Prettig

Vriendelijke behandeling en werkt zeer nauwkeurig. Erg tevreden.

top Boekhouder

Zeer correcte boekhouder die weet waar hij mee bezig ius en niet beroerd is om iets extra's voor je te doen.

Heel goed.

Heel goed.

Prima en flexibel

Menno is een prima boekhouder en heeft kennis van zaken. Als er snel geschakeld moet worden is hij er ook.

Top boekhouder!

Een zeer geduldig en zorgvuldige boekhouder. Als ZZP-er ben ik al jaren klant bij Meric. Hij helpt met al mijn vragen. Als hij niet direct antwoord kan geven, komt Meric er altijd op terug. Vertrouwelijk en fijn.

Toegankelijk & meedenken

Mijn ervaring met Meric Administratiekantoor is prettig. Menno heeft mijn inkomstenbelasting verzorgd en is toegankelijk, integer, bevlogen over zijn vak, vlot in terugkoppeling en denkt graag mee over administratieve vraagstukken. Voor mij ook erg prettig dat hij bekend is met MoneyMonk.

• Betrokkenheid

Snelle reactie op vragen en prettige omgang.

Contact met Meric verloopt zeer plezierig en voelde bij de eerste keer al vertrouwd.

• Betrokkenheid

Snelle deskundige advies en afhandeling

Menno is deskundig in zijn vak, en denkt met je mee. Hij is goed benaderbaar en duidelijk in communicatie. Hij is geduldig en heeft het gemakkelijker gemaakt voor mij. Ik kan hem van harte aanbevelen!

Goede service en netjes

Goede service en netjes

Altijd goede service

Meric Administratiekantoor doet mijn boekhouding en belasting aangifte al 10 jaar. Het gaat altijd goed.

• Betrokkenheid

Al jaren fijne samenwerking!

Wij worden altijd goed geholpen. En zijn zeer tevreden. Een echte aanrader!

• Betrokkenheid

Zowel prive als zakelijk alles prima geregeld

• Betrokkenheid

Menno ondersteunt mij al vele jaren met de verwerking van mijn administratie waardoor ik op tijd aan mijn jaarlijkse verplichtingen kan voldoen en uitstel heb voor het opstellen van balans en V&W

• Betrokkenheid

Ik ben erg tevreden met de service van Meric Administratiekantoor. Menno heeft me geholpen (en helpt me nog steeds) met een aantal administratieve klussen, o.a. bij het opstarten van mijn eigen bedrijf. Hij is heel deskundig en betrokken en communicatie met hem gaat altijd snel en soepel.

• Betrokkenheid

Zeer accuraat en meedenkend!

• Betrokkenheid

eerste keer belastingen gedaan door Meric. Duidelijk, helder en deskundig. Prettig contact!

• Betrokkenheid

Menno is een plezier om mee samen te werken en geeft altijd goed en gepast advies op alle vragen omtrent mijn financiële zaken. Een aanrader voor iedereen die zijn boekhouding graag in vertrouwen uit handen wilt geven!

• Betrokkenheid

Vanaf het eerste moment een prettig, helder en servicegericht contact, komt alle afspraken na en het resultaat was zoals voorspeld.

• Betrokkenheid

Menno is deskundig. Hij weet als geen ander zaken helder en duidelijk toe te lichten waardoor je boekhouding inzichtelijk is en jij het ook snapt. Ik kan Menno echt aanraden als je geen gedoe wilt met je boekhouding.

• Betrokkenheid

Menno doet al meerdere jaren mijn boekhouding naar volle tevredenheid. Ik kan hem zeker aanbevelen.

• Betrokkenheid

We laten onze belastingaangiften reeds enige jaren door de heer den Buurman doen. Zijn er erg tevreden over. Zaken worden keurig besproken en de heer den Buurman is altijd zeer deskundig De persoonlijke benadering is ook erg prettig, je bent geen nummer.

• Betrokkenheid

Ben al enige jaren klant bij Meric. Menno is zeer kundig en als persoon enorm betrokken bij zijn klanten.

• Betrokkenheid

Cum laude! Kan alleen positief melden over Menno, hij is mijn eerste boekhouder en als het aan mij ligt ook de laatste. Kreeg een gedegen en zeer deskundig advies bij het intake gesprek, en dat gaf mij gelijk de indruk dat alles goed zou komen. Kreeg een paar grotere teruggaven van de belastingdienst dan ik ooit verwachtte. Ik deed altijd zelf mijn boekhouding als ZZPer Taxi al tientallen jaren en heb een hoop geld laten liggen bij die dienst. Maar van een aantal jaren terug toch nog een behoorlijk bedrag terug kunnen halen dankzij hem! Was ik maar veel eerder naar Menno toegegaan, hij is verder een heel toegankelijk persoon, staat altijd paraat maar is ook zeer zakelijk en to the point als het moet! Ga zo door Menno.