Uitstekende opvang met oog voor het kind!

Wij zijn erg tevreden over de opvang! De medewerkers zijn deskundig en hebben voldoende aandacht voor de ontwikkeling van kinderen, wat wij erg belangrijk vinden. Er is genoeg tijd en ruimte om te spelen en knutselen, maar ook is er voldoende tijd over om te werken aan de ontwikkeling van een kind. Wij merken dat hij veel leert en ook goed met andere kinderen kan spelen.

Leuke veilige omgeving.

Veilige leuke omgeving voor mijn kind. Communicatie over verhogingen wordt voor je bepaald en wordt slecht over gecommuniceerd en je wordt er niet in meegenomen. Communicatie kan beter vanuit management. Uitjes die geregeld worden zijn leuk.

• Medewerkers

Gezellige opvang waar mijn kinderen met plezier naartoe gaan

Het is wat kleinschalig waardoor het rustiger is. De kinderen vinden dat erg fijn .

Ik ben zeer tevreden

Ik ben blij en tevreden met de medewerkers er is genoeg overleg en Mieke gaat graag naar de opvang.

Heel tevreden

Heel blij mee, jullie zijn toppers!

• Medewerkers

Onze zoon vond het op het begin erg spannend (en wij ouders ook) maar de leidsters hebben ons er allemaal door heen gesleept. Ze stuurde de eerste paar keer wat foto's door zodat wij konden zien dat onze zoon na een moeilijk afscheid, toch lekker is gaan spelen. Na enkele keren, ging het steeds beter en nu heeft hij zelfs zo veel zin om naar dag en Dou te gaan dat hij met de jas nog aan, het lokaal binnen rent. Er kan tegenwoordig niet eens meer een "Doei, papa of mama" vanaf! Ik ben heel blij met de opvang en de dames van Dag en dou!

• Medewerkers

Fijne en flexibele opvang waar de kinderen met plezier naar toe gaan.

Fijn en flexibel! Communicatie snel en prettig! Fijne mensen, met goede zorg voor de kinderen. Vind het alleen jammer dat er tegenwoordig van volle uren uitgegaan wordt;) En dat onze kinderen binnenkort over moeten naar een andere locatie, ivm BSO (school).

• Medewerkers

Wij zijn zeer tevreden over villa sprankel

Wij zijn zeer tevreden over villa sprankel. Ondanks de corona, is de communicatie met de leidsters goed. Mijn dochter van 2.5 gaat met plezier naar de kinderopvang. Leidster zijn vriendelijk en vertellen altijd hoe de dag is gegaan.

• Medewerkers

Goede communicatie en super lieve leidsters.

Supertof op de bso!

Mijn dochter gaat héél graag naar de bso op school. Altijd wat leuks te doen, ook in de vakanties

• Medewerkers

Prima opvang, fijne medewerkers en snel antwoord op mijn vragen

Zie boven

• Medewerkers

Kind voelt zich gezien en gewaardeerd.

Betrokken, flexibel.

• Aandacht ontwikkeling kind N.v.t.

Fijne betrouwbare opvang

de kinderen zijn erg enthousiast als ze weer naar villa sprankel mogen en bij het ophalen altijd vrolijke gezichtjes.

Dikke prima

Hoe ik het laatst zei. Dik 3 jaar geleden uit nood geboren voor minimale basis jullie ingeschakeld en nu momenteel volledige opvang. Goede vertrouwelijke opvang met allemaal lieve leidsters, die kinderen in hun waarde laten, leuke en gezellige dingen doen met de kinderen, maar kinderen ook laten leren op eigen nivo.

• Medewerkers

Leuke opvang met zorgzaam personeel

Wij zijn heel tevreden over de opvang. Onze zoon heeft het hier goed naar zijn zin. In het begin was dit helaas niet altijd het geval, maar door de geduldige aanpak, wat extra aandacht en door goed te kijken wat wel en niet helpt bij het afscheid nemen 's ochtends gaat ie inmiddels met veel plezier heen en komt ie ook vrolijk en vol verhalen weer thuis.

