thuiskomen voor onze dochter

De kleine wereld is voor onze dochter inmiddels een zeer vertrouwde plek. We zijn tevreden over vrijwel alles. Er is veel rust in de groep nadat er wat wisselingen waren met PM'ers. We zijn blij dat haar vaste juffie er nog is!

• Vestiging: DKW - van Hilligaertstraat

Fijn kdv, goede accomodatie, fijne tuin, deskundig team

hele prettige ervaring!

Liefdevolle KDV

Onze zoon zit ruim een jaar bij de kleine wereld van hilligaertstraat. De locatie is erg mooi en schoon met hoge platfonds en veel ramen. Het heeft een groot speelplein waar ze veel buiten zijn. De leidsters zijn super lief en deskundig met oog voor detail voor ieder kind en hebben weinig verloop. De lunch is uitmuntend, hij krijgt super gevarieerd te eten. Daarnaast is er veel ruimte voor creativiteit op allerlei verschillende wijzen. De verticale groepen zorgen voor een spontane interactie tussen de kinderen van verschillende leeftijden. Wij zijn super tevreden en brengen met een gerust hart ons kind ernaartoe.

bekwaamd en betrokken personeel

Ik heb het gevoel dat de Kleine Wereld veel aandacht geeft aan de werving van hun personeel en probeert ze vast te houden. Dat creëert veel stabiliteit voor de kinderen. Daarnaast vinden er veel activiteiten plaats en er wordt gekeken naar de persoonlijke wensen van mijn kind. Tevens wordt er snel gereageerd op verzoeken en zijn jullie vaak flexibel.

• Vestiging: DKW - Rustenburgerstraat

Lieve zorg, prettige communicatie, knusse huiselijke sfeer

Lieve zorg, prettige communicatie, knusse huiselijke sfeer.

• Vestiging: DKW - van Hilligaertstraat

Warme liefdevolle opvang met zeer divers aanbod van mogelijkheden

zie hierboven

• Vestiging: DKW - Rustenburgerstraat

Plezier van mijn kinderen is super belangrijk!

Mijn kinderen gaan erheen met veel plezier! Dat is wat echt meetelt!

• Vestiging: De Kleine Wereld – De Wittenstraat

heel tevreden

Hayco voelt zich volledig op zijn gemak.

• Vestiging: DKW - Rustenburgerstraat

Zeer betrokken en actieve leiding en leuk spelmateriaal.

Nvt

Prima BSO

Onze jongste zoon heeft het ok naar zijn zin bij jullie. We merken echter nog steeds dat het een KDV gedreven organisatie is. Vraag of ik jullie zou aanbevelen kan ik niet invullen, is nl een 'wellicht' en geen ja/nee. Deze optie had ik graag gehad mbt onderstaande vraag. Daarom een 'nee' ingevuld.

• Vestiging: DKW IJburglaan

Betrokken medewerkers, leuk programma.

Leuke medewerkers. Er wordt ook gedacht aan het individu, ipv alleen maar aan de groep. Leuke programma.

Goede kijk op kinderen

Goede zorg, korte lijnen naar ouders, leuke activiteiten, wordt gewerkt aan ontwikkeling van de kinderen. Leidsters zeer behulpzaam.

Super opvang!!

Prettige sfeer, leuke activiteiten, goede aandacht, gezond eten! Onze meiden gaan er met plezier naartoe en komen altijd blij en met leuke verhalen terug! Ik vind ook het dagboek met verhaaltjes, fotos en filmpjes te gek! Je krijgt als ouder dan mooi wat mee!

Prettige leidinggevende, goede communicatie

Prettig personeel, professioneel opgeleid en vriendelijk. Een fijne kundige opvang. Alleen de voeding vond ik in het verleden beter( meer fruit) Ook de activiteiten mogen soms wel iets vrijblijvender voor de kinderen. Bij koud weer b.v. de keuze om binnen te kunnen spelen of een activiteit die daar aangeboden wordt.

