Mijn kind heeft het hier naar de zin. Het is wel erg duur en tegenwoordig is het ook afwachten of je opvang heb wat nogal onrust geeft. De opvangjuffen zijn echt lief en hebben veel geduld. Ze zijn altijd in om te knutselen of spelen wat de behoefte van het kind is en of het uiteraard past. In de vakantie doen ze altijd leuke activiteiten. Helaas is de flexibiliteit van bv het kiezen van een pakket qua opvangmogelijkheden minder. Daar zou nog wel ns naar gekeken mogen worden en de informatie per mail is te lang en uitgebreid. Soms komen er mails die zo lang zijn dat ik halverwege opgeef.

Heel fijne opvangplek

De opvangplek voor mijn dochter is heel fijn. Er werken lieve en ervaren medewerksters bij wie ik haar met een gerust hart achter laat. Ze wordt er goed verzorgd, ze hebben oog voor haar behoeften en mijn dochter is altijd blij als ze kan gaan en als ik haar weer ophaal ook.

Excellent

Nice and lovely people, the girls are very creative, my son really enjoy and like to be there... I feel calm and I know that my son is safe.

Slecht

Mijn ervaring met het personeel op de kdv en op de bso is super goed!!! Wat een lieve en zorgzame mensen werken hier!!!! Hier mee is alles gezegd helaas. Achter de schermen gaat er zoveel mis en dat er iedere keer 1 dag van te wordt aangegeven dat er wegens personeelsgebrek de groep dicht moet is onwijs kortdag en werkt irriterend. Buiten dat duren deze wachttijden bij Yes onwijs lang dit heb ik nog nooit nergens meegemaakt!!! Vaker aangegeven om te gaan werken met eventueel uitzendkrachten of zzpers maar het lijkt wel alsof zij het gebrek aan personeel niet willen opvullen? Ik zou bijvoorbeeld zeker met mijn diploma als zzper aan de slag gaan bij de bso maar ja helaas

• Informatie vanuit Yes!

Hartelijk dank voor uw reactie. We begrijpen heel goed dat het erg vervelend is als wij vanuit overmacht een dag geen opvang kunnen bieden en u dit pas kort van tevoren hoort. Helaas kampen wij net als de hele sector kinderopvang en veel andere branches, met een tekort aan beschikbare medewerkers. Het sluiten van een groep is soms helaas onontkoombaar, maar proberen we echt tot een minimum te beperken. We kijken dagelijks organisatiebreed naar de kindaantallen en beschikbare medewerkers, en proberen vooruit te kijken. De situatie verandert voortdurend; medewerkers worden ziek, (zelf)testen positief, blijven langer ziek dan verwacht en ouders melden kinderen vaak pas op het laatste moment of niet af. Dat maakt dat bij een te vroegtijdig besluit we groepen zouden sluiten die uiteindelijk wel open hadden kunnen gaan. Ons streven is alle groepen open te houden op een veilige en verantwoorde manier. Daar stellen we alles voor in het werk. Pas als we zeker weten dat dat niet lukt, gaan we over tot een dag of paar uur geen opvang. Ondertussen doen wij er alles aan om voldoende medewerkers te hebben. We werven voortdurend, bieden aantrekkelijke (combi)contracten aan, staan in nauw contact met de opleidingen en hebben daarnaast ook een interne opleiding. Binnen de wet- en regelgeving staan wij open voor alle manieren om voldoende medewerkers beschikbaar te hebben. Uiteraard staan wij ook in contact met uitzendbureaus en komen wij graag in contact met zzp'ers die de juiste diploma's, certificaten en beschikbaarheid hebben om het personeelstekort het hoofd te bieden. Indien u de juiste papieren heeft om in de kinderopvang te werken, horen we heel graag van u: [email protected]. Met vriendelijke groet, Yes! Kinderopvang

Mijn dochtertje gaat er graag na toe.

• Informatie vanuit Yes!

Lieve juffen waar mijn dichter zich thuis voelt

De juffen zijn echt super, wat een lieve dames. Onze dochter had in het begin best een beetje moeite met naar de BSO gaan maar doordat de juffen zo lief zijn en haar zo goed hebben geholpen vind ze het nu super leuk. Keer op keer worden er weer leuke activiteiten bedacht, zeker het klimmen en klauteren wordt erg gewaardeerd. Jammer dat we tegenwoordig niet meer af en toe een leuke foto krijgen.

• Informatie vanuit Yes!

Top locatie met vriendelijk personeel.

