activiteiten

Deskundig personeel, masr mis soms de enthousiasme.. nu er weer relatief jonger personeel is, wordt het misschien wel beter. Corona zal ook niet bijdragen aan het geheel, maar vind dat kdv met particuliere insteek meer initiatieven en enthousiasme uitstrslen. Een sportbus, dat ze kinderen naar sport kunnen brengen, kan niet. Als je 2022 mee wil blijven doen, moet er mijn inziens wel verandering komen. Het Woldkasteel en jabadoe hanteren wachtlijsten; hieraan kun je wel conclusie trekken dat er iets hier niet goed gaat.

Fijne opvang en school!

+ - Fijne leerkrachten -Innovatief en meer holistisch leersysteem - Mooie inrichting van de school - Aandacht voor natuur - - Soms verloopt de informatievoorziening wat rommelig: via veel verschillende kanalen. - Wel wat veel wisseling van leerkrachten gehad en daarmee komt communicatie met ouders onder druk te staan - Het viel me op dat met de verbouw van het schoolplein dat er toch nog gevaarlijke situaties waren. Ik zou zelf alles afzetten ook daar waar de bouwers rijden en niet met linten want dat lijkt me bij kinderen niet werken.

• Veiligheid

Zijn vriendelijk en gezellig vrolijk

We zien dat Julian zich veilig voelt bij de opvang. En zich goed ontwikkeld

• Veiligheid

Kinderopvang NIET aan te raden!

Na 5 maanden vertrokken terwijl mijn dochter vanaf 8 weken al op de opvang kwam. Voortdurend ander personeel, sommige te beroerd om zich voor te stellen, slechte communicatie tussen collega's maar vooral naar de ouders toe. Personeel lijkt uitgeput na een dag werken en lijkt hun werk niet aan te kunnen? Ouders worden niet serieus genomen of gehoord. Afspraken worden niet nageleefd. Kind kan of mag niet zijn of haar eigen ritme van thuis opvolgen. Geen respect voor onze spullen , spullen herhaaldelijk kwijt of niet meegegeven en op het uiterste zelfs kapot. De druppel toen mijn dochter zonder een deel van haar kleding aan in de winter thuis kwam. Vertrouwen was heel snel verdwenen na een gesprek geen verbetering. Nog 2 weken volgens contract te gaan maar niet meer gekomen maar we werden ook niet gemist bleek mijn keuze om te vertrekken meer dan de juiste!!!!!!!! Ook moet je al je eigen spullen mee geven, en is de opvang erg duur!

• Veiligheid

We vinden het heel jammer dat we verschil van inzicht hebben gehad. We hebben serieus geprobeerd om het op te lossen maar helaas is dat kennelijk niet naar tevredenheid gelukt. We wensen jullie voor de toekomst het allerbeste. mvg, Team kinderopvang KC Bernhard

In mijn ervaring is de opvang goed. Ze communiceren goed, je mag je vragen altijd bij de leidersterd kwijt. Mijn kind gaat er vrolijk heen en komt er vrolijk terug. Dus ik breng mijn kind met een gerust hart na de opvang.

Fijn!

Kinderen gaan met veel plezier heen. Communicatie erg goed met unitreggiseur, veel mogelijkheden qua flexibiliteit

Heel goed!

Het is een leuke school en milan gaat er met plezier heen.

Betrokken leidsters

Leidsters zijn betrokken en enthousiast. Ze kennen onze kinderen. Ik zou het zelf fijn vinden als er nog wat meer op buiten activiteiten gericht zou worden en de mogelijkheid om buiten te slapen.

Fijne, gezellige bso!

Fijne bso met leidsters die hart voor hun vak (kinderen) hebben. Gezellige opvang waar onze zoon heerlijk kan spelen.

• Aandacht ontwikkeling kind N.v.t.

Verbeterpunten

Verbeterpunten tav communicatie. Soms veel mails, soms geen info. Continuïteit, veel (nieuwe) medewerkers.

