Filters

8

Fantastische samenwerking

a/s WORKS weet precies de vinger op de zere plek te leggen als het gaat om onze administratie. Fijn contact met deskundige medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Geholpen door: Arjan Sipkema
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Een jarenlange, plezierige samenwerking waarbij snel en deskundig gewerkt wordt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Betrokkenheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Betrokkenheid
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

ervaring betreft niet S.Koetsier persoonlijk, maar totaal AS Works dienstverlening

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Betrokkenheid
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De standaard afwikkeling m.b.t. de loonstroken die is ruim voldoende. In het algemeen worden de mutaties goed afgewikkeld. Aandachtspunt is de overdracht/samenwerking tussen Marion Caspers en Ruben Stegink. Wij merken dat de werkload hoog is waardoor er het afgelopen jaar met regelmaat m.b.t. de mutatieverwerking slordigheden zijn ontstaan. Als gevolg hiervan zijn wij genoodzaakt de mutaties ook achteraf nog te checken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Betrokkenheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Sinds januari 2018 klant van A/S Works. Er zijn uiteraard verbeterpunten maar in het geheel ben ik tevreden over de dienstverlening.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Betrokkenheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

prettige samenwerking. vriendelijk en kundig. snelle afhandeling bij vragen en problemen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Betrokkenheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Topadviseur!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Betrokkenheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Altijd adequate reacties op vragen, altijd meedenken en helpen oplossen. Alles gaat op tijd. Prima Dat geldt voor Marion, Tamara, Evelien en Stephanie

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Betrokkenheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik kan maar één adviseur/medewerker aangeven, maar Stroomm wordt geholpen door Arjan Sipkema, Marion Caspers, Tamara Jille én Marcel Deij!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Betrokkenheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Marion is een fijne persoonlijkheid en is snel met beantwoorden van vragen en geven van advies/oplossingen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Betrokkenheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Betrokkenheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Klant gericht

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Betrokkenheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Betrokkenheid

Over a·s WORKS

a·s WORKS is eind jaren 90 ontstaan vanuit PwC Consulting en ontzorgt haar klanten door de uitvoering van financieel – en salaris administratieve processen van organisaties geheel dan wel gedeeltelijk over te nemen. Met een outsourcingaanpak die is gebaseerd op meer dan 20 jaar ervaring richt a·s WORKS zich op (her)implementaties van administratieve systemen dan wel op verandermanagement van bestaande structuren en processen. In Jip en Janneke-taal: Bij het verzorgen van administraties voeren wij veranderingen door met als doel; de financiële en/of salaris-administratieve processen te optimaliseren en door verbeterde management informatie de besluitvorming te verbeteren, wat (op termijn) leidt tot het realiseren van kostenbesparingen. a·s WORKS levert administratieve service op maat. Wij ondersteunen administratieve werkzaamheden van onze opdrachtgevers. Hetzij op basis van een volledige of gedeeltelijke uitbesteding, hetzij op projectbasis voor bepaalde tijd bij vervanging of uitval. De opdrachtgevers van a·s WORKS bevinden zich zowel in de profit als in de non-profit sector. Fundamenten en kernbegrippen van het bedrijf zijn: no-nonsense en to-the-point. gericht op kwaliteit en op het individu: doe die dingen waar je goed in bent en reken elkaar daar op af. korte lijnen en directe communicatie. Onze USP: de vakspecialisten van a·s WORKS garanderen met hun gemiddelde dienstverband van 15 jaar de continuïteit van de administratieve bedrijfsvoering van onze klanten. Vanuit onze hoofdvestiging in Apeldoorn verzorgen wij financiële – en de personeels- en salarisadministraties voor een groot aantal opdrachtgevers. Daarnaast beschikken wij over een grote groep van financiële- en payroll specialisten die wij vanuit onze vestigingen in Zoetermeer en Rotterdam op detacheringsbasis aan onze klanten beschikbaar kunnen stellen. Kortom, a·s WORKS krijgt de zaken voor elkaar.

Over Boekhouderscore.nl

Meer weten over hoe de reviews worden verzameld en worden gecontroleerd op echtheid? Ga dan naar onze website en klik onderin de footer op: “hoe worden reviews gecontroleerd op echtheid?”

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.