• Vestiging: DKW IJburglaan

Gezellige plek met liefdevolle leidsters, die van elke dag een feestje maken!

Zie bovenstaande.

• Vestiging: DKW Steigereiland (Pieter Holmplein)

Zeer tevreden met De Kleine Wereld. Onze zoon heeft het er erg naar zijn zin. Enige minpunt vind ik dat er in de afgelopen 2 jaar veel is gewisseld met leidsters.

Kleinschalig en goede communicatie

Fijne lokatie met voldoende mogelijkheid om buiten te spelen. De leidsters zijn kundig en er is altijd feedback.

• Vestiging: DKW Steigereiland (Pieter Holmplein)

Een fijne en vertrouwde plek voor onze kinderen

We zijn blij dat we voor de kleine wereld hebben gekozen. De kleintjes krijgen veel verschillende activiteiten, en er wordt heel goed gelet op hoe het met ze gaat

Vrolijk kind

Mijn dochter heeft zo goed als altijd zin om naar de opvang te gaan en komt vrolijk thuis. Verder heeft ze een goede klik met alle medewerkers en ontwikkelt zij zich goed.

• Vestiging: DKW IJburglaan

Persoonlijk contact en oog voor het kind als individu

Zeer goed, maar geen andere ervaring naast deze

• Vestiging: DKW Steigereiland (Pieter Holmplein)

Kleinschalig, kindgericht, speels en huiselijk.

Goede ervaringen tot nu toe. Er hangt een hele prettige vrolijke rustige sfeer. De kinderen krijgen veel aangeboden qua activiteiten en daar is duidelijk over nagedacht. De mensen die er werken komen betrokken en bekwaam over. We krijgen bijna altijd een dagverslag met leuke fotos. Wij vinden het ook een groot voordeel dat de kinderen tot 6 jaar bij de BSO apart opgevangen worden van de grotere kinderen.

Fantastische visie en beleid

Al meer dan 7 jaar maken wij gebruik van de diensten van de kleine wereld. Onze ervaring overtreft alles wat je mag wensen als ouder van een opvang! Betrokken medewerkers, weinig tot geen verloop, super pedagogisch beleid, leuke activiteiten en bovenal een hele warme organisatie. Ik zou hen iedereen aanbevelen!

• Vestiging: DKW Steigereiland (Pieter Holmplein)

Hele fijne Kinderopvang, met lieve en vakkundige mensen.

Fijn dat er altijd goed en snel te communiceren valt, en dat er ook geluistert wordt. Dat er zoveel diverse activiteiten worden gedaan met de kinderen is echt super goed (hoor ik niet op veel KDV's). En fijn dat er ook lekker vers wordt gekookt en dat het zo divers is, goed voor de smaakpapillen.

• Vestiging: DKW Steigereiland (Pieter Holmplein)

Na ervaringen met 4 bso's is DKW de beste!

Onze dochter Flynn heeft t zó naar haar zin op de kleine wereld, dat ze vaak lang blijft plakken ;-)

• Vestiging: DKW IJburglaan

liefdevolle en zeer goede kinderopvang

We zijn erg blij met de opvang bij kleine wereld Juliana. Onze dochter heeft het zichtbaar naar haar zin, hele goede zorg van alle leidsters, er worden leuke dingen gedaan met de kleintjes, lekker veel buitenspelen ook. Verder zeer fijne communicatie, goede faciliteiten, flexibiliteit is ook erg fijn.

Over De Kleine Wereld

Bij De Kleine Wereld snappen we dat opvang veel meer is dan opvang alleen. De ontwikkeling van een kind gaat continu door, dus werken we allemaal samen. Op een manier waar plezier voorop staat, voor het kind, hun ouders én onze medewerkers. De Kleine Wereld is een vertrouwde plek waar het kind graag naar toe gaat. Waar het kan zijn wie het is en wie het wil worden. Onze medewerkers kiezen wij met de grootste zorg. Zij vormen de kern van onze wereld. Onze medewerkers hebben oog voor het kind, passie voor hun werk en zijn trots op ‘hun’ kinderen.