hele fijne kindgerichte Kinderopvang / BSO

Als sinds de oprichting van voor Dag en Dou hebben mijn 4 kinderen (na elkaar) gebruik gemaakt van de kinderopvang- en BSO faciliteiten van deze organisatie. Al die jaren naar volle tevredenheid.

Leidsters zijn top

Hele leuke leidsters die ontzettend lief en betrokken zijn. Leuk team

Sinds dag 1, 8 jaar geleden, super tevreden

Vanaf dag 1 dat ik met Douwine het intake gesprek voerde ben ik erg tevreden over voor dag en dou. Zowel de kinderopvang en het gastouder bureau kenmerken zich door deskundigheid. De VSO/BSO is af en toe wat rommelig, veel verloop, oude accommodatie zijn niet altijd fijn voor de kinderen. Kritische noot; houd het taxi bedrijf goed aan hun afspraken, als ik hoor dat de kinderen worden afgeleverd en dat ze alleen moeten wachten vind ik verre van professioneel. Ik vertrouw er op dat mijn kinderen ergens veilig zijn.

Top B.S.O

Mijn kind gaat al jaren met veel plezier naar de B.S.O. Super lieve en betrokken begeleiding. Leuke activiteiten, weinig tot geen uitval en toplocatie binnen de school.

• Medewerkers

Fijne kleine opvang met geweldige leidsters

De groepen zijn klein met voldoende leidsters. De kinderen gaan altijd lekker naar buiten en maken naar leeftijd de mooiste knutselwerkjes. De leidsters zijn allemaal lief en zeer gekwalificeerd voor het werk wat ze doen. Het geeft me als ouder het gevoel dat mijn kind op een fijne veilige plek is, terwijl ik met een gerust hart naar mijn afspraken kan.

Proffesionele opvang

Mijn zoon gaat nu al een tijdje naar de BSO locatie Villa Sprankel. Het is voor hem geen probleem om daar heen te gaan vermaakt zich daar prima. Wat hij en ik als ouder ook echt positief en leuk vindt, is dat er sinds kort een mannelijke collega werkt. Hij komt ook zeer sympathiek over, mijn zoon is erg blij met hem. Maar dit is een persoonlijke noot. Over het algemeen zijn wij te spreken over de opvang en de leiders.

• Medewerkers

Een geweldige plek voor onze dochter!

Onze dochter gaat met plezier heen en komt moe maar voldaan thuis! Er is veel mogelijk in overleg, wat erg fijn is.

Heel gezellige bso!

Mijn jongste gaat graag naar Villa Roezemoes van Dag en Dou. De leidsters zijn duidelijk en aardig en bedenken van alles voor en met de kinderen. Het is er gezellig, er wordt veel ondernomen en ze hebben veel plezier. Wat wil je nog meer?

Teveel veranderd

Ik vind dat het allemaal erg veranderd is. Mijn zoon is een paar weken geleden geweest en ze hebben hem in de middag gewoon vergeten voor de pauze hap. Een andere dag was er een medewerkster die maar 1,5 uur slaap had gehad omdat ze een feestje had gehad. En er zijn nog meer van dit soort dingen voor gevallen. Ook worden de uren vaak niet helemaal goed erin gezet. Vaak gebeurden deze dingen bij dezelfde medewerkster.

Prima bso

Gevarieerd spelaanbod. Gezonde kinderopvang.

• Medewerkers

Wij zijn zeer tevreden, de kinderen hebben het enorm naar hun zin

Wij zijn zeer tevreden over Voor Dag en Dou. De kinderen gaan er met veel plezier heen. Ze zijn behoorlijk flexibel en doen hun uiterste best om de opvang rond te krijgen, soms zelfs op het laatste moment. Er is veel aanbod voor de kinderen zodat ze zich niet vervelen en er wordt veel georganiseerd, bijvoorbeeld uitjes in de vakanties. Ook de mogelijkheid om te kunnen ontbijten voor school is erg praktisch voor ons als ouders. Er is veel aandacht voor de ontwikkeling van de kinderen en ze denken met ons mee.