Ik breng mijn dochter hier altijd met een goed gevoel weg. De leidsters van de locatie lindelaan zijn erg vriendelijk, meedenkend en een luisterend oor voor de ouders. Wat betreft de corona en de ruilmogelijkheden op dit moment is jammer, de flexibiliteit naar de ouders toe die onregelmatig werken is hierdoor weg. Hopelijk kan alles snel teruggedraaid worden. Ik zou deze opvang zeker aanbevelen, prachtige tuin om te spelen voor de kinderen en als het regent hebben ze een badje binnen waar de kinderen veel plezier van hebben. Foto's ontvangen van je kind terwijl je zelf aan het werk bent maakt je toch blij!

• Informatie vanuit Yes!

Top, fijn, lieve mensen ons zoontje heeft het fijn daar. Minder fijn is opvang vaak dicht dus heb ik dan een probleem met m'n werk ik zou ook niet de enige zijn met dit probleem.

• Informatie vanuit Yes!

Opvang met ruimte voor persoonlijke aandacht

Al 11 jaar maken wij gebruik van de opvang van Yes! aan de Lindelaan. Nog een maand en dan is het tijdperk van kinderopvang voorbij. Stiekem vinden wij dat wel heel jammer. De meiden op de groep zijn enorm leuk voor de kids, ook heel lief en zorgzaam, maar ook als ouder kun je er terecht voor tips & adviezen of gewoon voor een gezellig kletspraatje. Ook heeft de locatie echt onze verwachtingen overtroffen; een mooie natuurtuin met alle ruimte om te ontdekken, groente / fruit te laten groeien en vrij te spelen.

• Informatie vanuit Yes!

Mijn zoon heeft het erg naar zijn zin.

Abdullah gaat graag naar de vso en bso, heeft vrienden gemaakt en hij krijgt volle aandacht van de leidsters. Ik zie ook dat Abdullah verandert in eetgedrag. Hij lust en proeft meer dan normaal.

• Klantenservice N.v.t.

Organisatie oké, pm'ers geweldig

Niet meer zo flexibel als jullie eerst waren, wat gedeeltelijk te begrijpen is door de huidige omstandigheden en het personeelstekort. Gelukkig maken de geweldige pm'ers een hoop goed en gaan onze kinderen met veel plezier naar de opvang.

• Informatie vanuit Yes!

Fantastische PM'ers, leuke sfeer, elke dag weer welkom

Heel erg tevreden en blij met de peuterspeelzaal op de Bilderdijklaan. Heel kind gericht. Kijken echt naar de behoefte en wensen van het kind. Moeizame start maar door de lieve juffen en mogelijkheden voor opbouw gaat het nu erg goed. Prettige en duidelijke communicatie vanuit de pm'ers. Denken mee en geven ons kind en ons elke dag het gevoel welkom te zijn. Onze dochter gaat er met veel plezier naartoe. Thema's komen tot leven, leert veel. Graag deze juffen Kelly, Jolanda en Priscilla(vve) op de groep houden. Klantenservice heb ik als minder prettig ervaren. Voelde bijna als een last om kind aan te melden. Voor de stap om kind naar de opvang/psz te brengen vond ik het persoonlijk te zakelijk. Nu enorm blij dat we wel voor Yes! gekozen hebben.

• Informatie vanuit Yes!

Lieve medewerkster en fijne plek

Mijn zoon komt altijd blij weer naar huis en hij heeft het altijd leuk gehad. Ook nu hij steeds meer kan vertellen, merk ik dat hij het goed naar zijn zin heeft bij de peutergroep.

• Klantenservice N.v.t.

Bso

Bso is echt een zooitje, Ik heb nog nooit een gesprek gehad over mijn oudste zoon. Geen eens via de telefoon, niemand is te bereiken. Al over gemaild Geen reacties. Het is dat ik het keihard nodig heb. En ja de laaste weken geen personeel echt belachelijk en dat een dag van te voren rond en uur of 5 doorgegeven. Slecht Locaties worden veranderd en niet doorgegeven!! Ook heel slecht En dat is met ukkies zelfde! nog nooit een voorgaand gesprek gehad. En dat zal wel gewoon moeten. Het zal wel aan de locatie/ manager liggen. want mijn moeder werkt er ook en bij haar is alles goed geregeld. Staat op een andere locatie en zij doet altijd eindgesprekken of tussendoor. Meiden die daar staan zijn wel top! Van de bso ken ik niemand. Voor hoe het de laaste maanden gaat zijn jullie echt geen 8 waard.

• Informatie vanuit Yes!

Hartelijk dank voor uw reactie en het delen van uw ervaring. We betreuren uw ervaring op de locatie en gaan hier uiteraard mee aan de slag. Zoals u ook zelf al aangeeft past uw ervaring niet bij Yes! Kinderopvang. Ondanks de personele krapte proberen we de groepen zo goed mogelijk open te houden. We willen niet onnodig een groep sluiten en dat weten we helaas pas op het laatste moment als we zicht hebben op de ziek- en betermeldingen voor de volgende dag. Indien we eerder zien dat een groep niet open kan blijven, informeren we ouders uiteraard eerder. Dat was bij u helaas niet het geval. Dat spijt ons. We zullen hier extra alert op zijn. Uiteraard hopen we geen groepen meer te hoeven sluiten. Daar zijn we hard mee bezig. Onze welgemeende excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Yes! Kinderopvang

Ik had geen ervaring

Ik ben hele erg blij met alles

• Informatie vanuit Yes!

