Tevreden

Onze zoon zit bij de dribbels. Er worden leuke gerichten activiteiten gedaan. Ook krijgen we vaak foto's en dat is echt heel leuk om te zien. Wij zijn erg tevreden

• Vestiging: KDV Babbeloes

Bedankt voor je reactie! Wat fijn dat jullie zo tevreden zijn, we zullen het doorgeven aan onze medewerkers!

Mijn kinderen gaan heel graag naar de opvang!

De juffies zijn aardig, behulpzaam en het allerbelangrijkste: geven onze kinderen elke keer weer een mooie, interessante dag !

• Vestiging: KDV Madelief

Bedankt voor je fijne reactie, we nemen het graag mee in ons overzicht!

Mike heeft er naar zijn zin

Ik merk aan mijn zoontje dat hij het er naar zijn zin heeft dus dat is positief Helaas heb ik wel 2 x wat minder leuke aanvaring gehad met een personeelslid Dit is ook al besproken met leidinggevende En ik ben ook echt niet tevreden over hoe snel ze bellen dat je je kind op moeten halen Ivm verkoudheidsklachten Die dagen ben je dan ook kwijt en heb je voor niks betaald Dit is heel vervelend als ze vaak bellen Ik zelf sta ook op een kinderopvang en wij sturen bijna nooit kinderen naar huis Tenzij ze echt ziek zijn en koorts hebben En wij hanteren ook de beslisboom Verder heb ik er nog nooit een ontwikkelings gesprek gehad Mijn zoontje is inmiddels 3 Ik kan helaas niet zeggen dat ik altijd even tevreden ben Dus echt aanbevelen aan andere gebeurt niet zonder de nadelen erbij te vermelden maar er zit geen andere opvang op hooge zwaluwe dus dat is dan hun geluk en kracht

• Vestiging: KDV Bellabling

Hoi Monique, bedankt voor je duidelijke mening en reactie. We stellen het op prijs dat je de tijd hebt genomen om een review af te geven. Gelukkig heeft je zoontje het goed naar zijn zin bij Bellabling, maar natuurlijk willen we wel graag met je bespreken waar je zelf tegenaan loopt, dus misschien kunnen we een keer een persoonlijke afspraak met je inplannen om deze onderwerpen door te spreken. Ik zal je reactie in ieder geval doorgeven aan de vestiging.

Professionele opvang met leuke pedagogisch medewerkers

Mijn zoontje van 3,5 jaar zit inmiddels al 2,5 jaar bij kinderdagverblijf Madelief, bij de kindjes van de Bloementuin. Hij vind het daar altijd leuk. Ook daar laat hij zijn boeven gedrag zien, dat zegt genoeg over hoe zijn welbevinden is en hoe veilig hij zich daar voelt. Ze begroeten de kinderen, doen leuke afwisseling de activiteiten en zorgen dat je een leuke update krijgt via Konnect. De foto’s die je krijgt maken de dag voor een ouder levendig, zo kan je even een kijkje in de keuken nemen bij de opvang. Erg gezellig! Er is een ding wat ik persoonlijk jammer vind en dat is de buiten speelruimte, het blijft een stenen oppervlakte. Mijn zoontje heeft daar gelukkig geen last van, die knort lekker in zijn rode auto of motor over de buitenspeelplaats. De medewerkers maken er altijd een leuke dag van. Zo ook in de corona tijd, ze zijn langsgekomen komen om samen met Coco, zijn verhaaltje voor te lezen. Als mijn zoontje met een glimlach na een dagje opvang mee naar huis gaat, ben ik als ouder tevreden.

• Vestiging: KDV Madelief

Bedankt voor je positief kritische reactie, P. Mooi om te lezen dat je zoontje het zo goed naar zijn zin heeft. De buitenspeelruimte komt inderdaad vaker ter sprake...gelukkig proberen de medewerkers deze toch zo gezellig mogelijk te maken en kunnen de kinderen toch lekker naar buiten. We zullen je bevindingen terugkoppelen naar de medewerkers, fijn dat je de tijd hebt genomen om deze in te vullen!