• Medewerkers

Fijne goede opvang, leuke kundige medewerkers

Onze zoon gaat met veel plezier naar de opvang ( Villa Fonkel) De communicatie is goed en het aan of afmelden werkt simpel via een app. Ook leuk in de app het schriftje wat word bijgehouden met af en toe leuke foto's erbij. Zeer tevreden over deze opvang.

Betrokken en kundig

Heel prettig vinden wij de betrokkenheid ondanks dat onze dochter maar een paar uur per maand er is. Dat is echt prettig. Daarnaast de deskundigheid, tips die worden genoteerd in het schriftje ervaren wij als zeer prettig. Echt fijne plek.

• Medewerkers

Betrokken, aardig en betrouwbare opvang

Onze zoon ging naar de opvang Vila Fonkel in Oosterwolde vanaf 1 jaar. Hij werd ontzettend goed en welkom opgevangen in groep Koosje. De opvang is erg huiselijk en de verdeling van groepen in leeftijd is heel fijn. Zo groeit je kindje mee met andere kindjes in de zelfde leeftijd en fase.

Tevreden

Goede communicatie. Overal hulp bij. Kindjes hebben het na hun zin.

Fijne medewerkers, duidelijke communicatie

Prima opvang, met fijne medewerkers. Als er iets is wordt er duidelijk gecommuniceerd. Fijne huiselijke sfeer. Werkbare app die gebruikt wordt voor planning en het delen van foto's. Ook het bijhouden van het schriftje van je kind kun je in de app lezen.

• Medewerkers

Fijne en goede opvang met professionele medewerkers

Onze ervaring met de opvang is erg goed! Ons zoontje gaat met veel plezier naar de opvang en hij doet leuke activiteiten met de begeleiders en andere kindjes. Ook vind ik het belangrijk dat er samen aan de persoonlijke ontwikkeling wordt gewerkt, en dat doen de begeleiders goed. Wij zijn enorm tevreden!

• Medewerkers

aandacht voor de kinderen uitstekend.

Aandacht voor de kinderen is goed. Helderheid over contracten en verhogingen zeer slecht. Daar zou een veel betere communicatie over moeten zijn en ruimte tot overleg. Nu wordt het je opgelegd en heb je geen keuze.

• Medewerkers

Prettige sfeer, kundig en zorgen altijd dat onze kinderen zich op hun gemak voelen.

Al onze drie kinderen zijn altijd met plezier naar Dag en Dou gegaan. Zijn erg gesteld geweest op verschillende begeleiders. Prettige sfeer en kundige leiding. Ook op en top professioneel als het gaat om de administratie en contracten. Fijne flexibele opstelling en goed rekening houdend met de privé situatie van het gezin. Verder hebben de kinderen een goede basis meegekregen voor het vervolg op de basisschool. En hebben veel geleerd. We sluiten de kinderopvangperiode voor onze kinderen met een goed gevoel af.

• Medewerkers

Lieve, zorgzame leidsters met oog voor ieder kind

Schone, veilige opvang met professionele, lieve, betrokken leidsters die aandacht hebben voor ieder kind. Veel maatwerk en overleg mogelijk. Grote flexibiliteit ten aanzien van aanmelden en afmelden. Aandacht voor gezonde voeding. Gevarieerd aanbod van speelgoed. Fantastische speeltuin. Mijn kinderen laat ik met een gerust hart achter en ze gaan er met plezier naartoe.

• Medewerkers

Heel blij met Voor dag en Dou!

Mijn zoon gaat ontzettend graag naar de opvang. Wij zijn heel tevreden over de leidsters en de manier waarop alles is geregeld

Over Voor Dag en Dou

Voor dag en Dou biedt kinderopvang, BSO en Gastouderopvang in de gemeente Ooststellingwerf. Zowel flexibele opvang als reguliere kinderopvang binnen mooie locaties in Oosterwolde, Appelscha en Donkerbroek.