Slecht bereikbaar

Telefonisch erg slecht bereikbaar

Veel te veel gedoe

Mijn vrouw werkt bij Yes, volgt ook een opleiding waar ze veel tijd in steekt en daarom moet onze zoon 1 dag in de week opgevangen worden. Dan blijkt de vakantieopvang niet op dezelfde dag beschikbaar en wordt er doodleuk 2,- meer (dan ook het maximale tarief voor de kinderopvangtoeslag) per uur in rekening gebracht. Vervolgens moeten er 3 mensen naar kijken voor het recht gezet kan worden. Wat uiteindelijk gedaan wordt door een locatiemanager. Dit lijkt mij toch meer gedoe dan strikt noodzakelijk.

• Informatie vanuit Yes!

Hartelijk dank voor uw reactie. Het spijt ons dat u de acties die wij voor u gedaan hebben, op deze manier heeft ervaren. Gezien de grote vraag naar opvangplekken en een krap personeelsbestand, moeten we soms meer acties uitvoeren om de gewenste opvang te kunnen bieden. Dit doen we uiteraard met veel plezier. Het kost soms iets meer tijd en soms zijn er ook meerdere afdelingen bij betrokken. De afdeling Kindplanning plant de kinderen en de locatiemanager heeft zicht op de groepsdynamiek. Samen hebben ze voor u de gewenste opvang kunnen realiseren. De klantenservice is het aanspreekpunt en zij hebben het proces bewaakt en u geïnformeerd over de stappen die we als organisatie voor u gingen nemen en van wie u een reactie tegemoet kon zien. We betreuren het dat u dit op een andere manier heeft ervaren, maar zijn blij dat we u hebben kunnen helpen met het gewenste opvangplekje. Met vriendelijke groet, Yes! Kinderopvang

Lieve en zorgzame medewerkers

De medewerkers zijn allemaal even lief en zorgzaam. Alles is bespreekbaar. Ze organiseren leuke activiteiten. Ik laat mijn dochter met een gerust hart achter!

• Informatie vanuit Yes!

Lieve pm'ers die hun best doen!

Goede opvang

• Informatie vanuit Yes!

Leuke leidsters, maar de communicatie loopt vaak mis.

Wij hebben genoten van de leidsters van Yes Kinderopvang en hun creativiteit met activiteiten en de zorg voor de kinderen. Wij vinden het jammer dat er was niet gecommuniceerd over wanneer een leidster weg ging en als een nieuwe leidster de plek over naam. Wij vinden dat extra betalen voor ruildagen was zonder want je betaalt voor kinderopvang al gebruik je het niet altijd. Ook vonden wij de ouderportaal niet fijn. Wij missen foto's tijdens vakantie en studie dagen. Ook missen wij een plek waar wij als ouder kunnen bijzonderheden opschrijven. Zeker als er corona in onze gezin is en de kinderen lopen zelf naar binnen (BSO). De telefooon niet opnemen tijdens pauze vond ik ook niet kunnen. Als een ouder moet iets belangrijks laten weten dan moet je op elke moment van de dag kunnen bellen.

Zie onderstaand

Geldt niet de opvang zelf want die is in 1 woord geweldig, Mika heeft het er altijd goed naar zijn zin en wordt goed verzorgd. Vind de site echter slecht qua invullen planning etc. Hierdoor al verschillende discussies gehad, helaas.

• Informatie vanuit Yes!

Leuke, lieve leidsters. Kind goed naar haar zin.

Fijn

Gastvrij en dochter gaat heel graag naar de bso

Ruim voldoende voor 1 middag

Prima voor 1 dag VSO en NSO. ik vind de groepen vrij groot en daarom beperkt mogelijkheden. Toch is het ruimvoldoende. De juffen kennen de kids, vaste leiding dat is fijn. Wel irritant nu de personele tekorten. Je kan 1 dag van te voren een afmelding krijgen voor een groep.... School vakanties daar mag wel iets aan gedaan worden. Super veel kids, weinig leiding en niet altijd een programma. Jammer, dan duurt de dag lang. Toen er uitjes waren in de vakantie was het helemaal top!