Erg fijne opvang met hele lieve juffen! Fijn dat er ondanks de Corona maatregelen toch fijne overdracht momenten zijn. De communicatie is top en ze zijn makkelijk te bereiken zowel telefonisch als via de app. Er word langs alle kant mee gedacht en overlegd. Super leuk om via foto’s te zien wat ze die dag allemaal doen. De heren hebben het echt heel erg naar hun zin!

• Vestiging: KDV Bellabling

Nou, dat is nog eens een topreactie, Kiki! Bedankt!

Hele fijne opvang, kinderen altijd blij!

Onze kindjes vermaken zich goed en de communicatie met ons ouders is altijd prima. Geïnteresseerd, ontspannen en positief.

• Vestiging: KDV Bellabling

Kort maar krachtig, Ryanne! Bedankt voor je leuke reactie, we koppelen het terug naar de leidsters. Bedankt voor je vertrouwen in Eskadee.

Voldoet

De medewerkers van het kinderdagverblijf zijn lief en enthousiast. Wat ik mis is de connectie met de ouders. Onze dochter zit nu 1,5 jaar op de opvang en we hebben 1 gesprek gehad met de leidsters. We horen bijna alleen maar algemene verhaaltjes en niet hoe Hannah zich gedraagt ten opzichte van de juffies en/of kinderen. Dit ervaren wij als een zeer groot gemis. Het voelt soms wat grootschalig en onpersoonlijk aan. Hannah blijkt altijd heel vrolijk te zijn en dat doet ons plezier, echter merken wij bij thuiskomst dat ze vaak erg overprikkelt is van de dag. Met het ophaalmoment is het vaak ook best hectisch en ik vraag me soms weleens af of dit overdag ook zo is. Ondanks alle vertrouwen in de juffies hadden wij toch meer willen zien/meemaken van hoe het er aan toe gaat overdag. Bij de intake kregen wij vooral de praktische zaken te zien, mijn tip is om ouders ook een half uurtje/uurtje mee te laten kijken op een groep. Met de corona tijd was het extra rommelig maar dat kan ik wel begrijpen. Nu de opvang weer helemaal open is lijkt het zich weer te stabiliseren en zien we weer vaste gezichten wat erg fijn is. Het is maar net wat je zoekt in een opvang. Het is een prima opvang. Wij zoeken toch iets meer verbondenheid en kleinschaligheid, daarom hebben wij ervoor gekozen te veranderen van opvang per 1 juli. Dit was geen makkelijke keuze.

• Vestiging: KDV Bibelot

Hoi Karin, wat fijn dat je ons zo uitgebreid hebt meegenomen in jullie bevindingen. We zullen deze daarom ook zeker meenemen als terugkoppeling naar de vestiging. Blijft wel spijtig dat we je niet hebben kunnen overtuigen om toch gebruik te blijven maken van onze opvangmogelijkheden. Nogmaals bedankt voor je terugkoppeling, je hebt mooi verwoordt hoe sommige dingen voor verschillende ouders anders kunnen overkomen. Bedankt voor je vertrouwen in de afgelopen tijd!

Fijne kinderdagopvang

Prettig in contact. Mijn kind is in beeld. Schrijven altijd een leuk verhaaltje aan het einde van de dag.

• Vestiging: KDV Bibelot

Bedankt voor het invullen van de review, Lotte. De dagboekjes worden door de ouders inderdaad vaak gezien als een mooie samenvatting van de dag. We nemen je bevindingen mee naar de locatie!

Wij hebben het volste vertrouwen in de opvang bij Bellabling

• Informatievoorziening tijdens corona
  • (thuis) Activiteiten N.v.t.
  • Vestiging: KDV Bibelot

Bedankt Corien, we geven het graag aan onze medewerkers bij Bibelot door!

Een fijne, vertrouwde en gezellige opvang!

