Onze zoon heeft het erg naar zijn zin op de opvang.

Het allerbelangrijkste ons kind heeft het er erg naar zijn zin. Wij worden bij het ophalen altijd prettig ontvangen door de medewerkers.

• Veiligheid

Solidoe is een leuke organisatie waarbij mijn dochter zich prima voelt.

Mijn dochter is vanaf baby opgevangen door Solidoe op onze werkdagen. Meestal kost het veel moeite om haar mee naar huis te krijgen, zo leuk vindt zij het op de opvang. De medewerkers verdienen hier een dikke pluim voor!

Very happy and satisfied

We are very happy with the service of Solidoe-Baloe branch. We could totally trust the employees as the affection and care given by them to the the kids is amazing. Always enthusiastic and happy to discuss kid's activities with parents. They are also helping and giving suggestions to make the kid more comfortable at the day care!! Great Job by the Team!!!

• Would you recommend us? Yes

Zeer fijne opvang

Mijn zoontje zit hier zins 11 weken en is nu bijna 1jr. Hij heeft het naar zijn zin hier en ontwikkeld goed mede dankzij solidoe baloe. Ze kijken zowel naar het kind als de ouders en thuis situatie. Erg tevreden.

Lieve zorgzame leidsters.

super

Betrokken, luisterend, enthousiast meedenkend. Ik ben er erg blij mee!

• Veiligheid

Tot nu toe zeer tevreden!

Mijn zoon komt nu ong een jaar bij jullie en ik ben zeer tevreden. Nog een mannelijke begeleider is welkom, maar ik ben al erg blij dat niels er is. Iedereen altijd zeer vriendelijk en betrokken. Ik ben zeer tevreden.

• Veiligheid

Fantastische zorg en rust voor onze kleine man op de babygroep, zo fijn!

Vanwege het geringe aantal kindjes op de babygroep is er voldoende aandacht, zorg en rust voor onze kleine man. De leidsters zijn zeer kundig, vriendelijk en nemen altijd de tijd om de dag door te nemen of advies te geven op je vragen. Wij zijn zeer tevreden en raden Baloe dan ook zeker aan!

• Veiligheid

Alleen TSO, maar dat is gewoon goed geregeld

• Aandacht ontwikkeling kind N.v.t.
  • Veiligheid

Fijne speel- en leerplek voor mijn kind

Ik ben tevreden over Solidoe. Over de ene leidster meer tevreden dan over de ander.

• Veiligheid

Ik laat mijn dochter met een gerust hart bij Baloe

Mijn dochter gaat lachend naar het kdv. Zij voelt zich daar prima en dat maakt mij heel blij. De directe communicatie met de leuke, lieve dames die er op de groepen zijn is ook heel prettig.

Top! Gezellig

Gezellige sfeer. Meiden zijn altijd enthousiast. Geven goede tips en advies voor thuis.

Een open en warm gevoel op ´t Overstapje

Mijn kind wordt met volle enthousiasme ontvangen iedere keer als we binnenkomen. Ook naar de ouder gaat een momentje van oprechte interesse. Dat warme en welkome gevoel vind ik het allerbelangrijkst. De momenten hoe het gaat met je kind zijn twee keer in zijn / haar peutercarriere. Zelf vind ik dat weinig, omdat het ook gewoon heel leuk is om te horen hoe het gaat. Naast de gebruikelijke korte gesprekjes bij de start of het ophalen.

• Veiligheid

Baloe, leuke locatie, lief personeel

Ik breng Djayden vanaf dag 1 met een goed gevoel naar Baloe, Leuke en lief personeel. Djayden gaat graag spelen op schooltje. Is helemaal fan van Lisa, Joyce , Raisa en Marianne

Prettig.

Op de groep waar mijn zoontje nu zit is het erg prettig. Ook zijn vaste leidsters zijn heel deskundig, zorgzaam en lief. Doordat hij, maar ook ik vertrouwen in ze heb, zit ik prettig op mijn werk.

Alfeena

In the school they really teach good basis things(example:cleaning)

• Veiligheid

Fijne en betrokken medewerkers met alle aandacht voor de kinderen.

Fijne en betrokken medewerkers met alle aandacht voor de kinderen.

• Veiligheid

Gezellig en betrouwbaar en goede communicatie

Fijn dat de leidsters meedenken. Kinderen gaan met plezier naar de opvang. Ze zijn oplettend en heb altijd een welkom gevoel.

• Veiligheid

Ben tevreden.Mijn kind krijg goede zorg.

Gezellig, lief

Leuke leidsters en leiders. Ook Super dat er een paar mannen als leider aanwezig zijn.

• Veiligheid

Kind heeft het naar zijn zin op de psz.

• Veiligheid

Mijn ervaring is goed, zoals je mag verwachten.

Alle begeleiders zijn vakbekwaam en hebben diverse programma’s waardoor de kinderen lekker worden uitgedaagd.

• Veiligheid

Prettige en gezellige sfeer en volop ruimte voor mijn kind

Mijn kinderen voelen zich op hun gemak bij Solidoe Amstelhof en genieten van de sport activiteiten die worden aangeboden. Voor mij een echte meerwaarde.

• Veiligheid

Prettige medewerkers, fijne sfeer!

Vanaf dag 1 laat ik mijn zoontje hier in goed vertrouwen achter. Het is een heerlijke locatie waar ze de kinderen lekker veel speelruimte hebben zowel binnen als buiten. De medewerkers vangen de kinderen altijd met een glimlach op!

• Aandacht ontwikkeling kind N.v.t.

Great

Staff are very nice and warm always willing to help. Children have many activities and are helped being creative and inquisitive

• Would you recommend us? Yes