Ontzettend tevreden

Menno den Buurman doet al langer dan een jaar mijn boekhouding. Ben er ontzettend tevreden over. Menno is altijd bereikbaar en weet alle vragen te beantwoorden. Ook is hij ontzettend proactief en denkt altijd mee.

• Betrokkenheid

Deskundig en professioneel staat hoog in het vaandel !

Ik kwam uit een scheiding en was best onzeker over allerlei zaken zoals ook de belastingaangifte. Menno heeft mij enorm goed en vriendelijk geholpen.

• Betrokkenheid

Uitstekende dienstverlening, een zorg minder!

Als startend ondernemer mijn belastingaangifte door Meric laten uitvoeren. Hij is goed op de hoogte van de regelingen en heeft zich goed verdiept in mijn situatie en gegevens. Ik ben zeer blij met het resultaat. Een zorg minder.

Fantastisch!

Menno is hele fijne en vriendelijk man. Open en eerlijke communicatie. Ik vertrouw Menno met 100 procent. Alles gaat in overleg en op een vriendelijke manier. Heel blij mee :)

snel, professioneel en klantvriendelijk

Ik heb Meric voor het eerst mijn belastingaangifte laten regelen. Ik was verrast door de behulpzame, vriendelijke en snelle aanpak.

• Betrokkenheid

Uitstekende effectieve en efficiente dienstverlening

Door meerdere verhuizingen was aangifte voor mij ingewikkelder dan gebruikelijk. Meric Administratiekantoor heeft accuraat en tijdig de aangifte verzorgd en dat bovendien voor een alleszins redelijke vergoeding gedaan.

• Advies N.v.t.

Professioneel en klantvriendelijk

Menno denkt heel goed met je mee, geeft goed en duidelijk antwoord op je vragen en is plezierig in de omgang. Hij is duidelijk heel goed in zijn vak, werkt snel en goed en heeft er ook plezier in. Dat wekt vertrouwen.

• Betrokkenheid

Super betrouwbaar, kundig en efficiënt!

Meric Administratiekantoor is ontzettend professioneel en verzorgt al een aantal jaren onze belastingaangiftes. Menno den Buurman is erg prettig om mee te werken, flexibel en altijd beschikbaar om vragen te beantwoorden. Met zijn brede kennis, weet hij ons ook met moeilijke kwesties te helpen. Wij vonden het lastig om een betrouwbaar administratiekantoor te vinden, maar hebben in Meric een heel klant-gericht, efficiënt en kundig administratiekantoor gevonden. We bevelen Meric Administratiekantoor dan ook van harte aan!

Responsief en professioneel

Ik ben overgestapt naar Meric nadat ik bij een groot kantoor veel meer betaalde en minder service kreeg. Menno den Buurman is klantgericht en denkt mee bij het vinden van oplossingen. Zeer tevreden.

Super flexibel en betrouwbaar

Ik ben zelf een zzp’er en had veel documenten nodig voor mijn hypotheekaanvraag. Menno heeft mij daarbij geweldig geholpen. Ik was erg onder de indruk van zijn flexibiliteit en kennis. Nogmaals bedankt Menno!! Mvg Shkar

• Betrokkenheid

Op maat advies samengewerkt met Menno/Sam

Accuraat en oplossingsgericht

We hadden voor Menno den Buurman en bijzondere opdracht inzake compliance. Hij heeft dit zeer deskundig en adequaat behandeld. We zijn zeer tevreden over de samenwerking en kunnen administratiekantoor Meric ook zeker aanbevelen. K&D Holding bv

• Betrokkenheid

Zeer goed, dhr. Den Buurman is zeer accuraat en betrouwbaar in zijn functie.

Dhr. M. Den Buurman is zeer accuraat en betrouwbaar in zijn functie. Nu al meerdere jaren verzorgd dhr. den Buurman, naar onze tevredenheid, de belasting aangiften van mijzelf en mijn echtgenote.

Super goed

Ik ben heel te vrede met mijn boekhouder Hij is heel vriendelijk Volgend jaar vraag ik hem weer Ben te vrede hoe jullie werken

Betrokken en kundig kantoor

Menno heeft oog voor de klant en diens persoonlijke omstandigheden. Hij heeft ons geholpen met o.a. de afwikkeling van de erfbelasting, iets waar ons hoofd niet naar stond. Hij heeft ons zo veel mogelijk zorg uit handen genomen en dacht echt met ons mee. Dus ook voor de erfbelasting aangifte zou ik Meric Kantoor aanbevelen!

• Betrokkenheid

Prettig, flexibel en snelle deskundig advies

Menno kan goed communiceren, denk met je mee, heeft geduld om dingen uit te leggen en heel professioneel! Als ZZP-er waardeer ik heel erg zijn flexibiliteit. Ik kan altijd bij hem komen als ik vragen heb en heeft gelijk antwoord. Als hij iets niet zeker weet, zoekt hij het uit en komt altijd later op terug. Hele fijne samenwerking en zeker aan te raden!

Top, geen omkijken naar!

Na inleveren van alle papieren heb je totaal geen omkijken meer naar je boekhouding, Menno regelt alles netjes en stuurt een overzicht. Neemt veel werk uit handen (als je dat wil) en ik heb nog nooit problemen gehad.

soepele behandeling

Na het geautomatiseerd verzenden van de informatie en een paar korte telefoontjes is alles op tijd verwerkt.

Prima service!

Sinds een kleine 2 jaar ben ik een tevreden klant bij Menno. Goed contact, (bijna) altijd bereikbaar, op tijd en duidelijk.

• Betrokkenheid

Meric werkt snel, zorgvuldig en goedgehumeurd

Wie had dat gedacht: de correspondentie met deze administrateur van de belastingaangifte zijn nooit deprimerend, maar worden gekenmerkt door goede luim, efficiëntie en vakkundigheid. 100% aanbevolen!

• Betrokkenheid

Goed, graag meer kennis over inkomstenbelasting voor particulieren.

Meneer Buurman is een aimabele persoonlijkheid die contentieus zijn werk doet. Wat hij zegt dat voert hij uit. Hij neemt tijd voor de klant en luistert aandachtig. Leeft zich in en probeert problemen op te lossen. Zoekt mee naar een oplossing. Geeft indien nodig feedback. Koppelt terug. Als particulier die hulp vraagt bij het invullen van de inkomstenbelasting zou ik echter meer kennis verwachten over regelingen en teruggaaf mogelijkheden.

Op en top!

Ik heb mijn belasting aangifte nu al 2 keren laten doen via Meric Administratiekantoor. Allebei keren is het vlekkeloos verlopen. Goede communicatie, alles word goed en professioneel geregeld. Je kan met volle vertrouwen je belastingzaken laten regelen bij Meric Administratiekantoor!

• Betrokkenheid

Meric is een fijn en betrouwbaar adres.

Meric onderscheidt zich door de persoonlijke benadering en aanpak van Menno. Menno denkt mee, denkt vooruit en geeft goed advies.

Kundig en vriendelijk

Kundig en vriendelijk. Je wordt per mail op de hoogte gehouden van de laatste ontwikkelingen. Bij onduidelijkheden is er altijd even telefonisch contact, zodat alles soepel verloopt. Termijnen worden goed in de gaten gehouden.

• Betrokkenheid

Staat altijd klaar voor zijn klanten en en is goede communicatie.

Fijne samen werking.