Een fijne, vertrouwde opvang voor ons meisje. Ze wordt gevolgd in haar eigen tempo, ritme en ontwikkeling en 'moet' niet mee met het ritme van de groep. Omdat ze nog maar een baby is geeft dat een heel fijn gevoel. Tegelijkertijd wordt er juist heel goed meegedacht en als er zorgen zijn over haar worden deze direct met ons gedeeld. Onze normen en waarden welke wij als ouders in de opvoeding mee willen geven worden volledig gerespecteerd. Ze wordt echt als onderdeel van de groep gezien en mag meedoen met diverse activiteiten, de foto's die we dagelijks krijgen zijn top! We brengen en halen haar iedere dag opnieuw met een enorme big smile op haar gezicht. Gedurende de Corona periode was het heel fijn om gebruik te mogen maken van de noodopvang, deze was prima geregeld maar ook qua looproutes en regels was alles duidelijk en helder. Locatie zit op 1e verdieping wat voor de dagelijkse gang van zaken voor ons geen probleem is, echter vraag ik me wel af hoe het qua evacuatie zit met al die kleintjes?

• Vestiging: KDV Madelief

Hoi Charlotte, bedankt voor je uitgebreide en positieve review. We vinden het prettig om te lezen dat je zo tevreden bent. Voor wat betreft jouw opmerking over de 1e verdieping zal ik vragen of iemand van de locatie hier even persoonlijk bij je op terugkomt en we zullen het als algemene opmerking meenemen in de terugkoppeling.

Prima KDV. Lekker Hollands

Lieve leidsters en ons kind gaat graag naar de kdv.

• Vestiging: KDV Bibelot

Hoi M, wat leuk dat je met een paar korte woorden toch zo'n duidelijke en gezellige mening hebt achtergelaten! Bedankt voor jouw terugkoppeling.

Positief en vriendelijke leidsters.

Tevreden over de opvang en leidsters. Iets minder tevreden over inzet ruildagen en flexibiliteit.

• Vestiging: KDV Bellabling

Hoi Robin, bedankt voor je review, we nemen jouw opmerkingen mee in de interne terugkoppeling. Fijn dat je even tijd hebt genomen om een reactie te schrijven.

Vriendelijk.

Allebei mijn kinderen zitten of hebben op de opvang gezeten. Goed gevoel altijd, maar niet altijd "geluisterd" naar mijn dagelijks schema.. bijvoorbeeld met slapen of voeding. Meerdere malen gevraagd... bij de 2e merk ik het meer dan bij de eerste. Na een paar keer herhalen gaat het wel beter, ik snap ook wel dat ze op de opvang zelf een schema moeten aanhouden, maar als je dan savonds met een oververmoeid kind zit is dat niet fijn. Ook dat de ouders met schoenen binnen mogen vind ik niet goed. Andere verblijven moeten ouders hoezen om de schoenen. Heel vies dat de baby's daar kruipen.

• Informatievoorziening tijdens corona
  • (thuis) Activiteiten N.v.t.
  • Vestiging: KDV Bibelot

Hoi Laura, gelukkig laat je ons weten dat over het algemeen je gevoel over de opvang goed is. En deze reviews zijn natuurlijk uitermate geschikt om verbeterpunten aan te geven, we vinden het fijn dat je kritisch bent want dan kunnen we die punten ook meenemen in ons overzicht naar de locatie. Want pas als zij hier iets over horen, kunnen ze dit verbeteren, dus is jouw mening erg belangrijk. Bedankt voor jouw tijd!

Na verwachting

Goede ervaring , vriendelijk personeel

• Vestiging: KDV Bibelot

Bedankt voor je reactie, Krzysztof! We stellen het erg op prijs dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten.

Wij zijn zeer tevreden over de opvang in Hooge Zwaluwe

Het ziet er netjes uit op de groep. Communicatie is altijd goed. Ontvangst is vriendelijk. Kortom wij hebben niets te klagen over de opvang voor Mila.

