Heel blij met het opvang/vestiging zelf, de personeel en de activiteiten aangeboden. Planning en plaatsing is ander verhaal. Je moet eindeloos bellen en wordt niet teruggebeld. Alle personeel wie hebben voor onze kids verzorgd zijn heel leuk en lief voor de kinderen. Vooral Victor.

• Vestiging: DKW BSO Theo Thijssen – Anjeliersstraat

Very good care of my baby

Everything is very good.

• Vestiging: De Kleine Wereld – De Edelsteen

Veel individuele aandacht en uitdaging tot creativiteit

• Vestiging: DKW BSO Theo Thijssen -Westerstraat

Geweldige kinderopvang!

Heel veel aandacht voor het kind en ze doen leuke activiteiten, zowel na school als in de vakanties!

ik vind jullie te gek!!

Mijn kinderen Kate en Abe vinden het altijd leuk om te gaan, willen nooit met mij mee naar huis en jullie zijn ook nog eens heel flexibel. Enige nadeel is dat jullie niet meer vaste plekken te vergeven hebben! Ik zou zo graag nog twee vaste dagen erbij willen, maar sta al enige tijd op de wachtlijst en weet ook niet precies wanneer er wel plek is. Ik ben in het bijzonder erg op Petri gesteld maar ook de jongens van boven zijn toppers!

• Vestiging: DKW BSO Theo Thijssen – Anjeliersstraat

Ik ben uitermate tevreden!

De Kleine Wereld is goed georganiseerd. Informatie is duidelijk, medewerkers zijn vriendelijk en toegewijd.

Leuke BSO met aardige begeleiding

Op de BSO niets aan te merken, maar de app/ouderportaal vind ik slecht. Zeer onoverzichtelijk en extra dagen aanvragen vind ik een ramp. Totaal geen terugkoppeling of er wel of niet een kans is dat het gaat lukken of hoeveel wachtende er voor je zijn. Daarom heb ik bij communicatie maar 2 sterren ingevuld. Tweede reden dat ik een laag cijfer daarvoor heb gegeven is dat ik in het verleden nieuwsbrieven kreeg met crèche nieuws.... mijn kinderen zitten op een BSO!

Prettige goede opvang

Ik vind het prettig dat de planning altijd goed loopt, ook als er bijvoorbeeld een ruildag is geweest. Op de vakantie dagen worden meestal leuke activiteiten gepland. Mijn kind lijkt zich thuis te voelen op de bso en zich vrij te voelen om te gaan doen wat hij wil. De groepsleiders zijn vriendelijk en betrokken.

Aandacht voor je kind!

Ik vind fijn dat ik word gebeld als het goed of niet goed gaat met mijn kind. Vind ik top!

• Vestiging: DKW BSO Theo Thijssen -Westerstraat

Fijne BSO met vertrouwd team

Onze tweeling (groep 2) gaat heel graag naar de BSO. Het is fijn dat de BSO in hetzelfde gebouw is en dat jullie het team van begeleiders zo stabiel hebben weten te houden over de jaren heen. Hierdoor hebben de kinderen ook echt een hecht band met de verschillende begeleiders kunnen opbouwen en voelen zich op de BSO helemaal op hun gemaak. Het enige aandachtspunt dat ik wil noemen zijn de activiteiten tijdens de vakanties/lesvrije dagen. Sinds het stoppen van de Stints, heb ik het gevoel dat er veel minder leuke activiteiten buiten de BSO worden gedaan. Als ik zelf met de kids op een lesvrije dag in de stad onderweg ben, kom ik overall andere BSO-groepen tegen, maar kinderen van de Kleine Wereld zie je bijna nooit. Heel veel van de activiteiten tijdens de vakanties vinden gewoon in de school zelf plaats. Dat is gewoon saai voor de kids, en is voor mij een reden om ze nu tijdens de vakantie er niet elke week er naar toe te sturen - ook al nemen we het hele pakket af. Ook mis ik regelmatig terugkerende activiteiten op de BSO tijdens de normale opvanguren. Nu is er volgens mij maar 1x per week dansles, maar dan op een dag waarop wij er niet zijn. Er is toch vast meer te doen met de kids, bv tekenles, sportles, zangles, etc?

• Vestiging: DKW BSO Theo Thijssen – Anjeliersstraat

Betrokken mensen, goede activiteiten, aandacht voor elk kind

Fijn dat de leid(st)ers altijd actief bezig zijn met de kinderen. Er hangt altijd een goede sfeer.

• Vestiging: DKW Sport BSO - Plantage Park

Lieve warme opvang

Fijne warme kinderopvang voor de allerkleinsten en iets groteren, lieve leidsters die ons goed op de hoogte houden, enige nadeel vind ik het delen van het trappenhuis met het hotel (dat neem ik de gemeente kwalijk, niet zozeer DKW)

• Vestiging: De Kleine Wereld – Plantage Middenlaan

Zeer betrokken pedagogisch medewerksters zorgen voor een fijne plek waar mijn kind met plezier komt

De zeer betrokken medewerkers van De Kleine Wereld Plantage Middenlaan, zorgen voor een fijne, ontspannen plek waar mijn kind met plezier naar toe gaat. De sfeer op de groepen is prettig en de medewerkers zijn erg betrokken. Communicatie is open en eerlijk, en maakt dat wij ons kind er met een gerust hart achterlaten.

