Fijne, gezellige en ondernemende opvang

Lief en goed personeel. De opvang onderneemt heel veel. Leuke activiteiten die er ondernomen worden gekoppeld aan thema's. Proberen ook altijd buiten te spelen. Op het gebied van eten en drinken is het ook heel goed geregeld. Gewoon heel tevreden over de opvang!

Heel fijne, professionele kinderopvang

Ik vind de opvang heel fijn, er is veel deskundigheid bij de medewerkers en ik kan merken dat er een fijne sfeer hangt in het team. De kinderen vinden het altijd fijn om naar fonkel te gaan en ik kan ook met vragen bij de medewerker terecht. Het nieuwe ouderportaal is wel een beetje een drama maar dat komt vast omdat het nieuw is.

Duur.

Draait helaas niet meer om het kind maar alleen om de financiën. Constructie van de contracten slaan al helemaal nergens op. Verplicht tot bepaalde tijdstippen betalen gaat nergens over, terwijl je je kind al uren eerder hebt opgehaald. En als je je kind 5 minuten eerder brengt kan je een uur extra betalen, terwijl je al extreem veel uren betaald die je niet afneemt. Alle veranderingen zijn altijd in het belang van de opvang mbt de financiën en als ouder heb je het maar te accepteren omdat je er afhankelijk van bent. Belachelijk duur wat niet nodig is. Wordt tijd dat de overheid het overneemt en het winst oogmerk verdwijnt. Nu betaal je alleen voor de winst.

• Medewerkers

Beste 'Gaat je niks aan', Wat vervelend dat je de organisatie van onze kinderopvang zo negatief beoordeeld, en wat fijn dat onze medewerkers wél op een voldoende kunnen rekenen! Daar gaat het immers om: dat goede PM-ers de kinderen in een fijne opvangsituatie kunnen opvangen. Helaas zijn er in de afgelopen jaren inderdaad flinke veranderingen geweest in de vormgeving van onze organisatie. Hiervoor liggen alle landelijke en wereldwijde prijsstijgingen ten grondslag. Wist je dat de cao Kinderopvang in de afgelopen twee jaar een 11% loonsverhoging heeft doorgevoerd? En dat 80% van de kosten van de kinderopvang de personeelskosten zijn? Dat geeft wel aan dat onze prijsstijgingen niet uit de lucht zijn komen vallen. Hiernaast zijn voeding, luiers, huur en energie allemaal in prijs gestegen. Dit zijn onze kosten, daarmee stijgen ook de kosten in de kinderopvang. Alle wijzigingen die we doorvoeren binnen de kinderopvang bespreken wij met de oudercommissie die daar advies op geeft. Je bent van harte welkom om toe te treden tot de OC en aankomend najaar bij de besprekingen aanwezig te zijn. Wist je trouwens dat je bij Voor dag en Dou ook gebruik kunt maken van Flexibele Opvang? Dan betaal je, achteraf, per klokuur. Misschien is dat een optie? Je kunt op www.dagendou.nl een vergelijking maken van de netto kosten én de voor- en nadelen per pakket vergelijken.

Schone groepen, lieve medewerkers

Betrokken medewerkers die de kinderen goed kennen. Laagdrempelig in contact.

• Medewerkers

Een huiselijk gevoel met hele fijne medewerkers

Je krijgt een huiselijk gevoel bij binnenkomst. PM'ers zijn erg fijn en betrokken! Goede communicatie, ook vanuit management. Mijn dochter komt er al heel wat jaartjes met plezier

Goede opvang

De kids gaan met veel plezier heen

• Medewerkers

De kinderen gaan met plezier naar de bso. Er worden leuke activiteiten georganiseerd en we zijn erg blij met jullie gezonde eetbeleid! Ook complimenten aan Wia die altijd meedenkt en vlot reageert in geval van een wijziging op puzzel in de opvang.

Heel fijne en betrokken BSO

Mijn dochter is met veel plezier naar Roezemoes gegaan. Lieve leidsters die al snel doorhadden wat voor meisje ze voor zich hadden. Helpen met opruimen en spelen met de kleintjes vond ze altijd super leuk. Maar ook puzzels maken op haar eigen niveau, leuke spelletjes, knutselen, buiten spelen. Ze heeft hier veel plezier gehad!

