Een zeer goede persoonlijke zorg

De opvang bevalt mij zeer goed voor mijn kleine dochter, ze wordt goed verzorgt en heeft het altijd naar haar zin

• Vestiging: KDV Sam&pebbles

Kind heeft het erg naar de zin:-)

Ik geniet ervan dat mijn zoon het erg leuk vind bij pebbles! Enige verbeterpunt zou zijn om 7u open gaan ivm mijn werk.

Betrokken, persoonlijk en flexibel

Sluiten goed aan bij behoefte en beleving van onze dochter. Doen leuke dingen, gezellig en spontaan, makkelijk in communicatie. Erg blij met de bso en mogelijkheid tot opvang in de vakanties.

• Vestiging: BSO Sam&pippi

Uitstekende locatie

Onze zoon gaat met veel plezier naar locatie Sam & Michiel op de Ulebelt, daar gaan ze op ontdekking en maken ze samen met de leidsters kennis met o.a. de natuur en boerderijdieren en het mooiste is dat ze lekker in de blubber mogen/kunnen spelen!

• Vestiging: PS Sam&michiel

Prettig KDV met lieve, creatieve begeleiding

Het is een prettig kinderdagverblijf met lieve, kundige begeleiders. Ze verzinnen altijd wel leuke dingen om te doen. Over het algemeen gaan de kinderen er met plezier heen. De ruimte binnen is in de winter wel donker en wat onoverzichtelijk vind ik zelf, maar de kinderen lijken daar geen last van te hebben.

• Vestiging: BSO Sam&koos

Wij vinden het een fijne opvang

Vanaf dag 1 voelde t goed! De sfeer, de leidsters en lekker buiten vooral in de takkenbende ;-)

• Vestiging: PS Sam&michiel

Gastvrij met oog voor de kinderen

Een gastvrije opvang waar het welzijn van de kinderen centraal staat. Wij hebben een overstap gemaakt vanuit een andere organisatie. Onze kinderen moesten wennen, maar dit was al snel gelukt. Ze voelen zich thuis en hebben hun plek helemaal gevonden. Communicatie met de locatie en ook met de klantenservice verloopt soepel. Er wordt meegedacht in mogelijkheden en oplossingen.

• Vestiging: BSO Sam&sjakie

Je brengt je kind met een fijn en veilig gevoel daarheen.regelmatig ontvang je leuke foto's en filmpjes

• Vestiging: PS Sam&billy

Persoonlijk en professioneel

Onze kindjes zijn altijd blij hier. Ondanks de grootte van de opvang locatie ervaren wij de opvang als zeer persoonlijk en individueel gericht. In overleg is er veel mogelijk. Leuk dat er met thema's wordt gewerkt en dat de kinderen veel buiten zijn.

• Vestiging: KDV Sam&koos

De leidsters zijn erg begaan en denken creatief mee en proberen dingen uit.

De leidsters zijn erg begaan en denken creatief mee en proberen dingen uit.

• Communicatie N.v.t.
  • Vestiging: KDV Sam&Gijsje

Leuke betrokken leidsters, lijntjes zijn kort altijd in voor een praatje , me zoon en dochters gaan met plezier maken al heel wat jaren gebruik van de psz

• Vestiging: KDV Sam&pebbles

Fijne plek om te ontwikkelen

Mijn zoon gaat al bijna na de basisschool en dat vind ik oprecht heel jammer, we hebben een hele fijne tijd gehad bij sam en michiel.

Vriendelijke vrolijke leidsters

Mijn 2 zoons zitten bij sam en Max en komen altijd vrolijk thuis na een dagje bso. Aangepast op hun leeftijd zijn er dingen te doen voor de kinderen. En ze kunnen heerlijk spelen in de grote speeltuin waar ook andere kinderen uit de wijk rondlopen. Ze voelen zich er kind aan huis.

• Vestiging: PS Sam&max

warme en gezellige BSO

De leidsters zijn warm naar de kinderen toe en werken mee om de kinderen een leuke middag te laten hebben

• Vestiging: BSO Sam&ronja

• Vestiging: PS Sam&pippi

Heel blij met de opvang!

Mijn kinderen gaan altijd met veel plezier! Zowel het kinderdagverblijf als de bso. Fijne zorgzame en lieve leidsters!

Goed gestructureerde organisatie

Wij ervaren Sam & Ko als heel prettig. De communicatie verloopt altijd vlot en vriendelijk. De kinderen hebben het heel erg naar hun zin op de BSO en het kinderdagverblijf. Ondanks deze lastige tijd hebben wij het gevoel dat de organisatie zich 1000% inzet om alles netjes voor elkaar te krijgen.

• Vestiging: KDV Sam&zaza

Mijn kinderen voelen zich thuis op de opvang en dat is voor ons belangrijk.

Mijn kinderen hebben het erg naar hun zin op de verschillende opvangvormen (kdv, peuterspelen en vwo/BSO). Het contact met de medewerkers op de locaties is erg goed, we worden goed door hun op de hoogte gehouden en ook met de centrale administratie is het contact erg goed.

• Vestiging: KDV Sam&pebbles

Goede communicatie fijne plek voor m’n kinderen

Communicatie naar ons ouders toe is super goed. Mijn kinderen gaan graag naar de peuterspeelzaal toe.

• Vestiging: PS Sam&abeltje

Goede begeleiding

Goede begeleiding en de vele buitenactiviteiten zie ik als een grote plus

• Vestiging: KDV Sam&zaza

Breng mijn kind altijd met een goed gevoel!

Lieve leidsters die echt aandacht hebben voor jouw kind. Hij gaat er altijd vrolijk naartoe en komt blij terug! Knap hoe de leidsters het tijdens drukke momenten allemaal weten te regelen. Er is altijd tijd om even de dag door te spreken :)

Toegankelijk en vertrouwd

Er heerst een ontspannen en vertrouwde sfeer op de groep. Ik heb enorm veel respect en vertrouwen voor/in de medewerkers op de groep. Ze staan altijd met een grote glimlach en tomeloze energie onze kleine op te wachten. Geef al deze mensen aub snel een vast contract!

• Vestiging: KDV Sam&Gijsje

Ik ben al jaren tevreden met Sam&Ko

• Vestiging: PS Sam&minoes

Wij brengen Vieve nu sinds september bij jullie. Vieve is altijd heel blij als we haar ophalen dus zij heeft het er goed naar haar zin gelukkig. Maar wij vinden dat de communicatie wel wat beter kan. Laatst had ze bijvoorbeeld ineens 200 cc voeding gekregen i.p.v. 180 over de hele dag. Ik weet dat jullie met personeelstekort en zieke zitten maar dat weerhoudt er niet van dat de communicatie onderling wat beter kan. Verder zouden we het leuk vinden als we wat meer foto's en informatie zouden krijgen. Weet dat dat ook niet altijd meevalt om te maken of te doen maar we krijgen best weinig mee van haar dag. We bedoelen het niet als kritiek want zijn over algemeen tevreden maar willen wel eerlijk zijn.

• Vestiging: KDV Sam&sjakie

Prima!

Goed persoonlijk contact, mee willen denken in oplossingen. Maar weinig ruilmomenten beschikbaar.