Prima opvang

Prima opvang, mijn kinderen gingen altijd met veel plezier naar de opvang en BSO. Inmiddels gaat alleen de jongste nog maar. Helaas veel verloop op het moment met leidsters, maar dat is te verwachten op dit moment met alle krapte ivm ziekte. Ik vond vroeger de aandacht van de leidsters voor de ontwikkeling per kind beter, maar het is nog steeds goed te noemen. Helaas is het lastig de laatste maanden om een ruildag in te wisselen, ook dit heeft te maken met de krapte. Hierdoor betaal ik te veel voor de opvang, omdat ik deze dagen bijna niet meer kan inzetten in de rest van het jaar. Ook vallen er een hoop BSO dagen af door ziekte van de leerkracht op school, deze dagen heb ik wel betaald maar er is nauwelijks mogelijkheid om deze alsnog te gebruiken. Nogmaals, alle begrip voor de tekorten, de leidsters werken keihard. Maar er zou best een financiele tegemoetkoming vanuit Yes op zijn plaats zijn.

• Informatie vanuit Yes!

De kinderen hebben het goed naar hun zin op de bso.

De juffen zijn zorgzaam en gezellig. De kinderen gaan altijd met plezier naar de bso.

• Locatie N.v.t.
  • Informatie vanuit Yes!

De omgang met het personeel is goed en de band tussen de juffen en Joe voelt heel goed.

• Klantenservice N.v.t.
  • Afhandeling financieel N.v.t.
  • Informatie vanuit Yes!

Hele fijne opvang waar mijn kind met plezier naar toe gaat.

Onze dochter gaat met plezier naar de opvang. Zij leert heel veel op de opvang en doet goede ervaringen op. Wij vinden het vooral belangrijk dat ze spelende wijs alles leert en veel beweging krijgt. De tuin op deze locatie is ook echt een enorme pluspunt.

Erg tevreden

Ik ben erg tevreden over Yes! Kinderopvang. Ik laat mijn kind met een gerust hart achter, ze heeft het naar haar zin en komt gelukkig en vrolijk thuis. Als er iets is, dan is dit bespreekbaar.

• Informatie vanuit Yes!

Het is dt het moet en dan gaat het net..

De organisatie is vooral kijkend naar zichzelf. Wij ouders zijn afhankelijk van een organisatie als de Yes, omdat we moeten werken voor ons geld, en hier profiteert de Yes van. De flexibiliteit is ver te zoeken, personeel komt en gaat, vaste medewerkers lopen, communicatie met organisatie gaat stroperig en de site is waardeloos. Zodra mijn kinderen zelfstandig genoeg zijn haal ik ze met spoed bij de Yes weg. Het kost genoeg en levert minimaal. De organisatie wordt gered door het meedenken van de meiden. Koester de meiden dan ook!!!

• Informatie vanuit Yes!

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat jammer om te lezen dat u dit beeld heeft van onze organisatie. Wij zijn dagelijks bezig met het organiseren en uitvoeren van goede en veilige kinderopvang waar kinderen worden gestimuleerd in hun ontwikkeling. De begeleiding van de kinderen heeft daarbij onze hoogste prioriteit en de ervaring van ouders is voor ons uiteraard van groot belang. Onze medewerkers zijn daarvoor van bijzonder grote waarde. Verbinden is een belangrijk woord in onze organisatie. Dat voorkomt echter niet dat medewerkers soms verhuizen of in een andere branche gaan werken. In een tijd met grote personeelstekorten in veel branches en ook in de kinderopvang, vraagt dit om creatieve oplossingen en keuzes maken. Daarin zullen wij altijd het belang van goede en veilige opvang door echte Yes!-medewerkers voorop stellen. Fijn te lezen dat u dat ook zo op de groep heeft ervaren. Mocht u over de genoemde punten contact met ons willen opnemen om ons te voorzien van een nadere toelichting, dan stellen wij dat zeer op prijs. Wij staan altijd open voor verbeteringen waar mogelijk. Naast uw contact op de groep (of via uw persoonlijke digitale omgeving Mijn opvang) en via de locatiemanager kunt u altijd een e-mail sturen naar [email protected] of bellen naar 078-612 13 30 (werkdagen 10-12 en 14-16, in schoolvakanties op ma/wo/vr). Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Yes! Kinderopvang