Super lieve en goede zorg voor onze kinderen

De pedagogisch medewerkers weten wat ze doen. Ze zijn zorgzaam super lief en houden u als ouder goed op de hoogte van ontwikkelingen. Kortom super! Ik laat mijn kinderen hier met een gerust Hart achter! Dit is bij Locatie de grote Beerstraat.

Fijne opvang

Fijne opvang Mijn dochter heeft het er altijd naar haar zin.

Fijne opvang

Fijn personeel, fijne locatie. Onze zoon gaat er altijd graag heen.

Een leuke kinderopvang

• Informatie vanuit Yes!

fijne locatie met geweldig personeel

fijne locatie met fijn personeel. ik laat mijn zoontje met een gerust hart achter bij deze juffen.

Tevreden

Mijn kind is happy bij yes

• Informatie vanuit Yes!

Ontzettend lieve leidsters, goed voor onze zoon

Onze zoon heeft het erg naar zijn zin, de leidsters zijn altijd vriendelijk en correct. Ze zijn goed voor onze zoon. Ik laat hem met een gerust hart bij hen achter. Ze zijn altijd vrolijk als en vriendelijk en hebben aandacht voor onze zoon. Zelf als hij ziek is krijg ik een berichtje om te vragen hoe het met hem gaat. Waarom dan geen hoger cijfer? Dat heeft niets te maken met de leidsters maar met de communicatie vanuit de organisatie. Soms krijg ik geen reactie op mijn mail en de communicatie dat de groep de volgende dag dicht is komt laat waardoor ik niets anders meer kan regelen. En ik begrijp echt dat er vanwege onderbezetting dingen lastig zijn en niet gaan zoals jullie willen. Maar dit heeft wel meer aandacht nodig.

• Informatie vanuit Yes!

Ik ga met een gerust hart naar mijn werk

De vaste juffen van de groep zijn echt super ! Mijn dochter heeft het altijd naar dr zin. Ze denken met je mee in oplossingen en luisteren naar wat je als ouder belangrijk vind ! Ik ben ontzettend blij met de locatie lindelaan ! Wel vind ik het jammer dat er vaak fouten worden gemaakt door invalkrachten. Deze geven dan vaak aan dat ze iets niet wisten. Er word een dossier bijgehouden en alle kindjes hebben een schriftje waar info in staat dus deze invalkrachten mogen wel eens op de vingers getikt worden want dit is de laatste tijd echt een drama.

• Informatie vanuit Yes!

Lieve juffen maar luisteren niet

Mijn ervaring en zelfs die van het kind is dat de juffen vooral met zich zelf bezig zijn en vooral naar de kinderen niet het geduld op brengen om écht te luisteren.

• Informatie vanuit Yes!

Hartelijk dank voor uw reactie en het delen van uw ervaring. We betreuren uw ervaring op de groep en gaan hier uiteraard mee aan de slag. Uw ervaring past niet bij wat Yes! Kinderopvang wil doen, waar we voor staan en wie we willen zijn. Onze welgemeende excuses. Met vriendelijke groet, Yes! Kinderopvang

Kleinschalig, liefdevol met aandacht voor het kind

Zeer tevreden over de locatie Gerard Alewijnstraat (regulier) waar onze dochter wordt opgevangen. De pedagogisch medewerkers hebben gerichte aandacht voor ieder kind, er is altijd tijd voor een warme overdracht en de sfeer op de locatie/groep ervaren wij als zeer prettig. Echter vinden wij de communicatie met de klantenservice matig. Door personeelstekorten en overige redenen is de klantenservice niet altijd op de openingstijden bereikbaar. Beleidsmatig is de communicatie over bijvoorbeeld wijzigingen in contracten voor ouders een hoop geregel, waarbij wij het gevoel hebben van het kastje naar de muur te worden gestuurd. De communicatie via de portal vinden geen 5 sterren waard. De portal is onoverzichtelijk, niet alles kan in de app geregeld worden waardoor je toch naar de website wordt gestuurd, die slecht werkt op de telefoon. De Kiddo-app is niet van deze tijd.

Klaverveld 173

2492KB Den haag

Over Yes! Kinderopvang

Het beste voor kinderen én ouders, dat is waar wij ons iedere dag weer optimaal voor inzetten. Dat doen we omdat en doordat we buitengewoon betrokken zijn bij onze kinderen en ouders. Yes! Kinderopvang is er voor ú! Daarom zijn we benieuwd naar uw ervaringen.