• Vestiging: KDV Bellabling

Hoi Arjan, wat fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn over de opvang van Mila! Bedankt voor jullie tijd, we koppelen het zeker terug naar onze medewerkers.

Ik ben blij dat ik uiteindelijk voor eskadee heb gekozen als opvang plek voor mijn zoontje

Zowel mijn zoontje als ik komen graag bij de Vlindertuin. We vinden de juffen geweldig. Zelf in het weekend komen de juffen en de kindjes voorbij in gesprekken of een spel. De begeleiding is top en ik zie mijn zoontje soms ineens thuis (positieve) dingen doen die hij op ‘schooltje’ heeft geleerd. De sfeer is prettig met halen en brengen. Daarnaast word er altijd tijd vrijgemaakt om het over vanalles te hebben. Ik ben ook blij met het meedenken van de juffen.

• Vestiging: KDV Madelief

Hoi Jolanda, afgezien van het feit dat het heel mooi is om te lezen dat het op de locatie zo goed gaat en jullie tevreden zijn, is het natuurlijk helemaal een opsteker dat je zoontje thuis verder gaat met wat onze leidsters hem hebben geleerd. Top! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om dit aan ons te laten weten.

Goed geregeld en Wietske is super!

Wietske is betrouwbaar, professioneel en heel lief. De andere medewerkers wisselen regelmatig dan is het nog fijner dat Wietske er is! De ruimte binnen school is ook prettig en bekend voor de kinderen. Ik ben blij dat de kinderen veel buiten kunnen spelen. Na een lange schooldag hoeven ze niet nog uren lang bezig gehouden te worden. Laat ze maar lekker spelen en buiten zijn. Wietske wisselt activiteiten en vrij spelen perfect af.

• Aandacht ontwikkeling kind N.v.t.
  • Vestiging: BSO Hofpleintje

Wij zijn inderdaad ook erg blij met de samenwerking met Basisschool Elsenhof en de mogelijkheid van buiten spelen, Renée. En wat fijn dat je de professionaliteit van Wietske en haar collega's zo mooi en pakkend weet te omschrijven. Dank je wel daarvoor!

Fenne heeft het goed naar haar zin!! Dus gaat altijd met veel plezier!! Ik heb een heel goed gevoel bij jullie!! Ook tijdens de extra noodopvang!

• Vestiging: BSO Zeeslag

Op zo'n review kunnen we natuurlijk ook alleen maar positief reageren, Wilma! Dank je wel voor de door jou genomen moeite om een reactie te geven, we zullen het zeker ook doorgeven aan de locatie.

Mijn kind gaat graag.

Ons kind heeft altijd zin om naar Babbeloes te gaan. De leidsters hebben voldoende aandacht voor hem. We krijgen informatie op tijd en worden bij vragen oid altijd goed geholpen.

• Vestiging: KDV Babbeloes

Hoi Lotte, altijd fijn om te lezen dat kinderen graag naar onze locaties komen. Bedankt voor je reactie, we nemen je opmerkingen en beoordeling mee in ons overzicht naar de medewerkers bij Babbeloes.

Goed echter mag communicatie soms wat pro actiever. Als er wijzigingen zijn qua leeftijd van de groepsindeling, wisselingen van personeel etc. Nu wat vaker iemand anders met opstart vd dag gezien. Wat vaker gewisseld. Komt mogelijk ook door corona maar is wel verwarrend voor het kind soms.

• Vestiging: KDV Babbeloes

Bedankt voor je review, Elise. Ook voor de opmerking over de communicatie. Die opmerking zullen we ook zeker terugkoppelen naar de locatie. Het is heel fijn dat je het zo duidelijk hebt verwoordt, want dan kunnen onze medewerkers kijken of ze dit zelf ook zo (hebben) ervaren en of ze verbeteringen kunnen doorvoeren op de genoemde punten.

Erg goede communicatie en fijn kinderdagverblijf!