• Vestiging: De Kleine Wereld – Plantage Middenlaan

Fijne opvang waar onze zoon met plezier heen gaat

De Kleine Wereld Plantage Middenlaan biedt een warme, vrolijk plek, waar wij onze zoon met veel plezier en vertrouwen heen brengen. Hij krijgt alle ruimte om zichzelf te zijn, alle aandacht om zijn verhaal te vertellen, alle vertrouwen om nieuwe dingen te proberen en alle rust om lekker te kunnen spelen. Als hij een paar dagen niet is geweest, verkondigt hij zelf dat hij naar zijn groep gaat.

Kundige leidsters

Het varieert wel per groep, maar met de leidsters van de huidige groep van onze dochter zijn we enorm gelukkig. Ze zijn rustig, kundig, lief en toegewijd.

• Vestiging: De Kleine Wereld – Ceintuurbaan

Fijne organisatie met vriendelijke en professionele medewerkers.

Tot nu toe heb ik de Kleine Wereld als prettige organisatie ervaren. Met name het contact met de medewerkers op de KDV waar onze zoon naar toe gaat, is erg fijn. Professionele medewerkers die erg lief zijn voor de kinderen en goed voor ze zorgen. De sfeer is fijn en geeft het gevoel dat de medewerkers het samen ook met elkaar kunnen vinden.

zie hieronder

Ik ervaar vooral de vaste leidsters van de zonnengroep als zo ontzettend zorgzaam, liefdevol en vakkundig. Dat ik mijn dochtersmet veel plezier en vertouwen wegbreng en denk, ze gaan weer een leuke dag tegemoet!

Mega fijne opvang

Een onwijs fijne opvang. We zijn vooral blij met de verschillende soorten leidsters (qua leeftijd, afkomst, opvoedstijl), dat vinden wij erg belangrijk. Ook het eten is een pluspunt, met name de bijzondere smaken en combinaties. Een klein nadeel is dat er nogal veel nieuwsberichten in de app worden gezet. Nog een tip: aan het dagritme een snack (groente oid) toevoegen aan het einde van de dag.

Super KDV en BSO met het kind als focus

Wij vinden dat DKW Van Hilligaertstraat echt een super KDV en BSO voor onze kinderen is. In vergelijking met 2 andere KDVen wat we hebben gebruikt, lijkt het als ouder dat deze heeft de focus echt op het kind en niet op de regels of op de leidsters. De varieteit van activiteiten dat aan de kinderen wordt aangeboden is echt indrukwekkend. Wij hebben gemerkt dat onze kinderen rustiger zijn geworden, en dat ze wat sneller aan het ontwikkelen lijken te zijn. De leidsters hebben altijd tijd, eind van de dag, om over het kind te spreken, onafhankelijk van hoeveel andere ouders er, op dat tijd, bij zijn.

Liefdevol en professioneel

Leuke, schone en goed onderhouden locatie. Niet teveel groepen waardoor het persoonlijk blijft. Leidsters zijn bekwaam en heel lief, ook vind ik het fijn dat zij goed kijken naar de speciale omstandigheden van ieder kind en daarop anticiperen. Fijn dat er ook vaak leuke dingen (buiten) ondernomen worden met de kids. We zijn heel tevreden; enige dat jammer is, is dat Peggy onlangs vertrokken is (Lennon vond haar heel lief) maar dat hoort erbij en hij is ook super gek op de andere meiden! :) Kortom we zijn heel happy en ga zo door!!

• Vestiging: De Kleine Wereld – Ceintuurbaan

zeer professioneel en erg warm

altijd een plezier om mijn kinderen in te dienen of op te halen. we worden altijd begroet met een grote glimlach en we zien dat ze zich goed voelen

• Vestiging: De Kleine Wereld – De Edelsteen

Ik zie dat mijn kind heel blij is bij De kleine wereld.

Ik zie dat mijn kind heel blij is bij De kleine wereld.

• Vestiging: De Kleine Wereld – Ceintuurbaan

Vetrouwlijk gevoel bij de leidsters

Als ouder vind ik vertrouwwen en goeie communicatie heel belangrijk. Als ik mijn zoon achter weet ik dat hij in goeie handen is.

• Vestiging: De Kleine Wereld – Ceintuurbaan

Een heel fijne locatie waar ons kind lachend naartoe gaat en oom weer lachend opgehaald wordt!!

Nvt

• Vestiging: DKW - van Hilligaertstraat

Fijne plek waar goed voor onze dochter gezorgd wordt.

Fijne plek waar goed voor onze dochter gezorgd wordt. Communicatie rondom haar voeding zou alleen iets beter kunnen.

Over De Kleine Wereld

Bij De Kleine Wereld snappen we dat opvang veel meer is dan opvang alleen. De ontwikkeling van een kind gaat continu door, dus werken we allemaal samen. Op een manier waar plezier voorop staat, voor het kind, hun ouders én onze medewerkers. De Kleine Wereld is een vertrouwde plek waar het kind graag naar toe gaat. Waar het kan zijn wie het is en wie het wil worden. Onze medewerkers kiezen wij met de grootste zorg. Zij vormen de kern van onze wereld. Onze medewerkers hebben oog voor het kind, passie voor hun werk en zijn trots op ‘hun’ kinderen.