Leuke kinderopvang

Als de kinderen zin hebben om heen te geen of het juist jammer vinden om weg te gaan dan zegt dat genoeg. :)

• Medewerkers

Prettige opvang locatie maar mis flexibiliteit

Hoewel begrijpelijk gezien de situatie de afgelopen tijd vind ik het jammer dat er minder flexibiliteit is als dat er eerder was. De 2 weken van te voren is voor ons onhandig en ook het feit dat als het nodig is er niet altijd een flexplek is maakt het lastig om te plannen. Verder prettige medewerkers en fijne locatie!

Superfijn!

Wij zijn heel blij met Voor dag en Dou. Fijn dat de Gezonde Kinderopvang zo duidelijk is!

Fijne, vertrouwde opvang

De opvang is voor onze kinderen een fijne plek om samen met andere kinderen te kunnen spelen. Ook vinden wij de omgang van het personeel met zowel de kinderen als met ons fijn en overdracht wordt goed gedaan! De kinderen hebben de ruimte om zowel te leren als te spelen, een fijne combinatie!

• Medewerkers

Perfect geregeld met duidelijk en snel contact

Het contact gaat goed en snel, er wordt mee gedacht met wensen. Mijn zoon vind het meestal leuk, mist leeftijdsgenoten maar daar kan de BSO natuurlijk niks aan doen!

Super fijne opvang

Lieve leidsters die echt met aandacht elk kindje verwelkomen en verzorgen. De groepen zijn leuk verdeeld op leeftijd. Ze hebben leuke afwisselende thema's, waardoor de kindjes ook wat leren en wat ze doortrekken in eten, knutselen én spel. Het buiten gedeelte van villa fonkel is ontzettend avontuurlijk en mooi aangelegd. Of je kindje nu 1,5 is of bijna 4 jaar er is buiten genoeg te ontdekken.

Bertrouwbaar

• Medewerkers

Betrokken medewerkers, blije kinderen!

Dag en Dou biedt flexibele kinderopvang. En flexibel is écht flexibel. Onze zoon speelt hier graag - en straks onze dochter vast ook.

Flexibel en altijd meedenkend

Flexibel en altijd meedenkend

Lieve, betrokken pm’ers

Leuke activiteiten, oog voor individuele kinderen. Schone, veilige speelomgeving. We missen op de bso wel de ingevulde schriftjes met foto’s. De dames van de administratie denken graag mee en nemen de tijd voor uitleg en advies. De flexibiliteit neemt helaas wat af, onder andere door Corona.

• Medewerkers

Geweldige opvang voor onze dochter

Onze dochter heeft het hier erg naar haar zin. De juffen luisteren naar onze wensen en de wensen van onze dochter. Ze passen zich goed aan aan de kids. Niks is te gek!

• Medewerkers

Een gezellige opvang met enthousiaste leidsters.

Vanaf het eerste moment voelde het goed bij voor Dag en Dou. De kinderen worden fijn onthaald, er is oog voor hun ontwikkeling en aan het eind van de dag krijg je vrolijke kinderen weer mee naar huis, omdat het er zo leuk was. Kortom een fijne opvang.

Super liefdevolle consequente opvang

Mijn kinderen komen er al vanaf baby, wordt liefdevolle met ze omgegaan en zijn erg meedenkend! Oudste zoon heeft veel structuur nodig en die bieden ze op maat! Alle veranderingen gaan in overleg en ook als ik vragen heb denken ze met me mee. De kinderen hebben het er erg naar hun zin!

Oprecht

Hart voor de kids maar ook de ouders. Door de jaren heen blijven de medewerker geïnteresseerd in mensen

Over Voor Dag en Dou

Voor dag en Dou biedt kinderopvang, BSO en Gastouderopvang in de gemeente Ooststellingwerf. Zowel flexibele opvang als reguliere kinderopvang binnen mooie locaties in Oosterwolde, Appelscha en Donkerbroek.