Matig

Ze weten soms niet eens waar mijn zoon is als ik hem van de opvang haal. Speelplein ziet er niet uit Kinderen zitten onder de bagger Opvang is mega duur

Uitdaging en ontdekken

Voor de kinderen is er veel aanbod maar tot een bepaalde leeftijd. Sfeer is goed maar de mate van overdrachten en communicatie is slecht. Soms weinig overzicht en erg rommelig zowel opvang Als en BSO

• Veiligheid

Positiever sinds het in gebruik nemen van de unit

Sinds april 2013 maken wij gebruik van de kinderdagopvang en nu BSO. In principe altijd tevreden geweest, echter wel de invloed van alle wisselingen van personeel en de chaos daar omheen meegemaakt, waardoor wij merkten dat onze kinderen totaal geen zin hadden om naar de BSO te gaan. Sinds het splitsen van de groepen, in gebruik name van de unit voor de kleinste BSO groepen en vooral duidelijkheid wie er in de groepen staan als leiding, is dit helemaal veranderd. Wij voelen een soort rust, bij onszelf, de kinderen maar ook lijkt het alsof de leiding rustiger is. Al met al weer volop tevreden en de kinderen gaan nu weer met plezier naar de BSO

School goed, bso matig/voldoende

Deze ervaring gaat over de bso. Kinderen gingen voorheen met plezier naar de bso. Nu met de vele wisselingen in het personeel, vertrouwde gezichten die weg zijn, de nieuwe regeltjes, beperkte speelruimte buiten (binnen de hekken) merk ik dat mijn kinderen (m.n. de oudste) met minder plezier naar de bso gaan. Persoonlijk vind ik dat erg jammer omdat ik ze nog nooit heb horen klagen. Er wordt nu wel gestreefd om het voor oudere kinderen ook leuker te maken door nieuwe dingen aan te schaffen, de boel op te knappen maar als het aan mij ligt zou ik er met de kinderen wat vaker op uit gaan. Naar het park, groene long, het bos, zeker met de grote kinderen, organiseer een sporttoernooitje etc. Pak de fiets en neem ze ergens mee naar toe. Desnoods mbv stagiaires VO scholen (maatschappelijke stage).

Goede ervaring, mooie locatie

Mijn dochter zit op de peuterstamgroep. Het is een mooie en leerzame omgeving. Ze krijgt veel aangeboden en groeit hierdoor enorm in haar ontwikkeling! Ik zou het wel op prijs stellen dat nieuwe medewerkers of invallers zich zouden voorstellen. Persoonlijke aandacht naar ouders is namelijk ook belangrijk.

Fijne leidsters. Niet stabiel team

Leidsters erg fijn. Iedereen heeft zijn of haar kwaliteit. Erg blij dat sylvia nu het vaste gezicht nog is.

Een warm nest

Een fijne omgeving voor een kind om te mogen zijn

• Veiligheid

Gemoedelijke school, korte lijnen met de leerkrachten

Kind staat voorop

Niet goed georganiseerd

Niet goed op de hoogte welke kinderen aanwezig moeten zijn, en de namen van de kinderen. Niet altijd goede toezicht op de kinderen

Lieve leidsters, chaotisch, leervol

Hele lieve mensen, genoeg uitdaging. Slechte communicatie onderling collegas. Heb het idee dat het teveel is voor de mensen die er werken. Daardoor veiligheid ook niet altijd aan kunnen voldoen.

• Veiligheid

Lisa en Esmee gaan steeds weer met ontzettend veel plezier naar de BSO. Ze vinden het erg leuk dat er vaak geknutseld wordt en dat er zoveel leuke spellen zijn voor de kinderen om mee te spelen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

het is een stabielere school geworden vergeleken bij vorig jaar! regelmaat, duidelijkheid en regels hopelijk zet dit door!

• Veiligheid

Leidsters die werken met hun hart!