Mijn zoontje van 14 maanden gaat met veel plezier spelen bij KDV Madelief (groep de Vlindertuin). Er worden leuke activiteiten geboden, erg fijne communicatie met brengen/halen en via de ouderapp ( vooral de foto’s zijn super), ook in de lockdown werd hij niet vergeten en werden er allerlei activiteiten aangeboden. Zelfs kwamen de leidsters op afstand even langs, dat was helemaal geweldig ! De leidsters zijn lief en heel zorgzaam, denken ook mee als je met vragen zit !

• Vestiging: KDV Madelief

Onze leidsters zijn tijdens de periode dat we vanwege corona gesloten waren, vaak bezig geweest met het feit dat ze het belangrijk vonden om toch contact met de kinderen thuis te houden. Ze hebben op verschillende manieren toch contact kunnen houden en waren daar zelf ook blij mee. Fijn om te lezen dat dat ook zo ervaren is bij de ouders en kinderen die thuis waren! Bedankt voor het doorgeven van jouw mening!

Fijn overleg.

Sluiten aan bij opvoeding thuis. Fijn dat dit kan in overleg.

• Vestiging: KDV Babbeloes

Beste C, wat fijn om te lezen dat je tevreden bent, zeker over het overleg met jullie als ouder(s) om samen tot een goede opvang te komen. We nemen je opmerkingen natuurlijk mee in ons overzicht en de terugkoppeling naar de medewerkers bij Babbeloes. Bedankt voor de door jou genomen moeite.

Prettige opvang maar wel met wisselende ervaringen

Wat vooral opvalt is dat ons kind heel erg verschillend reageert op verschillende werknemers. Bij de een loopt ze fluitend naar binnen bij wijze van en bij de ander wil ze ons niet loslaten en begint ze te huilen. Dit heeft voor mijn gevoel te maken met de houding van die werknemer zowel richting kind als richting ouders. Alles is heel rechtlijnig en zwart wit terwijl dat bij andere werknemers helemaal niet het geval is wat ook veel prettiger overkomt. Er zitten ook regelmatig poepstrepen in het ondergoed van ons kind waarbij wij ons afvragen of ze enige ondersteuning krijgt bij de toiletgang.

• Vestiging: KDV Babbeloes

Beste anoniem, bedankt dat je de moeite en tijd hebt genomen om ons te laten weten wat jouw mening over de opvang van je kindje is. We nemen je opmerkingen uiteraard mee in ons overzicht naar de vestiging. Daarnaast is het misschien ook wel prettig als we samen met jou een gesprek kunnen aangaan om een en ander persoonlijk door te spreken. We horen graag van je of je daar gebruik van wilt maken.

Prima en vertrouwde opvang voor de kinderen

Wij maken al meer dan 3jaar gebruik van de kinderopvang en dit met veel vertrouwen! Beide kinderen hebben plezier, ontwikkelen zich en kunnen wij met een gerust hart brengen!

• Vestiging: KDV Babbeloes

Wat een superfijne reactie, Michelle! Mooi om te lezen dat jullie zo tevreden zijn, we koppelen het graag terug naar onze medewerkers. Bedankt voor je review!

Een professioneel dagverblijf

Ondanks de Lockdown wisten Elly en Patricia hun betrokkenheid te tonen voor zowel ouders als onze 1 jarige dochter. Dat hebben wij als zeer prettig ervaren! Op de groep kijken de leidsters goed naar wat het kind nodig heeft en bieden verschillende creatieve activiteiten aan om de ontwikkeling te bevorderen. Dit gaat op een hele leuke manier.

• Vestiging: KDV Madelief

Heel leuk om te lezen dat jullie zo tevreden zijn! In de lockdown hebben we inderdaad bij onze medewerkers gezien dat ze het erg belangrijk vonden om betrokken te blijven bij kinderen én hun ouders, dus om dit ook terug te lezen in een review is een goede opsteker voor ons als organisatie. We zullen je mening naar de vestiging, maar zeker ook persoonlijk naar Patricia en Elly terugkoppelen. Bedankt voor je tijd!