Voelt als thuis

Na de zomervakantie gaat ons derde kindje starten op de peuterspeelgroep. Ik ken de Pedagogisch Medewerkers inmiddels goed. Het voelt als thuis. Vertrouwd en warm.

• Informatie vanuit Yes!

Leuke meiden op de opvang

Maar de administratieve zaken gaan minder leuk.

• Informatie vanuit Yes!

Al 3 jaar een goede ervaring.

Niet alles gaat zo als we het willen maar dat kan ook niet. De belangrijkste vind ik toch dat de leidsters erg lief zijn. Afspraken worden na gekomen. En veranderingen worden gecommuniceerd. Bedankt voor de afgelopen 3 jaar.

• Informatie vanuit Yes!

Fijne plek voor mijn kinderen met oog voor het kind

Mijn kinderen hebben altijd een fijne middag op de BSO en willen niet naar huis als ik ze kom ophalen. Er is goed contact met de medewerkers.

• Informatie vanuit Yes!

Medewerkers en opvang goed. Klantenservice en pakketten heel slecht!

De vaste Medewerkers op de bso zijn erg lief. Keuze uit pakketten is erg slecht. Er zijn weinig keuzes en als je minder opvang afneemt ga je veel meer betalen. Wij nemen bijvoorbeeld 12 weken vakantie af. Mijn dochters komen zelden in de vakantie. Ik de denk 1 of 2 keer per jaar. Echt onzin natuurlijk. Als ik een pakket neem zonder vakantie opvang moet ik meer betalen als dat ik nu doe.

Opvang zelf is prima

Bso zelf is prima. Leuke uitdagende locatie. De pakketten vind ik minder. Gooi iedere week 3 uur weg die niet afgenomen worden. Ruilen en extra opvang is altijd lastig. Niks mogelijk qua schuiven met uurtjes.

• Informatie vanuit Yes!

Mijn kind heeft het hier naar de zin. Het is wel erg duur en tegenwoordig is het ook afwachten of je opvang heb wat nogal onrust geeft. De opvangjuffen zijn echt lief en hebben veel geduld. Ze zijn altijd in om te knutselen of spelen wat de behoefte van het kind is en of het uiteraard past. In de vakantie doen ze altijd leuke activiteiten. Helaas is de flexibiliteit van bv het kiezen van een pakket qua opvangmogelijkheden minder. Daar zou nog wel ns naar gekeken mogen worden en de informatie per mail is te lang en uitgebreid. Soms komen er mails die zo lang zijn dat ik halverwege opgeef.

Heel fijne opvangplek

De opvangplek voor mijn dochter is heel fijn. Er werken lieve en ervaren medewerksters bij wie ik haar met een gerust hart achter laat. Ze wordt er goed verzorgd, ze hebben oog voor haar behoeften en mijn dochter is altijd blij als ze kan gaan en als ik haar weer ophaal ook.

• Klantenservice
  • Afhandeling financieel N.v.t.

Excellent

Nice and lovely people, the girls are very creative, my son really enjoy and like to be there... I feel calm and I know that my son is safe.

Klaverveld 173 2492KB Den haag

Over Yes! Kinderopvang

Het beste voor kinderen én ouders, dat is waar wij ons iedere dag weer optimaal voor inzetten. Dat doen we omdat en doordat we buitengewoon betrokken zijn bij onze kinderen en ouders. Yes! Kinderopvang is er voor ú! Daarom zijn we benieuwd naar uw ervaringen.