• Medewerkers

Veel aandacht en super lief voor de kinderen

De PM zijn zeer toegankelijk en lief. Er is altijd een agenda met leuke activiteiten. De kinderen zijn veel buiten en er wordt gekeken naar de behoefte van het kind.

Persoonlijk

Hele lieve empatische leidsters, houden goed rekening met je eigen wensen/voorkeur in de opvoeding.

Fijne opvang!

Prettige opvang, vriendelijke medewerkers.

• Medewerkers

Professionele opvang waar iedereen zich vol inzet voor het beste van het kind.

• Medewerkers

Gezellige bso waar mijn kind tot z’n recht komt

Er worden leuke dingen gedaan en er zijn veel vriendjes op de bso. Hij gaat met plezier heen. Leuke leidsters, waar ik goed contact mee heb!

Gewoon vertrouwd en veilig

Mijn dochter gaat nu 5 maanden dagelijks naar de opvang en voor haar is het een tweede thuis. Volgens mij ervaart ze een liefdevol ontvangen en tevens een stukje opvoeding, wat zeer wordt gewaardeerd. Ze gaat iedere dag met plezier en dat geeft dat haar moeder ook iedere dag met plezier kan werken, zonder zorgen over haar kind.

Goede ervaring

We hebben nog niet zo lang ervaring met voor dag en dou, maar tot nu toe geen klachten. In overleg is veel mogelijk en alles is snel geregeld met de app, e-mail of een belletje.

• Medewerkers

Ik ben tevreden over dag en dou

Dag en dou is gastvrij en ook zeer flexibel. Met vragen kan ik altijd bij de medewerkers terecht. Ik merk dat mijn dochter het ook naar haar zin heeft, en dat is het belangrijkste voor mij.

• Medewerkers

Prettige sfeer en kundige medewerkers

Ik viel als een blok voor het avontuurlijke speelplein rondom de locatie. Hier kunnen kinderen heerlijk op heuvels, door buizen van glijbanen en schommelen. De sfeer van buiten word ook echt uitgedragen door de medewerkers, de kinderen gaan écht elke dag even naar buiten. Mijn beide kinderen zijn dol op Dag en Dou en de lieve juffies zoals zij ze noemen. Alleen een vaste airco ontbreekt nog, waardoor de kinderen soms met 30+graden moeten worden opgehaald ivm oververhitting.

• Medewerkers

Leuke medewerkers en zeer tevreden over opvang!

Zeer tevreden over de opvang. De medewerkers zijn allemaal enorm leuk voor de kinderen en zijn betrokken en geïnteresseerd. Ze staan open voor een praatje en alles is bespreekbaar. Er worden leuke activiteiten georganiseerd en de kinderen knutselen leuke dingen. Naast de opvang worden de administratieve taken zoals de planning of een nieuw contract snel opgepakt, de communicatie verloopt erg goed!

• Medewerkers

Prettige communicatie en leuke leidsters

Fijne communicatie en leuke meiden die er werken, mijn dochter vind het ook gezellig. Leuke activiteiten wat ik kan zien via de app. Vind het erg leuk om via de app op de hoogte te blijven door middels van de schriftjes en foto's. Dus tevreden

• Medewerkers

Altijd erg betrokken en denken over alles na.

• Aandacht ontwikkeling kind N.v.t.

Dikke prima!

Mijn zoontje heeft het altijd naar zijn zin. Leuke thema's en leuke afwisselende bezigheden. Ze krijgen lekker en gezond te eten! De medewerkers zijn ook erg vriendelijk en open.

Heel fijn!

Onze kinderen gaan met veel plezier naar de opvang en bso. De leidsters zijn ontzettend lief en kundig. Ze zien elk kind. Er wordt regelmatig wat ondernomen zoals een wandeling, speeltuintje, picknick etc. Erg leuk!

• Medewerkers

Fijne kinderopvang met leuke leidsters! Onze kinderen gaan met plezier heen

Super ervaring

Medewerkers zijn super leuk en goed bezig. Kinderen gaan met heel veel plezier heen

• Medewerkers

Fijne plek voor de kinderen

Fijne medewerkers op Sprankel

Over Voor Dag en Dou

Voor dag en Dou biedt kinderopvang, BSO en Gastouderopvang in de gemeente Ooststellingwerf. Zowel flexibele opvang als reguliere kinderopvang binnen mooie locaties in Oosterwolde, Appelscha en Donkerbroek.